معرفی و بررسی بازی Destiny 2 و گسترش جدید آن یعنی Shadowkeep

time

6 دقیقه-۱۳۹۸-۰۷-۱۳

main-image

دور از ذهن نیست که بیش از حد بازی Destiny 2 در سال گذشته چقدر بهتر شده است. گسترش Forsaken و به روزرسانی های کوچکتر که به دنبال آن تنوع فعالیت هایی به وجود آمده است ، به این معنی که می توانید هنگام پخش محتوای مورد علاقه خود پاداش کسب کنید ، همچنین مقدار زیادی از چیزهای عجیب و غریب جدید برای کشف اسرار جالب و سرگرم کننده را کشف می کنید.

گسترش جدید Shadowkeep تقریباً از هر طریق بر این پایه ها بنا شده است. در حالی که بازگشت به ماه به خودی خود بسیار خوب است . گسترش محلی تند و زننده ، که بخشی از Destiny 1 بود ، اما تازه تر و بزرگتر شده برای بازی Destiny 2 می پردازد , این پیشرفت های کوچکتر است که واقعاً برجسته هستند . Destiny 2 یک تجربه قوی تر در Shadowkeep است زیرا Bungie راه هایی را پیدا کرده است که بازی را سرگرم کننده تر کند.

Forsaken تلاش کرد تا Destiny 2 را به عنوان یک بازی که مدام در حال تحول است ، بسازد. به جای کنار گذاشتن یک سری از به روزرسانی های محتوای بزرگ و اتفاقات ناچیز بین آنها ، سال دوم Destiny 2 تبدیل به چیزهای جدیدی شد که به حفظ بازی در بیشتر قسمتها ماه به ماه کمک می کند.

Bungie گفته است که این رویکرد به گونه ای است که می خواهد بازی را به پیش ببرد ، و Shadowkeep نشان دهنده یک قدم بزرگ در این جهت است. این بدان معناست که حداقل در طی چند روز اول ، گسترش کمی احساس ضعف می شود. چیزهای بیشتری وجود دارد که Bungie جزئیات آن را توضیح داده است که هنوز در این بازی نیست. مبارزات داستانی سرنوشت 2 همیشه ناکام بوده است . آنها معمولاً مأموریت های فردی سرد را بسته اند ، اما آنها تقریباً همیشه به سرعت تمام می شوند و به ندرت بیشتر از تعقیب دشمن بزرگ و قرار دادن آنها در زمین به مراتب بیشتر است. داستان اصلی Shadowkeep نیز در قسمت کوتاه قرار دارد و در چهار یا پنج ساعت اختصاصی بسته می شود (و کمتر از یک بار شروع به تراز کردن کاراکترهای جایگزین که از دنده های سطح بالایی که قبلاً خریداری کرده اید بهره ببرید). این همچنین به وضوح قسمت اول داستان بسیار بزرگتر است ، بخشی که Bungie می گوید در کل سال بازی خواهید کرد. به همین ترتیب ، چیزی از یک سفر ناخوشایند را ارائه می دهد. این چند قدم اول است ، نه یک قوس کامل ، و ممکن است وقتی که به طور ناگهانی تمام شد ، کمی تعجب کنید.

Shadowkeep شاهد بازگشت یک شخصیت Destiny 1 یعنی اریس مورن است که در دو گسترش قبلی بود: The Dark Under و Taken King. در اینجا ، اریس آموخته است که نژاد بیگانه دشمن پرستش ، کندو ، چیزی را بر روی ماه کشف کرده است که فانتوم های دشمنان و متحدین گذشته را در هم می کشد و فاشیلی کشنده آنها را به زندگی باز می گرداند. به نوعی ، این یک تور مجدد بزرگ با محتوای قدیمی Destiny است. اریس برمی گردد ، شما به مکان D1 ماه می روید ، که ما طی دو سال آن را ندیده ایم ، و با نسخه های کمی سیراب از افراد بد مردمی که قبلاً شکست داده اید ، می جنگید ، مانند Dark Under raid رئیس Crota . از آنجایی که ما دو سال تمام به ماه نرفته ایم ، این یک سفر دلتنگ برای همه است. اما ما هنوز منتظر رسیدن به محتوای بازیهای طولانی مدت هستیم که برخی از این موضوعات داستان را پیچیده می کند.

به هرحال ، آویزان شدن از ماه بسیار جالب است ، به خصوص به دلیل اینکه عامل شبح وار آن افزایش یافته است. تونل های قمری پر از فریادهای وحشتناک ترسناک می شوند ، تعداد زیادی از دشمنان سخت برای اعزام وجود دارند ، و تمام مکان هوای رمز و راز خالی از سکنه را در خود حمل می کند. به نظر می رسد ما فقط سطح آنچه در ماه پنهان است ، خراشیده ایم. سرنوشت در بهترین حالت ممکن است وقتی که اسرار را برای جمع آوری جامعه در کنار هم قرار دهد تا بتواند در آن کشف کند . به نظر می رسد در طول فصل Undying ، فصل اول سال سوم ، تعداد زیادی چیز برای یافتن در ماه پیدا کنید.

محتوای جدید کاملاً سرگرم کننده است ، هرچند که احساس می کنید کمی لاغر است ، حداقل در اوایل شروع و به خصوص در مقایسه با ارائه بزرگ و لایه بندی شده محتوا که رد شد. بخشی از مسئله این است که رویکرد فصلی جدید بدان معنی است که ما هنوز منتظر فعالیت های اضافی هستیم ، مانند Vex Offensive که در روزهای آینده آغاز می شود و به طور موثری بخشی از Shadowkeep است که هنوز در دسترس نیست. داستان دارای لحظات مهیج است و به عنوان نگهبانان در کنار هم قرار می گیرند تا به مکان جدید Scarlet Keep Keep حمله کنند و به آن نفوذ کنند و کشف کنند که Hive چیست. Nightmare Hunts ، فعالیت جدید سطح بالای چرخ دنده در ماه ، مینی اعتصابات بسیار زیاد است و آنها را به سرعت و با سرعتی دوست داشتنی دعوت می کند که به شما در گرفتن دنده های جدید کمک کند. اکتشاف ماه نیز چیزهای زیادی برای عرضه دارد , هرچند مکان زیادی از مناطق قدیمی تشکیل شده است ، اما عمیق و مبهم هستند و هر سفر به اعماق آنها بسیار خطرناک است.

با این حال ، Shadowkeep واقعاً برتری دارد ، اما در تغییرات کمتری وجود دارد که Bungie برای اصلاح مجدد Destiny 2 در آن ایجاد کرده است. بیشترین تغییرات در ساخت شخصیت ، بخش بزرگی از تجربه را ایجاد می کند و به شما فرصتی می دهد. نه تنها برای اینکه شخصیت خود را به طور کلی قدرتمند تر کنید بلکه با روش هایی که به طور خاص سبک بازی و نیازهای خاص شما را برآورده می کنند نیز با اسلحه و زره آزمایش کنید.

رانندگی در این فوکوس رویکرد جدیدی در مورد سلاح و زره پوش است که به شما امکان می دهد عناصری را که قبلاً قدرت پردازش غیرقابل حرکت در قطعات خاص دنده ها نداشتند مخلوط کرده و با آنها هماهنگ کنید. در گذشته ، شما مجبور بودید که زمان زیادی را برای تعویض دنده ها صرف کنید تا بتوانید آمار کلی خود را بالا ببرید که تعداد اشیاء ظریف تر ، مثل اینکه سریع نارنجک های شما شارژ می شود یا با چه سرعتی حرکت می کنید ، به طور کلی نمی توان نادیده گرفت. اطمینان از اینکه بهترین رکوردها را در دنده های خاص داشته اید ، فقط در سخت ترین فعالیتهای بازی و به سخت ترین بازیکنندگان بازی اهمیت داشته اند.

با استفاده از زره های 2.0 و سیستم جدید اسلحه ، می توانید آن قدرت ها را (در حال حاضر به عنوان مودهای جداگانه) بین ست های زرهی بکشید تا چند قطعه دنده دقیقاً با قابلیت های مورد نظر خود بسازید. همچنین شما دیگر برای آزمایش کردن مجازات نخواهید شد زیرا مدها در هنگام استفاده مصرف نمی شوند. این بدان معناست که هنگامی که شروع به بدست آوردن برخی از زره ها و اسلحه هایی کنید که برای شما بسیار خوب کار می کنند ، می توانید به طور مداوم آنها را ببندید تا متناسب با نحوه بازی و نقش ویژه شما در یک تیم باشند.

من هنوز در مراحل اولیه مشاهده این که سیستم چقدر مفید است هستم . حرکت دادن حالتهای مختلف بسیار عالی است ، اما واقعاً چقدر آزادی به دست می آید و آیا واقعاً به آنها احتیاج دارید که باید به آنها اهمیت دهید ، بعد از گذراندن وقت بیشتر در این کشور آشکارتر می شود. اما حتی در اوایل سیستم ، این سیستم فرصت های بیشتری برای فکر کردن و توسعه کاراکترها از آنچه که من در بیشتر 5 سالی که در Destiny بازی کرده ام انجام داده است. روی کاغذ ، این یک Destiny بهبودی است که به شدت مورد نیاز است.

سیستم تراز اولیه نیز به میزان قابل توجهی بهبود یافته است ، و صعود به انتهای بازی بسیار منطقی تر است. تراز کردن شخصیت شما (بیشتر) به نفع دنبال کردن تعقیب دنده با شماره های قدرت بهتر رفته است. درپوش سطح قدرت نرم ، هر قطره یک نکته مفید است و به شما این امکان را می دهد که قبل از رسیدن به سخت ترین محتوای Shadowkeep ، تعدادی از سلاح ها و زره های مختلف را در شرایط مختلف امتحان کنید. شما با سیستم جا به جایی میتوانید زود تر سفر کنید ,بنابراین در نتیجه تعقیب جوایز بی فایده زمان بسیار کمتری هدر می رود.

ارزیابی بازی مانند Destiny 2 همیشه دشوار است ، به خصوص اکنون که Bungie تعداد بیشتری از تراشه های خود را روی محتوای طولانی مدت و در حال تحول قرار داده است. هنوز چیزهای زیادی روشن نخواهد بود تا زمانی که نتوانستم زمان بیشتری را با بازی سپری کنم. با این وجود تنها پس از گذشت دو روز ، درک این مسئله که چقدر رضایت بخش یا ناامید کننده مسیر دستیابی به فعالیت های اوج Shadowkeep خواهد بود دشوار است.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی علمی تخیلی و اکشن The Surge 2 همراه با تصاویر و تریلر

Author: blackincubus

iam admin

LoadingFavoritetag

0

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی