معرفی و بررسی بازی Dauntless

time

3 دقیقه-05 ژوئن 2019

main-image

اگر یک Monster Hunter را به عنوان بازی ساخت خود داشته باشید و آن را به عنوان یک بازی رایگان طراحی کنید ( اما نه برای برد ) , تنها بازی آنلاین , شما چیزی بسیار نزدیک به Dauntless خواهید داشت .

این کار بخش اعظمی را به خود اختصاص می‌دهد و آن‌ها را به شیوه‌ای که در دسترس و سرگرمی با آن است , قرار می‌دهد . در حالی که می‌تواند فاقد عمق باشد که ناشی از آن پیچیدگی باشد , رویکرد ساده ” Dauntless ” چیزی را پیشنهاد می‌کند که از تجربه آن لذرت خواهید برد .

نگاه کلی به داستان بازی

این مفهوم ساده است : شما یک قاتل هستید , و هیولای بزرگ و نفرت‌انگیز به نام behemoths را باید نابود کنید . این قتل اساسا ً تمام کاری است که شما می‌کنید . فقدان یک داستان واقعی فراتر از بلوک‌های بی‌اهمیت متن در آغاز و پایان ماموریت‌هایی که همدلی کمی را پرورش دادند هستند , ابتدا یک آزار دهنده بود , اما به سرعت آن را فراموش کردم .

سپس , داستان‌سرایی هرگز نقطه فروش در بازی‌های دیگر در این ژانر ( مانند خود شکارچی یا خدای مرگ ) نبوده است, بنابراین گفتن اینکه من آن را خیلی از دست می‌دهم دشوار است .

به جای این که به عنوان یک منبع از فرهنگ عامه , یک فروشنده یا پروردگار در شهر هاب باشد , بنابراین هنگامی که شما کالاهای خود را در منوهای خود سفارشی میکنید , در حالی که با دم در حال بریدن سر خود هستید , به سمت توپ آتشین خود فرار کنید و هیولاهای بسیار بزرگی را به قتل برسانید. این بخش نیاز به تمرکز بیشتری دارد .

پیشرفت مداوم در بازی

Dauntless در مورد پیشرفت مداوم است . هر هیولایی که شما را بکشید یک مشت مواد آرایشی مانند پوست و پر و مقیاس هایی که در شهر برای حمل سلاح و زره بر مبنای همان هیولاها استفاده می‌شود را به شما می‌دهد .

شما باید برای ساخت سلاح‌های آتشین استفاده کنید تا به شما کمک کند تا هیولاها را پایین بیاورید ، و باید غول‌های یخی را برداشت کنید تا زره به اندازه کافی خوب شوند تا بتوانند در برابر حملات حتی قوی‌تر از یخ مقاومت کنند .

هر دشمن دارای قدرت و ضعف روشنی است ، بنابراین شما می‌توانید به طور شهودی تجهیزات مناسب را برای هر موقعیت معین هدایت کنید ، که پس از آن به ” شکار ، هنر ، تکرار ” برای مبارزه بعدی کمک می‌کند . فعالیت‌های زیادی برای انجام دادن وجود ندارد ، اما بازی لحظه به لحظه بسیار عالی است .

فراتر از تولید تجهیزات بهتر , سطح مهارت به عنوان یک شکل از پیشرفت وجود دارد . هر چه بیشتر از یک نوع سلاح استفاده کنید یا یک نوع حیوان را بکشید , درجه استادی شما در آن زمینه خاص افزایش می‌یابد .

هر چه سطح مهارت شما بالاتر باشد , لوازم بهتری است که می‌توانید بسازید و به روزرسانی بهتری می‌توانید اعمال کنید , و به همین ترتیب . این سیستمی است که به تعهد پاداش می‌دهد و , با اینحال, این سیستم شما را به خاطر عدم پرداخت پول بر روی معاملات کوچک اختیاری ( و عمدتا ً لوازم ) مجازات نمی‌کند .

معرفی سلاح ها

هر یک از شش نوع سلاح Dauntless ، منحصر به فرد و قدرتمند هستند ، با خالی کردن موارد به نام سلول‌هایی که شما می‌توانید برای ارتقا و سفارشی کردن آن‌ها به سلیقه خود استفاده کنید . شمشیر خوب است و به اندازه یک سلاح ورودی خوب متعادل است ، اما انعطاف پذیری نیزه جنگی ما را به هیجان می‌آورد که به عنوان یک سلاح بزرگ استفاده شود .

تنها گزینه مبارزه دوگانه که به کار برده می‌شود ، پره‌های زنجیره هستند، بسیار سریع و کارآمد هستند ، در حالی که تکرارکننده‌ها یک سبک تفنگ دستی متوسط را پیشنهاد می‌کنند تا همه چیز را با هم ترکیب کنند. چکش دارای کندترین دسته می‌باشد ، اما صدمات عظیمی وارد می‌کند و تبر در جایی بین شمشیر و چکش به عنوان یک سلاح با تیغه ضخیم که برای برش و خرد شدن تنظیم شده‌است ، قرار دارد .

از انواع سلاح ها, سلاح مورد علاقه من نیزه جنگی بود، چون در مقایسه با چیزی که در طول سال‌ها سعی کردم در بازی‌های دیگر شکار هیولا کنم ، برایم منحصر به فرد بود .

این سلاح دامنه خوبی برای یک سلاح آشوب دارد و می‌تواند بسیار سریع حمله کند تا سرعت شما را بسازند و یا به آرامی برای حمله قوی به بخش‌های هیولا ضربه بزنند . این سبک و سبک رزمی ، گزینه‌های انتخاب سلاح هستند .

اما زمانی که به دار زدن آن دست یابید خیلی احساس خوبی دارید . هم چنین به نظر می‌رسد که به لطف تمام اثرات چرخشی و بصری آن واقعا ً جالب به نظر می‌رسد .

خلاصه ایی در مورد هیولا ها

طرح‌های هیولای Dauntless اغلب ترکیبی از موجودات خیالی و فراتر از آن هستند ، حیوانات دنیای واقعی مانند Embermane ، که شبیه یک کرگدن و شیر با هم ترکیب می‌شوند، یا مشابه آن ، که خیلی شبیه به Owlbear به نظر می‌رسد .

در حالی که نه کاملا ً به اندازه حیوانات سرسخت از جانب خدا ، و نه به طور واقع‌بینانه طوری طراحی شده‌اند که به عنوان موجوداتی که مانند دایناسور شکارچی نیستند ، بازی سبک خاصی دارد که در طول زمان روی من تاثیر گذاشته است . رنگ روشن برای چشم‌ها واضح است و هر بی پروا شخصیت زیادی دارد .

گراز مانند Quillshot عادت دارد یک پهلو دراز کند تا با نوک تیزی که مرا روی پنجه پا نگه می‌داشت ضربه بزند ، و سرعت شگفت‌انگیز آتشین او همیشه مرا غافلگیر کرده است .

مطلب پیشنهادی:5پایان برتر بازی های ویدیویی

Author: blackincubus

iam admin

LoadingFavoritetag

6

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی