نقدو بررسی بازی خشم۲

time

5دقیقه-۱۳۹۸/۰۳/۰۲

main-image

این شیفتگی بلند مدت است ، اما در سال ۲۰۱۹ سبک جالبی را دیدیم که شروع به شکل دادن کرد : در بازی‌هایی مانند خشم۲ و فارکرای : به نظر می‌رسد که زمین‌های عظیم در سنت به ظاهر عظیمی از داستان‌های پایان دنیا مشخص شده‌اند ، اما با جعبه نقاشی رنگ نئون و مقدار سالم مواد منفجره ، فرار از زندان دو لول روشن شده‌اند .

چیزی در مورد مکاشفه وجود دارد که ما نمی‌توانیم آن را ترک کنیم . چه یک جنگ هسته‌ای باشد ، زامبی ‌ها، روبات‌ها ، بازی‌ها ( و گیمرها ) یک شیفتگی بیمارگونه با آنچه پس از فروپاشی جامعه رخ می‌دهد دارند .

شما نه تنها می‌توانید از پایان دنیا جان سالم به در ببرید ، بلکه در آن نیز موفق خواهید شد .

این یک تمایز ظریف به نظر می‌رسد , اما بین وضعیت جهان و نحوه حرکت شما به آن ارتباط برقرار می‌کند . مردم اطراف شما , دوستان و , اغلب دشمنان , مبارزه می‌کنند , اما شما ” قدرتمندتر از همیشه ” هستید .

این فاصله شما را از نا امیدی که شما انتظار دارید در چنین حضور سخت و شخصیت‌هایی که به اندازه شما خوش‌شانس نیستند حس کنید , که باعث پایین رفتن داستان می‌شود . اما این فاصله همچنین دوچرخه‌سواری را حتی جالب‌تر می‌کند چون وزن آن تجربه را متحمل نیستید .

مطالعه در صورتی

خشم۲ ، از نظر زیباشناسی ، به شدت به یک یک نمونه اولیه از سبک دیوانه تبدیل شده‌است .

یک کاسه گرد و غبار ، جایی که بیشتر در زیر زمین زنگ‌زده و کلبه‌های فلزی زندگی می‌کرد . این نوع از دنیا ، همانطور که در مجموعه بازی مانند فال اوت و گریس اف وار نشان داده می‌شود، اغلب در سایه خاکستری و قهوه‌ای تیره کشیده می‌شوند : تیره ، افسرده ، افسرده – آن‌ها یک لحن هشدار دهنده‌ای برای دنیای پیرامون خود ایجاد می‌کنند .

خشم۲ در این رابطه به دنبال آن است ، اما از آن تاریکی با استفاده از رنگ تاکید اصلی اش ، رنگ نیون ایجاد آسودگی می‌کند . مانند بسیاری از بازی‌ها ، خشم۲از رنگ صورتی برای برجسته کردن آیتم‌های تعاملی و مسیرهای به جلو استفاده می‌کند ، که کمی درخشندگی به هر منطقه اضافه می‌کند .

اما این روش همچنین برای دستیابی به یک نورپردازی صورتی خاص به کار می‌رود ،روشنایی صورتی خاص ، میله‌های زیرزمینی و مناطق دیگر را زینت می‌دهد .

چه یک هدف کاربردی باشد و چه به سادگی باعث می‌شود دنیا جالب‌تر به نظر برسد ، به عنوان یک یادآور عمل می‌کند که شما نباید آنقدر پایین بروید که دنیا به هرج و مرج دچار شود .

صورتی یک رنگ جالب است ، نور است و روشن است و دنیا پر از آن است .

مقایسه فارکرای: نیو دان با خشم ۲

فارکرای: نیو دان از صورتی به روش مشابه استفاده می‌کند . شهرستان امید، با گله‌ای صورتی پوشیده شده‌است ؛ یک محصول فرعی به ظاهر خارق‌العاده از یک انفجار هسته‌ای . پرسه زدن در بیابان ، شما اغلب در میان مزارع زیبای گل‌ها بین خرابه‌ها و دیگر نقاط مورد علاقه قرار می‌گیرید .

گل‌ها و طبیعت به طور کلی به عنوان یک حواس‌پرتی ثابت از شرایط غم‌انگیز بازی عمل می‌کنند . ممکن است بدانید بسیاری از ساکنان منطقه امید وقتی بمب منفجر شد کشته شدند ، اما لازم نیست در مورد آن فکر کنید ، درست است؟

در هر دو بازی ، استفاده از رنگ‌های پر زرق و برقی به شما اجازه می‌دهد که ” آن را آسان ” بردارید و از خودتان در مورد نگرانی‌های بزرگ‌تر دنیا اجتناب کنید . ترسیم بسیار سرد را از مکاشفه بدون روشن کردن آن . خروج از مترو راه‌هایی برای شکستن یکنواختی محیطی و تزریق رنگ به جهان با تغییر محل‌ها یافت .

در خشم۲ و نیو دان هر دو شوخ‌طبعی ، که لحن را کاهش می‌دهد ، و استفاده از رنگ دوباره آن صدا را بدون رسیدن به زنجیر از سری borderlands که از نظر فنی است ، اما با یک برس مشابه رنگ می‌کند .

بادوام

یکی از جنبه‌های این بازی‌ها ، علاقه آن‌ها به ایجاد شما ، بازیکن ، احساس قدرتمندی در محیطی است که عمدا ً طراحی شده‌است تا شما احساس ناتوانی کنید . نمونه اولیه جنگ جهانی ، جهان را به عنوان یک مبارزه رنگ می‌کند – چیزهایی وجود دارند که در شب ضربه می‌زنند ، حتی شخصیت شما که می‌تواند خود آن‌ها را نگه دارد ، آماده جنگیدن نیست مگر این که شرایط درست باشد .

هر دو نیو دان و خشم ۲ به طور کامل این تصور را رد می‌کنند و شما را به آسانی قادر به درو کردن هر چیزی که بدون تردید به سمت شما می‌آید ، می‌کنند . فرض کنید که دنیای فانتزی با دنیای جدید و مرز حس ویژه‌ای به شما می‌دهد که شما ” پادشاه جنگل ” هستید ، که شما در واقع قوی‌ترین موجود در دنیا هستید .

گرد آورنده سایت گیمو

Author: blackincubus

iam admin

LoadingFavoritetag

0

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی