Google VP می گوید Stadia می تواند در دو سال آینده بهتر از رایانه شخصی شما باشد

time

4 دقیقه-۱۳۹۸-۰۷-۱۸

main-image

گوگل استادیا این پتانسیل را دارد تا روشی را که بسیاری از گیمرها عناوین مورد علاقه خود را تجربه می کنند ، تغییر دهد ، اما این فناوری در حال حاضر هنوز جوان است. بسیاری از شرکتهایی که خدمات پخش بازی ارائه می دهند هنوز درگیر مشکلاتی مانند تأخیر و استفاده بیش از حد از داده هستند.

با توجه به اینکه جریان بازی های آنلاین با ارسال ورودی های شما به سرور جداگانه و بازگرداندن نتایج به صفحه نمایش شما (چه در تلفن هوشمند ، چه نوت بوک کم مصرف یا تلویزیون) عملکرد دارد ، همیشه باید مقدار تاخیر انتظار داشت. با این حال ، گوگل معتقد است که این مشکل را با سرویس اشتراکی خود Stadia کاهش داده است . آزمایش کنندگان اولیه می گویند اگرچه این تاخیر ممکن است برای گیمرهای آنلاین برای رقابت قابل توجه باشد ، ولی برای کاربر متوسط (با اتصال اینترنتی مناسب) ،به چشم نمی آید.

کاهش تاخیر ورودی به سطوح تقریبا غیرقابل تصور برای Google کافی نیست. در مصاحبه اخیر Edge Magazine (اولین بار توسط PCGamesN گزارش شد) ، Google VP Madj Bakar گفت زمان پاسخگویی Stadia به دلیل آنچه او “تأخیر منفی” می نامد بهتر از دستگاه های محلی در “یک یا دو سال آینده” است. ظاهرا ، گوگل در تلاش است تا از فناوری یادگیری ماشین خود برای پیش بینی ورودی های شما استفاده کند ، و باعث می شود بازی ها حتی بیشتر از آنچه در رایانه رده بالا انجام می شوند ، پاسخگو باشند.

Google VP می گوید Stadia می تواند در دو سال آینده بهتر از رایانه شخصی شما باشد

برخی از شک و تردیدها ممکن است در اینجا ایجاد شود. بله ، گوگل بیش از حد خود را در حوزه هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ثابت کرده است ، اما وقتی صحبت از دنیای بازی های ویدئویی – بخصوص رقابتهای آنلاین – پیش بینی نشده است و این باعث شک می شود.

تاکتیک های وحشی ، کشویی ، پرش ، و جوجه کشی وحشی ، همه روشهای معمول (و نسبتاً تصادفی) است که توسط بازیکنان تیرانداز استفاده می شود. برای یک هوش مصنوعی سخت خواهد بود که بتواند در هر لحظه از کدام یک از این تاکتیک ها یک بازیکن بخواهد استفاده کند ، و اگر اشتباه حدس بزند ، باعث تنفر بازی کن از Stadia می شود.

با این حال ، همانطور که PCGamesN خاطرنشان می کند ، ممکن است که Google صرفاً قصد دارد برای ورودی های بالقوه آماده شود ، و تا زمان دریافت “تأیید” در قالب ورودی واقعی بازیکن ، از آنها استفاده نمی کند. به عنوان یک ناهارخوری محلی که از قبل یکی از وعده های غذایی معمولی آنها را تهیه می کند ، در مورد آن فکر کنید. فرد می تواند هنگام رسیدن به فکر خود تغییر کند ، اما اگر پیش بینی صحیح باشد ، همه زودتر برای ناهار و پشتیبانی آماده هستند.

با این گفته ، ما هیچ تصوری نداریم که آیا این ویژگی “تأخیر منفی” اختیاری باشد یا خیر ، بنابراین گیمرها ممکن است در پایان انتخابی نداشته باشند. ما به سادگی باید منتظر انتشار رسمی استادیا در ماه آینده باشیم تا حرف هایمان را با اطمینان بگوییم.

مطلب پیشنهادی:ماکروسافت دسته های جدیدی را برای Xbox Cloud ثبت اختراع کرد!

Author: blackincubus

iam admin

LoadingFavoritetag

0

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی