معرفی و بررسی بازی دو بعدی جدید Blasphemous توسعه یافته توسط Souls

time

5 دقیقه-۱۳۹۸-۰۶-۲۸

main-image

در Blasphemous , بی پرده صحنه نوع بازی مورد نظر خود را تعیین می کند. پس از بیدار شدن در میان دریایی از نمازگزاران مرحوم ، شخصیت خاموش که فقط به عنوان یک مجازات یکی شناخته می شود ، آرام آرام راه خود را از یک ارگ طولانی رها می کند. با این حال ، جلوگیری از خروج وی ، به اصطلاح سرپرستی است که به عنوان یک باشگاه لوستر طلایی در اختیار دارد. The Penitent One پس از رکود حملات خود و ضربه زدن به موقع آسیب پذیرترین ، کلاه ایمنی خود را در نزدیکی جانور مقتول برداشته ، آن را با خون دشمن شکست خورده پر می کند ، و بلافاصله آن را روی سر خود می ریزد.

بدون شک این یک مقدمه بیش از حد برتر است ، اما در ضمن اختلافات آن در مقایسه با سایر وحشت هایی که منتظر هستند کمرنگ است. Blasphemous یک ماجراجویی بسیار تاریک است که در سراسر آن مذهب قوی وجود دارد. آنچه شما را به عنوان یک مجازات یکی سوق می دهد ، هدف شما از یافتن منبع معجزه اسرارآمیز ، نیرویی فراطبیعی است که جلوه های ملموس از گناه مردم در سراسر زمین ایجاد کرده است. ساختاری برای گویای عجیب و جالب Blasphemous و گیم پلی هک و اسلش ادای احترام به سری بازی های Souls و زیرگروه metroidvania است. اگرچه این تکریم برای فرمولهای تعیین شده می تواند به عنوان مشتق از برجام بیاید ، اما مفاهیم کاملاً متناسب با جو makabre هستند.

با وجود ماهیت تند و تیز ، کیفیتی جذاب برای محیط تاریک وجود دارد. غالباً با اینکه چقدر بی ربط است ، ممکن است ظالمانه باشد ، اما من هنوز هم از این همه دلگیر هستم. برخی از جالب ترین و مهیج ترین لحظه ها از کشف مکان های بیشتر و داستان های جزئی است که به سمت خود باز می شوند ، و دوباره به مناطق فراموش شده و شخصیت ها به روش های غیر منتظره وصل می شوند. Blasphemous مجموعه ای از NPC های استوایی را با انگیزه ها و مشاغل منحصر به فرد دارد. خواه در تلاش باشید تا رنج دهقانان مضطرب را کاهش دهید یا به یک زائر که در تلاش برای تکمیل زیارت ناخوشایند خود است ، کمک کنید ، یک سرمایه گذاری عاطفی در فهمیدن چگونگی این واقعیت کابوس وجود دارد. این سرمایه گذاری توسط تصاویری خیره کننده بازی تقویت می شود ، که با معرفی مناطق جدید ، احساس ترس و وحشت به وجود می آورد.

آثار هنری Sprite بی نظیر و جذاب ، حضور بیشتر را به هیولاها و مناطق محلی می بخشند که در طول سفر به خوبی می شناسید. تقریباً در هر قسمت از بازی یک نبرد اوج وجود دارد ، که شما را در برابر برخی از غول های پرشور طراحی کرده است که تغییر سرگرم کننده و چالش برانگیز از راهروهای طولانی پر از هیولا و مشکلات پر از نشانه را ارائه می دهد. بسیاری از این نبردهای در مقابل غول, یک وضعیت واقعی در Blasphemous هستند ، که شما را در برابر هیولاهای عجیب و غریب قرار می دهند , مانند کودک غول پیکر که اگر به آن نزدیک شوید ، اندام یک شخص مذهبی را از اندام خود جدا می کنید. بسیاری از این درگیری ها در جایی است که تصاویر سنگین مذهبی به اوج خود می رسد ، و برخی از دعوا های وحشتناک را که مضامین بزرگتر توبه و فداکاری است ، به وجود می آورد.

Blasphemous

در جهان سطح چشمگیری از ساخت و ساز وجود دارد ، که چندین مورد ضروری و آثار باستانی در سرتاسر آن نیز دارای تکه های منحصر به فردی از قطعه های با ارزشی هستند که تاریخ این سرزمین را از بین می برد. تعدادی از کاراکترها همچنین دارای یک تحقیق جزئی هستند که می توانند یک بازی کامل را انجام دهند که برخی از آنها با توجه به اینکه جهت اصلی بازی در آن از بین رفته است ، کاملاً از دست رفته اند. Blasphemous از زمان ابتدا و تا انتها ، به شدت به آن حلقه آشنا اکتشاف و محاکمات درهنگام نبرد تکیه می زند.

به اندازه کافی ساده است که به ریتم تجارت فولاد با دشمنان بپردازید و از جهش های پرخطر عبور کنید ، اگرچه مطمئناً در بعضی مواقع از مرگ اجتناب ناپذیر رنج خواهید برد. با این حال ، مرگ های مکرر باعث گناه می شود و نوار مانا و افزایش ارز شما را تضعیف می کند. اگر با بازگشت به نقطه مرگ یا هزینه کردن بودجه برای پاکسازی مجسمه های گناه ، گناه را از بین نبرید ، شخصیت شما به طور قابل ملاحظه ای ناتوان خواهد شد. این سیستم به اندازه کافی ملایم است که از مرگ بسیار دلسرد نشوید ، با این وجود هنوز هم اضطراب را در زندگی و یا در شرایط مرگ ایجاد می کند ، مانند جهش ایمانی در گودال بی انتها.

در حالی که این مکانیک های پیرامون مرگ غیرقابل انکار تحت تأثیر بازی های شرکت Souls هستند ، Blasphemous فقط یک تجربه 2D Dark Souls نیست. خون بیشتری را با بازی های کلاسیک اکشن مانند Castlevania و Ninja Gaiden به اشتراک می گذارد ، و تمرکز کمتری روی مکانیک RPG و فعالیت های لحظه به لحظه دارد. سیستم های جنگی و پیمایش هسته ای لاغر و بسیار رفلکس هستند و بیشتر وقت خود را صرف انجام مهارت های محدود و در عین حال لطیف می کنید. یکی از لحظه های رضایت بخش تر می تواند از حملات موفقیت آمیز با شمشیر ، باز کردن یک حمله اعدام ناگوار بر روی حریف خود باشد. برای برجسته تر جلوه دادن ویژگی ها ، می توانید ویژگی های خود را با یادگارهای جمع آوری شده و سایر نسخه های جدید تقویت کنید ، به شما این امکان را می دهد تا با سهولت بیشتر در مقابل چالش های سخت تر بایستید.

در حالی که توانایی های جدید خود را به دست می آورید ، دسترسی به مناطق جدید باز می شود ، مسیرهایی را از مکان های قبلی نشان می دهد که می تواند تجدید قدردانی از خود دنیا داشته باشد. با این حال ، در حالی که این مهارت ها و ابزارهای جدید تغییراتی را ارائه می دهند ، بازی اصلی بازی در حال اجرا ، پرش و بریدن از ساعت شروع تا عمل بسته شدن عمدتا یکسان است. بدون پیشرفت های چشمگیر در مهارت های خود ، بخش های بعدی بازی به همان اندازه تکراری و در بدترین حالت کسل کننده به نظر می رسند.

این احساس با افزایش چگونگی اکتشافات ممکن است که حس خسته کننده ایی به شما منتقل کند اما هنگام وسیع شدن نقشه مکان هایی به وجود میآیند که میتوانید توست آنها سریع منتقل شوید و به این معنی است که باید آن را در طول بخش های طولانی از سیاه چال های خیانت آمیز که در داخل و خارج آن را می شناسید ، از بین ببرید. در طول این عملیات برگشت ، شما همچنان با همان توانایی ها با همان دشمنان می جنگید. علاوه بر این ، شما به راحتی می توانید از یک دشمن خارج از چشم طعمه های ولگردی غوطه ور شوید و شما را به سمت تله های سنبله بفرستید. این امر می تواند به ویژه هنگام انجام کارهای خاص ناامید کننده باشد که شما را برای اجتناب از مرگ اجتناب کند.

Blasphemous

عدم تغییر در جریان کلی قابل توجه است ، خصوصاً هنگام نزدیک شدن به قسمت میانی تا اواخر بازی. با بزرگتر شدن طرح ، نمایش تصاویر به طور فزاینده ای طلسم ، تاکتیک ها و جریان کلی شما شاهد تغییر کمی هستند. این یک بازی ناامیدکننده در یک حلقه اصلی ناامیدکننده است که در مورد آشکار کردن جزئیات پنهان در اطراف شما و غلبه بر دشمنان چالش برانگیز است. با این وجود ، من نمی توانم انکار کنم که Blasphemous یک محیط تحریک آمیز را ارائه می دهد که با پیشرفت آن بسیار شدیدتر می شود.

اگرچه می تواند ناامید کننده باشد که گیم پلی اصلی آن هرگز از ریتم غالباً یک نت هک کردن و پریدن در سطوح مختلف دور نمی شود و از رسیدن به ارتفاعات بیشتر جلوگیری می کند ، اما بازهم تحت تأثیر قرار گرفتم تا چه اندازه Blasphemous به داستان دلخراش و تاریک خود نزدیک است. برای این منظور ، بازی از طریق این ارسال به بازی های metroidvania یک آزمایش رضایت بخش بود که به نوبه خود بر آن غلبه کرد.

حداقل سیستم مورد نیاز Blasphemous

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی زیبا و محبوب Borderlands 3 همراه با تریلر

Author: blackincubus

iam admin

LoadingFavoritetag

0

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی