عضویت/ورود

معرفی و بررسی بازی دو بعدی جدید Blasphemous توسعه یافته توسط Souls

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۰۶/۲۸ - 5 دقیقه

معرفی و بررسی بازی دو بعدی جدید Blasphemous توسعه یافته توسط Souls

در Blasphemous , بی پرده صحنه نوع بازی مورد نظر خود را تعیین می کند. پس از بیدار شدن در میان دریایی از نمازگزاران مرحوم ، شخصیت خاموش که فقط به عنوان یک مجازات یکی شناخته می شود ، آرام آرام راه خود را از یک ارگ طولانی رها می کند. با این حال ، جلوگیری از خروج وی ، به اصطلاح سرپرستی است که به عنوان یک باشگاه لوستر طلایی در اختیار دارد. The Penitent One پس از رکود حملات خود و ضربه زدن به موقع آسیب پذیرترین ، کلاه ایمنی خود را در نزدیکی جانور مقتول برداشته ، آن را با خون دشمن شکست خورده پر می کند ، و بلافاصله آن را روی سر خود می ریزد.

بدون شک این یک مقدمه بیش از حد برتر است ، اما در ضمن اختلافات آن در مقایسه با سایر وحشت هایی که منتظر هستند کمرنگ است. Blasphemous یک ماجراجویی بسیار تاریک است که در سراسر آن مذهب قوی وجود دارد. آنچه شما را به عنوان یک مجازات یکی سوق می دهد ، هدف شما از یافتن منبع معجزه اسرارآمیز ، نیرویی فراطبیعی است که جلوه های ملموس از گناه مردم در سراسر زمین ایجاد کرده است. ساختاری برای گویای عجیب و جالب Blasphemous و گیم پلی هک و اسلش ادای احترام به سری بازی های Souls و زیرگروه metroidvania است. اگرچه این تکریم برای فرمولهای تعیین شده می تواند به عنوان مشتق از برجام بیاید ، اما مفاهیم کاملاً متناسب با جو makabre هستند.

با وجود ماهیت تند و تیز ، کیفیتی جذاب برای محیط تاریک وجود دارد. غالباً با اینکه چقدر بی ربط است ، ممکن است ظالمانه باشد ، اما من هنوز هم از این همه دلگیر هستم. برخی از جالب ترین و مهیج ترین لحظه ها از کشف مکان های بیشتر و داستان های جزئی است که به سمت خود باز می شوند ، و دوباره به مناطق فراموش شده و شخصیت ها به روش های غیر منتظره وصل می شوند. Blasphemous مجموعه ای از NPC های استوایی را با انگیزه ها و مشاغل منحصر به فرد دارد. خواه در تلاش باشید تا رنج دهقانان مضطرب را کاهش دهید یا به یک زائر که در تلاش برای تکمیل زیارت ناخوشایند خود است ، کمک کنید ، یک سرمایه گذاری عاطفی در فهمیدن چگونگی این واقعیت کابوس وجود دارد. این سرمایه گذاری توسط تصاویری خیره کننده بازی تقویت می شود ، که با معرفی مناطق جدید ، احساس ترس و وحشت به وجود می آورد.

آثار هنری Sprite بی نظیر و جذاب ، حضور بیشتر را به هیولاها و مناطق محلی می بخشند که در طول سفر به خوبی می شناسید. تقریباً در هر قسمت از بازی یک نبرد اوج وجود دارد ، که شما را در برابر برخی از غول های پرشور طراحی کرده است که تغییر سرگرم کننده و چالش برانگیز از راهروهای طولانی پر از هیولا و مشکلات پر از نشانه را ارائه می دهد. بسیاری از این نبردهای در مقابل غول, یک وضعیت واقعی در Blasphemous هستند ، که شما را در برابر هیولاهای عجیب و غریب قرار می دهند , مانند کودک غول پیکر که اگر به آن نزدیک شوید ، اندام یک شخص مذهبی را از اندام خود جدا می کنید. بسیاری از این درگیری ها در جایی است که تصاویر سنگین مذهبی به اوج خود می رسد ، و برخی از دعوا های وحشتناک را که مضامین بزرگتر توبه و فداکاری است ، به وجود می آورد.

Blasphemous

در جهان سطح چشمگیری از ساخت و ساز وجود دارد ، که چندین مورد ضروری و آثار باستانی در سرتاسر آن نیز دارای تکه های منحصر به فردی از قطعه های با ارزشی هستند که تاریخ این سرزمین را از بین می برد. تعدادی از کاراکترها همچنین دارای یک تحقیق جزئی هستند که می توانند یک بازی کامل را انجام دهند که برخی از آنها با توجه به اینکه جهت اصلی بازی در آن از بین رفته است ، کاملاً از دست رفته اند. Blasphemous از زمان ابتدا و تا انتها ، به شدت به آن حلقه آشنا اکتشاف و محاکمات درهنگام نبرد تکیه می زند.

به اندازه کافی ساده است که به ریتم تجارت فولاد با دشمنان بپردازید و از جهش های پرخطر عبور کنید ، اگرچه مطمئناً در بعضی مواقع از مرگ اجتناب ناپذیر رنج خواهید برد. با این حال ، مرگ های مکرر باعث گناه می شود و نوار مانا و افزایش ارز شما را تضعیف می کند. اگر با بازگشت به نقطه مرگ یا هزینه کردن بودجه برای پاکسازی مجسمه های گناه ، گناه را از بین نبرید ، شخصیت شما به طور قابل ملاحظه ای ناتوان خواهد شد. این سیستم به اندازه کافی ملایم است که از مرگ بسیار دلسرد نشوید ، با این وجود هنوز هم اضطراب را در زندگی و یا در شرایط مرگ ایجاد می کند ، مانند جهش ایمانی در گودال بی انتها.

در حالی که این مکانیک های پیرامون مرگ غیرقابل انکار تحت تأثیر بازی های شرکت Souls هستند ، Blasphemous فقط یک تجربه ۲D Dark Souls نیست. خون بیشتری را با بازی های کلاسیک اکشن مانند Castlevania و Ninja Gaiden به اشتراک می گذارد ، و تمرکز کمتری روی مکانیک RPG و فعالیت های لحظه به لحظه دارد. سیستم های جنگی و پیمایش هسته ای لاغر و بسیار رفلکس هستند و بیشتر وقت خود را صرف انجام مهارت های محدود و در عین حال لطیف می کنید. یکی از لحظه های رضایت بخش تر می تواند از حملات موفقیت آمیز با شمشیر ، باز کردن یک حمله اعدام ناگوار بر روی حریف خود باشد. برای برجسته تر جلوه دادن ویژگی ها ، می توانید ویژگی های خود را با یادگارهای جمع آوری شده و سایر نسخه های جدید تقویت کنید ، به شما این امکان را می دهد تا با سهولت بیشتر در مقابل چالش های سخت تر بایستید.

در حالی که توانایی های جدید خود را به دست می آورید ، دسترسی به مناطق جدید باز می شود ، مسیرهایی را از مکان های قبلی نشان می دهد که می تواند تجدید قدردانی از خود دنیا داشته باشد. با این حال ، در حالی که این مهارت ها و ابزارهای جدید تغییراتی را ارائه می دهند ، بازی اصلی بازی در حال اجرا ، پرش و بریدن از ساعت شروع تا عمل بسته شدن عمدتا یکسان است. بدون پیشرفت های چشمگیر در مهارت های خود ، بخش های بعدی بازی به همان اندازه تکراری و در بدترین حالت کسل کننده به نظر می رسند.

این احساس با افزایش چگونگی اکتشافات ممکن است که حس خسته کننده ایی به شما منتقل کند اما هنگام وسیع شدن نقشه مکان هایی به وجود میآیند که میتوانید توست آنها سریع منتقل شوید و به این معنی است که باید آن را در طول بخش های طولانی از سیاه چال های خیانت آمیز که در داخل و خارج آن را می شناسید ، از بین ببرید. در طول این عملیات برگشت ، شما همچنان با همان توانایی ها با همان دشمنان می جنگید. علاوه بر این ، شما به راحتی می توانید از یک دشمن خارج از چشم طعمه های ولگردی غوطه ور شوید و شما را به سمت تله های سنبله بفرستید. این امر می تواند به ویژه هنگام انجام کارهای خاص ناامید کننده باشد که شما را برای اجتناب از مرگ اجتناب کند.

Blasphemous

عدم تغییر در جریان کلی قابل توجه است ، خصوصاً هنگام نزدیک شدن به قسمت میانی تا اواخر بازی. با بزرگتر شدن طرح ، نمایش تصاویر به طور فزاینده ای طلسم ، تاکتیک ها و جریان کلی شما شاهد تغییر کمی هستند. این یک بازی ناامیدکننده در یک حلقه اصلی ناامیدکننده است که در مورد آشکار کردن جزئیات پنهان در اطراف شما و غلبه بر دشمنان چالش برانگیز است. با این وجود ، من نمی توانم انکار کنم که Blasphemous یک محیط تحریک آمیز را ارائه می دهد که با پیشرفت آن بسیار شدیدتر می شود.

اگرچه می تواند ناامید کننده باشد که گیم پلی اصلی آن هرگز از ریتم غالباً یک نت هک کردن و پریدن در سطوح مختلف دور نمی شود و از رسیدن به ارتفاعات بیشتر جلوگیری می کند ، اما بازهم تحت تأثیر قرار گرفتم تا چه اندازه Blasphemous به داستان دلخراش و تاریک خود نزدیک است. برای این منظور ، بازی از طریق این ارسال به بازی های metroidvania یک آزمایش رضایت بخش بود که به نوبه خود بر آن غلبه کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز Blasphemous

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی زیبا و محبوب Borderlands 3 همراه با تریلر

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

طراحان Half-Life: Alyx به سؤالات شما در طول Reddit AMA پاسخ خواهد داد

اخبار

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۰۲-1 دقیقه

طراحان Half-Life: Alyx به سؤالات شما در طول Reddit AMA پاسخ خواهد داد

فیلم های بازی پلی استیشن ۵ اخیراً به صورت آنلاین ظاهر شدند و حالا استودیو و ناشر پشت این پروژه دقیقاً آنچه را که ما به دنبالش هستیم ، روشن کرده اند.زمان خوبی است که یک هوادار Half-Life باشید. همه بازی های Half-Life در حال حاضر روی Steam رایگان هستند و یک نام تجاری جدید در سریال Half-Life: Alyx در ماه مارس منتشر می شود. هنوز بسیاری از سوالات بی پاسخ درباره بازی رایانه ای شخصی VR وجود دارد ، و Valve قصد دارد خیلی زود به آنها پاسخ دهد (حداقل برخی از آنها).فیلم های بازی پلی استیشن ۵ اخیراً به صورت آنلاین ظاهر شدند و حالا استودیو و ناشر پشت این پروژه دقیقاً آنچه را که ما به دنبالش هستیم ، روشن کرده اند.

اکنون Valve اعلام کرده است که AMA را در Reddit برای Half-Life: Alyx برگزار می کند . توسعه دهنده از هواداران می خواهد “همه سؤالهای اساسی شما” را در مورد Half-Life: Alyx ارسال کنند ، و ممکن است به “برخی” از آنها پاسخ دهد. در این قسمت با گیمو دوباره بررسی کنید ، زیرا ما برخی از جالب ترین و قابل توجه ترین پاسخ ها را برای شما جمع آوری می کنیم.

طراحان Half-Life: Alyx به سؤالات شما در طول Reddit AMA پاسخ خواهد داد

Half-Life: Alyx یک بازی منحصر به فرد VR است ، اما با هر هدفون اصلی رایانه شخصی VR که ممکن است داشته باشید ، کار خواهد کرد. این بازی با هدست های Valve Index ، Oculus Rift ، Oculus Quest (با لینک) ، هدست های HTC Vive و هدست های واقعیت مخلوط ویندوز سازگار است. شما می توانید آن را در استیم با قیمت ۵۴ دلار از قبل سفارش دهید.

در مورد پیشنهاد freebie ، شما هم اکنون می توانید هفت مورد از بخش اصلی Half-Life را هم اکنون در Steam رایگان دریافت کنید. برای رفتن از طریق لینک های زیر کلیک کنید. بازی ها تا نسخه های Half-Life: Alyx آزاد است.

مطلب پیشنهادی : بازی هایی برای کامپیوتر های خانگی در سال ۲۰۲۰ منتشر میشوند

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

بازی های از دست رفته سال۲۰۲۰ : این بازی ها کجا هستند؟

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۱۰/۲۹-5 دقیقه

بازی های از دست رفته سال2020 : این بازی ها کجا هستند؟

بازی های جدید همه وقت اعلام می شوند ، اما در میان اخبار و هیجان ، بسیاری به سرعت رادار را رها می کنند. از این گذشته ، بازی های معدودی وجود دارد که مدتی است جزو بازی های از دست رفته سال۲۰۲۰ قرار دارند که از آنها چیزی نشنیده ایم ، در حالی که برخی دیگر فقط به هیچ حرف رسمی اشاره نشده اند. هک ، برخی از آنها به طور کامل لغو نشده اند ، یا سرنوشت خود را قطعی نکرده اند.

در زیر می توانید لیستی از بازی های از دست رفته سال۲۰۲۰ را پیدا کنید که مدتهاست از آنها ندیده ایم یا شنیده ایم. برخی از بازی هایی هستند که احتمالاً به زودی با کنسول های نسل بعدی در مورد آنها اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد ، در حالی که برخی دیگر بیشتر شبیه نهنگ های سفید هستند که ممکن است دیگر هرگز آنها را نبینیم.

به نظر شما کدام یک از بازی های این لیست در نهایت در سال ۲۰۲۰ خبری راجب آنها می شنویم؟ نظرات خود را در نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

بازی جنگ ستارگان دیگر شرکت EA

یکی از جنجالی ترین بازی های از دست رفته سال۲۰۲۰ Star Wars Jedi: Fallen Order است. در حالی که طرفداران جنگ ستارگان با انتشار فیلمهای فوق العاده جذاب Star Wars Jedi: Fallen Order ، مورد برکت قرار گرفته اند ، پروژه بزرگ فرنچایز هنوز هم یک رمز و راز به دلیل پیشرفت آشفته ای است که بین استودیوهای EA تغییر کرده است. در ابتدا در سال ۲۰۱۴ آغاز شد ، بازی کدی به نام “Ragtag” توسط امی هنیگ ، توسعه دهنده و تیم در Visceral Games ساخته شد. با این حال ، EA استودیو را در سال ۲۰۱۷ تعطیل کرد ، که منجر به عزیمت هنیگ شد. به دنبال این ، بازی به EA Vancouver منتقل شد و پس از مدتی دوباره استفاده مجدد آن به یک بازی آزاد در جنگ ستارگان ، در اوایل سال ۲۰۱۹ بی سر و صدا لغو شد.

بازی های از دست رفته سال 2020 : این بازی ها کجا هستند؟

به نظر می رسید که پایان این پروژه است ، اما در سال ۲۰۱۹ ، گزارش شد که EA Motive ، هماهنگ کننده Star Wars: Battlefront II به همراه DICE ، در حال کار بر روی یک بازی جدید در بخش sci-fi هستند. پاتریک کلوز ، رئیس استودیوی EA Motive در یک پیچش جالب اظهار داشت که می تواند از بخشی از مواد Visceral’s Ragtag استفاده کند و این “یک تجربه بسیار بی نظیر جنگ ستارگان” خواهد بود. از آن زمان تاکنون چیزهای کمی در مورد این پروژه شنیده ایم ، اما EA همچنان هوشیار است که بازی های جنگ ستارگان بیشتری در راه هستند. و با استقبال مثبت در مورد Star Wars Jedi: Fallen Order و کیفیت بهتر Star Wars Battlefront II ، EA در موقعیت بهتری قرار دارد تا در نهایت نشان دهد که این پروژه دیگر Star Wars چیست.

Shadow of the Eternals

Shadow of Eternals جانشین معنوی بازی ترسناک مورد علاقه فرقه Eternal Darkness است. مسئولان توسعه دهنده بازی اصلی ، Silicon Knights ، استودیوی جدیدی بنام Precursor Games را تشکیل دادند تا روی ماجراجویی ترسناک بقا از جمله مسئول پیشین دنیس دایک کار کنند. با این حال ، پروژه سرمایه گذاری جمعیت نتوانسته هدف خود را برآورده کند. کمبود بودجه ، توسعه بازی را مجبور به تعویق انداخت.

در اکتبر سال ۲۰۱۴ ، دایاک استودیوی جدید با نام Quantum Entanglement Entertainment را افتتاح کرد تا توسعه این پروژه از سر گرفته شود. استودیو بی سر و صدا در ژانویه سال ۲۰۱۸ تعطیل شد و تولید Shadow of Eternals به تعویق افتاد. دایاک حرکت کرد و استودیوی جدیدی به نام Apocalypse Studios را تشکیل داد ، که از آن زمان به طور جدی روی Legacy of Kain الهام گرفته از بازی رایگان RPG به نام Deadhaus Sonata کار می کند. یک به روزرسانی سریع درباره وضعیت Shadow of Eternals در صفحه فیس بوک این پروژه اظهار داشت: اگرچه این لغو نشده است ، اما مدتی در توسعه فعال نخواهد بود. با توجه به این وقایع ، این بیش از حد محتمل است که Shadow of Eternals ممکن است تا هر زمان دیگری منتشر نشود.

Tekken x Street Fighter

بازی های از دست رفته سال۲۰۲۰ Tekken x Street Fighter در سال ۲۰۱۰ برای PS3 و Xbox 360 معرفی شد و از آن زمان تاکنون نوعی رمز و راز بوده است. تهیه‌کننده Katsuhiro Harada در سال ۲۰۱۴ به هواداران اطمینان داد و در سال ۲۰۱۵ مجددا تکرار کرد که بازی جنگی متقاطع لغو نشده است. با این حال ، در آوریل ۲۰۱۶ ، هارادا فاش کرد که Tekken x Street Fighter “دیگر در حال توسعه فعال نیست” و ناشر Bandai Namco منتظر “زمان مناسب” برای انتشار آن بود.

GameSpot در سال ۲۰۱۶ به اظهار نظر رسید و در آن زمان ، Bandai Namco گفت این تیم در Tekken 7 تمرکز دارد ، که در سال ۲۰۱۷ ظاهر شد. Bandai Namco در این مورد به ما گفت که تیم Tekken در Tekken 7 DLC متمرکز شده است. بعداً هارادا در جریان بازیهای مهمانی سال ۲۰۱۸ ، تأیید کرد که بازی حدود ۳۰٪ کامل بود قبل از اینکه به حالت تعلیق درآید. اما در مصاحبه ای با VGC در سال ۲۰۱۹ ، توسعه دهنده با توجه به موفقیت های محتوای پس از راه اندازی هر دو Tekken 7 و Street Fighter 5 ، اعتبار پروژه متقاطع را زیر سؤال برد ، اما هنوز هم به نظر می رسد که Tekken x Street Fighter بسیار مورد توجه هارادا قرار گرفته است. در طی جدیدترین جوایز بازی ، وی نظرسنجی در توییتر برای وزن کردن علاقه فعلی به بازی منتشر کرد.

Half-Life 3

در حالی که انتشار سری Half-Life VR- منحصر به فرد Half-Life: Alyx نزدیک می شود ، تقریباً لازم است که به بازی سوم مورد انتظار ، حتی مدتها بعد از آنکه وضعیت اوج meme را بدست آورد و به عرصه “رسید” ، اشاره کنیم که هرگز اتفاق نخواهد افتاد. ” Half-Life 2: قسمت ۳ در سال ۲۰۰۶ اعلام شد اما هرگز تحقق نیافت، همچنین لغو نشد. در یک RedAit AMA در اوایل سال ۲۰۱۷ ، سرمربی Valve Gabe Newell گفت احتمال وجود بازی های بیشتر در جهان Half-Life / Portal وجود دارد ، بنابراین این امیدواری است. و همچنین خلاصه داستان بدست آمده از نویسنده سابق Valve Marc Laidlaw وجود دارد که چیزی را تأیید نمی کند .

با بازگشت Half-Life به لطف Half-Life: Alyx ، روی رادارهای مردم قرار گرفتند ، این بازی می تواند آینده جدیدی داشته باشد. این که آیا Half-Life 3 به معنای نزدیک شدن به واقعیت است ، فقط باید منتظر ماند و دید.

مطلب پیشنهادی: در اینجا همه چیز را درمورد مشخصات پلی استیشن ۵ خواهید فهمید

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی