عضویت/ورود

معرفی و بررسی فلیکس دروگر بازی معمایی

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - 6 دقیقه

معرفی و بررسی بازی فلیکس دروگر بازی معمایی

برای عامل مرگ ، فلیکس یک بازی عجیب و غریب دوست داشتنی است. او یک لباس مشکی سیاه پوشیده و طرحی فریبکارانه از آن برند نمی کند ، اما وظیفه او تقریباً همان چیزی است که شما فکر می کنید. او خود را وارد زندگی روزمره می کند و با اجرای رویدادهایی از سایه ها برای اجرای نقشه ای کاملاً هماهنگ با مرگ استفاده می کند. این کار وحشتناک است ، اما این بدان معنی نیست که او نمی تواند در حین انجام این کار سرگرم کننده باشد. فلیکس دروگر نمی تواند عشق او به موسیقی را شامل شود و در هر سطح به عنوان یک طبقه رقص رفتار می کند زیرا او در میان آنها پیچ و تاب می خورد ، چرخش می کند و می چرخد. فلیکس جذاب است ، اما این انرژی به معما هایی که باید حل کنید تبدیل نمی شود.

به عنوان یک کارمند وزارت مرگ ، وظیفه شما به عنوان فلیکس تنظیم مرگ و میرها در زمین است. اینها وظایف چند مرحله ای است ، که در چندین سطح موجود در فصلی با مضمون که دوره های مختلفی را شامل می شوند ، صورت می گیرد. اولین مورد ، در یک عصر یخبندان فراموش شده ، اتفاق افتاده است که شما با ریختن یک سر گوزن بر روی او و جلب توجه همراه خود در این نزدیکی ، مرگ کمدی یک شکارچی عشایری را تنظیم کرده اید ، که از استفاده از نیزه دریغ نمی کند. طعمه اشتباه او هر مرگ در فلیکس دروگر با یک خط سرگرم کننده برخورد می کند ، به شما این امکان را می دهد که شاهد تمام تلاش های قبلی خود در یک راه رضایت بخش باشید. دقیقاً مانند بازی تخته ماوس تله ، جالب است که می بینید هر قطعه جداگانه از هر معما به هم پیوسته است ، اما این یک کار مطلق به آن نقطه است.

فلیکس فقط می تواند در سایه ها حرکت کند ، بنابراین شما در درجه اول اشیاء را مجدداً تغییر مکان می دهید تا سایه های آنها را در مسیرهایی که قصد دارید طی کنید ، بکشید. شما می توانید جهت یک بار گرفتن نور خورشید به طور همزمان ۹۰ درجه تغییر دهید ، همچنین مناطق جدید را در نور آفتاب خطرناک تمام کنید وتا مسیرهای جدیدی را برای شما فراهم کند تا با خیال راحت از آن عبور کنید. بیشتر معماها به این روش کار می کنند ، با حرکت یک شی خاص از یک طرف سطح به سمت دیگر و استفاده از مجموعه ای از اشیاء دیگر برای ساختن مسیر شما فراهم می شود . فلیکس دروگر تمام دست خود را در چند سطح اول نشان می دهد و هرگز تکامل نمی یابد.

فرمول خیلی سریع خسته کننده می شود. رسیدن به پایان سطح یک پاداش نیست بلکه تسکین دهنده است زیرا همه مراحل را که باید برای رسیدن به آنجا انجام دهید به عقب نگاه می کنید. فلیکس دروگر آشکار می سازد که تمام معما های آن فقط با تعداد انگشت شماری از حرکات قابل حل است (که اگر می خواهید مراحل باز کردن جایزه را انجام دهید ، باید در تکرارهای بعدی نیز کار کنید) ، اما این واقعیت را در مقابل شما قرار می دهد. مانند یک طعمه بی نظیر وقتی که نیم ساعت بهتر را پشت سر گذاشتید و اشتباهات را خنثی کنید قبل از اینکه در نهایت ترکیبی مناسب از مراحل برای موفقیت پیدا کنید.

مقصر در اینجا انعطاف پذیری معماها است که برای حل آن نیاز به حرکات بسیار خاص است. گاهی اوقات این کار برای جابجایی یک شیء به صورت هم زمان انجام می شود تا سایه را با خود حمل کنید ، همانطور که برای انتخاب و قرار دادن آیتم ها با همان انیمیشن ها اشتباه گرفتید. هنگامی که اشتباه می کنید ، فوراً مشخص نیست که دارید اشتباه می کنید ، و هنگامی که در نهایت تسلیم تذکر می شوید ، احتمالاً باید در آخرین چند حرکت خود به عقب برگردید تا موقعیت خود را تنظیم کنید و به سمت راه حل بروید. حتی با وجود نکات مربوط به مکان قرار دادن یک مورد ، هیچ راهی برای رسیدن به آنجا ندارید. و از آنجایی که شما باید مراحل خاصی را انجام دهید ، می تواند تعداد ناامید کننده ای از تلاش ها را برای تنظیم یک قطعه از یک معمای بزرگتر انجام دهد.

مشکلات کنترل این کار را آسان تر نمی کند. در حال پخش در نینتندو سوئیچ ، تلاش کردم تا با کنترل دوربین راحت شوم و این باعث می شود که بعضی اوقات مکان نمای کوچک ماوس مانند را از دست بدهم. خوشبختانه یک دکمه برای تغییر مکان مکان نما در وسط صفحه وجود دارد ، اما خوشبختانه خیلی زیاد اتفاق می افتد که من احساس اطمینان در انجام حرکت های سریع داشته باشم ، یک شرط دیگر اگر می خواهید سطح را به سرعت کامل کنید.

معرفی و بررسی بازی فلیکس دِرو گر بازی اختصاصی نیتندو سوئیچ

جای تأسف است که واقعاً حل کردن معماهای فلیکس دروگر وقتی خیلی شخصیتی دوست داشتنی دارد که در ارائه آن نقش بسته باشد. فلیکس هرگز در یک مرحله بیکار نیست ، همیشه یک حرکت رقص به ضربان های ضربان آور را که از طریق هدفون خود باز می شود ، شکست. هدف نهایی او این است که سرانجام به عشق زندگی خود بپردازد و در حالی که کار خود را انجام می دهد – او یک مأمور لباس زیر زنانه وزارت زندگی است که به دنبال خنثی کردن همان اقدامات فلیکس است. این یک لایه روایت عجیب و غریب اما طنز است که کمک دیگری نمی کند غیر از این که شما بتوانید از یک فصل به فصل دیگر امیدوار شوید ، اما این مجموعه کاملاً پوچ است که نمی توانید به آن کمک کنید اما آن را تا حدی پیدا کنید.

از لحاظ بصری ، فلیکس دروگر نیز بی نظیر است. انسانهایی که سرانجام به مرگ آنها منجر می شوید ، از اشکال و اندازه های عجیب و غریب ساخته شده است ، با کتیبه های زیبا برای چهره هایی که به طرز ناراحت کننده ای از آنها یاد می کنند. این زیبا نیست ، به خودی خود ، اما به نظر می رسد یک بازی و نگاه برای این بازی ایجاد می کند که واقعاً باعث می شود آن از حالت ایستادگی برخوردار شود. شکل شبیه به بنفش فلیکس ، حرکت رقصنده انرژی او را به خوبی تکمیل می کند ، با یک حرکت جنبشی که به مرور زمان نمی پوشید ، متحرک می شوید. او در این زمینه بسیاری از Baymax را از Big Hero 6 به من یادآوری می کند . او سرگرم کننده است که فقط در حال حرکت باشم و من به شدت دلم می خواست هنگام غم و اندوه او را بغل کنم.

اما هیچ وجهی از جذابیت های بصری و طنزهای تاریک در مرگ های شدید آن وجود ندارد که تلاش برای چسبیدن به فلیکس دروگر را بخاطر داشته باشد. این یک مکان و فرضیه کاملاً جذاب است که توسط مکانیک های پازل اشتباه گرفته نمی شود که با آن سرگرم کننده نباشند ، و بعد از آن نتوانند به هیچ وجه پایه های آنها را بسازند. ممکن است فلیکس دروگر بتواند محیط اطراف خود را با موسیقی غرق کند ، اما این باعث نمی شود که کار او کم تحرک تر شود.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی فلیکس دروگر

“لینک دانلود و خرید بازی از استیم”

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی Killer Queen Black

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۷-8 دقیقه

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

سری God of War تا به امروز بسیار نزدیک به استانداردهای تعیین شده در بازی اصلی ۲۰۰۵ بود. بعد از گذشت بیش از یک دهه (و بسیاری از بازی ها) ، این حس وجود دارد که سونی می خواهد چیزهایی را برای سریال های قدیمی هک و اسلش مخلوط کند. مانند بسیاری از fبازی های محبوب که خود را در سال های اخیر دوباره اختراع کرده اند ، خدای جنگ جدید به درون چاه های RPG در فضای باز فرو می رود. همچنین تمرکز خود را به اساطیر نورس تغییر می دهد ، خدایان و افسانه های یونانی را که پایه و اساس هر بازی قبلی را فراهم می آورد ، کنار می گذارد.

این تغییر عمده همانطور که ما آن را می شناسیم ، پایان God of war را نشان نمی دهد ، بلکه اجازه می دهد DNA سری به شکل جدیدی بیان شود. دلایل بسیاری وجود دارد که باعث می شود تحولات ساختاری یک چیز خوب باشد ، اما این چیزی است که از کراتوس ، ماشین مرگ هالکینگ بدست آمده است و جلوه ای ماندگار می بخشد. یک نماد خشمگین و خونخوار به یک چهره حساس پدر تبدیل شده است. بخشی از او تمایلات خشونت آمیز قدیمی را که مدت ها پیش او را به یک ستاره تبدیل کرده اند ، حفظ می کند. با این حال ، به همراه فرزند خردسالش آرتئوس برای محافظت و راهنمایی ، ما همچنین می بینیم که کراتوسنفس عمیق می کشد و غرایات وحشیانه خود را دفن می کند تا نمونه مثبتی را ارائه دهد.

تماشای کراتوس در مراقبت از حساسیت های کودک خود از همان ابتدا احساس کمی جنجال می کند ، اما به لطف نویسندگی طبیعی ، بازیگران صوتی متناسب و انیمیشن بی عیب و نقص ، می توان به راحتی در سفر دوتایی مکید و از رشد متقابل آنها خرید. گرچه او معلم است ، کراتوس کوهی از اندوه و ترحم خود را حمل می کند که تنها معصومیت پسرش می تواند به او کمک کند تا بر آن غلبه کند. و آترئوس فراز و نشیب های خاص خود را تجربه می کند که ممکن است باعث شود او مسیر بسیار متفاوتی را برای او قرار دهد.

آترئوس در انزوا از خطرات دنیای وحشی پیرامون خود بزرگ شد و به درستی در مواجهه با واقعیت های سرزمینی که توسط خدایان محاصره شده و تحت محاصره خویش قرار دارد ، به درستی نمی تواند جای خود را در آن بدست آورد. این مرگ مادرش قبل از شروع بازی است که آتروس و کراتوس را به بیرون رانده می کند. آرزوی مرگ او این بود که خاکستر او در بالاترین قله زمین پخش شود. به نظر می رسد که اگر شکارچیان وحشی و کینه های وحشتناک به اندازه کافی موانع نباشند ، نمایندگان پانتئون اساطیر نورس در تلاش برای مختل کردن مأموریت خود ، با ایجاد سهام تقویت شده و برخورد نیروهای چشمگیر که انتظار شما از God of War است ، بوجود می آیند.

و مانند پیشینیان خود ، God of War یک نمایشگاه فنی و هنری است. بدون شک یکی از بهترین بازی های کنسولی است که تا کنون منتشر شده است ، با هر محیطی نفس گیر و شخصیت اسطوره ای که توجه چشمگیری به جزئیات و زیباسازی شکوفایی های فراوان دارد. چشم انداز همه این موارد در بدنه و تجهیزات ریز و درشت کراتوس کاملاً مشهود است ، در تأثیرات جوی که محیطهای روستایی به طرز باورنکردنی را به چیزهای رویاها و همچنین در کلیت طراحی و ساختار خود جهان تبدیل می کنند.

بیشتر سفر در حوزه میدگارد تنظیم شده است. در قلب آن دریاچه وسیعی قرار دارد که می توانید با قایق رانی آن را کشف کنید ، با یک خط ساحلی که توسط معماهای اختیاری ، مخالفان قدرتمند و ورودی های مناطق اصلی نقشه قرار دارد. مأموریت شما شما را به اکثر این مکانها منتقل می کند ، و در طول مسیر احتمالاً به مسیرهای دست نیافتنی و چشم انداز گنجینه های آب بندی شده توجه خواهید کرد. صرفاً اتاق کافی برای کشف مسیر اصلی و دلایل خوب وجود دارد که باید بدون توجه به کنجکاوی مورد توجه قرار گیرند ، اما این طعنه ها به ویژه باعث می شوند که با گسترش قابلیت های خود ، مجدداً مناطقی را که قبلاً بازدید کرده اید بررسی کنید.

با پسرکی که در کنار شما هستند ، تیرهای پیکان را شلیک می کنید یا دشمنان بی گناه را خفه می کنید ، در مقابل ترول های غار فاسد قرار خواهید گرفت ، با جانوران برجسته روبرو خواهید شد و در طول سفر خود با صدها جنگجوی فوق العاده طبیعی مبارزه خواهید کرد. کراتوس ترجیح می دهد این روزها از تبر استفاده کند ، که بسیار متفاوت از تیغه های زنجیر شده از آشوب که به او مشهور است عمل می کند. این با توانایی بسیار رضایت بخش و جالب برای احضار جادویی اسلحه به دست شما (مانند ثور و چکش او) همراه است ، حرکتی که هرگز پیر نمی شود.

و واقعاً ، نه به طور کلی جنگیدن. دوربین جدید بدون شانه شما را مستقیماً به درون فرورفتگی سوق می دهد و در نتیجه دید شما را محدود می کند. شما نمی توانید دشمنان را از همه زوایا به یکباره مشاهده کنید و باید همیشه در آن نگهبان باشید. به طور پیش فرض بازی نمادهای مجاورت را به شما هشدار می دهد که از حملات دریافتی هشدار می دهید ، اما ارزش تجربه کردن همه جانبه با طراحی رابط کاربری را برای تجربه همه جانبه تر در هنگام جابجایی چگونگی جریان دعوا ها دارد.

این نادر است که شما در واقع می توانید بدون ایجاد خطر در معرض اسپم قرار دادن اسپم ها باشید ، و این تأکید بر ذهن آگاهی ، فارغ التحصیلی God of War را از افتخارات سنتی هک و اسلحه محکم می کند. واقعیت های جنگ با تبر همچنین باعث می شود تا روند صدمه زدن به دور از آسیب نباشد. اما وقتی متغیرها تراز می شوند و شما را به یک دشمن می سپارد ، دست زدن به تبر قطع کننده کراتوس به او اجازه می دهد تا به سختی برخورد کند و به شما این فرصت را می دهد تا با کمی سبک توان خود را به کار ببندید.

مجموعه اصلی رفتارهای نزدیک و رفتارهای مربوط به سلاح را می توان با ریختن نقاط تجربه در یک درخت مهارت و با فعال کردن توانایی های جادوی روون که به دو ورودی حمله شما متصل است ، گسترش داد. گزینه های زیادی برای در نظر گرفتن و تاکتیک های یادگیری وجود دارد ، از جمله درختان مهارتی برای مبارزه با دست خالی. در هنگام جابجایی از تبر به مشت ، ریتم شگفت انگیزی یافت می شود ، و سپس به حرکت های رضایت بخش اعدام کراتوس می رود ، همه در حالی که جوجه می کشد و از راه آسیب دور می شود.

نبرد God of War از همان ابتدا بسیار عالی است ، اما با پیشرفت مداوم یک لایه جدید پس از دیگری بهتر می شود. شما می توانید کاملاً در مقابل دشمنان بسیار تنبیه کننده ای قرار بگیرید که با مهارت کافی و تسلط هر مهارت در دسترس آسان تر می شوند ، اما می توانید در هر سطحی موفق باشید تا زمانی که به هنر پری کردن و گول زدن حملات دریافتی تسلط پیدا کنید.

نقد و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

آرتئوس به همان اندازه ای که کراتوس بتواند پیکربندی نشده است ، تنظیم می شود ، اما هنوز هم روش های زیادی برای متناسب کردن توانایی های او به دلخواه شما وجود دارد. فلش هایی که او شلیک می کند با انواع مختلف جادو ، با چندین نسخه ابتدایی و عملکردی قابل لمس است و وی در نهایت توانایی احضار حیوانات طیفی را که می توانند به دشمنان آسیب رسانده یا حواس پرت کنند ، یا جمع آوری اقلام بدست می آورد. با تشکر از چیدمان دکمه های هوشمند ، در حالی که فرمان آرتئوس را می دهید ، در ضمن حمله و دفاع به عنوان کراتوس بسیار آسان است. God of War به شما امکان می دهد در هر لحظه انجام دهید و باعث می شود در جریان روند احساس جنگجو با تجربه شوید.

زره هایی که کراتوس و آرتئوس می پوشند می توانند بر طیف وسیعی از آمار شخصیت ها ، تمایلات ابتدایی تأثیر بگذارند ، و ممکن است شامل اسلات هایی برای جذابیت هایی باشد که جوایز دیگری را نیز اعطا می کنند. زره پوش را می توان با استفاده از معدود منابع پراکنده در جهان خریداری و ساخت ، و توسط دو آهنگر بازی می توان آن را ارتقا داد: دو برادر کوتوله که دائماً با یکدیگر اختلاف دارند. بروک ، کوتوله‌ی آبی ناخوشایند و سیندری ، یک فرد همکار بسیار ژرف و در عین حال غم‌انگیز از نظر ژرموفیبیک وجود دارد – شلوغی که معمولاً خنده دار است ، هرچند که گاهی اوقات کمی سخت هم فشار می آورد.

هرچقدر هم که هر دو لذت بخش باشند ، میمیر است که در نهایت نمایش را سرقت می کند. حماسه شاخدار و یک چشم با شما و آتروس برای اکثر بازی ها همراهی می کند ، و به عنوان راهنمای شما برای میدگارد و یک منبع درونی به بیرون و خارج از سیاست های نورس می باشد. میمیر و آهنگران شخصیت های فردی قوی دارند ، مانند هر شخصیت دیگری که در طول بازی با آنها ملاقات می کنید. ما به طور کلی هویت های دیگر را مبهم نگه می داریم تا از خرابکاری ها جلوگیری کنیم ، اما صرف نظر از اینکه چه کسی به آن دست می زنید ، بازیگران God of War قوی ، قانع کننده و عجیب دلربا هستند. اما دستاورد واقعی این است که ، حتی اگر تنها تعداد معدودی شخصیت برای تعامل وجود داشته باشد ، شخصیتهای بزرگ آنها ماجراهای شما را با حکایات خیره کننده ای که شما را به سمت جهان می کشاند و زمین را با حس ملموس تاریخ رنگ می کنند ، رنگ می کنند.

اگر قطعه ای از مأموریت فراگیر وجود داشته باشد که مانند یک حرکت اجباری باشد ، این نبرد نهایی علیه آنتاگونیست اصلی است. او از نظر روایی عالی است ، به شکلی پرده برداری می کند که دیدگاه شما را تغییر می دهد ، اما این خود مبارزه است که شما را به آرزو می رساند. تعداد زیادی نبردهای بزرگ رئیس و تست مهارت در طول بازی وجود دارد ، اما این نبرد به همان ارتفاعات نمی رسد و احساس می کند که کمی ایمن بازی شده است. این می تواند اثری از پیکربندی کراتوس و آرتئوس باشد ، یا در ابتدا ممکن است خیلی ساده باشد. خوشبختانه ، این همه بازی آستین خود را ندارد.

به نظر می رسد دو قسمت اختیاری به طور خاص با بازی آخر بازی در ذهن طراحی شده اند. Muspelheim اول ، مجموعه ای از نبردها را در عرصه های مختلف احاطه شده با جریان های گدازه و زمین سوخته ارائه می دهد. برخی از محاکمات صرفاً علیه دشمنان قوی می جنگند ، در حالی که برخی دیگر شما را مجبور به شکست امواج در پشت سر هم می کنید – اگر حتی یک دشمن زنده بماند ، فقط چند ثانیه طول می کشد تا دیگران به طور خودکار قیام کنند. قلمرو دیگر ، نیفلهایم ، هر بار که بازدید می کنید به طور تصادفی تولید می شود ، اما همیشه پر از گاز سمی است. هدف این است که برای زنده ماندن تا آنجا که ممکن است در حالی که شلاق زدن کشته و جمع آوری گنج ، و فرار قبل از سم نگه می دارد. هر دو موقعیت مکانی تمرینات پرتنش و پاداش را ارائه می دهند که فقط در صورت بازی در بهترین حالت ممکن است.

و شانس این است که شما آنقدر تحت تأثیر قدم زدن داستان و پردازش رویدادها قرار می گیرید که تعداد زیادی فعالیت جانبی دیگر پس از گذراندن اعتبار ، در میدگارد سرار و ماموریت ها است. در حالی که بیشتر بازی هایی که فرصت های طولانی و متنوع تلاش را دارند ، تمایل دارند که تا آخر عمر کمی مسکوت کنند ، God of War تأثیر متضاد دارد. این به مراتب طولانی تر از آن چیزی است که باید باشد ، اگرچه امیدوار هستید که هرگز از انجام کارهایی فرار نکنید.

از بسیاری جهات ، God of War همان چیزی است که همیشه این سریال بوده است. این یک بازی اکشن تماشایی با قطعات مجموعه حماسه ، ارزش تولید بودجه بزرگ و مبارزه سخت است که با پیشرفت شما تب و تاب تر و چشمگیر تر می شود. آنچه ممکن است شما را شگفت زده کند این است که داستان سرایی آن به چه اندازه بالغ شده است. مانند کراتوس ، نسخه های گذشته را به یاد می آورد و در عین حال لزوم پیشرفت را نیز تصدیق می کند. همه چیز جدیدی که انجام می دهد برای بهتر شدن است و هر آنچه را که در نتیجه بهره می برد ، سود می برد. کراتوس دیگر یک وحشی قابل پیش بینی نیست. God of War دیگر یک سریال اکشن قدیمی نیست. با این راه اندازی مجدد ، با اطمینان مسیر جدیدی را طی می کند که امیدوارم به دنبال ماجراهای هیجان انگیز تری باشد.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake بسیار زیبا و وفادار است

اخبار

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۵-2 دقیقه

Final Fantasy VII Remake

Square Enix با تأخیر بیشتر در آوریل ، سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake را نشان داد ، درست از دو ماه قبل از انتشار بازی که این باعث تاسف است.

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake به یاد ماندنی است و نمای زیبایی از افق Midgar و مظلومیت تاسیسات Shinra در سطح شهر به شما نشان می دهد. همچنین اولین باری است که شخصیت Cloud را مشاهده می کنید ، زیرا او برخی از مانورهای جسورانه را برای سوار شدن به یک قطار در حال حرکت و شروع مأموریت بهمن در ابتدای بازی بیرون می کشد. بازسازی فوق العاده وفادار به اصل است ، همانطور که در زیر می بینید.

Square Enix طی چند روز گذشته به شدت طعمه Final Fantasy VII Remake را گرفته است. مجموعه ای از تصاویر منتشر شده دیروز ، نگاه های جدیدی به بازیگران اصلی نشان داد ، برخی عکس های اولیه مورد علاقه های سریال مانند Chocobo ، و نگاهی اجمالی به برخی از قسمت های جانبی که می توانید از مسیر ضرب و شتم استفاده کنید.

Final Fantasy VII Remake قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل در PS4 به طور انحصاری منتشر شود. انتظار می رود انحصاری با مدت زمان محدود به مدت یک سال ادامه یابد و نسخه های منتشر شده پس از آن انتظار می رود.

مطلب پیشنهادی: زمان انتشار بازی Final Fantasy VII Remake به تعویق افتاد!

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی