عضویت/ورود

معرفی و بررسی یکی از بهترین بازی های جنایی به نام Erica

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۰۶/۱۶ - 10 دقیقه

معرفی و بررسی بازی جنایی Erica

Erica هرگز به شما اجازه نمیدهد که مدت طولانی احساس راحتی کنید. در یک صحنه یک کاراکتر به Erica می آموزد که چگونه ترانه ایی را از روی پیانو بنوازد, شما را به سراییدن ملودی کوچک و ناز تشویق میکند و سعی میکند زمانبندی صحیح را انجام دهد.اما درست هنگامی که شما شروع به بازی کردن در کنار هم میکنید,ناگهان کسی شروع به سرفه کردن خون در همه جا می کند ، کثیف و ناخوشایند است ، همه شروع به جیغ زدن میکنند و شخصی به نام vibe کشته میشود. در Erica شما قبل از اینگه بتوانید با دستان خود پیانو را به صورت خوب یاد بگیرید باید توسط آن دست ها ترس , استرس و نگرانی را لمس کنید.

تریلر این بازی یک فیلمبرداری کلی از فضای این بازی را نشان میدهد, که در آن شخصیت های این عنوان در ماموریتی برای حل یک پرونده قتل در یک خانواده عجیب و غریب وارد عمل میشوند. در Erica برای شناسایی قاتل از تکنیک های ظریفی مانند پیدا کردن اثر انگشت استفاده میشود. برای جلو بردن پرونده شما باید با افراد آن منطقه صحبت کنید و اقدامات ماجراجویانه ایی انجام دهید. این بازی جهش هایی به کودکی Erica همراه پدرش دارد و آنها را به سوی دنیای مدرن پرتاب میکند.

معرفی شخصیت ها

Erica که با بازیگر واقعی زندگی هالی ارل بازی می شود ، شخصیتی قابل اعتماد و قابل انعطاف است . ارل مرتباً به نظر می رسد که گیج و ناراحت است ، دقیقاً همانطور که در بیشتر مواقع به عنوان بیننده احساس می کنید. او متفکر و صبور به نظر می رسد ، اما غیر از این شخصیتی برای او وجود ندارد. شما فکر میکنید که او امکان دارد , در هنگام این پرونده منفعل تر ، پرخاشگرتر یا بی فایده باشد و به دلیل شرایط قتل زیاد ، تغییر نگرش و رویکرد او هرگز احساس ناگهانی و غیرقابل توصیف نمی کند. حتی اگر بیشتر بازی را بی رحمانه می گذرانید ، می توانید با کسی دوستانه باشید واین عجیب نیست. واکنش های شما و به نوبه خود بر روی شخصیت Erica تاثیر میگذارد.هر بار که اطلاعات جدید ظاهر می شوند ، اهداف تغییر می کنند و شخصیت های جدید و فوق العاده عجیب و غریب وارد تصویر می شوند ، به احتمال زیاد در طی یک بازی نمایش تغییر می کنند.

به نوعی ، هر شخصیت جدیدی که ملاقات می کنید نسبت به شخصیت های قبلی مشکوک تر است. همه با شما صحبت می کنند مانند آنها فقط غذایی را که می خورید مسموم کرده اند. یک سکانس در حیاط وجود دارد که می توانید دختری را انتخاب کنید تا با Erica کنار هم بمانند و بهتر با او آشنا شود و درست بعد از انتخاب یک مکان احتمالی برای گذراندن ظهر با او آماده شود. رئیس بیمارستان می گوید: “فقط به یاد داشته باشید که بعضی از دختران اینجا … اوه … آنها می توانند کاملاً دستکاری شوند و فقط راه می روند. بعد از آن جایی پیدا نشده است و شما آنجا مانده اید که در آنجا بنشینید و تعجب کنید که چرا او این حرف را می زند و قبل از آنکه این را بدانید ، شما هر تعامل را برانداز می کنید زیرا نمی دانید کدام شخص در حال تحریک بود, تا شما را دستکاری کند . همه رازها ، انگیزه های پایین و حافظه معیوب Erica باعث می شود برخی از گیم پلی های بسیار جذاب “به هیچ کس اعتماد نکنید ، حتی به خودتان” اعتماد کنید.

احساس شک به تمام اطرافیان

عدم تمایز دائمی احساس اصلی Erica است ، این مهم است که شما را جستجو کند تا فارغ از این که موانع کج در راه شما هستند ، حقیقت را جستجو کنید. طرح همیشه در حال تغییر و آشفتگی است. شما در حال تلاش برای حل یک جرم با صحبت کردن با تعداد زیادی از افراد عجیب و غریب در یک مکان ناآشنا و وحشت زده در حالی که فلاش بک های خسته کننده کودکی خود را خفه می کنید, هستید. مدتی بود که Erica با یک شخصیت خاموش می شد و من عصبانی شدم و مشت خود را لرزاندم و فریاد می زدم “او دیوانه نیست ، شما فقط دروغ می گویید!” اما حتی اگر آن شخصیت من را اذیت کرد ، من همچنان به آنها گوش می دهم و یک اشاره کوچک برای هدایت من در جهت صحیح انداختند ، آنها این کار را کردند. Erica نمونه بارز و جالب از whodunit است که با شخصیت های جذاب ، علم شفاف سایه افکنده ، و خاطراتی از آسیب های قبلی برجسته می شود.

از پرونده قتل عمومی گرفته تا سؤالات کوچکتر ، مانند بیمارستان که در آن اقامت دارید ، تعدادی رمز و راز وجود دارد که به طور هم زمان در سراسر Erica بافته می شوند. به راحتی می توان زمینه ای را برای درک کامل تصویر از دست داد. ممکن است به سؤالی که نیم ساعت گذشته در ذهن شما می سوزد پاسخی دریافت کنید ، اما این پاسخ می تواند حقیقت باشد که مسیرهای جدیدی را برای انتخاب یا دروغی که شما را گمراه می کند ارائه دهد. این مدیریت رمز و راز هیجان انگیز است و هر تجربه ای را در بازی ایجاد می کند که یک هیجان انگیز و جداگانه کنجکاو ، جدا شده از هر پاسخ و داستان مورد نظر خود را در آن زمان ایجاد کند.

گیم پلی

می توانید از یک کنترلر DualShock 4 یا یک برنامه تلفن همراه برای پخش Erica استفاده کنید. حالت دوم در بیشتر قسمتها صاف و یکپارچه است ، در حالی که حالت اول با اجرای دست و پاگیر کنترلهای لمسی لمس می شود و گزینه بسیار کمتر ارجح است. در حین روایت کردن ، بین انتخاب مناطقی که می توانید اکتشاف کنید ، گزینه های گفتگو مانند “تحقیر” یا “ناامیدی” و انجام اقدامات روزمره مانند تمیز کردن مه از آینه یا روشن کردن سینک را انتخاب می کنید. اقدامات بالقوه به صورت شبح روی صفحه نمایش داده می شود ، همچنین یک مسیر مسخره وجود دارد که در صورت استفاده از برنامه ، کجا می توانید دست خود را روی تلفن خود بکشید. ورودی ها همه با استفاده از نوارهای دستی کوچک و راحت انجام می شوند و تا حد افقی یا عمودی صفحه نمایش نمی شوند.

اکثر اقدامات بصری هستند و احساس می کنید قبل از بازی می دانید از کجا ضربه تند وشدید بزنید و چه کارهایی را می توانید انجام دهید. لحظه ای است که شما و یک کارآگاه هستید . به عنوان مثال در یک میز پذیرایی خالی که یک ناقوس روی آن نشسته است ، قدم می زنید. وقتی این را دیدم ، روشن شدم و شروع کردم به روی صفحه نمایش ضربه بزنم . Erica در تقلید از اقدامات من در دنیای خود و غرق شدن درنگ نکرد ، به حدی که کارآگاه دست خود را از آن خارج کرد زیرا اذیت شد. حرکات ساده باعث می شود حرکت بدون دردسر انجام شود و بتوانید به سرعت نتیجه هایی را که می توانید انجام دهید و نتیجه گیری کنید و با گیم پلی لحظه به لحظه ارتباط برقرار کنید. این تمرکز شما را بر روی موارد مهم نگه می دارد ، مانند این که بفهمید که هاله در داستان چه می گذرد.

معرفی و بررسی بازی Erica

انتخاب کنترلر مناسب برای بازی

گزینه ها و رویدادهای سریع هر ۳۰ ثانیه یا بیشتر اتفاق می افتد ، که ممکن است بسیار زیاد به نظر برسد ، اما در عمل چنین نیست. بیشتر اوقات ، این اقدامات فشار قوی نیستند. آنها زنجیره ای از چند گزینه هستند ، و این تکه ها هر چند وقت یکبار با برش های طولانی تر جدا می شوند. در نهایت آنها بی پروا می شوند و احساس غیرضروری می کنند ، اگرچه تصمیم به استفاده از DualShock 4 دارید. بازی کاملاً با لمس کنترل می شود و در حالی که قرار است نوک انگشتان یک راحتی برای دستان شما باشد ، اجرای آنها روی صفحه لمسی کوچک DualShock دشوار است بدون اینکه انگشتان دست خود را از بین بکشند یا به جادوگران ضربه بزنند. همچنین چند مورد وجود داشت که برنامه همراه با کمی پاسخگو نبوده است ، و این اتفاق می تواند در صورتی که در یک لحظه بحرانی رخ دهد ، پیامدهای تغییر بازی داشته باشد. یک ثانیه طول می کشد تا دوباره به ریتم بازی برگردید بعد از اینکه در کنترل ها شاهد اشتباه باشید. آنها چیزهای کوچکی هستند ، اما این کاستی ها شما را از آنچه که به دست آورده اید ممکن است دور کند.

نگاهی به عناصر بازی

به طور کلی ، عناصر فیلم به قدری با دقت یکپارچه شده اند که یک ترکیب واقعی و عمدتا محاسبه شده از دو واسطه است. Erica در وسط بازی و فیلم قرار دارد و بسیاری از مکانیک های کوچک برای نشان دادن این موضوع اضافه می شوند. به عنوان مثال ، شخصیت اریکا یک هنرمند است و صحنه ای نسبتاً زود است که در آن می توانید صفحات کتاب هنری او را بچرخانید. جستجوی وسایل شخصی یک شخصیت یک ویژگی مشترک در بازی های ماجراجویی تعاملی است ، اما جزئیاتی که در عکسبرداری از زوایای طبیعی هر تلنگر به وجود آمد ، آن را راهی صمیمی تر برای به دست آوردن بینش در مورد شخصیت می کند. در خارج از خود فیلم ، تمام پاپ آپ های تروفی متوقف می شوند تا بازی را کامل کنید ، که این مسیری طولانی را طی می کند تا شما را از حواس پرتی دور نگه دارد. این یک لمس کوچک و مناسب برای یک بازی است که داستان بسیار ارزشمند دارد.

همچنین برخی از موقعیت های عطسه وجود دارد که از نظر جنبه فیلم بهتر می شوند. همیشه مکالمات در پشت درهای بسته اتفاق می افتد و به دلیل این که شما سؤالات زیادی دارید که به آنها نیاز دارید پاسخ دهید ، گاهی اوقات مجبور هستید که یک شخص weirdo باشید و مردم را ببخشید. اگر خیلی طولانی به بیرون نگاه کنید یا خیلی سریع درب را باز کنید ، آنها شما را خواهند دید ، مکالمه آنها را متوقف کرده و یک نگاه ناخوشایند را با شما به اشتراک می گذارند. از آنجا که این فیلم عبارات چهره واقعی افراد است ، باعث می شود شما کمی بیشتر به هم بزنید و این یکی از پر فشارترین حالتهایی است که می توانم تصور کنم.

در کل زمان ، بازی شما را در یک انرژی اضطراب ثابت تحریک می کند که باعث حس کنجکاوی برای دنیای طاقت فرسا و اسرارآمیز می شود که بر شما تأثیر می گذارد. بعضی از صحنه ها فقط یک کتاب یا یک عکس را در دست می گیرید و برای جلب جزئیات به آن خیره می شوید ، اما از آنجا که با یک زشت موذی جفت شده است ، این یک اتفاق معمولی را به وحشت تلخی تبدیل می کند. فلاش بک ، رویاها و اتفاقات غیرطبیعی که به طور مکرر اتفاق می افتد وجود دارد. اغلب اوقات مجبور می شوید در مورد یک راز مورد نظر برای کشف بیشتر تصمیم بگیرید و دیگران را رها کنید. آیا باید تلفنی را که در لابی زنگ زده بود انتخاب کنید یا از آن چیزهای عجیب غریب در راهرو مطلع شوید؟ برخی تصمیمات ساده و دشوار هستند . پرمشغله هایی که در پایین قلب شما هستند و شما نمی دانید که کار درست چیست ، اما می دانید که باید کاری انجام دهید. آن زمان برای شما آرزو خواهد کرد که این بازی فقط یک فیلم باشد ، اما Erica بیش از این است.

Erica روایتی نیرومند و پر از پیچ و تاب دارد و می چرخد که هرکدام قطعه منحصر به فرد خود را به داستان منتقل کند. صدای رمزنگاری آن از طریق صدا ، تصویر و نوشتار انجام می شود. هرگز به شما امکان آرامش نمی دهد. گاهی اوقات اتفاقات عجیب و غریب شما را کنترل می کند ، اما موضوعات زیادی برای دنبال کردن وجود دارد ، و این یک روش درمانی است که بتوانید ماجراجویی خود را از آن شکل دهید. با استفاده از ترکیبی از سینماتوگرافی واضح و مکانیک بازی مخصوص اف ام وی ، Erica هرگز نتواند شما را به دنیای پرآشوب و پر رمز و راز خود تبدیل کند.

مطلب پیشنهادی: محتوای پس از انتشار Borderlands 3 با جزئیات و رویداد های رایگان

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

مردی که با استفاده از مانیتور فرودگاه Apex Legends بازی میکند

۱۳۹۸/۱۰/۲۷-1 دقیقه

مردی که با استفاده از مانیتور فرودگاه Apex Legends بازی میکند

ساعت ها انتظار در فرودگاه ها چیزی است که اکثر ما بارها آن را تجربه می کنیم. اما یک مرد تصمیم گرفت با وصل کردن PlayStation 4 خود به مانیتور اطلاعات فرودگاه و لذت بردن از بازی Apex Legends ، کسالت و خستگی خود را را کاهش دهد.

طبق گزارش Oregonian ، این حادثه در فرودگاه بین المللی پورتلند رخ داده است. مسافر PS4 خود را به یک مانیتور متصل کرد که نقشه فرودگاه را نشان می داد. این اتفاق صبح زود رخ داد و کارکنان سریع عمل واکنش نشان دادند.

“کاما سیموندز” سخنگوی بندر پورتلند به رادیو KXL گفت: “این طبیعتا چیزی است که ما نمی خواستیم اتفاق افتاده باشد.”

مردی که با استفاده از مانیتور فرودگاه Apex Legends بازی میکند

یک فرد مورد نظر توسط سرپرستان عملیات به او نزدیک شد و “خیلی مهربان” از آنها خواسته بود که کنسول را از مانیتور جدا کنند و کار خود را متوقف کند. سیموندز گفت که “بسیار مؤدبانه” پاسخ داد که آیا او می تواند بازی خود را اول به پایان برساند که به او گفته شد “نه”!

سیموندز گفت: “ظاهراً این یک تعامل بسیار مودبانه و صمیمانه بوده است.”

در حالی که امکان استفاده از کنسول در مانیتور بزرگ فرودگاه راهی مناسب برای گذر زمان است ، در حالی که انتظار وجود دارد ، روش های آسان تری برای انجام بازی وجود دارد. علاوه بر تعداد زیادی عناوین تلفن همراه موجود ، شما همیشه می توانید در یک Nintendo Switch استفاده کنید ، که در استفاده از هریک از آن ها کسی مزاحم شما نمی شود.

حال این سوال پیش می آید که آیا این فرد در فرودگاه کار درستی انجام داده است؟ شما می توانید نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطلب پیشنهادی:مانیتور جدید ۳۶۰Hz ایسوس سریعترین مانیتور در جهان است

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

تاریخ انتشار سایبر پانک ۲۰۷۷ به تعویق افتاد!( برای پیاده سازی عالی Night City )

اخبار

بازی

۱۳۹۸/۱۰/۲۷-2 دقیقه

تاریخ انتشار سایبر پانک 2077 به تعویق افتاد!( برای پیاده سازی عالی Night City )

سایبر پانک ۲۰۷۷ به تعویق افتاده است ، و این بازی RPG آینده را از تاریخ انتشار ۱۶ آوریل اصلی خود به تاریخ ۱۷ سپتامبر عقب می اندازد. این بازی هنوز هم برای Xbox One ، PS4 ، PC و Google Stadia منتشر می شود اما اکنون نیز در یک نقطه شروع می شود. به نظر می رسد یک اعلامیه برای نسخه های نسل بعدی در Xbox Series X و PlayStation 5 قابل قبول است.

CD Projekt Red در بیانیه مطبوعاتی ، که در زیر تعبیه شده است ، نوشت: “ما در حال حاضر در شرایطی هستیم که بازی کامل و قابل پخش باشد ، اما هنوز نیاز است کارهایی انجام می شود.” “Night City عظیم است و پر از داستان ، محتوا و مکانهای دیدنی ، اما به دلیل مقیاس عالی و پیچیدگی آن ، ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا کارهای پخش ، رفع و صیقل را تمام کنیم. ما می خواهیم سایبر پانک ۲۰۷۷ یک بازی عالی باشد. تاج موفقیت برای این نسل و به تعویق انداختن راه اندازی ، ماههای ارزنده ای را برای ساخت بازی کامل به ما خواهد داد. ” CD Projekt Red افزود: با نزدیک شدن به تاریخ انتشار ۱۷ سپتامبر ، “پیشرفت های منظم” در پیشرفت بازی وجود خواهد داشت.

تاریخ انتشار سایبر پانک 2077 به تعویق افتاد!( برای پیاده سازی عالی Night City )

Night City تنظیم سایبر پانک ۲۰۷۷ است و CD Projekt Red گفت که می خواهد طراحی این شهر را ایجاد کند تا یک ” محیط منحصر به فرد” را در فضای سایبر ارائه دهد. مارت جانکرز ، هماهنگ کننده هنر مفهومی سایبر پانک ۲۰۷۷ ، در مصاحبه با GamesIndustry.Biz گفت: “وقتی سال گذشته نمایشی را نشان دادیم ، ابتدا از تعجب می گفتند که خیلی آفتابی است.” “آنها انتظار داشتند سایبر پانک محیطی بارانی و تاریک داشته باشد اما شما می توانید یک شهر سایبر پانک در کالیفرنیا بسازید. البته در آنجا باران می بارد ، زیرا ما یک سیستم هواشناسی داریم و شب نیز خواهد بود ، اما ما واقعاً در تلاش هستیم که بهترین محیط را برای این بازی فراهم کنیم.

این شهر با تاریخ خاص خود ساخته شده است که در چهار دوره مجزا صورت می گیرد. در زمان آنتروپیسم ، فقر شدید وجود داشت. کیتچ شاهد افزایش طبقه متوسط و اشرافی و ایجاد کالاهای رنگارنگ و غریب است. در زمان نومیلیتاریسم ، ثروتمندان به شهر شب حمله کردند و آسمان خراش های برجسته ای ساختند. سرانجام ، نئوکیتچ ابتدای ثروتمند را برای اتخاذ سبک رنگارنگ تر فقرا در هنگام طراحی ساختمان دید. همه این سبک ها روی یکدیگر پیچیده اند و شهری را ایجاد می کنند که می توانید بلافاصله زمانی را که ساخته شده است شناسایی کنید .

لایه هایی برای طراحی Night City و کلیه ساکنان آن وجود دارد ، بنابراین وقتی شما به اطراف می رانید و بنایی را می بینید که به رنگ صورتی با این لبه های نرم است ، و پنجره ها به نوعی به شکل نرم هستند ، می دانید که این سبک کیت است ، و می دانید که در آن دوره ساخته شده است که در آن زمان مردم پول بیشتری داشتند ، “جانکرز گفت:” این به شما می گوید یک داستان در مورد پیشینه شهر است ، و یک لایه اضافی از باورپذیری می دهد. “

مطلب پیشنهادی: در اینجا همه چیز را درمورد مشخصات پلی استیشن ۵ خواهید فهمید

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی