عضویت/ورود

معرفی و بررسی یکی از بهترین بازی های جنایی به نام Erica

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - 10 دقیقه

معرفی و بررسی بازی جنایی Erica

Erica هرگز به شما اجازه نمیدهد که مدت طولانی احساس راحتی کنید. در یک صحنه یک کاراکتر به Erica می آموزد که چگونه ترانه ایی را از روی پیانو بنوازد, شما را به سراییدن ملودی کوچک و ناز تشویق میکند و سعی میکند زمانبندی صحیح را انجام دهد.اما درست هنگامی که شما شروع به بازی کردن در کنار هم میکنید,ناگهان کسی شروع به سرفه کردن خون در همه جا می کند ، کثیف و ناخوشایند است ، همه شروع به جیغ زدن میکنند و شخصی به نام vibe کشته میشود. در Erica شما قبل از اینگه بتوانید با دستان خود پیانو را به صورت خوب یاد بگیرید باید توسط آن دست ها ترس , استرس و نگرانی را لمس کنید.

تریلر این بازی یک فیلمبرداری کلی از فضای این بازی را نشان میدهد, که در آن شخصیت های این عنوان در ماموریتی برای حل یک پرونده قتل در یک خانواده عجیب و غریب وارد عمل میشوند. در Erica برای شناسایی قاتل از تکنیک های ظریفی مانند پیدا کردن اثر انگشت استفاده میشود. برای جلو بردن پرونده شما باید با افراد آن منطقه صحبت کنید و اقدامات ماجراجویانه ایی انجام دهید. این بازی جهش هایی به کودکی Erica همراه پدرش دارد و آنها را به سوی دنیای مدرن پرتاب میکند.

معرفی شخصیت ها

Erica که با بازیگر واقعی زندگی هالی ارل بازی می شود ، شخصیتی قابل اعتماد و قابل انعطاف است . ارل مرتباً به نظر می رسد که گیج و ناراحت است ، دقیقاً همانطور که در بیشتر مواقع به عنوان بیننده احساس می کنید. او متفکر و صبور به نظر می رسد ، اما غیر از این شخصیتی برای او وجود ندارد. شما فکر میکنید که او امکان دارد , در هنگام این پرونده منفعل تر ، پرخاشگرتر یا بی فایده باشد و به دلیل شرایط قتل زیاد ، تغییر نگرش و رویکرد او هرگز احساس ناگهانی و غیرقابل توصیف نمی کند. حتی اگر بیشتر بازی را بی رحمانه می گذرانید ، می توانید با کسی دوستانه باشید واین عجیب نیست. واکنش های شما و به نوبه خود بر روی شخصیت Erica تاثیر میگذارد.هر بار که اطلاعات جدید ظاهر می شوند ، اهداف تغییر می کنند و شخصیت های جدید و فوق العاده عجیب و غریب وارد تصویر می شوند ، به احتمال زیاد در طی یک بازی نمایش تغییر می کنند.

به نوعی ، هر شخصیت جدیدی که ملاقات می کنید نسبت به شخصیت های قبلی مشکوک تر است. همه با شما صحبت می کنند مانند آنها فقط غذایی را که می خورید مسموم کرده اند. یک سکانس در حیاط وجود دارد که می توانید دختری را انتخاب کنید تا با Erica کنار هم بمانند و بهتر با او آشنا شود و درست بعد از انتخاب یک مکان احتمالی برای گذراندن ظهر با او آماده شود. رئیس بیمارستان می گوید: “فقط به یاد داشته باشید که بعضی از دختران اینجا … اوه … آنها می توانند کاملاً دستکاری شوند و فقط راه می روند. بعد از آن جایی پیدا نشده است و شما آنجا مانده اید که در آنجا بنشینید و تعجب کنید که چرا او این حرف را می زند و قبل از آنکه این را بدانید ، شما هر تعامل را برانداز می کنید زیرا نمی دانید کدام شخص در حال تحریک بود, تا شما را دستکاری کند . همه رازها ، انگیزه های پایین و حافظه معیوب Erica باعث می شود برخی از گیم پلی های بسیار جذاب “به هیچ کس اعتماد نکنید ، حتی به خودتان” اعتماد کنید.

احساس شک به تمام اطرافیان

عدم تمایز دائمی احساس اصلی Erica است ، این مهم است که شما را جستجو کند تا فارغ از این که موانع کج در راه شما هستند ، حقیقت را جستجو کنید. طرح همیشه در حال تغییر و آشفتگی است. شما در حال تلاش برای حل یک جرم با صحبت کردن با تعداد زیادی از افراد عجیب و غریب در یک مکان ناآشنا و وحشت زده در حالی که فلاش بک های خسته کننده کودکی خود را خفه می کنید, هستید. مدتی بود که Erica با یک شخصیت خاموش می شد و من عصبانی شدم و مشت خود را لرزاندم و فریاد می زدم “او دیوانه نیست ، شما فقط دروغ می گویید!” اما حتی اگر آن شخصیت من را اذیت کرد ، من همچنان به آنها گوش می دهم و یک اشاره کوچک برای هدایت من در جهت صحیح انداختند ، آنها این کار را کردند. Erica نمونه بارز و جالب از whodunit است که با شخصیت های جذاب ، علم شفاف سایه افکنده ، و خاطراتی از آسیب های قبلی برجسته می شود.

از پرونده قتل عمومی گرفته تا سؤالات کوچکتر ، مانند بیمارستان که در آن اقامت دارید ، تعدادی رمز و راز وجود دارد که به طور هم زمان در سراسر Erica بافته می شوند. به راحتی می توان زمینه ای را برای درک کامل تصویر از دست داد. ممکن است به سؤالی که نیم ساعت گذشته در ذهن شما می سوزد پاسخی دریافت کنید ، اما این پاسخ می تواند حقیقت باشد که مسیرهای جدیدی را برای انتخاب یا دروغی که شما را گمراه می کند ارائه دهد. این مدیریت رمز و راز هیجان انگیز است و هر تجربه ای را در بازی ایجاد می کند که یک هیجان انگیز و جداگانه کنجکاو ، جدا شده از هر پاسخ و داستان مورد نظر خود را در آن زمان ایجاد کند.

گیم پلی

می توانید از یک کنترلر DualShock 4 یا یک برنامه تلفن همراه برای پخش Erica استفاده کنید. حالت دوم در بیشتر قسمتها صاف و یکپارچه است ، در حالی که حالت اول با اجرای دست و پاگیر کنترلهای لمسی لمس می شود و گزینه بسیار کمتر ارجح است. در حین روایت کردن ، بین انتخاب مناطقی که می توانید اکتشاف کنید ، گزینه های گفتگو مانند “تحقیر” یا “ناامیدی” و انجام اقدامات روزمره مانند تمیز کردن مه از آینه یا روشن کردن سینک را انتخاب می کنید. اقدامات بالقوه به صورت شبح روی صفحه نمایش داده می شود ، همچنین یک مسیر مسخره وجود دارد که در صورت استفاده از برنامه ، کجا می توانید دست خود را روی تلفن خود بکشید. ورودی ها همه با استفاده از نوارهای دستی کوچک و راحت انجام می شوند و تا حد افقی یا عمودی صفحه نمایش نمی شوند.

اکثر اقدامات بصری هستند و احساس می کنید قبل از بازی می دانید از کجا ضربه تند وشدید بزنید و چه کارهایی را می توانید انجام دهید. لحظه ای است که شما و یک کارآگاه هستید . به عنوان مثال در یک میز پذیرایی خالی که یک ناقوس روی آن نشسته است ، قدم می زنید. وقتی این را دیدم ، روشن شدم و شروع کردم به روی صفحه نمایش ضربه بزنم . Erica در تقلید از اقدامات من در دنیای خود و غرق شدن درنگ نکرد ، به حدی که کارآگاه دست خود را از آن خارج کرد زیرا اذیت شد. حرکات ساده باعث می شود حرکت بدون دردسر انجام شود و بتوانید به سرعت نتیجه هایی را که می توانید انجام دهید و نتیجه گیری کنید و با گیم پلی لحظه به لحظه ارتباط برقرار کنید. این تمرکز شما را بر روی موارد مهم نگه می دارد ، مانند این که بفهمید که هاله در داستان چه می گذرد.

معرفی و بررسی بازی Erica

انتخاب کنترلر مناسب برای بازی

گزینه ها و رویدادهای سریع هر ۳۰ ثانیه یا بیشتر اتفاق می افتد ، که ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد ، اما در عمل چنین نیست. بیشتر اوقات ، این اقدامات فشار قوی نیستند. آنها زنجیره ای از چند گزینه هستند ، و این تکه ها هر چند وقت یکبار با برش های طولانی تر جدا می شوند. در نهایت آنها بی پروا می شوند و احساس غیرضروری می کنند ، اگرچه تصمیم به استفاده از DualShock 4 دارید. بازی کاملاً با لمس کنترل می شود و در حالی که قرار است نوک انگشتان یک راحتی برای دستان شما باشد ، اجرای آنها روی صفحه لمسی کوچک DualShock دشوار است بدون اینکه انگشتان دست خود را از بین بکشند یا به جادوگران ضربه بزنند. همچنین چند مورد وجود داشت که برنامه همراه با کمی پاسخگو نبوده است ، و این اتفاق می تواند در صورتی که در یک لحظه بحرانی رخ دهد ، پیامدهای تغییر بازی داشته باشد. یک ثانیه طول می کشد تا دوباره به ریتم بازی برگردید بعد از اینکه در کنترل ها شاهد اشتباه باشید. آنها چیزهای کوچکی هستند ، اما این کاستی ها شما را از آنچه که به دست آورده اید ممکن است دور کند.

نگاهی به عناصر بازی

به طور کلی ، عناصر فیلم به قدری با دقت یکپارچه شده اند که یک ترکیب واقعی و عمدتا محاسبه شده از دو واسطه است. Erica در وسط بازی و فیلم قرار دارد و بسیاری از مکانیک های کوچک برای نشان دادن این موضوع اضافه می شوند. به عنوان مثال ، شخصیت اریکا یک هنرمند است و صحنه ای نسبتاً زود است که در آن می توانید صفحات کتاب هنری او را بچرخانید. جستجوی وسایل شخصی یک شخصیت یک ویژگی مشترک در بازی های ماجراجویی تعاملی است ، اما جزئیاتی که در عکسبرداری از زوایای طبیعی هر تلنگر به وجود آمد ، آن را راهی صمیمی تر برای به دست آوردن بینش در مورد شخصیت می کند. در خارج از خود فیلم ، تمام پاپ آپ های تروفی متوقف می شوند تا بازی را کامل کنید ، که این مسیری طولانی را طی می کند تا شما را از حواس پرتی دور نگه دارد. این یک لمس کوچک و مناسب برای یک بازی است که داستان بسیار ارزشمند دارد.

همچنین برخی از موقعیت های عطسه وجود دارد که از نظر جنبه فیلم بهتر می شوند. همیشه مکالمات در پشت درهای بسته اتفاق می افتد و به دلیل این که شما سؤالات زیادی دارید که به آنها نیاز دارید پاسخ دهید ، گاهی اوقات مجبور هستید که یک شخص weirdo باشید و مردم را ببخشید. اگر خیلی طولانی به بیرون نگاه کنید یا خیلی سریع درب را باز کنید ، آنها شما را خواهند دید ، مکالمه آنها را متوقف کرده و یک نگاه ناخوشایند را با شما به اشتراک می گذارند. از آنجا که این فیلم عبارات چهره واقعی افراد است ، باعث می شود شما کمی بیشتر به هم بزنید و این یکی از پر فشارترین حالتهایی است که می توانم تصور کنم.

در کل زمان ، بازی شما را در یک انرژی اضطراب ثابت تحریک می کند که باعث حس کنجکاوی برای دنیای طاقت فرسا و اسرارآمیز می شود که بر شما تأثیر می گذارد. بعضی از صحنه ها فقط یک کتاب یا یک عکس را در دست می گیرید و برای جلب جزئیات به آن خیره می شوید ، اما از آنجا که با یک زشت موذی جفت شده است ، این یک اتفاق معمولی را به وحشت تلخی تبدیل می کند. فلاش بک ، رویاها و اتفاقات غیرطبیعی که به طور مکرر اتفاق می افتد وجود دارد. اغلب اوقات مجبور می شوید در مورد یک راز مورد نظر برای کشف بیشتر تصمیم بگیرید و دیگران را رها کنید. آیا باید تلفنی را که در لابی زنگ زده بود انتخاب کنید یا از آن چیزهای عجیب غریب در راهرو مطلع شوید؟ برخی تصمیمات ساده و دشوار هستند . پرمشغله هایی که در پایین قلب شما هستند و شما نمی دانید که کار درست چیست ، اما می دانید که باید کاری انجام دهید. آن زمان برای شما آرزو خواهد کرد که این بازی فقط یک فیلم باشد ، اما Erica بیش از این است.

Erica روایتی نیرومند و پر از پیچ و تاب دارد و می چرخد که هرکدام قطعه منحصر به فرد خود را به داستان منتقل کند. صدای رمزنگاری آن از طریق صدا ، تصویر و نوشتار انجام می شود. هرگز به شما امکان آرامش نمی دهد. گاهی اوقات اتفاقات عجیب و غریب شما را کنترل می کند ، اما موضوعات زیادی برای دنبال کردن وجود دارد ، و این یک روش درمانی است که بتوانید ماجراجویی خود را از آن شکل دهید. با استفاده از ترکیبی از سینماتوگرافی واضح و مکانیک بازی مخصوص اف ام وی ، Erica هرگز نتواند شما را به دنیای پرآشوب و پر رمز و راز خود تبدیل کند.

مطلب پیشنهادی: محتوای پس از انتشار Borderlands 3 با جزئیات و رویداد های رایگان

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۷-8 دقیقه

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

سری God of War تا به امروز بسیار نزدیک به استانداردهای تعیین شده در بازی اصلی ۲۰۰۵ بود. بعد از گذشت بیش از یک دهه (و بسیاری از بازی ها) ، این حس وجود دارد که سونی می خواهد چیزهایی را برای سریال های قدیمی هک و اسلش مخلوط کند. مانند بسیاری از fبازی های محبوب که خود را در سال های اخیر دوباره اختراع کرده اند ، خدای جنگ جدید به درون چاه های RPG در فضای باز فرو می رود. همچنین تمرکز خود را به اساطیر نورس تغییر می دهد ، خدایان و افسانه های یونانی را که پایه و اساس هر بازی قبلی را فراهم می آورد ، کنار می گذارد.

این تغییر عمده همانطور که ما آن را می شناسیم ، پایان God of war را نشان نمی دهد ، بلکه اجازه می دهد DNA سری به شکل جدیدی بیان شود. دلایل بسیاری وجود دارد که باعث می شود تحولات ساختاری یک چیز خوب باشد ، اما این چیزی است که از کراتوس ، ماشین مرگ هالکینگ بدست آمده است و جلوه ای ماندگار می بخشد. یک نماد خشمگین و خونخوار به یک چهره حساس پدر تبدیل شده است. بخشی از او تمایلات خشونت آمیز قدیمی را که مدت ها پیش او را به یک ستاره تبدیل کرده اند ، حفظ می کند. با این حال ، به همراه فرزند خردسالش آرتئوس برای محافظت و راهنمایی ، ما همچنین می بینیم که کراتوسنفس عمیق می کشد و غرایات وحشیانه خود را دفن می کند تا نمونه مثبتی را ارائه دهد.

تماشای کراتوس در مراقبت از حساسیت های کودک خود از همان ابتدا احساس کمی جنجال می کند ، اما به لطف نویسندگی طبیعی ، بازیگران صوتی متناسب و انیمیشن بی عیب و نقص ، می توان به راحتی در سفر دوتایی مکید و از رشد متقابل آنها خرید. گرچه او معلم است ، کراتوس کوهی از اندوه و ترحم خود را حمل می کند که تنها معصومیت پسرش می تواند به او کمک کند تا بر آن غلبه کند. و آترئوس فراز و نشیب های خاص خود را تجربه می کند که ممکن است باعث شود او مسیر بسیار متفاوتی را برای او قرار دهد.

آترئوس در انزوا از خطرات دنیای وحشی پیرامون خود بزرگ شد و به درستی در مواجهه با واقعیت های سرزمینی که توسط خدایان محاصره شده و تحت محاصره خویش قرار دارد ، به درستی نمی تواند جای خود را در آن بدست آورد. این مرگ مادرش قبل از شروع بازی است که آتروس و کراتوس را به بیرون رانده می کند. آرزوی مرگ او این بود که خاکستر او در بالاترین قله زمین پخش شود. به نظر می رسد که اگر شکارچیان وحشی و کینه های وحشتناک به اندازه کافی موانع نباشند ، نمایندگان پانتئون اساطیر نورس در تلاش برای مختل کردن مأموریت خود ، با ایجاد سهام تقویت شده و برخورد نیروهای چشمگیر که انتظار شما از God of War است ، بوجود می آیند.

و مانند پیشینیان خود ، God of War یک نمایشگاه فنی و هنری است. بدون شک یکی از بهترین بازی های کنسولی است که تا کنون منتشر شده است ، با هر محیطی نفس گیر و شخصیت اسطوره ای که توجه چشمگیری به جزئیات و زیباسازی شکوفایی های فراوان دارد. چشم انداز همه این موارد در بدنه و تجهیزات ریز و درشت کراتوس کاملاً مشهود است ، در تأثیرات جوی که محیطهای روستایی به طرز باورنکردنی را به چیزهای رویاها و همچنین در کلیت طراحی و ساختار خود جهان تبدیل می کنند.

بیشتر سفر در حوزه میدگارد تنظیم شده است. در قلب آن دریاچه وسیعی قرار دارد که می توانید با قایق رانی آن را کشف کنید ، با یک خط ساحلی که توسط معماهای اختیاری ، مخالفان قدرتمند و ورودی های مناطق اصلی نقشه قرار دارد. مأموریت شما شما را به اکثر این مکانها منتقل می کند ، و در طول مسیر احتمالاً به مسیرهای دست نیافتنی و چشم انداز گنجینه های آب بندی شده توجه خواهید کرد. صرفاً اتاق کافی برای کشف مسیر اصلی و دلایل خوب وجود دارد که باید بدون توجه به کنجکاوی مورد توجه قرار گیرند ، اما این طعنه ها به ویژه باعث می شوند که با گسترش قابلیت های خود ، مجدداً مناطقی را که قبلاً بازدید کرده اید بررسی کنید.

با پسرکی که در کنار شما هستند ، تیرهای پیکان را شلیک می کنید یا دشمنان بی گناه را خفه می کنید ، در مقابل ترول های غار فاسد قرار خواهید گرفت ، با جانوران برجسته روبرو خواهید شد و در طول سفر خود با صدها جنگجوی فوق العاده طبیعی مبارزه خواهید کرد. کراتوس ترجیح می دهد این روزها از تبر استفاده کند ، که بسیار متفاوت از تیغه های زنجیر شده از آشوب که به او مشهور است عمل می کند. این با توانایی بسیار رضایت بخش و جالب برای احضار جادویی اسلحه به دست شما (مانند ثور و چکش او) همراه است ، حرکتی که هرگز پیر نمی شود.

و واقعاً ، نه به طور کلی جنگیدن. دوربین جدید بدون شانه شما را مستقیماً به درون فرورفتگی سوق می دهد و در نتیجه دید شما را محدود می کند. شما نمی توانید دشمنان را از همه زوایا به یکباره مشاهده کنید و باید همیشه در آن نگهبان باشید. به طور پیش فرض بازی نمادهای مجاورت را به شما هشدار می دهد که از حملات دریافتی هشدار می دهید ، اما ارزش تجربه کردن همه جانبه با طراحی رابط کاربری را برای تجربه همه جانبه تر در هنگام جابجایی چگونگی جریان دعوا ها دارد.

این نادر است که شما در واقع می توانید بدون ایجاد خطر در معرض اسپم قرار دادن اسپم ها باشید ، و این تأکید بر ذهن آگاهی ، فارغ التحصیلی God of War را از افتخارات سنتی هک و اسلحه محکم می کند. واقعیت های جنگ با تبر همچنین باعث می شود تا روند صدمه زدن به دور از آسیب نباشد. اما وقتی متغیرها تراز می شوند و شما را به یک دشمن می سپارد ، دست زدن به تبر قطع کننده کراتوس به او اجازه می دهد تا به سختی برخورد کند و به شما این فرصت را می دهد تا با کمی سبک توان خود را به کار ببندید.

مجموعه اصلی رفتارهای نزدیک و رفتارهای مربوط به سلاح را می توان با ریختن نقاط تجربه در یک درخت مهارت و با فعال کردن توانایی های جادوی روون که به دو ورودی حمله شما متصل است ، گسترش داد. گزینه های زیادی برای در نظر گرفتن و تاکتیک های یادگیری وجود دارد ، از جمله درختان مهارتی برای مبارزه با دست خالی. در هنگام جابجایی از تبر به مشت ، ریتم شگفت انگیزی یافت می شود ، و سپس به حرکت های رضایت بخش اعدام کراتوس می رود ، همه در حالی که جوجه می کشد و از راه آسیب دور می شود.

نبرد God of War از همان ابتدا بسیار عالی است ، اما با پیشرفت مداوم یک لایه جدید پس از دیگری بهتر می شود. شما می توانید کاملاً در مقابل دشمنان بسیار تنبیه کننده ای قرار بگیرید که با مهارت کافی و تسلط هر مهارت در دسترس آسان تر می شوند ، اما می توانید در هر سطحی موفق باشید تا زمانی که به هنر پری کردن و گول زدن حملات دریافتی تسلط پیدا کنید.

نقد و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

آرتئوس به همان اندازه ای که کراتوس بتواند پیکربندی نشده است ، تنظیم می شود ، اما هنوز هم روش های زیادی برای متناسب کردن توانایی های او به دلخواه شما وجود دارد. فلش هایی که او شلیک می کند با انواع مختلف جادو ، با چندین نسخه ابتدایی و عملکردی قابل لمس است و وی در نهایت توانایی احضار حیوانات طیفی را که می توانند به دشمنان آسیب رسانده یا حواس پرت کنند ، یا جمع آوری اقلام بدست می آورد. با تشکر از چیدمان دکمه های هوشمند ، در حالی که فرمان آرتئوس را می دهید ، در ضمن حمله و دفاع به عنوان کراتوس بسیار آسان است. God of War به شما امکان می دهد در هر لحظه انجام دهید و باعث می شود در جریان روند احساس جنگجو با تجربه شوید.

زره هایی که کراتوس و آرتئوس می پوشند می توانند بر طیف وسیعی از آمار شخصیت ها ، تمایلات ابتدایی تأثیر بگذارند ، و ممکن است شامل اسلات هایی برای جذابیت هایی باشد که جوایز دیگری را نیز اعطا می کنند. زره پوش را می توان با استفاده از معدود منابع پراکنده در جهان خریداری و ساخت ، و توسط دو آهنگر بازی می توان آن را ارتقا داد: دو برادر کوتوله که دائماً با یکدیگر اختلاف دارند. بروک ، کوتوله‌ی آبی ناخوشایند و سیندری ، یک فرد همکار بسیار ژرف و در عین حال غم‌انگیز از نظر ژرموفیبیک وجود دارد – شلوغی که معمولاً خنده دار است ، هرچند که گاهی اوقات کمی سخت هم فشار می آورد.

هرچقدر هم که هر دو لذت بخش باشند ، میمیر است که در نهایت نمایش را سرقت می کند. حماسه شاخدار و یک چشم با شما و آتروس برای اکثر بازی ها همراهی می کند ، و به عنوان راهنمای شما برای میدگارد و یک منبع درونی به بیرون و خارج از سیاست های نورس می باشد. میمیر و آهنگران شخصیت های فردی قوی دارند ، مانند هر شخصیت دیگری که در طول بازی با آنها ملاقات می کنید. ما به طور کلی هویت های دیگر را مبهم نگه می داریم تا از خرابکاری ها جلوگیری کنیم ، اما صرف نظر از اینکه چه کسی به آن دست می زنید ، بازیگران God of War قوی ، قانع کننده و عجیب دلربا هستند. اما دستاورد واقعی این است که ، حتی اگر تنها تعداد معدودی شخصیت برای تعامل وجود داشته باشد ، شخصیتهای بزرگ آنها ماجراهای شما را با حکایات خیره کننده ای که شما را به سمت جهان می کشاند و زمین را با حس ملموس تاریخ رنگ می کنند ، رنگ می کنند.

اگر قطعه ای از مأموریت فراگیر وجود داشته باشد که مانند یک حرکت اجباری باشد ، این نبرد نهایی علیه آنتاگونیست اصلی است. او از نظر روایی عالی است ، به شکلی پرده برداری می کند که دیدگاه شما را تغییر می دهد ، اما این خود مبارزه است که شما را به آرزو می رساند. تعداد زیادی نبردهای بزرگ رئیس و تست مهارت در طول بازی وجود دارد ، اما این نبرد به همان ارتفاعات نمی رسد و احساس می کند که کمی ایمن بازی شده است. این می تواند اثری از پیکربندی کراتوس و آرتئوس باشد ، یا در ابتدا ممکن است خیلی ساده باشد. خوشبختانه ، این همه بازی آستین خود را ندارد.

به نظر می رسد دو قسمت اختیاری به طور خاص با بازی آخر بازی در ذهن طراحی شده اند. Muspelheim اول ، مجموعه ای از نبردها را در عرصه های مختلف احاطه شده با جریان های گدازه و زمین سوخته ارائه می دهد. برخی از محاکمات صرفاً علیه دشمنان قوی می جنگند ، در حالی که برخی دیگر شما را مجبور به شکست امواج در پشت سر هم می کنید – اگر حتی یک دشمن زنده بماند ، فقط چند ثانیه طول می کشد تا دیگران به طور خودکار قیام کنند. قلمرو دیگر ، نیفلهایم ، هر بار که بازدید می کنید به طور تصادفی تولید می شود ، اما همیشه پر از گاز سمی است. هدف این است که برای زنده ماندن تا آنجا که ممکن است در حالی که شلاق زدن کشته و جمع آوری گنج ، و فرار قبل از سم نگه می دارد. هر دو موقعیت مکانی تمرینات پرتنش و پاداش را ارائه می دهند که فقط در صورت بازی در بهترین حالت ممکن است.

و شانس این است که شما آنقدر تحت تأثیر قدم زدن داستان و پردازش رویدادها قرار می گیرید که تعداد زیادی فعالیت جانبی دیگر پس از گذراندن اعتبار ، در میدگارد سرار و ماموریت ها است. در حالی که بیشتر بازی هایی که فرصت های طولانی و متنوع تلاش را دارند ، تمایل دارند که تا آخر عمر کمی مسکوت کنند ، God of War تأثیر متضاد دارد. این به مراتب طولانی تر از آن چیزی است که باید باشد ، اگرچه امیدوار هستید که هرگز از انجام کارهایی فرار نکنید.

از بسیاری جهات ، God of War همان چیزی است که همیشه این سریال بوده است. این یک بازی اکشن تماشایی با قطعات مجموعه حماسه ، ارزش تولید بودجه بزرگ و مبارزه سخت است که با پیشرفت شما تب و تاب تر و چشمگیر تر می شود. آنچه ممکن است شما را شگفت زده کند این است که داستان سرایی آن به چه اندازه بالغ شده است. مانند کراتوس ، نسخه های گذشته را به یاد می آورد و در عین حال لزوم پیشرفت را نیز تصدیق می کند. همه چیز جدیدی که انجام می دهد برای بهتر شدن است و هر آنچه را که در نتیجه بهره می برد ، سود می برد. کراتوس دیگر یک وحشی قابل پیش بینی نیست. God of War دیگر یک سریال اکشن قدیمی نیست. با این راه اندازی مجدد ، با اطمینان مسیر جدیدی را طی می کند که امیدوارم به دنبال ماجراهای هیجان انگیز تری باشد.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake بسیار زیبا و وفادار است

اخبار

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۵-2 دقیقه

Final Fantasy VII Remake

Square Enix با تأخیر بیشتر در آوریل ، سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake را نشان داد ، درست از دو ماه قبل از انتشار بازی که این باعث تاسف است.

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake به یاد ماندنی است و نمای زیبایی از افق Midgar و مظلومیت تاسیسات Shinra در سطح شهر به شما نشان می دهد. همچنین اولین باری است که شخصیت Cloud را مشاهده می کنید ، زیرا او برخی از مانورهای جسورانه را برای سوار شدن به یک قطار در حال حرکت و شروع مأموریت بهمن در ابتدای بازی بیرون می کشد. بازسازی فوق العاده وفادار به اصل است ، همانطور که در زیر می بینید.

Square Enix طی چند روز گذشته به شدت طعمه Final Fantasy VII Remake را گرفته است. مجموعه ای از تصاویر منتشر شده دیروز ، نگاه های جدیدی به بازیگران اصلی نشان داد ، برخی عکس های اولیه مورد علاقه های سریال مانند Chocobo ، و نگاهی اجمالی به برخی از قسمت های جانبی که می توانید از مسیر ضرب و شتم استفاده کنید.

Final Fantasy VII Remake قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل در PS4 به طور انحصاری منتشر شود. انتظار می رود انحصاری با مدت زمان محدود به مدت یک سال ادامه یابد و نسخه های منتشر شده پس از آن انتظار می رود.

مطلب پیشنهادی: زمان انتشار بازی Final Fantasy VII Remake به تعویق افتاد!

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی