عضویت/ورود

معرفی و بررسی بازی زیبا و محبوب Borderlands 3 همراه با تریلر

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - 10 دقیقه

معرفی و بررسی بازی زیبا و محبوب Borderlands 3

پس از انتشار نا امید کننده Borderlands: The Pre-Sequel در سال ۲۰۱۴ میتوان گفت , Borderlands 3 یک بازگشت باشکوه به اوج است. این بازی باعث شده که طرفداران دو نسخه اول این بازی را با هم متحد کند و تجربه غارت و ضرب و شتم و همکاری را افزایش میدهد. Borderlands 3 قابلیت های دو نسخه اول خود را به خود افزوده و همچنین قابلیت های جدیدی به خود اضافه کرده است. پیشرفت های قابل توجهی در این بازی دیده میشود, همچنین Borderlands 3 آزادی بیشتری به شما خواهد داد.

هفت سال Borderlands 2, مجموعه Borderlands 3 می آید تا روایت های ایجاد شده در بازی را پیچیده تر کند, همچنین مراحل جدید و جذاب به آن اضافه کرده و در آینده نیز به آن اضافه خواهد کرد.این مراحل بسیار رضایت بخش است به خصوص برای کسانی که بیش از ۱۰ سال است که این مجموعه را دنبال میکنند.

آشنایی با شخصیت ها و کاربرد آنها

شما بعنوان یکی از چهار شکارچی , Vault Hunters , Zane the operative , Amara the Siren و FL4K beastmaster در منطقه شبه نظامی Crimson Raiders برای دفاع از تمدن و جامعه استخدام میشوید. سیاره پاندورا پر از زباله است.Crimson Raiders به رهبری کاپیتان لیلیث است که او همراه برادرش یعنی تروی بسیار محبوب هستند , که برای متقاعد کردن افراد آنها را یاری میکنند تا به قدرت عظیم و جوایز که در سر تا سر جهان پخش شده اند دست یابند. شروع داستان Borderlands 3 کمی آرام است اما به سرعت وارد بخش هیجانی داستان میشود. غارت و تیراندازی هنوز هم در کانون توجه Borderlands 3 قرار دارد ، اما مبارزات انتخاباتی آن نیز داستانی کاملاً نوشته شده از ایثار ، اهمیت خانواده و مسئولیت قهرمانان را به نمایش می گذارد.

Borderlands 3 برای ایجاد نوع شخصیت مورد نظر ، انعطاف پذیری بیشتری نسبت به گذشته ایجاد می کند. برای اولین بار در این مجموعه ، شکارچیان Vault همه یک مهارت فعال گره خورده به هر یک از سه درخت مهارت مربوطه دارند. به عنوان مثال ، Amara می تواند Phaseslam را برای مقابله با خسارتهای گسترده از نزدیکی ، Phasecast برای از بین بردن دشمنان از دور ، یا Phasegrasp به کنترل جمعیت ، تجهیز کند یا توانایی های ابتدایی خود را در یک هدف متمرکز کند.

با استفاده از جعبه های هر سه درخت مهارت ، می توانید هریک از این مهارت ها را به روش های معنی دار تکامل دهید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید توانایی منطقه Phaselam اثر Amara را به چیزی دقیق تر تبدیل کنید ، می توانید آن را با جعبه های موجود در درختان مهارتی Brawl و Fist of the Elements تغییر دهید تا این توانایی ، Amara را به عنکبوتی تغییر دهد. مانند موجودی که پرتوهای آتش سوزی مبتنی بر آتش را قبل از اینکه در لایه برداری کوچکتر به زمین بیفتد ، تیراندازی می کند. همچنین Phasecast و Phasegrasp می توانند به روشهای دیگری تکامل یابند – گزینه های بی شماری برای نحوه مبارزه با Arma ارائه می دهد. همین مورد را می توان برای Zane ، Moze و FL4K نیز گفت.

آزادی بیشتر در این بازی نسبت به نسخه های قبلی

در نتیجه Borderlands 3 برای یک دوست بسیار ساده است اما شما در میدان جنگ نقش های کاملا متفاوتی خواهید داشت.این آزادی اضافه شده همچنین باعث می شود که بازی Borderlands 3 کاملاً انفرادی در مقایسه با بازی های قبلی در حق رای دادن انجام شود ، زیرا در این صورت شما محدود به کلاس های محدود شده بر اساس انتخاب Vault Hunter نیستید. به لطف Coop شما میتوانید در غارت یک همکار پیدا کنید و راحت تر غارت کنید.

آزادی ساخت لایه ها بیشتر از درخت های مهارتی Vault Hunter برای شما خواهد بود. توسعه دهندگان این بازی به وضوح تغییرات چشمگیری در اسلحه های این بازی ایجاد کرده اند. اسلحه های مالوین نسبتاً ضعیف هستند اما هر یک از آنها گلوله های ابتدایی شلیک می کند ، به عنوان مثال به شما امکان می دهد تا بتوانید راحت تر محافظ الکتریکی کنید ، زره را ذوب کرده و یا از طریق گوشت بسوزانید ، در حالی که یک سلاح گرم Hyperion هنگام هدف قرار دادن مناظر ، یک میدان نیرو را در مقابل شما جمع می کند و دقیق تر می شود. به محض کشیدن ماشه تفنگ ها شما به صورت واضح متوجه این تغییرات خواهید شد و این نشان میدهد توسعه دهنده میخواهد کنترل قدرت ها را آسان تر شود.

اسلحه ها در بازی Borderlands 3

Borderlands 3 دارای اسلحه های بسیار منحصر به فردی است که تنوع گسترده ای از جلوه های لذت بخش را ارائه می دهد. برخی از آنها دارای تغییراتی در گیم پلی هستند ، مانند یک تفنگ تیرانداز از خفا که می تواند به اسلحه تبدیل شود. اما Borderlands 3 همچنین اسلحه هایی دارد که فقط بازیگوش و عجیب و غریبانه هستند. مواردی که به خاطر عملکرد شما توهین می کنند و شما را اذیت می کنند یا فقط گلوله های بیشتری را شلیک می کنند. شما هرچه درجه خود را ارتقا دهید به سرعت شلیک بالاتری دست خواهید یافت , در همین حین دشمنان شما نیز سخت تر خواهند شد. Borderlands 3 هرگز به شما امکان نمی دهد سلاح های جدیدی را برای آزمایش کردن به وجود بیاورید ، به تدریج با افزایش پتانسیل انفجاری و اثرات wacky سلاح هایی که می یابید ، که به نوبه خود به عنوان یک نمایش تصویری رضایت بخش از اینکه چقدر قوی تر از تعداد آسیب های بالاتر هستید عمل می کند.

حتی بدون غارت کردن نیز میتوان بازی را رو به جلو برد , شما میتوانید با امتیازی که از منفجر کردن جمجمه دشمنانتان بدست می آورید لوازم خود را ارتقا دهید. وقتی هدف اصلی را نمی گیرید ، دشمنان عمدتاً با فریاد نبرد نهایی بیرون می روند , از فریادهای دلخراش برای نجات گرفته تا توهین های طنزآمیز. در نتیجه ، مبارزات کسل کننده نیست ، با انتخاب Vault Hunter شما در لحظات کوتاه که دوباره بارگیری می کنید و راه خود را به سمت قربانی بعدی خود می کنید ، آنرا فریاد می زند.

با این Borderlands 3 یک بازی بسیار سرگرم کننده است اما گاهی اوقات شما با چالش هایی رو به رو میشوید که ممکن است مدت زمان زیادی را برای عبور از آن صرف کنید و این حق انتخاب شما را متوقف خواهد کرد. بسیاری از رئیس ها عالی به نظر می رسند و دارای موسیقی با موضوع باورنکردنی هستند ، اما همه آنها به یک استراتژی یکسان می باشند: نقاط ضعف را شلیک کنید ، از حملات فرار کنید یا از آنجا پرش کنید و تکرار کنید.

رئیس ها در این بازی وقتی به اواخر عمر خود میرسند کاملا وحشی میشوند و ممکن است هر شلیک و حمله ایی را جا خالی دهند و شما اگر دست از پا خطا کنید ممکن است به ضرر شما تمام شود. بنابراین وقتی با رئیس در Borderlands 3 روبرو می شوید ، معمولاً این عمل پر از ضرب و شتم را متوقف می کند زیرا مجبور می شوید با بازی آرامتر و دقیق تر به الگوی رئیس پاسخ دهید.

حرکتهای کوهنوردی و کشویی جدید به شما امکان می دهد تا در محیط های بهتر حرکت کنید و از این رو از حملات خاصی خارج شوید ، اما هر دو مکانیک برای بافندگی در میان آتش های پراکنده با دشمنان عادی مناسب تر هستند ، نه بمباران متمرکز رئیس ها. در نتیجه چندین نبرد رئیس با مشکل ناخوشایند است ، تا جایی که همه آنها مانند پیشنهادهای مکرر به نظر می رسند که شما باید حداقل با یک شخص دیگر در حال بازی Borderlands 3 باشید. دو یا چند بازیکن به شما امکان می دهند که احیای یکدیگر را تغییر دهید و ماندگاری بیشتری را آسان تر کنید.

شما احساس می کنید بیشتر مانند یک فرد با جرعت در حال اجرا در اطراف هستید و به گروههای مختلفی از دشمنان می پردازید تا اینکه پشت سر خود پنهان شوید و انتظار دارید که رئیس جلوی حمله به شما را بگیرد ، بنابراین با خیال راحت می توانید چند شلیک کنید.

مراحل بازی

خوشبختانه ، نبردهای رئیس فقط بخش کوچکی از فعالیتهای کلی Borderlands 3 را تشکیل می دهند. در بیشتر داستان ، شما می توانید در برابر خاندان به ظاهر بی پایان باند راهزنها یا ارتش حامیان دوقلوها در Calypsos قدم بردارید ، در حالی که می خواهید برای یافتن تکه های کلیدها برای باز کردن طاق ها در سراسر جهان استفاده کنید.

سفر شما خیلی فراتر از سیاره پاندورا را فرا می گیرد و این امکان را برای انواع جدیدی از برخوردهای جنگی در یک سری فراهم می کند که عمدتاً در اطراف بیابان های گسترده باز و پر از راهزن ها یا کارخانه های پر از روبات چرخیده است. به عنوان مثال ، جنگل های Eden-6 حاوی مجموعه ای از حیوانات وحشی خطرناک است که دارای شکار و الگوهای مختلفی هستند و وزن کم یک ایستگاه فضایی مالوین در مدار سیاره پرومته به اسلحه ابتدایی سربازان شرکتی که می خواهید برخلاف آن بپردازید ، می باشد که با پرش بالاتر و راحت تر از بالا به شما حمله می کنند.

برخی از سلاح ها در محیط های خاص از ابزار بیشتری نیز برخوردار هستند ، مانند نارنجک مانند قارچ انفجاری که هنگام ریختن در آب قدرت بیشتری پیدا می کند. انجام این کار بیشتر در تالابهای Eden-6 از تپه های ماسه ای Pandora آسانتر است. کمپین Borderlands 3 شما را هر چند ساعت یک بار در حال حرکت به پشت و جلو بین سیارات می بیند ، که باعث می شود هر تنظیمات از رشد ناپایدار نماند و در عین حال شما را ترغیب به اتخاذ شیوه های جدید بازی ، استراتژی ها و سلاح کند.

حتی اگر Borderlands 3 شما را به مراتب فراتر از محدوده پاندورا بردارد و ببیند شما با متحدان کاملاً جدیدی ملاقات کرده اید و با تهدیدهای پیش از این روبرو نیستید ، بازیگران اصلی شخصیت هایی که ماجراهای را از ابتدا تعریف کرده اند ، هنوز در خط مقدم هستند و داستان برای آن بهتر است. این که آیا شما یک طرفدار طولانی مدت هستید یا خیر ، این ارتباط با Crimson Raiders است که به عنوان انگیزه شما برای جنگ از طریق کمپین عمل می کند.ارتباط شما با Crimson Raiders با هر مأموریتی نیز رشد می کند ، همچنین به لطف سفینه فضایی Sanctuary III کل گروه در طول دوره سفر با شماست.

Tyreen تازه وارد, بدیهی است که شخص بدی است ، اما داستان این کمپین هرگز دلیل قانع کننده ای را برای شما ایجاد نمی کند که چرا می خواهید او را بکشید تا او را به خوبی متوقف کنید. Lilith دوست دارد به شما یادآوری کند که برنامه های Tyreen در نهایت می تواند پاندورا را از بین ببرد ، اما Borderlands 3 مجموعه ای از سیارات را معرفی می کند که می توانند خانه های ترجیحی بیشتری داشته باشند. Tyreen ، و در نتیجه Troy ، هرگز به معنای تهدیدی معتبر نیست که احساس می کنید در نتیجه باید متوقف شوید ، بنابراین دو قلوهای Calypso در عوض احساس می کنند منبع اصلی بسیاری از کمک های طنز Borderlands 3 هستند ، نه شرورهایی که باید متوقف شوند.

خلاصه بررسی Borderlands 3

Borderlands 3 یک بازگشت باشکوه به اوج است. این بازی باعث شده که طرفداران دو نسخه اول این بازی را با هم متحد کند و تجربه غارت و ضرب و شتم و همکاری را افزایش میدهد.

سیاره پاندورا پر از زباله است.Crimson Raiders به رهبری کاپیتان لیلیث است که او همراه برادرش یعنی تروی بسیار محبوب هستند , که برای متقاعد کردن افراد آنها را یاری میکنند تا به قدرت عظیم و جوایز که در سر تا سر جهان پخش شده اند دست یابند.

برای اولین بار در این مجموعه ، شکارچیان Vault همه یک مهارت فعال گره خورده به هر یک از سه درخت مهارت مربوطه دارند.

در نتیجه Borderlands 3 برای یک دوست بسیار ساده است اما شما در میدان جنگ نقش های کاملا متفاوتی خواهید داشت.این آزادی اضافه شده همچنین باعث می شود که بازی Borderlands 3 کاملاً انفرادی در مقایسه با بازی های قبلی در حق رای دادن انجام شود ، زیرا در این صورت شما محدود به کلاس های محدود شده بر اساس انتخاب Vault Hunter نیستید. به لطف Coop شما میتوانید در غارت یک همکار پیدا کنید و راحت تر غارت کنید.

Borderlands 3 دارای اسلحه های بسیار منحصر به فردی است که تنوع گسترده ای از جلوه های لذت بخش را ارائه می دهد. برخی از آنها دارای تغییراتی در گیم پلی هستند ، مانند یک تفنگ تیرانداز از خفا که می تواند به اسلحه تبدیل شود.

خوشبختانه ، نبردهای رئیس فقط بخش کوچکی از فعالیتهای کلی Borderlands 3 را تشکیل می دهند. در بیشتر داستان ، شما می توانید در برابر خاندان به ظاهر بی پایان باند راهزنها یا ارتش حامیان دوقلوها در Calypsos قدم بردارید ، در حالی که می خواهید برای یافتن تکه های کلیدها برای باز کردن طاق ها در سراسر جهان استفاده کنید. با این Borderlands 3 یک بازی بسیار سرگرم کننده است اما گاهی اوقات شما با چالش هایی رو به رو میشوید که ممکن است مدت زمان زیادی را برای عبور از آن صرف کنید و این حق انتخاب شما را متوقف خواهد کرد.

حتی اگر Borderlands 3 شما را به مراتب فراتر از محدوده پاندورا بردارد و ببیند شما با متحدان کاملاً جدیدی ملاقات کرده اید و با تهدیدهای پیش از این روبرو نیستید ، بازیگران اصلی شخصیت هایی که ماجراهای را از ابتدا تعریف کرده اند ، هنوز در خط مقدم هستند و داستان برای آن بهتر است.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Borderlands 3

مطلب پیشنهادی : معرفی و بررسی بازی فضایی Rebel Galaxy Outlaw

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۷-8 دقیقه

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

سری God of War تا به امروز بسیار نزدیک به استانداردهای تعیین شده در بازی اصلی ۲۰۰۵ بود. بعد از گذشت بیش از یک دهه (و بسیاری از بازی ها) ، این حس وجود دارد که سونی می خواهد چیزهایی را برای سریال های قدیمی هک و اسلش مخلوط کند. مانند بسیاری از fبازی های محبوب که خود را در سال های اخیر دوباره اختراع کرده اند ، خدای جنگ جدید به درون چاه های RPG در فضای باز فرو می رود. همچنین تمرکز خود را به اساطیر نورس تغییر می دهد ، خدایان و افسانه های یونانی را که پایه و اساس هر بازی قبلی را فراهم می آورد ، کنار می گذارد.

این تغییر عمده همانطور که ما آن را می شناسیم ، پایان God of war را نشان نمی دهد ، بلکه اجازه می دهد DNA سری به شکل جدیدی بیان شود. دلایل بسیاری وجود دارد که باعث می شود تحولات ساختاری یک چیز خوب باشد ، اما این چیزی است که از کراتوس ، ماشین مرگ هالکینگ بدست آمده است و جلوه ای ماندگار می بخشد. یک نماد خشمگین و خونخوار به یک چهره حساس پدر تبدیل شده است. بخشی از او تمایلات خشونت آمیز قدیمی را که مدت ها پیش او را به یک ستاره تبدیل کرده اند ، حفظ می کند. با این حال ، به همراه فرزند خردسالش آرتئوس برای محافظت و راهنمایی ، ما همچنین می بینیم که کراتوسنفس عمیق می کشد و غرایات وحشیانه خود را دفن می کند تا نمونه مثبتی را ارائه دهد.

تماشای کراتوس در مراقبت از حساسیت های کودک خود از همان ابتدا احساس کمی جنجال می کند ، اما به لطف نویسندگی طبیعی ، بازیگران صوتی متناسب و انیمیشن بی عیب و نقص ، می توان به راحتی در سفر دوتایی مکید و از رشد متقابل آنها خرید. گرچه او معلم است ، کراتوس کوهی از اندوه و ترحم خود را حمل می کند که تنها معصومیت پسرش می تواند به او کمک کند تا بر آن غلبه کند. و آترئوس فراز و نشیب های خاص خود را تجربه می کند که ممکن است باعث شود او مسیر بسیار متفاوتی را برای او قرار دهد.

آترئوس در انزوا از خطرات دنیای وحشی پیرامون خود بزرگ شد و به درستی در مواجهه با واقعیت های سرزمینی که توسط خدایان محاصره شده و تحت محاصره خویش قرار دارد ، به درستی نمی تواند جای خود را در آن بدست آورد. این مرگ مادرش قبل از شروع بازی است که آتروس و کراتوس را به بیرون رانده می کند. آرزوی مرگ او این بود که خاکستر او در بالاترین قله زمین پخش شود. به نظر می رسد که اگر شکارچیان وحشی و کینه های وحشتناک به اندازه کافی موانع نباشند ، نمایندگان پانتئون اساطیر نورس در تلاش برای مختل کردن مأموریت خود ، با ایجاد سهام تقویت شده و برخورد نیروهای چشمگیر که انتظار شما از God of War است ، بوجود می آیند.

و مانند پیشینیان خود ، God of War یک نمایشگاه فنی و هنری است. بدون شک یکی از بهترین بازی های کنسولی است که تا کنون منتشر شده است ، با هر محیطی نفس گیر و شخصیت اسطوره ای که توجه چشمگیری به جزئیات و زیباسازی شکوفایی های فراوان دارد. چشم انداز همه این موارد در بدنه و تجهیزات ریز و درشت کراتوس کاملاً مشهود است ، در تأثیرات جوی که محیطهای روستایی به طرز باورنکردنی را به چیزهای رویاها و همچنین در کلیت طراحی و ساختار خود جهان تبدیل می کنند.

بیشتر سفر در حوزه میدگارد تنظیم شده است. در قلب آن دریاچه وسیعی قرار دارد که می توانید با قایق رانی آن را کشف کنید ، با یک خط ساحلی که توسط معماهای اختیاری ، مخالفان قدرتمند و ورودی های مناطق اصلی نقشه قرار دارد. مأموریت شما شما را به اکثر این مکانها منتقل می کند ، و در طول مسیر احتمالاً به مسیرهای دست نیافتنی و چشم انداز گنجینه های آب بندی شده توجه خواهید کرد. صرفاً اتاق کافی برای کشف مسیر اصلی و دلایل خوب وجود دارد که باید بدون توجه به کنجکاوی مورد توجه قرار گیرند ، اما این طعنه ها به ویژه باعث می شوند که با گسترش قابلیت های خود ، مجدداً مناطقی را که قبلاً بازدید کرده اید بررسی کنید.

با پسرکی که در کنار شما هستند ، تیرهای پیکان را شلیک می کنید یا دشمنان بی گناه را خفه می کنید ، در مقابل ترول های غار فاسد قرار خواهید گرفت ، با جانوران برجسته روبرو خواهید شد و در طول سفر خود با صدها جنگجوی فوق العاده طبیعی مبارزه خواهید کرد. کراتوس ترجیح می دهد این روزها از تبر استفاده کند ، که بسیار متفاوت از تیغه های زنجیر شده از آشوب که به او مشهور است عمل می کند. این با توانایی بسیار رضایت بخش و جالب برای احضار جادویی اسلحه به دست شما (مانند ثور و چکش او) همراه است ، حرکتی که هرگز پیر نمی شود.

و واقعاً ، نه به طور کلی جنگیدن. دوربین جدید بدون شانه شما را مستقیماً به درون فرورفتگی سوق می دهد و در نتیجه دید شما را محدود می کند. شما نمی توانید دشمنان را از همه زوایا به یکباره مشاهده کنید و باید همیشه در آن نگهبان باشید. به طور پیش فرض بازی نمادهای مجاورت را به شما هشدار می دهد که از حملات دریافتی هشدار می دهید ، اما ارزش تجربه کردن همه جانبه با طراحی رابط کاربری را برای تجربه همه جانبه تر در هنگام جابجایی چگونگی جریان دعوا ها دارد.

این نادر است که شما در واقع می توانید بدون ایجاد خطر در معرض اسپم قرار دادن اسپم ها باشید ، و این تأکید بر ذهن آگاهی ، فارغ التحصیلی God of War را از افتخارات سنتی هک و اسلحه محکم می کند. واقعیت های جنگ با تبر همچنین باعث می شود تا روند صدمه زدن به دور از آسیب نباشد. اما وقتی متغیرها تراز می شوند و شما را به یک دشمن می سپارد ، دست زدن به تبر قطع کننده کراتوس به او اجازه می دهد تا به سختی برخورد کند و به شما این فرصت را می دهد تا با کمی سبک توان خود را به کار ببندید.

مجموعه اصلی رفتارهای نزدیک و رفتارهای مربوط به سلاح را می توان با ریختن نقاط تجربه در یک درخت مهارت و با فعال کردن توانایی های جادوی روون که به دو ورودی حمله شما متصل است ، گسترش داد. گزینه های زیادی برای در نظر گرفتن و تاکتیک های یادگیری وجود دارد ، از جمله درختان مهارتی برای مبارزه با دست خالی. در هنگام جابجایی از تبر به مشت ، ریتم شگفت انگیزی یافت می شود ، و سپس به حرکت های رضایت بخش اعدام کراتوس می رود ، همه در حالی که جوجه می کشد و از راه آسیب دور می شود.

نبرد God of War از همان ابتدا بسیار عالی است ، اما با پیشرفت مداوم یک لایه جدید پس از دیگری بهتر می شود. شما می توانید کاملاً در مقابل دشمنان بسیار تنبیه کننده ای قرار بگیرید که با مهارت کافی و تسلط هر مهارت در دسترس آسان تر می شوند ، اما می توانید در هر سطحی موفق باشید تا زمانی که به هنر پری کردن و گول زدن حملات دریافتی تسلط پیدا کنید.

نقد و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

آرتئوس به همان اندازه ای که کراتوس بتواند پیکربندی نشده است ، تنظیم می شود ، اما هنوز هم روش های زیادی برای متناسب کردن توانایی های او به دلخواه شما وجود دارد. فلش هایی که او شلیک می کند با انواع مختلف جادو ، با چندین نسخه ابتدایی و عملکردی قابل لمس است و وی در نهایت توانایی احضار حیوانات طیفی را که می توانند به دشمنان آسیب رسانده یا حواس پرت کنند ، یا جمع آوری اقلام بدست می آورد. با تشکر از چیدمان دکمه های هوشمند ، در حالی که فرمان آرتئوس را می دهید ، در ضمن حمله و دفاع به عنوان کراتوس بسیار آسان است. God of War به شما امکان می دهد در هر لحظه انجام دهید و باعث می شود در جریان روند احساس جنگجو با تجربه شوید.

زره هایی که کراتوس و آرتئوس می پوشند می توانند بر طیف وسیعی از آمار شخصیت ها ، تمایلات ابتدایی تأثیر بگذارند ، و ممکن است شامل اسلات هایی برای جذابیت هایی باشد که جوایز دیگری را نیز اعطا می کنند. زره پوش را می توان با استفاده از معدود منابع پراکنده در جهان خریداری و ساخت ، و توسط دو آهنگر بازی می توان آن را ارتقا داد: دو برادر کوتوله که دائماً با یکدیگر اختلاف دارند. بروک ، کوتوله‌ی آبی ناخوشایند و سیندری ، یک فرد همکار بسیار ژرف و در عین حال غم‌انگیز از نظر ژرموفیبیک وجود دارد – شلوغی که معمولاً خنده دار است ، هرچند که گاهی اوقات کمی سخت هم فشار می آورد.

هرچقدر هم که هر دو لذت بخش باشند ، میمیر است که در نهایت نمایش را سرقت می کند. حماسه شاخدار و یک چشم با شما و آتروس برای اکثر بازی ها همراهی می کند ، و به عنوان راهنمای شما برای میدگارد و یک منبع درونی به بیرون و خارج از سیاست های نورس می باشد. میمیر و آهنگران شخصیت های فردی قوی دارند ، مانند هر شخصیت دیگری که در طول بازی با آنها ملاقات می کنید. ما به طور کلی هویت های دیگر را مبهم نگه می داریم تا از خرابکاری ها جلوگیری کنیم ، اما صرف نظر از اینکه چه کسی به آن دست می زنید ، بازیگران God of War قوی ، قانع کننده و عجیب دلربا هستند. اما دستاورد واقعی این است که ، حتی اگر تنها تعداد معدودی شخصیت برای تعامل وجود داشته باشد ، شخصیتهای بزرگ آنها ماجراهای شما را با حکایات خیره کننده ای که شما را به سمت جهان می کشاند و زمین را با حس ملموس تاریخ رنگ می کنند ، رنگ می کنند.

اگر قطعه ای از مأموریت فراگیر وجود داشته باشد که مانند یک حرکت اجباری باشد ، این نبرد نهایی علیه آنتاگونیست اصلی است. او از نظر روایی عالی است ، به شکلی پرده برداری می کند که دیدگاه شما را تغییر می دهد ، اما این خود مبارزه است که شما را به آرزو می رساند. تعداد زیادی نبردهای بزرگ رئیس و تست مهارت در طول بازی وجود دارد ، اما این نبرد به همان ارتفاعات نمی رسد و احساس می کند که کمی ایمن بازی شده است. این می تواند اثری از پیکربندی کراتوس و آرتئوس باشد ، یا در ابتدا ممکن است خیلی ساده باشد. خوشبختانه ، این همه بازی آستین خود را ندارد.

به نظر می رسد دو قسمت اختیاری به طور خاص با بازی آخر بازی در ذهن طراحی شده اند. Muspelheim اول ، مجموعه ای از نبردها را در عرصه های مختلف احاطه شده با جریان های گدازه و زمین سوخته ارائه می دهد. برخی از محاکمات صرفاً علیه دشمنان قوی می جنگند ، در حالی که برخی دیگر شما را مجبور به شکست امواج در پشت سر هم می کنید – اگر حتی یک دشمن زنده بماند ، فقط چند ثانیه طول می کشد تا دیگران به طور خودکار قیام کنند. قلمرو دیگر ، نیفلهایم ، هر بار که بازدید می کنید به طور تصادفی تولید می شود ، اما همیشه پر از گاز سمی است. هدف این است که برای زنده ماندن تا آنجا که ممکن است در حالی که شلاق زدن کشته و جمع آوری گنج ، و فرار قبل از سم نگه می دارد. هر دو موقعیت مکانی تمرینات پرتنش و پاداش را ارائه می دهند که فقط در صورت بازی در بهترین حالت ممکن است.

و شانس این است که شما آنقدر تحت تأثیر قدم زدن داستان و پردازش رویدادها قرار می گیرید که تعداد زیادی فعالیت جانبی دیگر پس از گذراندن اعتبار ، در میدگارد سرار و ماموریت ها است. در حالی که بیشتر بازی هایی که فرصت های طولانی و متنوع تلاش را دارند ، تمایل دارند که تا آخر عمر کمی مسکوت کنند ، God of War تأثیر متضاد دارد. این به مراتب طولانی تر از آن چیزی است که باید باشد ، اگرچه امیدوار هستید که هرگز از انجام کارهایی فرار نکنید.

از بسیاری جهات ، God of War همان چیزی است که همیشه این سریال بوده است. این یک بازی اکشن تماشایی با قطعات مجموعه حماسه ، ارزش تولید بودجه بزرگ و مبارزه سخت است که با پیشرفت شما تب و تاب تر و چشمگیر تر می شود. آنچه ممکن است شما را شگفت زده کند این است که داستان سرایی آن به چه اندازه بالغ شده است. مانند کراتوس ، نسخه های گذشته را به یاد می آورد و در عین حال لزوم پیشرفت را نیز تصدیق می کند. همه چیز جدیدی که انجام می دهد برای بهتر شدن است و هر آنچه را که در نتیجه بهره می برد ، سود می برد. کراتوس دیگر یک وحشی قابل پیش بینی نیست. God of War دیگر یک سریال اکشن قدیمی نیست. با این راه اندازی مجدد ، با اطمینان مسیر جدیدی را طی می کند که امیدوارم به دنبال ماجراهای هیجان انگیز تری باشد.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake بسیار زیبا و وفادار است

اخبار

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۵-2 دقیقه

Final Fantasy VII Remake

Square Enix با تأخیر بیشتر در آوریل ، سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake را نشان داد ، درست از دو ماه قبل از انتشار بازی که این باعث تاسف است.

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake به یاد ماندنی است و نمای زیبایی از افق Midgar و مظلومیت تاسیسات Shinra در سطح شهر به شما نشان می دهد. همچنین اولین باری است که شخصیت Cloud را مشاهده می کنید ، زیرا او برخی از مانورهای جسورانه را برای سوار شدن به یک قطار در حال حرکت و شروع مأموریت بهمن در ابتدای بازی بیرون می کشد. بازسازی فوق العاده وفادار به اصل است ، همانطور که در زیر می بینید.

Square Enix طی چند روز گذشته به شدت طعمه Final Fantasy VII Remake را گرفته است. مجموعه ای از تصاویر منتشر شده دیروز ، نگاه های جدیدی به بازیگران اصلی نشان داد ، برخی عکس های اولیه مورد علاقه های سریال مانند Chocobo ، و نگاهی اجمالی به برخی از قسمت های جانبی که می توانید از مسیر ضرب و شتم استفاده کنید.

Final Fantasy VII Remake قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل در PS4 به طور انحصاری منتشر شود. انتظار می رود انحصاری با مدت زمان محدود به مدت یک سال ادامه یابد و نسخه های منتشر شده پس از آن انتظار می رود.

مطلب پیشنهادی: زمان انتشار بازی Final Fantasy VII Remake به تعویق افتاد!

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی