عضویت/ورود

معرفی و بررسی بازی Destiny 2 و گسترش جدید آن یعنی Shadowkeep

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۰۷/۱۳ - 6 دقیقه

معرفی و بررسی بازی Destiny 2 و گسترش جدید آن یعنی Shadowkeep

دور از ذهن نیست که بیش از حد بازی Destiny 2 در سال گذشته چقدر بهتر شده است. گسترش Forsaken و به روزرسانی های کوچکتر که به دنبال آن تنوع فعالیت هایی به وجود آمده است ، به این معنی که می توانید هنگام پخش محتوای مورد علاقه خود پاداش کسب کنید ، همچنین مقدار زیادی از چیزهای عجیب و غریب جدید برای کشف اسرار جالب و سرگرم کننده را کشف می کنید.

گسترش جدید Shadowkeep تقریباً از هر طریق بر این پایه ها بنا شده است. در حالی که بازگشت به ماه به خودی خود بسیار خوب است . گسترش محلی تند و زننده ، که بخشی از Destiny 1 بود ، اما تازه تر و بزرگتر شده برای بازی Destiny 2 می پردازد , این پیشرفت های کوچکتر است که واقعاً برجسته هستند . Destiny 2 یک تجربه قوی تر در Shadowkeep است زیرا Bungie راه هایی را پیدا کرده است که بازی را سرگرم کننده تر کند.

Forsaken تلاش کرد تا Destiny 2 را به عنوان یک بازی که مدام در حال تحول است ، بسازد. به جای کنار گذاشتن یک سری از به روزرسانی های محتوای بزرگ و اتفاقات ناچیز بین آنها ، سال دوم Destiny 2 تبدیل به چیزهای جدیدی شد که به حفظ بازی در بیشتر قسمتها ماه به ماه کمک می کند.

Bungie گفته است که این رویکرد به گونه ای است که می خواهد بازی را به پیش ببرد ، و Shadowkeep نشان دهنده یک قدم بزرگ در این جهت است. این بدان معناست که حداقل در طی چند روز اول ، گسترش کمی احساس ضعف می شود. چیزهای بیشتری وجود دارد که Bungie جزئیات آن را توضیح داده است که هنوز در این بازی نیست. مبارزات داستانی سرنوشت ۲ همیشه ناکام بوده است . آنها معمولاً مأموریت های فردی سرد را بسته اند ، اما آنها تقریباً همیشه به سرعت تمام می شوند و به ندرت بیشتر از تعقیب دشمن بزرگ و قرار دادن آنها در زمین به مراتب بیشتر است. داستان اصلی Shadowkeep نیز در قسمت کوتاه قرار دارد و در چهار یا پنج ساعت اختصاصی بسته می شود (و کمتر از یک بار شروع به تراز کردن کاراکترهای جایگزین که از دنده های سطح بالایی که قبلاً خریداری کرده اید بهره ببرید). این همچنین به وضوح قسمت اول داستان بسیار بزرگتر است ، بخشی که Bungie می گوید در کل سال بازی خواهید کرد. به همین ترتیب ، چیزی از یک سفر ناخوشایند را ارائه می دهد. این چند قدم اول است ، نه یک قوس کامل ، و ممکن است وقتی که به طور ناگهانی تمام شد ، کمی تعجب کنید.

Shadowkeep شاهد بازگشت یک شخصیت Destiny 1 یعنی اریس مورن است که در دو گسترش قبلی بود: The Dark Under و Taken King. در اینجا ، اریس آموخته است که نژاد بیگانه دشمن پرستش ، کندو ، چیزی را بر روی ماه کشف کرده است که فانتوم های دشمنان و متحدین گذشته را در هم می کشد و فاشیلی کشنده آنها را به زندگی باز می گرداند. به نوعی ، این یک تور مجدد بزرگ با محتوای قدیمی Destiny است. اریس برمی گردد ، شما به مکان D1 ماه می روید ، که ما طی دو سال آن را ندیده ایم ، و با نسخه های کمی سیراب از افراد بد مردمی که قبلاً شکست داده اید ، می جنگید ، مانند Dark Under raid رئیس Crota . از آنجایی که ما دو سال تمام به ماه نرفته ایم ، این یک سفر دلتنگ برای همه است. اما ما هنوز منتظر رسیدن به محتوای بازیهای طولانی مدت هستیم که برخی از این موضوعات داستان را پیچیده می کند.

به هرحال ، آویزان شدن از ماه بسیار جالب است ، به خصوص به دلیل اینکه عامل شبح وار آن افزایش یافته است. تونل های قمری پر از فریادهای وحشتناک ترسناک می شوند ، تعداد زیادی از دشمنان سخت برای اعزام وجود دارند ، و تمام مکان هوای رمز و راز خالی از سکنه را در خود حمل می کند. به نظر می رسد ما فقط سطح آنچه در ماه پنهان است ، خراشیده ایم. سرنوشت در بهترین حالت ممکن است وقتی که اسرار را برای جمع آوری جامعه در کنار هم قرار دهد تا بتواند در آن کشف کند . به نظر می رسد در طول فصل Undying ، فصل اول سال سوم ، تعداد زیادی چیز برای یافتن در ماه پیدا کنید.

محتوای جدید کاملاً سرگرم کننده است ، هرچند که احساس می کنید کمی لاغر است ، حداقل در اوایل شروع و به خصوص در مقایسه با ارائه بزرگ و لایه بندی شده محتوا که رد شد. بخشی از مسئله این است که رویکرد فصلی جدید بدان معنی است که ما هنوز منتظر فعالیت های اضافی هستیم ، مانند Vex Offensive که در روزهای آینده آغاز می شود و به طور موثری بخشی از Shadowkeep است که هنوز در دسترس نیست. داستان دارای لحظات مهیج است و به عنوان نگهبانان در کنار هم قرار می گیرند تا به مکان جدید Scarlet Keep Keep حمله کنند و به آن نفوذ کنند و کشف کنند که Hive چیست. Nightmare Hunts ، فعالیت جدید سطح بالای چرخ دنده در ماه ، مینی اعتصابات بسیار زیاد است و آنها را به سرعت و با سرعتی دوست داشتنی دعوت می کند که به شما در گرفتن دنده های جدید کمک کند. اکتشاف ماه نیز چیزهای زیادی برای عرضه دارد , هرچند مکان زیادی از مناطق قدیمی تشکیل شده است ، اما عمیق و مبهم هستند و هر سفر به اعماق آنها بسیار خطرناک است.

با این حال ، Shadowkeep واقعاً برتری دارد ، اما در تغییرات کمتری وجود دارد که Bungie برای اصلاح مجدد Destiny 2 در آن ایجاد کرده است. بیشترین تغییرات در ساخت شخصیت ، بخش بزرگی از تجربه را ایجاد می کند و به شما فرصتی می دهد. نه تنها برای اینکه شخصیت خود را به طور کلی قدرتمند تر کنید بلکه با روش هایی که به طور خاص سبک بازی و نیازهای خاص شما را برآورده می کنند نیز با اسلحه و زره آزمایش کنید.

رانندگی در این فوکوس رویکرد جدیدی در مورد سلاح و زره پوش است که به شما امکان می دهد عناصری را که قبلاً قدرت پردازش غیرقابل حرکت در قطعات خاص دنده ها نداشتند مخلوط کرده و با آنها هماهنگ کنید. در گذشته ، شما مجبور بودید که زمان زیادی را برای تعویض دنده ها صرف کنید تا بتوانید آمار کلی خود را بالا ببرید که تعداد اشیاء ظریف تر ، مثل اینکه سریع نارنجک های شما شارژ می شود یا با چه سرعتی حرکت می کنید ، به طور کلی نمی توان نادیده گرفت. اطمینان از اینکه بهترین رکوردها را در دنده های خاص داشته اید ، فقط در سخت ترین فعالیتهای بازی و به سخت ترین بازیکنندگان بازی اهمیت داشته اند.

با استفاده از زره های ۲.۰ و سیستم جدید اسلحه ، می توانید آن قدرت ها را (در حال حاضر به عنوان مودهای جداگانه) بین ست های زرهی بکشید تا چند قطعه دنده دقیقاً با قابلیت های مورد نظر خود بسازید. همچنین شما دیگر برای آزمایش کردن مجازات نخواهید شد زیرا مدها در هنگام استفاده مصرف نمی شوند. این بدان معناست که هنگامی که شروع به بدست آوردن برخی از زره ها و اسلحه هایی کنید که برای شما بسیار خوب کار می کنند ، می توانید به طور مداوم آنها را ببندید تا متناسب با نحوه بازی و نقش ویژه شما در یک تیم باشند.

من هنوز در مراحل اولیه مشاهده این که سیستم چقدر مفید است هستم . حرکت دادن حالتهای مختلف بسیار عالی است ، اما واقعاً چقدر آزادی به دست می آید و آیا واقعاً به آنها احتیاج دارید که باید به آنها اهمیت دهید ، بعد از گذراندن وقت بیشتر در این کشور آشکارتر می شود. اما حتی در اوایل سیستم ، این سیستم فرصت های بیشتری برای فکر کردن و توسعه کاراکترها از آنچه که من در بیشتر ۵ سالی که در Destiny بازی کرده ام انجام داده است. روی کاغذ ، این یک Destiny بهبودی است که به شدت مورد نیاز است.

سیستم تراز اولیه نیز به میزان قابل توجهی بهبود یافته است ، و صعود به انتهای بازی بسیار منطقی تر است. تراز کردن شخصیت شما (بیشتر) به نفع دنبال کردن تعقیب دنده با شماره های قدرت بهتر رفته است. درپوش سطح قدرت نرم ، هر قطره یک نکته مفید است و به شما این امکان را می دهد که قبل از رسیدن به سخت ترین محتوای Shadowkeep ، تعدادی از سلاح ها و زره های مختلف را در شرایط مختلف امتحان کنید. شما با سیستم جا به جایی میتوانید زود تر سفر کنید ,بنابراین در نتیجه تعقیب جوایز بی فایده زمان بسیار کمتری هدر می رود.

ارزیابی بازی مانند Destiny 2 همیشه دشوار است ، به خصوص اکنون که Bungie تعداد بیشتری از تراشه های خود را روی محتوای طولانی مدت و در حال تحول قرار داده است. هنوز چیزهای زیادی روشن نخواهد بود تا زمانی که نتوانستم زمان بیشتری را با بازی سپری کنم. با این وجود تنها پس از گذشت دو روز ، درک این مسئله که چقدر رضایت بخش یا ناامید کننده مسیر دستیابی به فعالیت های اوج Shadowkeep خواهد بود دشوار است.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی علمی تخیلی و اکشن The Surge 2 همراه با تصاویر و تریلر

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۷-8 دقیقه

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

سری God of War تا به امروز بسیار نزدیک به استانداردهای تعیین شده در بازی اصلی ۲۰۰۵ بود. بعد از گذشت بیش از یک دهه (و بسیاری از بازی ها) ، این حس وجود دارد که سونی می خواهد چیزهایی را برای سریال های قدیمی هک و اسلش مخلوط کند. مانند بسیاری از fبازی های محبوب که خود را در سال های اخیر دوباره اختراع کرده اند ، خدای جنگ جدید به درون چاه های RPG در فضای باز فرو می رود. همچنین تمرکز خود را به اساطیر نورس تغییر می دهد ، خدایان و افسانه های یونانی را که پایه و اساس هر بازی قبلی را فراهم می آورد ، کنار می گذارد.

این تغییر عمده همانطور که ما آن را می شناسیم ، پایان God of war را نشان نمی دهد ، بلکه اجازه می دهد DNA سری به شکل جدیدی بیان شود. دلایل بسیاری وجود دارد که باعث می شود تحولات ساختاری یک چیز خوب باشد ، اما این چیزی است که از کراتوس ، ماشین مرگ هالکینگ بدست آمده است و جلوه ای ماندگار می بخشد. یک نماد خشمگین و خونخوار به یک چهره حساس پدر تبدیل شده است. بخشی از او تمایلات خشونت آمیز قدیمی را که مدت ها پیش او را به یک ستاره تبدیل کرده اند ، حفظ می کند. با این حال ، به همراه فرزند خردسالش آرتئوس برای محافظت و راهنمایی ، ما همچنین می بینیم که کراتوسنفس عمیق می کشد و غرایات وحشیانه خود را دفن می کند تا نمونه مثبتی را ارائه دهد.

تماشای کراتوس در مراقبت از حساسیت های کودک خود از همان ابتدا احساس کمی جنجال می کند ، اما به لطف نویسندگی طبیعی ، بازیگران صوتی متناسب و انیمیشن بی عیب و نقص ، می توان به راحتی در سفر دوتایی مکید و از رشد متقابل آنها خرید. گرچه او معلم است ، کراتوس کوهی از اندوه و ترحم خود را حمل می کند که تنها معصومیت پسرش می تواند به او کمک کند تا بر آن غلبه کند. و آترئوس فراز و نشیب های خاص خود را تجربه می کند که ممکن است باعث شود او مسیر بسیار متفاوتی را برای او قرار دهد.

آترئوس در انزوا از خطرات دنیای وحشی پیرامون خود بزرگ شد و به درستی در مواجهه با واقعیت های سرزمینی که توسط خدایان محاصره شده و تحت محاصره خویش قرار دارد ، به درستی نمی تواند جای خود را در آن بدست آورد. این مرگ مادرش قبل از شروع بازی است که آتروس و کراتوس را به بیرون رانده می کند. آرزوی مرگ او این بود که خاکستر او در بالاترین قله زمین پخش شود. به نظر می رسد که اگر شکارچیان وحشی و کینه های وحشتناک به اندازه کافی موانع نباشند ، نمایندگان پانتئون اساطیر نورس در تلاش برای مختل کردن مأموریت خود ، با ایجاد سهام تقویت شده و برخورد نیروهای چشمگیر که انتظار شما از God of War است ، بوجود می آیند.

و مانند پیشینیان خود ، God of War یک نمایشگاه فنی و هنری است. بدون شک یکی از بهترین بازی های کنسولی است که تا کنون منتشر شده است ، با هر محیطی نفس گیر و شخصیت اسطوره ای که توجه چشمگیری به جزئیات و زیباسازی شکوفایی های فراوان دارد. چشم انداز همه این موارد در بدنه و تجهیزات ریز و درشت کراتوس کاملاً مشهود است ، در تأثیرات جوی که محیطهای روستایی به طرز باورنکردنی را به چیزهای رویاها و همچنین در کلیت طراحی و ساختار خود جهان تبدیل می کنند.

بیشتر سفر در حوزه میدگارد تنظیم شده است. در قلب آن دریاچه وسیعی قرار دارد که می توانید با قایق رانی آن را کشف کنید ، با یک خط ساحلی که توسط معماهای اختیاری ، مخالفان قدرتمند و ورودی های مناطق اصلی نقشه قرار دارد. مأموریت شما شما را به اکثر این مکانها منتقل می کند ، و در طول مسیر احتمالاً به مسیرهای دست نیافتنی و چشم انداز گنجینه های آب بندی شده توجه خواهید کرد. صرفاً اتاق کافی برای کشف مسیر اصلی و دلایل خوب وجود دارد که باید بدون توجه به کنجکاوی مورد توجه قرار گیرند ، اما این طعنه ها به ویژه باعث می شوند که با گسترش قابلیت های خود ، مجدداً مناطقی را که قبلاً بازدید کرده اید بررسی کنید.

با پسرکی که در کنار شما هستند ، تیرهای پیکان را شلیک می کنید یا دشمنان بی گناه را خفه می کنید ، در مقابل ترول های غار فاسد قرار خواهید گرفت ، با جانوران برجسته روبرو خواهید شد و در طول سفر خود با صدها جنگجوی فوق العاده طبیعی مبارزه خواهید کرد. کراتوس ترجیح می دهد این روزها از تبر استفاده کند ، که بسیار متفاوت از تیغه های زنجیر شده از آشوب که به او مشهور است عمل می کند. این با توانایی بسیار رضایت بخش و جالب برای احضار جادویی اسلحه به دست شما (مانند ثور و چکش او) همراه است ، حرکتی که هرگز پیر نمی شود.

و واقعاً ، نه به طور کلی جنگیدن. دوربین جدید بدون شانه شما را مستقیماً به درون فرورفتگی سوق می دهد و در نتیجه دید شما را محدود می کند. شما نمی توانید دشمنان را از همه زوایا به یکباره مشاهده کنید و باید همیشه در آن نگهبان باشید. به طور پیش فرض بازی نمادهای مجاورت را به شما هشدار می دهد که از حملات دریافتی هشدار می دهید ، اما ارزش تجربه کردن همه جانبه با طراحی رابط کاربری را برای تجربه همه جانبه تر در هنگام جابجایی چگونگی جریان دعوا ها دارد.

این نادر است که شما در واقع می توانید بدون ایجاد خطر در معرض اسپم قرار دادن اسپم ها باشید ، و این تأکید بر ذهن آگاهی ، فارغ التحصیلی God of War را از افتخارات سنتی هک و اسلحه محکم می کند. واقعیت های جنگ با تبر همچنین باعث می شود تا روند صدمه زدن به دور از آسیب نباشد. اما وقتی متغیرها تراز می شوند و شما را به یک دشمن می سپارد ، دست زدن به تبر قطع کننده کراتوس به او اجازه می دهد تا به سختی برخورد کند و به شما این فرصت را می دهد تا با کمی سبک توان خود را به کار ببندید.

مجموعه اصلی رفتارهای نزدیک و رفتارهای مربوط به سلاح را می توان با ریختن نقاط تجربه در یک درخت مهارت و با فعال کردن توانایی های جادوی روون که به دو ورودی حمله شما متصل است ، گسترش داد. گزینه های زیادی برای در نظر گرفتن و تاکتیک های یادگیری وجود دارد ، از جمله درختان مهارتی برای مبارزه با دست خالی. در هنگام جابجایی از تبر به مشت ، ریتم شگفت انگیزی یافت می شود ، و سپس به حرکت های رضایت بخش اعدام کراتوس می رود ، همه در حالی که جوجه می کشد و از راه آسیب دور می شود.

نبرد God of War از همان ابتدا بسیار عالی است ، اما با پیشرفت مداوم یک لایه جدید پس از دیگری بهتر می شود. شما می توانید کاملاً در مقابل دشمنان بسیار تنبیه کننده ای قرار بگیرید که با مهارت کافی و تسلط هر مهارت در دسترس آسان تر می شوند ، اما می توانید در هر سطحی موفق باشید تا زمانی که به هنر پری کردن و گول زدن حملات دریافتی تسلط پیدا کنید.

نقد و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

آرتئوس به همان اندازه ای که کراتوس بتواند پیکربندی نشده است ، تنظیم می شود ، اما هنوز هم روش های زیادی برای متناسب کردن توانایی های او به دلخواه شما وجود دارد. فلش هایی که او شلیک می کند با انواع مختلف جادو ، با چندین نسخه ابتدایی و عملکردی قابل لمس است و وی در نهایت توانایی احضار حیوانات طیفی را که می توانند به دشمنان آسیب رسانده یا حواس پرت کنند ، یا جمع آوری اقلام بدست می آورد. با تشکر از چیدمان دکمه های هوشمند ، در حالی که فرمان آرتئوس را می دهید ، در ضمن حمله و دفاع به عنوان کراتوس بسیار آسان است. God of War به شما امکان می دهد در هر لحظه انجام دهید و باعث می شود در جریان روند احساس جنگجو با تجربه شوید.

زره هایی که کراتوس و آرتئوس می پوشند می توانند بر طیف وسیعی از آمار شخصیت ها ، تمایلات ابتدایی تأثیر بگذارند ، و ممکن است شامل اسلات هایی برای جذابیت هایی باشد که جوایز دیگری را نیز اعطا می کنند. زره پوش را می توان با استفاده از معدود منابع پراکنده در جهان خریداری و ساخت ، و توسط دو آهنگر بازی می توان آن را ارتقا داد: دو برادر کوتوله که دائماً با یکدیگر اختلاف دارند. بروک ، کوتوله‌ی آبی ناخوشایند و سیندری ، یک فرد همکار بسیار ژرف و در عین حال غم‌انگیز از نظر ژرموفیبیک وجود دارد – شلوغی که معمولاً خنده دار است ، هرچند که گاهی اوقات کمی سخت هم فشار می آورد.

هرچقدر هم که هر دو لذت بخش باشند ، میمیر است که در نهایت نمایش را سرقت می کند. حماسه شاخدار و یک چشم با شما و آتروس برای اکثر بازی ها همراهی می کند ، و به عنوان راهنمای شما برای میدگارد و یک منبع درونی به بیرون و خارج از سیاست های نورس می باشد. میمیر و آهنگران شخصیت های فردی قوی دارند ، مانند هر شخصیت دیگری که در طول بازی با آنها ملاقات می کنید. ما به طور کلی هویت های دیگر را مبهم نگه می داریم تا از خرابکاری ها جلوگیری کنیم ، اما صرف نظر از اینکه چه کسی به آن دست می زنید ، بازیگران God of War قوی ، قانع کننده و عجیب دلربا هستند. اما دستاورد واقعی این است که ، حتی اگر تنها تعداد معدودی شخصیت برای تعامل وجود داشته باشد ، شخصیتهای بزرگ آنها ماجراهای شما را با حکایات خیره کننده ای که شما را به سمت جهان می کشاند و زمین را با حس ملموس تاریخ رنگ می کنند ، رنگ می کنند.

اگر قطعه ای از مأموریت فراگیر وجود داشته باشد که مانند یک حرکت اجباری باشد ، این نبرد نهایی علیه آنتاگونیست اصلی است. او از نظر روایی عالی است ، به شکلی پرده برداری می کند که دیدگاه شما را تغییر می دهد ، اما این خود مبارزه است که شما را به آرزو می رساند. تعداد زیادی نبردهای بزرگ رئیس و تست مهارت در طول بازی وجود دارد ، اما این نبرد به همان ارتفاعات نمی رسد و احساس می کند که کمی ایمن بازی شده است. این می تواند اثری از پیکربندی کراتوس و آرتئوس باشد ، یا در ابتدا ممکن است خیلی ساده باشد. خوشبختانه ، این همه بازی آستین خود را ندارد.

به نظر می رسد دو قسمت اختیاری به طور خاص با بازی آخر بازی در ذهن طراحی شده اند. Muspelheim اول ، مجموعه ای از نبردها را در عرصه های مختلف احاطه شده با جریان های گدازه و زمین سوخته ارائه می دهد. برخی از محاکمات صرفاً علیه دشمنان قوی می جنگند ، در حالی که برخی دیگر شما را مجبور به شکست امواج در پشت سر هم می کنید – اگر حتی یک دشمن زنده بماند ، فقط چند ثانیه طول می کشد تا دیگران به طور خودکار قیام کنند. قلمرو دیگر ، نیفلهایم ، هر بار که بازدید می کنید به طور تصادفی تولید می شود ، اما همیشه پر از گاز سمی است. هدف این است که برای زنده ماندن تا آنجا که ممکن است در حالی که شلاق زدن کشته و جمع آوری گنج ، و فرار قبل از سم نگه می دارد. هر دو موقعیت مکانی تمرینات پرتنش و پاداش را ارائه می دهند که فقط در صورت بازی در بهترین حالت ممکن است.

و شانس این است که شما آنقدر تحت تأثیر قدم زدن داستان و پردازش رویدادها قرار می گیرید که تعداد زیادی فعالیت جانبی دیگر پس از گذراندن اعتبار ، در میدگارد سرار و ماموریت ها است. در حالی که بیشتر بازی هایی که فرصت های طولانی و متنوع تلاش را دارند ، تمایل دارند که تا آخر عمر کمی مسکوت کنند ، God of War تأثیر متضاد دارد. این به مراتب طولانی تر از آن چیزی است که باید باشد ، اگرچه امیدوار هستید که هرگز از انجام کارهایی فرار نکنید.

از بسیاری جهات ، God of War همان چیزی است که همیشه این سریال بوده است. این یک بازی اکشن تماشایی با قطعات مجموعه حماسه ، ارزش تولید بودجه بزرگ و مبارزه سخت است که با پیشرفت شما تب و تاب تر و چشمگیر تر می شود. آنچه ممکن است شما را شگفت زده کند این است که داستان سرایی آن به چه اندازه بالغ شده است. مانند کراتوس ، نسخه های گذشته را به یاد می آورد و در عین حال لزوم پیشرفت را نیز تصدیق می کند. همه چیز جدیدی که انجام می دهد برای بهتر شدن است و هر آنچه را که در نتیجه بهره می برد ، سود می برد. کراتوس دیگر یک وحشی قابل پیش بینی نیست. God of War دیگر یک سریال اکشن قدیمی نیست. با این راه اندازی مجدد ، با اطمینان مسیر جدیدی را طی می کند که امیدوارم به دنبال ماجراهای هیجان انگیز تری باشد.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake بسیار زیبا و وفادار است

اخبار

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۵-2 دقیقه

Final Fantasy VII Remake

Square Enix با تأخیر بیشتر در آوریل ، سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake را نشان داد ، درست از دو ماه قبل از انتشار بازی که این باعث تاسف است.

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake به یاد ماندنی است و نمای زیبایی از افق Midgar و مظلومیت تاسیسات Shinra در سطح شهر به شما نشان می دهد. همچنین اولین باری است که شخصیت Cloud را مشاهده می کنید ، زیرا او برخی از مانورهای جسورانه را برای سوار شدن به یک قطار در حال حرکت و شروع مأموریت بهمن در ابتدای بازی بیرون می کشد. بازسازی فوق العاده وفادار به اصل است ، همانطور که در زیر می بینید.

Square Enix طی چند روز گذشته به شدت طعمه Final Fantasy VII Remake را گرفته است. مجموعه ای از تصاویر منتشر شده دیروز ، نگاه های جدیدی به بازیگران اصلی نشان داد ، برخی عکس های اولیه مورد علاقه های سریال مانند Chocobo ، و نگاهی اجمالی به برخی از قسمت های جانبی که می توانید از مسیر ضرب و شتم استفاده کنید.

Final Fantasy VII Remake قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل در PS4 به طور انحصاری منتشر شود. انتظار می رود انحصاری با مدت زمان محدود به مدت یک سال ادامه یابد و نسخه های منتشر شده پس از آن انتظار می رود.

مطلب پیشنهادی: زمان انتشار بازی Final Fantasy VII Remake به تعویق افتاد!

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی