عضویت/ورود

معرفی و بررسی بازی فضایی Rebel Galaxy Outlaw

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - 8 دقیقه

Rebel Galaxy Outlaw بررسی

Rebel Galaxy Outlaw در بین دو راهی قطعه حمل و نقل آمریکایی در آمریکا و نبرد نمادین فضای آزاد ۲ قرار دارد. این یک بازی است که کیفیت فضای اطرافش را به نمایش میگذارد که میتوانید آنرا به صورت چند نفره بازی کنید , که با جبهه های جنگنده ، دزدان دریایی ، پلیس فاسد و بخش مشکوک پر شده است.

همه روش های این بازی غیر قابل توصیف , یک سیستم تجاری دقیق و مبارزه با ستاره ها است. درحالی که ماموریت های دشواری در این بازی وجود دارد و شما هیچ اطلاعات دقیق در مورد چگونگی عبور از آن را ندارید , اما با این حال Rebel Galaxy Outlaw بسیار جذاب است و این باعث شده که بار سنگینی را بر دوش بکشد.

شما در Rebel Galaxy Outlaw نقش جونو مارکف را هدایت میکنید , که خلبان است و به دنبال قاتل شوهرش میگردد. برای تامین خرج کشتی فضایی اش بطور ناخواسته و به دلیل گذشته ایی تاریک نیازی جدی به پول پیدا کرده است. بسیاری از شخصیت هایی که شما ملاقات میکنید اغلب در طی ماموریت ها هستند که به شما در عبور مراحل کمک میکنند و این یخش در خیلی از بازی ها استفاده میشود, اما افراد درون این بازی با احساسی مشابه جو ماموریت با شما صحبت میکنند که باعث میشود بیشتر جذب آن شوید.

انیمیشن های کارکتر ها در برشی از داستان Rebel Galaxy Outlaw میتواند بسیار از نظر جذابیت سفت وسخت باشد, اما این انیمیشن ها کوتاه هستند و باعث نمیشود که رشته بازی از دستتان فرار کند.خود جونو در این بازی شخصیت قابل ستایشی دارد,او نسبت به اطرافیان احساس بی اعتمادی میکند و از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است و نمیتواند افراد احمقی را تحمل کند که همیشه خودشان را بزرگ جلوه میدهند,این اخلاق او باعث شده که در برخی از موارد گفت وگوی آتشینی داشته باشد.

آزادی عمل و توانایی انجام کار های زیاد به دور از مراحل اصلی

در Rebel Galaxy Outlaw بدلیل اینکه میتوانید کار های زیادی انجام دهید , پیگیری دقیق داستان ممکن است کمی دشوار شود. هنگامی که فقط شما و کشتی فضایی خود هستید همه فکر شما به سمت زنده ماندن از این دنیای بیرحم میرود .

تجارت و قاچاق کالا و گرفتن مشاغل مزدور و استخراج و دریافت منابع جز ماموریت های فرعی هستند. شما در این بازی میتوانید هرکاری کنید تا اعتبارات به گردش در بیایند , بنابر این شما در ابتدا میتوانید با انجام ماموریت های فرعی کشتی فضایی خود را ارتقا دهید.

در ساعات آغازین ورود شما به Rebel Galaxy Outlaw صرف رد کردن چند مرحله محلی میشود, اما وقتی دست خود را بر روی یک درایو پرش قرار دهید , میتوانید راه خود را به سوی کهکشان هموار کنید و موارد زیادی شروع به باز شدن میکنند.

۵ کشتی فضایی در ایستگاه های مختلف وجود دارند که شما میتوانید آنها را خریداری کنید, هر کدام از آنها صفت های جنگی خاص خود را دارند و شما میتوانید با توجه به سلیقه تان یکی از آنها را خریداری کنید. البته هرکشتی فضایی در کار های خاصی توانایی دارند و نسبت به بقیه بهتر عمل میکنند, اما شما در یک روش جنگی قفل نیستید و میتوانید انرا عوض کنید.

شما در Rebel Galaxy Outlaw میتوانید برای جابه جایی بهتر خلیج های باربری را احداث کنید و برای امنیت کشتی تان در مقابل دزد ها آنرا با سلاح های موجود تکمیل کنید.

نگاه کلی به گیم پلی و محیط بازی

کابین خلوت و بسیار زیبا , نمای پیش فرض از کشتی تان است و این باعث دلهره میشود . البته میشود این بازی را نیز به صورت سوم شخص بازی کرد , اما به نظر من نمیشود بازی های خلبانی را بصورت سوم شخص بازی کرد و این باعث میشود نصف هیجان بازی از بین برود. چراغ ها , سوییچ ها و دکمه هایی بسیاری که درون کشتی شما هستند ابتدا شما را گیج میکنند و نمیدانید که هر کدام آنها چه کاری انجام میدهند. متاسفانه این بخش فاقد آموزش است.

اما با وجود اینکه مدتی طول میکشد که به دکمه های کشتی خود در Rebel Galaxy Outlaw مسلط شوید , اما این مدت بسیار کوتاه تر از انتظار است و شما میتوانید حس بسیار بهتری به این بازی پیدا کنید. هر چه که در این بازی خارج از درگیری است در ایستگاه ها اتفاق می افتد و شما با کشتیتان به اطراف آن سر میکشید. در آنجا شما هر آنچه را که برای نبرد بعدی نیاز دارید را گرد آوری میکنید تا با آمادگی کامل وارد ماموریت شوید.

اینجاست که تعمیرات و ارتقا کشتی تان صورت میگیرد , به تجارت میپردازید و در واحد های صنفی که برای انجام ماموریت های فرعی به شما حقوق میدهد ثبت نام میکنید یا حتی ماموریت های فرعی استاندارد آن ایسگاه را مرور میکنید.

تیم توسعه دهنده Rebel Galaxy Outlaw هر ایستگاه را به گونه ایی طراحی کرده است که شما به محض ورود به آن ایستگاه متوجه میشوید که چه چیز هایی در آن قرار دارد و چه چیز هایی را میتوانید در آن بدست آورید.

ماموریت ها

ماموریت ها یا در ایستگاه انتخاب میشوند یا در بین گفت و گو ها اتفاق می افتند. برخی از این ماموریت ها ممکن است دید شما را نسبت به دشمنانتان که با آنها دشمنی خصمانه ایی دارید , تغییر دهد. شدت ماموریت های شما در Rebel Galaxy Outlaw بین خفیف و شدید طبقه بندی میشوند و شما قبل از ورود به آن از آن خبر دارید. اما این معیار ها جالب نیستند زیرا من وقتی به ماموریت خفیف میرفتم بر آن در ۱۰ ثانیه غلبه میکردم. زنده شدن پس از مرگ این بازی بسیار سریع است و شما را به آخرین پرش یا آخرین ایسگاهی که در آن بوده ایید میبرد. برای صعود به مراحل بالا تر باید کشتی خود را حتما ارتقا دهید.

تنش در یک نبرد آتشین بسیار فوق العاده است. برخی از ماموریت ها , شما به دنبال خلبان های فراری هستید و پس از دستگیر کردن آن میتوانید آنرا به عنوان یک برده در بازار سیاه به فروش برسانید , ابلته این کار اعتبار شما را در پلیس فضایی کم میکند و ممکن است مسیر بازی شما تغییر کند.

Rebel Galaxy Outlaw تصاویر بازی

در بازی Rebel Galaxy Outlaw نمای درون کشتی فضایی برایتان محدود است و هیچ دکمه ایی برای چرخاندن سر وجود ندارد که شما بتوانید اطرافتان را ببینید. بنابر این شما به رادار کشتی تان وابسته هستید تا بتوانید مسیرتان را پیدا کنید. مدیریت نیرو بخش حیاتی است که شما را به مدیریت بیشتر تیر هایتان تشویق میکند. آتش سلاح هایتان دو مدل پیوسته و مبهم دارند . آتش مبهم فقط میتواند یک نقطه را در یک زمان هدف گیری کند و انرژی کمی مصرف میکند. اما آتش های پیوسته میتوانند در یک زمن دو یا چند نقطه را هدف گیری کنند و انرژی زیادی مصرف میکنند. شما همچنین میتوانید سرعت و قدرت سلاح ها و قطعات کشتیتان را تغییر دهید.

حداقل سیستم مورد نیاز Rebel Galaxy Outlaw

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی CS GO

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۷-8 دقیقه

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

سری God of War تا به امروز بسیار نزدیک به استانداردهای تعیین شده در بازی اصلی ۲۰۰۵ بود. بعد از گذشت بیش از یک دهه (و بسیاری از بازی ها) ، این حس وجود دارد که سونی می خواهد چیزهایی را برای سریال های قدیمی هک و اسلش مخلوط کند. مانند بسیاری از fبازی های محبوب که خود را در سال های اخیر دوباره اختراع کرده اند ، خدای جنگ جدید به درون چاه های RPG در فضای باز فرو می رود. همچنین تمرکز خود را به اساطیر نورس تغییر می دهد ، خدایان و افسانه های یونانی را که پایه و اساس هر بازی قبلی را فراهم می آورد ، کنار می گذارد.

این تغییر عمده همانطور که ما آن را می شناسیم ، پایان God of war را نشان نمی دهد ، بلکه اجازه می دهد DNA سری به شکل جدیدی بیان شود. دلایل بسیاری وجود دارد که باعث می شود تحولات ساختاری یک چیز خوب باشد ، اما این چیزی است که از کراتوس ، ماشین مرگ هالکینگ بدست آمده است و جلوه ای ماندگار می بخشد. یک نماد خشمگین و خونخوار به یک چهره حساس پدر تبدیل شده است. بخشی از او تمایلات خشونت آمیز قدیمی را که مدت ها پیش او را به یک ستاره تبدیل کرده اند ، حفظ می کند. با این حال ، به همراه فرزند خردسالش آرتئوس برای محافظت و راهنمایی ، ما همچنین می بینیم که کراتوسنفس عمیق می کشد و غرایات وحشیانه خود را دفن می کند تا نمونه مثبتی را ارائه دهد.

تماشای کراتوس در مراقبت از حساسیت های کودک خود از همان ابتدا احساس کمی جنجال می کند ، اما به لطف نویسندگی طبیعی ، بازیگران صوتی متناسب و انیمیشن بی عیب و نقص ، می توان به راحتی در سفر دوتایی مکید و از رشد متقابل آنها خرید. گرچه او معلم است ، کراتوس کوهی از اندوه و ترحم خود را حمل می کند که تنها معصومیت پسرش می تواند به او کمک کند تا بر آن غلبه کند. و آترئوس فراز و نشیب های خاص خود را تجربه می کند که ممکن است باعث شود او مسیر بسیار متفاوتی را برای او قرار دهد.

آترئوس در انزوا از خطرات دنیای وحشی پیرامون خود بزرگ شد و به درستی در مواجهه با واقعیت های سرزمینی که توسط خدایان محاصره شده و تحت محاصره خویش قرار دارد ، به درستی نمی تواند جای خود را در آن بدست آورد. این مرگ مادرش قبل از شروع بازی است که آتروس و کراتوس را به بیرون رانده می کند. آرزوی مرگ او این بود که خاکستر او در بالاترین قله زمین پخش شود. به نظر می رسد که اگر شکارچیان وحشی و کینه های وحشتناک به اندازه کافی موانع نباشند ، نمایندگان پانتئون اساطیر نورس در تلاش برای مختل کردن مأموریت خود ، با ایجاد سهام تقویت شده و برخورد نیروهای چشمگیر که انتظار شما از God of War است ، بوجود می آیند.

و مانند پیشینیان خود ، God of War یک نمایشگاه فنی و هنری است. بدون شک یکی از بهترین بازی های کنسولی است که تا کنون منتشر شده است ، با هر محیطی نفس گیر و شخصیت اسطوره ای که توجه چشمگیری به جزئیات و زیباسازی شکوفایی های فراوان دارد. چشم انداز همه این موارد در بدنه و تجهیزات ریز و درشت کراتوس کاملاً مشهود است ، در تأثیرات جوی که محیطهای روستایی به طرز باورنکردنی را به چیزهای رویاها و همچنین در کلیت طراحی و ساختار خود جهان تبدیل می کنند.

بیشتر سفر در حوزه میدگارد تنظیم شده است. در قلب آن دریاچه وسیعی قرار دارد که می توانید با قایق رانی آن را کشف کنید ، با یک خط ساحلی که توسط معماهای اختیاری ، مخالفان قدرتمند و ورودی های مناطق اصلی نقشه قرار دارد. مأموریت شما شما را به اکثر این مکانها منتقل می کند ، و در طول مسیر احتمالاً به مسیرهای دست نیافتنی و چشم انداز گنجینه های آب بندی شده توجه خواهید کرد. صرفاً اتاق کافی برای کشف مسیر اصلی و دلایل خوب وجود دارد که باید بدون توجه به کنجکاوی مورد توجه قرار گیرند ، اما این طعنه ها به ویژه باعث می شوند که با گسترش قابلیت های خود ، مجدداً مناطقی را که قبلاً بازدید کرده اید بررسی کنید.

با پسرکی که در کنار شما هستند ، تیرهای پیکان را شلیک می کنید یا دشمنان بی گناه را خفه می کنید ، در مقابل ترول های غار فاسد قرار خواهید گرفت ، با جانوران برجسته روبرو خواهید شد و در طول سفر خود با صدها جنگجوی فوق العاده طبیعی مبارزه خواهید کرد. کراتوس ترجیح می دهد این روزها از تبر استفاده کند ، که بسیار متفاوت از تیغه های زنجیر شده از آشوب که به او مشهور است عمل می کند. این با توانایی بسیار رضایت بخش و جالب برای احضار جادویی اسلحه به دست شما (مانند ثور و چکش او) همراه است ، حرکتی که هرگز پیر نمی شود.

و واقعاً ، نه به طور کلی جنگیدن. دوربین جدید بدون شانه شما را مستقیماً به درون فرورفتگی سوق می دهد و در نتیجه دید شما را محدود می کند. شما نمی توانید دشمنان را از همه زوایا به یکباره مشاهده کنید و باید همیشه در آن نگهبان باشید. به طور پیش فرض بازی نمادهای مجاورت را به شما هشدار می دهد که از حملات دریافتی هشدار می دهید ، اما ارزش تجربه کردن همه جانبه با طراحی رابط کاربری را برای تجربه همه جانبه تر در هنگام جابجایی چگونگی جریان دعوا ها دارد.

این نادر است که شما در واقع می توانید بدون ایجاد خطر در معرض اسپم قرار دادن اسپم ها باشید ، و این تأکید بر ذهن آگاهی ، فارغ التحصیلی God of War را از افتخارات سنتی هک و اسلحه محکم می کند. واقعیت های جنگ با تبر همچنین باعث می شود تا روند صدمه زدن به دور از آسیب نباشد. اما وقتی متغیرها تراز می شوند و شما را به یک دشمن می سپارد ، دست زدن به تبر قطع کننده کراتوس به او اجازه می دهد تا به سختی برخورد کند و به شما این فرصت را می دهد تا با کمی سبک توان خود را به کار ببندید.

مجموعه اصلی رفتارهای نزدیک و رفتارهای مربوط به سلاح را می توان با ریختن نقاط تجربه در یک درخت مهارت و با فعال کردن توانایی های جادوی روون که به دو ورودی حمله شما متصل است ، گسترش داد. گزینه های زیادی برای در نظر گرفتن و تاکتیک های یادگیری وجود دارد ، از جمله درختان مهارتی برای مبارزه با دست خالی. در هنگام جابجایی از تبر به مشت ، ریتم شگفت انگیزی یافت می شود ، و سپس به حرکت های رضایت بخش اعدام کراتوس می رود ، همه در حالی که جوجه می کشد و از راه آسیب دور می شود.

نبرد God of War از همان ابتدا بسیار عالی است ، اما با پیشرفت مداوم یک لایه جدید پس از دیگری بهتر می شود. شما می توانید کاملاً در مقابل دشمنان بسیار تنبیه کننده ای قرار بگیرید که با مهارت کافی و تسلط هر مهارت در دسترس آسان تر می شوند ، اما می توانید در هر سطحی موفق باشید تا زمانی که به هنر پری کردن و گول زدن حملات دریافتی تسلط پیدا کنید.

نقد و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

آرتئوس به همان اندازه ای که کراتوس بتواند پیکربندی نشده است ، تنظیم می شود ، اما هنوز هم روش های زیادی برای متناسب کردن توانایی های او به دلخواه شما وجود دارد. فلش هایی که او شلیک می کند با انواع مختلف جادو ، با چندین نسخه ابتدایی و عملکردی قابل لمس است و وی در نهایت توانایی احضار حیوانات طیفی را که می توانند به دشمنان آسیب رسانده یا حواس پرت کنند ، یا جمع آوری اقلام بدست می آورد. با تشکر از چیدمان دکمه های هوشمند ، در حالی که فرمان آرتئوس را می دهید ، در ضمن حمله و دفاع به عنوان کراتوس بسیار آسان است. God of War به شما امکان می دهد در هر لحظه انجام دهید و باعث می شود در جریان روند احساس جنگجو با تجربه شوید.

زره هایی که کراتوس و آرتئوس می پوشند می توانند بر طیف وسیعی از آمار شخصیت ها ، تمایلات ابتدایی تأثیر بگذارند ، و ممکن است شامل اسلات هایی برای جذابیت هایی باشد که جوایز دیگری را نیز اعطا می کنند. زره پوش را می توان با استفاده از معدود منابع پراکنده در جهان خریداری و ساخت ، و توسط دو آهنگر بازی می توان آن را ارتقا داد: دو برادر کوتوله که دائماً با یکدیگر اختلاف دارند. بروک ، کوتوله‌ی آبی ناخوشایند و سیندری ، یک فرد همکار بسیار ژرف و در عین حال غم‌انگیز از نظر ژرموفیبیک وجود دارد – شلوغی که معمولاً خنده دار است ، هرچند که گاهی اوقات کمی سخت هم فشار می آورد.

هرچقدر هم که هر دو لذت بخش باشند ، میمیر است که در نهایت نمایش را سرقت می کند. حماسه شاخدار و یک چشم با شما و آتروس برای اکثر بازی ها همراهی می کند ، و به عنوان راهنمای شما برای میدگارد و یک منبع درونی به بیرون و خارج از سیاست های نورس می باشد. میمیر و آهنگران شخصیت های فردی قوی دارند ، مانند هر شخصیت دیگری که در طول بازی با آنها ملاقات می کنید. ما به طور کلی هویت های دیگر را مبهم نگه می داریم تا از خرابکاری ها جلوگیری کنیم ، اما صرف نظر از اینکه چه کسی به آن دست می زنید ، بازیگران God of War قوی ، قانع کننده و عجیب دلربا هستند. اما دستاورد واقعی این است که ، حتی اگر تنها تعداد معدودی شخصیت برای تعامل وجود داشته باشد ، شخصیتهای بزرگ آنها ماجراهای شما را با حکایات خیره کننده ای که شما را به سمت جهان می کشاند و زمین را با حس ملموس تاریخ رنگ می کنند ، رنگ می کنند.

اگر قطعه ای از مأموریت فراگیر وجود داشته باشد که مانند یک حرکت اجباری باشد ، این نبرد نهایی علیه آنتاگونیست اصلی است. او از نظر روایی عالی است ، به شکلی پرده برداری می کند که دیدگاه شما را تغییر می دهد ، اما این خود مبارزه است که شما را به آرزو می رساند. تعداد زیادی نبردهای بزرگ رئیس و تست مهارت در طول بازی وجود دارد ، اما این نبرد به همان ارتفاعات نمی رسد و احساس می کند که کمی ایمن بازی شده است. این می تواند اثری از پیکربندی کراتوس و آرتئوس باشد ، یا در ابتدا ممکن است خیلی ساده باشد. خوشبختانه ، این همه بازی آستین خود را ندارد.

به نظر می رسد دو قسمت اختیاری به طور خاص با بازی آخر بازی در ذهن طراحی شده اند. Muspelheim اول ، مجموعه ای از نبردها را در عرصه های مختلف احاطه شده با جریان های گدازه و زمین سوخته ارائه می دهد. برخی از محاکمات صرفاً علیه دشمنان قوی می جنگند ، در حالی که برخی دیگر شما را مجبور به شکست امواج در پشت سر هم می کنید – اگر حتی یک دشمن زنده بماند ، فقط چند ثانیه طول می کشد تا دیگران به طور خودکار قیام کنند. قلمرو دیگر ، نیفلهایم ، هر بار که بازدید می کنید به طور تصادفی تولید می شود ، اما همیشه پر از گاز سمی است. هدف این است که برای زنده ماندن تا آنجا که ممکن است در حالی که شلاق زدن کشته و جمع آوری گنج ، و فرار قبل از سم نگه می دارد. هر دو موقعیت مکانی تمرینات پرتنش و پاداش را ارائه می دهند که فقط در صورت بازی در بهترین حالت ممکن است.

و شانس این است که شما آنقدر تحت تأثیر قدم زدن داستان و پردازش رویدادها قرار می گیرید که تعداد زیادی فعالیت جانبی دیگر پس از گذراندن اعتبار ، در میدگارد سرار و ماموریت ها است. در حالی که بیشتر بازی هایی که فرصت های طولانی و متنوع تلاش را دارند ، تمایل دارند که تا آخر عمر کمی مسکوت کنند ، God of War تأثیر متضاد دارد. این به مراتب طولانی تر از آن چیزی است که باید باشد ، اگرچه امیدوار هستید که هرگز از انجام کارهایی فرار نکنید.

از بسیاری جهات ، God of War همان چیزی است که همیشه این سریال بوده است. این یک بازی اکشن تماشایی با قطعات مجموعه حماسه ، ارزش تولید بودجه بزرگ و مبارزه سخت است که با پیشرفت شما تب و تاب تر و چشمگیر تر می شود. آنچه ممکن است شما را شگفت زده کند این است که داستان سرایی آن به چه اندازه بالغ شده است. مانند کراتوس ، نسخه های گذشته را به یاد می آورد و در عین حال لزوم پیشرفت را نیز تصدیق می کند. همه چیز جدیدی که انجام می دهد برای بهتر شدن است و هر آنچه را که در نتیجه بهره می برد ، سود می برد. کراتوس دیگر یک وحشی قابل پیش بینی نیست. God of War دیگر یک سریال اکشن قدیمی نیست. با این راه اندازی مجدد ، با اطمینان مسیر جدیدی را طی می کند که امیدوارم به دنبال ماجراهای هیجان انگیز تری باشد.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake بسیار زیبا و وفادار است

اخبار

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۵-2 دقیقه

Final Fantasy VII Remake

Square Enix با تأخیر بیشتر در آوریل ، سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake را نشان داد ، درست از دو ماه قبل از انتشار بازی که این باعث تاسف است.

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake به یاد ماندنی است و نمای زیبایی از افق Midgar و مظلومیت تاسیسات Shinra در سطح شهر به شما نشان می دهد. همچنین اولین باری است که شخصیت Cloud را مشاهده می کنید ، زیرا او برخی از مانورهای جسورانه را برای سوار شدن به یک قطار در حال حرکت و شروع مأموریت بهمن در ابتدای بازی بیرون می کشد. بازسازی فوق العاده وفادار به اصل است ، همانطور که در زیر می بینید.

Square Enix طی چند روز گذشته به شدت طعمه Final Fantasy VII Remake را گرفته است. مجموعه ای از تصاویر منتشر شده دیروز ، نگاه های جدیدی به بازیگران اصلی نشان داد ، برخی عکس های اولیه مورد علاقه های سریال مانند Chocobo ، و نگاهی اجمالی به برخی از قسمت های جانبی که می توانید از مسیر ضرب و شتم استفاده کنید.

Final Fantasy VII Remake قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل در PS4 به طور انحصاری منتشر شود. انتظار می رود انحصاری با مدت زمان محدود به مدت یک سال ادامه یابد و نسخه های منتشر شده پس از آن انتظار می رود.

مطلب پیشنهادی: زمان انتشار بازی Final Fantasy VII Remake به تعویق افتاد!

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی