عضویت/ورود

معرفی و بررسی بازی کلاسیک و خاطره انگیز Dragon Quest XI

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - 7 دقیقه

معرفی و بررسی بازی کلاسیک و خاطره انگیز Dragon Quest XI

این بررسی به روز شده است تا منعکس کننده تجربیات ما با نسخه نهایی Dragon Quest XI در Nintendo Switch باشد. برای دیدن افکار کامل ، به انتهای بررسی بروید.

بازی Dragon Quest یک ژانر کاملاً استاندارد است. تعداد زیادی JRPG که در طول سالها آمده و از بین رفته اند ، از بسیاری از فرمول های Dragon Quest که در دوره ۸ بیتی تأسیس شده اند ، ساخته شده اند. در حالی که سری هایی مانند Final Fantasy با گذشت زمان به طرز چشمگیری متحول شده اند ، Dragon Quest به سمت سنتی گرایی گرایش پیدا کرده و بسیاری از مفاهیم اصلی گیم پلی و داستان اصلی آن را از بازی به بازی دیگر غنی سازی می کند.

Dragon Quest XI نیز از این قاعده مستثنی نیست. قهرمان منتخب و گروه در حال رشد اعضای حزب او در یک عرصه فانتزی و سحر و جادو به دنبال یک ماجراجویی در سطح جهان می روند ، به جستجوی سیاه چال ها می پردازند ، ضربات داستان را برای ادامه کار و مقابله با دشمنان در مبارزات مبتنی بر خود می گذرانند. این یک داستان است که اگر در JRPG کلاسیک بازی کرده باشید ، احتمالاً با آن آشنا هستید. اما Dragon Quest XI اثبات این است که سنت ها و استوایی ها نیازی به احساس فرسوده و کسل کننده ندارند ، زیرا این ماجراجویی زرق و برق دار مهارت های شما را به چالش می کشد.

قهرمان بازی و شخصیت آن در بازی

قهرمان Dragon Quest XI ، تناسخ مجدد Luminary ، یک جنگجو انتخاب شده است که حضور تاریک پیشگویی را از بین خواهد برد. با این وجود قهرمان پرافتخار وقتی سرنوشتش فاش می شود با آغوش باز مورد استقبال قرار نمی گیرد. برخی از او به عنوان پیشگام می ترسند که فاجعه قریب الوقوع است ، و آرزو می کنند که او مرده باشد. هنگامی که قهرمان از زادگاه خود به دنیای وسیع می رود ، او دوستان بسیاری پیدا می کند ، با هیولاهای شرور روبرو می شود ، رنج های سختی را تحمل می کند و در سایه امپراتوری که توسط تاریکی دستکاری می شود ، برای نور می جنگد.

این تنظیم احتمالاً کاملاً آشنا به نظر می رسد. داستان در Dragon Quest XI واقعاً هیچ ضرب و شتم و پیچشی از رمان جدید ارائه نمی دهد. این بازی کار فوق العاده ای از ترکیب عناصر داستانی آشنا با شخصیت های جذاب و هماهنگی عالی انجام می دهد.

به عنوان مثال ، دنباله مسابقات چیزی است که در JRPG های زیادی مشاهده می کنید ، اما ارائه ، توصیف و پاشیدن طنز موجود در قوس مسابقات Dragon Quest XI واقعاً فراموش نشدنی است. یک سکانس به یادماندنی شامل قهرمان می شود که درباره منشأ اسرارآمیز خود و سرزمینی که از آن سرچشمه گرفته است ، می آموزد. در حالی که این به نظر می رسد چیزی بیشتر از یک کلیشه ژانر نیست ، روشی که در اینجا ارائه می شود کاملاً زیبا و چشمگیر است.

شخصیت پردازی

شخصیت پردازی شخصیت های مختلف بازی در ساخت داستان و جهان به همان اندازه به جذابیت بازی کمک می کند. هر یک از اعضای حزب شما شخصیتی کاملاً پیشرفته و منحصر به فرد دارد که نقش آنها را برجسته می کند. به عنوان مثال ، یکی از اعضای مهمانی برجسته تر ، سرگرم کننده سرزنده ، سیلواندو است. رفتارها و رفتارهای بیش از حد او ، نگرش شاد و توانایی رزمی باعث می شود او ایستادگی کند ، اما شما همچنین تصور می کنید که این عمل دلقک ممکن است به چیزی که در گذشته ی او دفن شده است ارتباط داشته باشد. NPC های سرگرم کننده زیادی وجود دارد که شما با آنها در داستان ارتباط برقرار خواهید کرد ، مانند یک پری دریایی با گرسنگی از عشق ، یک رئیس خارق العاده مدرسه آمادگی دختران نخبه و یک شاهزاده خیره کننده بی کفایت. سرانجام ، شرورهایی مانند سر هندورک درگیر و جاسپر حیله گر یک تهدید مداوم را مطرح می کنند که شما را به سمت جلو سوق می دهد.

ستایش ویژه باید به محلی سازی بازی داده شود. اگرچه تغییراتی در نامهای ژاپنی کمی از شخصیت ها و مکان ها ایجاد نمی شود ، اما کار با شکوهی را انجام می دهد تا گفتگو و روحیه کلی بازی احساس گرما ، روح و دعوت کننده داشته باشد.احساس سرگرم کننده و سبکی به آن باعث می شود که به سادگی از طریق منوها سرزنده تر شوید.

Dragon Quest XI یک بازی خطی اما جذاب!

Dragon Quest XI یک بازی بسیار خطی است. شما با یک داستان روبرو می شوید ، هر مشکلی را که در آنجا با آن روبرو هستید حل کنید (خواه با شکست یک هیولا ، جمع آوری یک مورد ، ضرب و شتم یک بازی کوچک و یا ترکیب های مختلف این موارد) ، سپس به منطقه بعدی که در آن مشخص شده است بروید. شما می توانید برای تکمیل زیرگروه ها و گشت و گذار در مناطق اختیاری کمی از مسیر مورد نظر فاصله بگیرید ، اما اکثر اعمال شما کاملاً قفل شده اند تا اینکه به یک نقطه خاص در داستان ضربه بزنید.

مانند داستان و جهان ، مبارزات Dragon Quest XI آشنا و سنتی است ، اما به شکلی جذاب و زیبا ارائه می شود که باعث می شود احساس دیگری به جز تاریخ داشته باشید. شخصیت ها و دشمنان بر اساس چابکی خود نوبت های فردی را انجام می دهند ، و شما با انتخاب دستورات از یک فهرست مبتنی بر متن یا تنظیم CPU ، بر اساس دستورالعمل های از پیش تعیین شده ، کارهایی را انجام می دهید. انیمیشن ها به هنگام تبادل ضربات وارد بازی می شوند.

در حالی که گزینه هایی در گزینه ها وجود دارد که به شما امکان می دهد شخصیتها را در حین نبرد جابجا کنید (به جای اینکه آنها را در یک ردیف ثابت بمانید) ، این جنگ را به طور قابل توجهی تغییر نمی دهد. موقعیت یابی حملات را تحت تأثیر قرار نمی دهد ، و درگیری ها به شدت به نوبه خود ادامه می یابند. اگرچه این یک برنامه نسبتاً ابتدایی است ، اما انیمیشن های کمی ، پیام ها و سوالات پیرامون نبرد ، مانند دشمنانی که در کنار هم قرار گرفته اند یا شرایطی عجیب و غریب دارند ، شما را علاقمند و درگیر می کنند. نبردهای رئیس خیلی زیاد مرسوم نیستند ، اما دعواهای بزرگ واقعاً تلاش می کنند و شما را به چالش می کشند که اگر راهبردی بازی نکنید ، ممکن است که صدمه ببینید.

با وجود طول عظیم Dragon Quest XI (هر جایی از ۶۰ تا ۱۰۰ ساعت ، بسته به اینکه چگونه خود را قدم می زنید و چقدر محتوای اضافی و questing انجام می دهید) ، به ندرت احساس می کند که پاهای خود را می کشد. تقریباً همیشه مکان جدیدی برای کشف ، شخصیت جدیدی برای روبرو شدن یا تهدید جدیدی برای مقابله وجود دارد. این بازی گاهی اوقات نتوانسته است سرعت و حالت پایدار خود را حفظ کند . یک دنباله بازی میانی که شامل جستجوی orbs جادویی است بسیار مشکل ساز است , اما غالباً شما را در یک مکان نگه نمی دارد یا برای مدت طولانی با یک زیرمجموعه برخورد نمی کند. اگر به انتخاب دعوا های دشمن و تقسیم امتیازات مهارت های شخصیت نیز احتیاج ندارید آنها را رها کنید و اگر به کمی استراحت احتیاج دارید ، می توانید از جمله موارد دیگر در مینی بازی های مختلفی مانند ساختن وسایل ، اسب سواری و کازینو با اسلات و پوکر سرمایه گذاری کنید.

نوآوری در بازی ها در مورد بسیاری صحبت می شود ، اما دیدن فرمول های سنتی گیم پلی که حدود ده ها سال است ارائه می شود بسیار عالی است. Dragon Quest XI یکی از بهترین نمونه های مدرن این است؛ ارائه زیبای آن ، هم بصری و هم داستان ، با یک فرمول گیم پلی سعی شده و واقعی برای سفری که پر از قلب و روح باشد ، ترکیب می شود. هنگامی که خود را به دنیای Dragon Quest XI مکیدید ، تا زمانی که به فینال بزرگ نرسیدید ، کنار گذاشتن آن دشوار خواهد بود.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی دو بعدی جدید Blasphemous توسعه یافته توسط Souls

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۷-8 دقیقه

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

سری God of War تا به امروز بسیار نزدیک به استانداردهای تعیین شده در بازی اصلی ۲۰۰۵ بود. بعد از گذشت بیش از یک دهه (و بسیاری از بازی ها) ، این حس وجود دارد که سونی می خواهد چیزهایی را برای سریال های قدیمی هک و اسلش مخلوط کند. مانند بسیاری از fبازی های محبوب که خود را در سال های اخیر دوباره اختراع کرده اند ، خدای جنگ جدید به درون چاه های RPG در فضای باز فرو می رود. همچنین تمرکز خود را به اساطیر نورس تغییر می دهد ، خدایان و افسانه های یونانی را که پایه و اساس هر بازی قبلی را فراهم می آورد ، کنار می گذارد.

این تغییر عمده همانطور که ما آن را می شناسیم ، پایان God of war را نشان نمی دهد ، بلکه اجازه می دهد DNA سری به شکل جدیدی بیان شود. دلایل بسیاری وجود دارد که باعث می شود تحولات ساختاری یک چیز خوب باشد ، اما این چیزی است که از کراتوس ، ماشین مرگ هالکینگ بدست آمده است و جلوه ای ماندگار می بخشد. یک نماد خشمگین و خونخوار به یک چهره حساس پدر تبدیل شده است. بخشی از او تمایلات خشونت آمیز قدیمی را که مدت ها پیش او را به یک ستاره تبدیل کرده اند ، حفظ می کند. با این حال ، به همراه فرزند خردسالش آرتئوس برای محافظت و راهنمایی ، ما همچنین می بینیم که کراتوسنفس عمیق می کشد و غرایات وحشیانه خود را دفن می کند تا نمونه مثبتی را ارائه دهد.

تماشای کراتوس در مراقبت از حساسیت های کودک خود از همان ابتدا احساس کمی جنجال می کند ، اما به لطف نویسندگی طبیعی ، بازیگران صوتی متناسب و انیمیشن بی عیب و نقص ، می توان به راحتی در سفر دوتایی مکید و از رشد متقابل آنها خرید. گرچه او معلم است ، کراتوس کوهی از اندوه و ترحم خود را حمل می کند که تنها معصومیت پسرش می تواند به او کمک کند تا بر آن غلبه کند. و آترئوس فراز و نشیب های خاص خود را تجربه می کند که ممکن است باعث شود او مسیر بسیار متفاوتی را برای او قرار دهد.

آترئوس در انزوا از خطرات دنیای وحشی پیرامون خود بزرگ شد و به درستی در مواجهه با واقعیت های سرزمینی که توسط خدایان محاصره شده و تحت محاصره خویش قرار دارد ، به درستی نمی تواند جای خود را در آن بدست آورد. این مرگ مادرش قبل از شروع بازی است که آتروس و کراتوس را به بیرون رانده می کند. آرزوی مرگ او این بود که خاکستر او در بالاترین قله زمین پخش شود. به نظر می رسد که اگر شکارچیان وحشی و کینه های وحشتناک به اندازه کافی موانع نباشند ، نمایندگان پانتئون اساطیر نورس در تلاش برای مختل کردن مأموریت خود ، با ایجاد سهام تقویت شده و برخورد نیروهای چشمگیر که انتظار شما از God of War است ، بوجود می آیند.

و مانند پیشینیان خود ، God of War یک نمایشگاه فنی و هنری است. بدون شک یکی از بهترین بازی های کنسولی است که تا کنون منتشر شده است ، با هر محیطی نفس گیر و شخصیت اسطوره ای که توجه چشمگیری به جزئیات و زیباسازی شکوفایی های فراوان دارد. چشم انداز همه این موارد در بدنه و تجهیزات ریز و درشت کراتوس کاملاً مشهود است ، در تأثیرات جوی که محیطهای روستایی به طرز باورنکردنی را به چیزهای رویاها و همچنین در کلیت طراحی و ساختار خود جهان تبدیل می کنند.

بیشتر سفر در حوزه میدگارد تنظیم شده است. در قلب آن دریاچه وسیعی قرار دارد که می توانید با قایق رانی آن را کشف کنید ، با یک خط ساحلی که توسط معماهای اختیاری ، مخالفان قدرتمند و ورودی های مناطق اصلی نقشه قرار دارد. مأموریت شما شما را به اکثر این مکانها منتقل می کند ، و در طول مسیر احتمالاً به مسیرهای دست نیافتنی و چشم انداز گنجینه های آب بندی شده توجه خواهید کرد. صرفاً اتاق کافی برای کشف مسیر اصلی و دلایل خوب وجود دارد که باید بدون توجه به کنجکاوی مورد توجه قرار گیرند ، اما این طعنه ها به ویژه باعث می شوند که با گسترش قابلیت های خود ، مجدداً مناطقی را که قبلاً بازدید کرده اید بررسی کنید.

با پسرکی که در کنار شما هستند ، تیرهای پیکان را شلیک می کنید یا دشمنان بی گناه را خفه می کنید ، در مقابل ترول های غار فاسد قرار خواهید گرفت ، با جانوران برجسته روبرو خواهید شد و در طول سفر خود با صدها جنگجوی فوق العاده طبیعی مبارزه خواهید کرد. کراتوس ترجیح می دهد این روزها از تبر استفاده کند ، که بسیار متفاوت از تیغه های زنجیر شده از آشوب که به او مشهور است عمل می کند. این با توانایی بسیار رضایت بخش و جالب برای احضار جادویی اسلحه به دست شما (مانند ثور و چکش او) همراه است ، حرکتی که هرگز پیر نمی شود.

و واقعاً ، نه به طور کلی جنگیدن. دوربین جدید بدون شانه شما را مستقیماً به درون فرورفتگی سوق می دهد و در نتیجه دید شما را محدود می کند. شما نمی توانید دشمنان را از همه زوایا به یکباره مشاهده کنید و باید همیشه در آن نگهبان باشید. به طور پیش فرض بازی نمادهای مجاورت را به شما هشدار می دهد که از حملات دریافتی هشدار می دهید ، اما ارزش تجربه کردن همه جانبه با طراحی رابط کاربری را برای تجربه همه جانبه تر در هنگام جابجایی چگونگی جریان دعوا ها دارد.

این نادر است که شما در واقع می توانید بدون ایجاد خطر در معرض اسپم قرار دادن اسپم ها باشید ، و این تأکید بر ذهن آگاهی ، فارغ التحصیلی God of War را از افتخارات سنتی هک و اسلحه محکم می کند. واقعیت های جنگ با تبر همچنین باعث می شود تا روند صدمه زدن به دور از آسیب نباشد. اما وقتی متغیرها تراز می شوند و شما را به یک دشمن می سپارد ، دست زدن به تبر قطع کننده کراتوس به او اجازه می دهد تا به سختی برخورد کند و به شما این فرصت را می دهد تا با کمی سبک توان خود را به کار ببندید.

مجموعه اصلی رفتارهای نزدیک و رفتارهای مربوط به سلاح را می توان با ریختن نقاط تجربه در یک درخت مهارت و با فعال کردن توانایی های جادوی روون که به دو ورودی حمله شما متصل است ، گسترش داد. گزینه های زیادی برای در نظر گرفتن و تاکتیک های یادگیری وجود دارد ، از جمله درختان مهارتی برای مبارزه با دست خالی. در هنگام جابجایی از تبر به مشت ، ریتم شگفت انگیزی یافت می شود ، و سپس به حرکت های رضایت بخش اعدام کراتوس می رود ، همه در حالی که جوجه می کشد و از راه آسیب دور می شود.

نبرد God of War از همان ابتدا بسیار عالی است ، اما با پیشرفت مداوم یک لایه جدید پس از دیگری بهتر می شود. شما می توانید کاملاً در مقابل دشمنان بسیار تنبیه کننده ای قرار بگیرید که با مهارت کافی و تسلط هر مهارت در دسترس آسان تر می شوند ، اما می توانید در هر سطحی موفق باشید تا زمانی که به هنر پری کردن و گول زدن حملات دریافتی تسلط پیدا کنید.

نقد و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

آرتئوس به همان اندازه ای که کراتوس بتواند پیکربندی نشده است ، تنظیم می شود ، اما هنوز هم روش های زیادی برای متناسب کردن توانایی های او به دلخواه شما وجود دارد. فلش هایی که او شلیک می کند با انواع مختلف جادو ، با چندین نسخه ابتدایی و عملکردی قابل لمس است و وی در نهایت توانایی احضار حیوانات طیفی را که می توانند به دشمنان آسیب رسانده یا حواس پرت کنند ، یا جمع آوری اقلام بدست می آورد. با تشکر از چیدمان دکمه های هوشمند ، در حالی که فرمان آرتئوس را می دهید ، در ضمن حمله و دفاع به عنوان کراتوس بسیار آسان است. God of War به شما امکان می دهد در هر لحظه انجام دهید و باعث می شود در جریان روند احساس جنگجو با تجربه شوید.

زره هایی که کراتوس و آرتئوس می پوشند می توانند بر طیف وسیعی از آمار شخصیت ها ، تمایلات ابتدایی تأثیر بگذارند ، و ممکن است شامل اسلات هایی برای جذابیت هایی باشد که جوایز دیگری را نیز اعطا می کنند. زره پوش را می توان با استفاده از معدود منابع پراکنده در جهان خریداری و ساخت ، و توسط دو آهنگر بازی می توان آن را ارتقا داد: دو برادر کوتوله که دائماً با یکدیگر اختلاف دارند. بروک ، کوتوله‌ی آبی ناخوشایند و سیندری ، یک فرد همکار بسیار ژرف و در عین حال غم‌انگیز از نظر ژرموفیبیک وجود دارد – شلوغی که معمولاً خنده دار است ، هرچند که گاهی اوقات کمی سخت هم فشار می آورد.

هرچقدر هم که هر دو لذت بخش باشند ، میمیر است که در نهایت نمایش را سرقت می کند. حماسه شاخدار و یک چشم با شما و آتروس برای اکثر بازی ها همراهی می کند ، و به عنوان راهنمای شما برای میدگارد و یک منبع درونی به بیرون و خارج از سیاست های نورس می باشد. میمیر و آهنگران شخصیت های فردی قوی دارند ، مانند هر شخصیت دیگری که در طول بازی با آنها ملاقات می کنید. ما به طور کلی هویت های دیگر را مبهم نگه می داریم تا از خرابکاری ها جلوگیری کنیم ، اما صرف نظر از اینکه چه کسی به آن دست می زنید ، بازیگران God of War قوی ، قانع کننده و عجیب دلربا هستند. اما دستاورد واقعی این است که ، حتی اگر تنها تعداد معدودی شخصیت برای تعامل وجود داشته باشد ، شخصیتهای بزرگ آنها ماجراهای شما را با حکایات خیره کننده ای که شما را به سمت جهان می کشاند و زمین را با حس ملموس تاریخ رنگ می کنند ، رنگ می کنند.

اگر قطعه ای از مأموریت فراگیر وجود داشته باشد که مانند یک حرکت اجباری باشد ، این نبرد نهایی علیه آنتاگونیست اصلی است. او از نظر روایی عالی است ، به شکلی پرده برداری می کند که دیدگاه شما را تغییر می دهد ، اما این خود مبارزه است که شما را به آرزو می رساند. تعداد زیادی نبردهای بزرگ رئیس و تست مهارت در طول بازی وجود دارد ، اما این نبرد به همان ارتفاعات نمی رسد و احساس می کند که کمی ایمن بازی شده است. این می تواند اثری از پیکربندی کراتوس و آرتئوس باشد ، یا در ابتدا ممکن است خیلی ساده باشد. خوشبختانه ، این همه بازی آستین خود را ندارد.

به نظر می رسد دو قسمت اختیاری به طور خاص با بازی آخر بازی در ذهن طراحی شده اند. Muspelheim اول ، مجموعه ای از نبردها را در عرصه های مختلف احاطه شده با جریان های گدازه و زمین سوخته ارائه می دهد. برخی از محاکمات صرفاً علیه دشمنان قوی می جنگند ، در حالی که برخی دیگر شما را مجبور به شکست امواج در پشت سر هم می کنید – اگر حتی یک دشمن زنده بماند ، فقط چند ثانیه طول می کشد تا دیگران به طور خودکار قیام کنند. قلمرو دیگر ، نیفلهایم ، هر بار که بازدید می کنید به طور تصادفی تولید می شود ، اما همیشه پر از گاز سمی است. هدف این است که برای زنده ماندن تا آنجا که ممکن است در حالی که شلاق زدن کشته و جمع آوری گنج ، و فرار قبل از سم نگه می دارد. هر دو موقعیت مکانی تمرینات پرتنش و پاداش را ارائه می دهند که فقط در صورت بازی در بهترین حالت ممکن است.

و شانس این است که شما آنقدر تحت تأثیر قدم زدن داستان و پردازش رویدادها قرار می گیرید که تعداد زیادی فعالیت جانبی دیگر پس از گذراندن اعتبار ، در میدگارد سرار و ماموریت ها است. در حالی که بیشتر بازی هایی که فرصت های طولانی و متنوع تلاش را دارند ، تمایل دارند که تا آخر عمر کمی مسکوت کنند ، God of War تأثیر متضاد دارد. این به مراتب طولانی تر از آن چیزی است که باید باشد ، اگرچه امیدوار هستید که هرگز از انجام کارهایی فرار نکنید.

از بسیاری جهات ، God of War همان چیزی است که همیشه این سریال بوده است. این یک بازی اکشن تماشایی با قطعات مجموعه حماسه ، ارزش تولید بودجه بزرگ و مبارزه سخت است که با پیشرفت شما تب و تاب تر و چشمگیر تر می شود. آنچه ممکن است شما را شگفت زده کند این است که داستان سرایی آن به چه اندازه بالغ شده است. مانند کراتوس ، نسخه های گذشته را به یاد می آورد و در عین حال لزوم پیشرفت را نیز تصدیق می کند. همه چیز جدیدی که انجام می دهد برای بهتر شدن است و هر آنچه را که در نتیجه بهره می برد ، سود می برد. کراتوس دیگر یک وحشی قابل پیش بینی نیست. God of War دیگر یک سریال اکشن قدیمی نیست. با این راه اندازی مجدد ، با اطمینان مسیر جدیدی را طی می کند که امیدوارم به دنبال ماجراهای هیجان انگیز تری باشد.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake بسیار زیبا و وفادار است

اخبار

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۵-2 دقیقه

Final Fantasy VII Remake

Square Enix با تأخیر بیشتر در آوریل ، سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake را نشان داد ، درست از دو ماه قبل از انتشار بازی که این باعث تاسف است.

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake به یاد ماندنی است و نمای زیبایی از افق Midgar و مظلومیت تاسیسات Shinra در سطح شهر به شما نشان می دهد. همچنین اولین باری است که شخصیت Cloud را مشاهده می کنید ، زیرا او برخی از مانورهای جسورانه را برای سوار شدن به یک قطار در حال حرکت و شروع مأموریت بهمن در ابتدای بازی بیرون می کشد. بازسازی فوق العاده وفادار به اصل است ، همانطور که در زیر می بینید.

Square Enix طی چند روز گذشته به شدت طعمه Final Fantasy VII Remake را گرفته است. مجموعه ای از تصاویر منتشر شده دیروز ، نگاه های جدیدی به بازیگران اصلی نشان داد ، برخی عکس های اولیه مورد علاقه های سریال مانند Chocobo ، و نگاهی اجمالی به برخی از قسمت های جانبی که می توانید از مسیر ضرب و شتم استفاده کنید.

Final Fantasy VII Remake قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل در PS4 به طور انحصاری منتشر شود. انتظار می رود انحصاری با مدت زمان محدود به مدت یک سال ادامه یابد و نسخه های منتشر شده پس از آن انتظار می رود.

مطلب پیشنهادی: زمان انتشار بازی Final Fantasy VII Remake به تعویق افتاد!

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی