معرفی و بررسی ابتدایی بازی جدید یوبیسافت , Ghost Recon Breakpoint

time

3 دقیقه-۱۳۹۸-۰۷-۱۲

main-image

بعد از گذراندن 6 ساعت در بخش داستانی و مراحل جانبی بازی Ghost Recon Breakpoint آمار بازی نشان داد که حتی یک درصد از بازی را تمام نکرده ام. من کاملا مطمئن نیستم که این اتفاق خوب است یا نه اما مشخص کرد که این بازی تیر اندازی جدید یوبیسافت بسیار گسترده است. در هر حال طی روز های آینده این مطلب بروز میشود تا اطلاعات بیشتری در مورد این بازی کسب کنید.

Ghost Recon Breakpoint دقیقا مثل نسخه قبل این بازی یعنی Ghost Recon Wildlands 2017 از بالای یک هلیکوپتر آغاز میشود.یک کشتی به ساحل جزیره داستانی اورا مورد حمله قرار گرفته است ، بنابراین نیروی شما برای بررسی به آنجا اعزام شده اند. شما با سفارشی سازی شخصیت خود که بسیار محدود است وارد بازی میشوید و هواپیما های بدون سر نشینی که به سمت ساحل می آیند را به یک تکه فلز آتش زده تبدیل میکنید. این وظیفه شماست که بفهمید چه اتفاقی رخ داده است . توجه داشته باشید که در این بازی ستاره Punisher and Walking Dead یعنی Jon Bernthal تاکنون تنها برای چند ثانیه ظاهر شده است. من مطمئن هستم که شخصیت من با پیشرفت در داستان بیشتر خواهد شد ، اما روایت واقعاً فراتر از مجموعه اولیه پیشرفت نکرده است.

موضوع Breakpoint مبتنی بر این است که در پشت خطوط دشمن به دام افتاده و از آن خارج شوید و از آن رها شوید. مطمئناً در ابتدا راه خود را بین هلیکوپترهای سقوط کرده و به امید پیدا کردن بازماندگان احساس می کنید. گشت های دشمن می توانند منطقه را تحت الشعاع قرار دهند ، بنابراین مجبور شدم در حالی که دیگران را کشتم ، عده ای را گول بزنم.اسلحه Ghost Recon Breakpoint نیز مانند Wildlands ، گوشت دشمن را با تأثیر لرزهای مختلف سوراخ می کند و به شما امکان می دهد چهار یا پنج دشمن را در یک فلش اعزام کنید. این بار غارت وجود دارد که در یک لحظه به آن می رسم ، اما مهم نیست که سطح اسلحه شما یا درجه دشمن باشد ، یک ضربه سر هنوز هدف اصلی است و به جز سنگین ترین زره ها در یک انفجار ، همه چیز را پایین خواهد برد.

جریان کلی Breakpoint شبیه به Wildlands (یا حتی Assassin’s Creed Odyssey و هر تعداد بازی Far cry) است.زیرا با ترکیبات دشمن روبرو می شوید ، یک پهپاد را برای علامت گذاری به اهداف و به دست آوردن زمین از زمین بفرستید ، قبل از اینکه نزدیک شوید با این حال می بینید. مخفیکاری تشویق می شود ، اما اگر این امر اشتباه انجام شود یا شما فقط به یک حمله همه جانبه تصمیم بگیرید ، این رفتار منجر به مبارزات لذت بخش نمی شود.

گرفتن دشمنان از دور و استفاده از مخفی کاری برای مانور گذشته از آنها بسیار لذت بخش تر است. تقریباً یادآور Metal Gear Solid V: Phantom Pain است. Ghost Recon Breakpoint هنوز به آن ارتفاعات بلند نرسیده است ، اما یک سبک مشابه از مخفی کاری مبتنی بر ماسهبازی را ارائه می دهد. شما میتوانید خود را در گل و لجن مخفی کنید تا دشمنان شما را نبینند.برای پر کردن استقامت گمشده ای که با استفاده زیاد از آن تخلیه می شود می توانید آب بنوشید و مجبورید وقت خود را برای تسکین زخم ها صرف کنید ، اما این تقریباً تا آنجا پیش می رود.

سیستم غارت به طور مشابه نیمه پخته شده است ، و دارای یک امتیاز دنده ای است که بیشتر از هر چیز معنی دار مانند یک نوار پیشرفت است. هر قطعه زره پوش دارای سطح متصل به آن است ، اما تفاوت قابل ملاحظه ای در چگونگی آسیب رسیدن به آن وجود ندارد.سلاح ها مترهایی دارند که بالا یا پایین می روند ، اما به نظر می رسد که اینها بین اسلحه های مجزا و نه بین سطح متفاوت است. این ممکن است تغییر کند چون دستم را به غارت با کیفیت بالاتر می گیرم ، اما تاکنون تنها مزیت داشتن اسلحه خاص ، افزایش منفی 2٪ به یک آمار خاص مانند زمان بارگذاری مجدد یا کاهش سطح بازیابی است.

مطلب پیشنهادی: تاریخ دقیق انتشار بازی The Last of Us Part 2 مشخص شد

Author: blackincubus

iam admin

LoadingFavoritetag

0

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی