آشنایی با بازی The Outer World

time

3 دقیقه-۱۳۹۸/۰۳/۱۵

main-image

هیچ چیز مثل یک سورپرایز واقعی نیست . اینبار یک شرکت معروف در ساخت بازی های نقش آفرینی دست به ساخت بازی The Outer World زده است که در دنیای تخیلی ,هیجان ما را به بالاترین سطح خود میبرد.

پس از اعلام The Outer Worldرگرمی , که از نظر سازندگان بازی های جالبی مثل جنگ ستارگان : شوالیه‌های جمهوری قدیمی , و ستون‌های سری ابدیت , نیروی محرکه این بازی به نوعی جدید و عالی است.

اما چیزی که واقعا ً به غرق شدن در The Outer World کمک کرد فقط آن شجره‌نامه نبود ، بلکه جهتی بود که obsidian این بازی جدید را به عهده می‌گرفت ؛ من تنها از رویاهای تیره و شوم آینده دور هستم که در آن فقط جنگ وجود دارد ، یا کتاب‌های بزرگ فرهنگ جنگ ستارگان که یک کتابخانه را پر می‌کنند .

من به خصوص به الف‌ها ، کوتوله‌ها ، اژدهاها و دخمه‌ها علاقه دارم . اما این یکی فرق میکند . جهان‌های بیرونی نگاهی به آینده دور از چشم یک لنز نیمه بی هدف است که در آن شرکت‌ها تمام سیستم‌های خورشیدی را در تلاش برای توسعه حیوان درنده سود آور وقف کرده‌اند . آن‌ها کاری می‌توانند انجام دهند تا آنجا را ترک کنند .

این فکر علمی‌تخیلی شایع و کنترل‌نشده است که توسط کارفرمای شما استخدام می‌شود ، یعنی جایی که توسط کارفرمای شما استخدام می‌شود تا بر روی یک تکه از سیاره ناشناخته حرکت کند .

این موضوع برای من جالب است . بله ، به نظر می‌رسد که دنیاهای بیرونی به طور مکانیکی عمیق است. اول پر از سیستم‌های مبارزه ، اجتماعی ، و پیشرفت شبیه چیزی که ما به بازی Fallout را فکر می‌کنیم ، هستند .

اما بی آن که فرصت داشته باشید که آن سیستم‌ها را در راه خود قرار دهید و عمق آن‌ها را غارت کنید ، هنوز از چشم‌انداز The Outer World واقعا ً هیجان‌زده هستید چرا ؟ چون مفهوم دارد .

مطمئنا , من عمیقا ً به ساختن گروهی از قهرمانان هیولا علاقمند هستم و یک کامیون پر از بسته را به مهارت تبدیل می‌کنم تا هر چیزی که از یک تیر انداز موذیانه ساخته شده‌باشد را به دست بیاورم .

با این حال , من شیفته تاکید obsidian شده‌ام , تا جایی که ممکن است , تجربه را تا حد امکان دور از کادر قرار داده‌است . به نظر می‌رسد که این بازی , بازی استاندارد نقش آفرینی را با شوخ‌طبعی آگاه از خود , واژگون می‌کند و آن را به سیستم خود پیوند می‌دهد.

به جای تنها گزینه‌های شروع ترسناک یا متقاعد کننده , چه اتفاقی خواهد افتاد اگر یک گزینه احمقانه وجود داشته باشد ? چه می‌شود اگر شما کاری نداشته باشید که رهبر یک کشتی یا فرمانده یک کشتی باشید . زمانی که با یک مشکل روبرو می‌شوید, تنها چیزی ساده را در زمان اشتباه می‌گویید , و واقعا ً با شما مثل یک ابله برنده, بازی رفتار می‌کند .

در The Outer World , هستی ! مانند یک مرد تنها و بدون جذابیت و سرکش , من می‌خواهم با هیچ ایده‌ای از اینکه کجا می‌روم , جیغ بکشم .

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی Dauntless

Author: blackincubus

iam admin

LoadingFavoritetag

3

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی