عضویت/ورود

معرفی و بررسی بازی علمی تخیلی و اکشن The Surge 2 همراه با تصاویر و تریلر

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۰۷/۰۲ - 8 دقیقه

معرفی و بررسی بازی علمی تخیلی و اکشن The Surge 2 همراه با تصاویر و تریلر

با پرواز کوتاهی از پله ها و پایین یک کوچه از مرکز اصلی اولین منطقه اصلی در The Surge 2 ، دری است که فقط از طرف دیگر می تواند باز شود. تقریباً دوازده ساعت بعد ، خواهید دید که قبل از باز کردن در آن طرف این درب ایستاده اید و به همان محلی که در آن شروع کرده اید ، باید بازگردید ، کاملاً آگاه باشید که تا چه حد پیشرفت کرده اید در حالی که اصلاً به هیچ کجا سفر نکرده اید.

بله ، Surge 2 آن نوع بازی است: یک RPG اکشن با یک ساختار حلقه گیر ، لابیرنتین و بدهی سنگینی که مدیون Dark Souls است. این یک بازی سخت است به این معنی که صبر و توجه و جزییات را طلب می کند ، اما به خصوص تنبیه نیست. مطمئناً ، وقتی می میرید یا در مدی استراحت می کنید , همه دشمنان احترام می گذارند و بسیاری از آنها می توانند شما را در چند ضربه بکشند. و مطمئناً ، شما باید آن را به آنجا برگردانید تا ضایعات فنی خود را بازیابی کنید . اما مانند سری Souls و ویژگی های مختلف آن ، این یک بازی در مورد پاکسازی یک منطقه و تسطیح سطح نیست. این در مورد یادگیری از طریق تکرار و تعمیق درک شما از بازی است.

محیط بازی و وسایل نبرد

سطح کاملاً مکانیکی ، موتور جنگی قوی ، طراحی سطح پیچیده و تجهیزات قابل توجه و سیستم های صنایع دستی در Surge 2 همگی به طور زیبا کار شده اند. با این وجود ، در جایی که در صحنه های جذاب Surge 2 صرفه جویی نشده است ، این دلیل را برای شما فراهم می کند که به هر کاری که انجام می دهید اهمیت دهید. سازنده جهانی ، شخصیت های فراموش نشدنی و گفتگوی قابل فهم همه مخالف ترغیب شما هستند که این جهانی است که ارزش پس گَشتن دارد.

با سقوط هواپیما شروع می شود. در فن آوری نوعی فناوری نانو بود که باعث بروز یک فاجعه محیطی می شود که نیاز به قرنطینه در سطح شهر دارد و افراد آلوده را قادر می سازد تا با برخوردی خصمانه و دائمی در خیابان ها سرگردان شوند. شما نیز در هواپیما بودید ، اما با این حال به نوعی از این تصادف جان سالم به در بردید و در ابتدای بازی در بخش پزشکی گروه پلیس شهر جریکو بیدار می شوید. به زودی در حال دیدن دیدگاه های پراکنده ای از یک دختر جوان ، نوه مدیرعامل شرکت نانوتکنولوژی CREO Industries هستید که مطمئناً شما در هواپیما حضور داشتید و اکنون به نظر می رسد توسط یک نیروی امنیتی مرموز ربوده شده اید.

چیز زیادی در مورد داستان این بازی را بازگو نمیکنیم . تنها چیزی که به صورت واضح مشخص این است که هرچه به سمت پایان Surge 2 میرویم , از لمی تخیلی بودن داستان بین انسان ها و ماشین ها و مجموعه های نظامی کاسته میشود. تعقیب دختر جوان در کل بازی بهانه ی گشتن در سطح شهر فاسد جریکو و ضرب و شتم برخی از شهروندان فاسد را برای شما فراهم میکند.

نیاز به مهارت در مبارزات

مبارزه با بازی The Surge 2 یک استراتژیک و مهارت است. عنصر مدیریت استقامت که انتظار دارید وجود دارد , باید درک کنید که چه زمانی می توانید مرتکب شوید و چه زمانی باید عقب بکشید و بهبود پیدا کنید. این توانایی وجود دارد که دشمنان چندگانه را کنترل کنید اگر هرکدام از آنها به تنهایی خطرناک باشد و در صورت عدم دقت ، تهدید کننده زندگی آنها باشید. ضرورت یادگیری خواندن الگوهای حمله دشمن وجود دارد و ممکن است یکی سریع و پرخاشگر باشد ، در حالی که دیگری کندتر است و یک سوم ممکن است با خودشان نیز درگیر باشند.

مبارزه تقریباً منحصراً روی حملات ناگهانی معطوف است. ده ها اسلحه وجود دارد که می توان آنها را در یک یا دو دست نگه داشت و هر کدام را می توان در حملات سنگین و سبک و همچنین شلیک هایی که بین این دو متناوب است ، مستقر کرد. مجموعه های مختلف در یک کلاس اسلحه به اشتراک گذاشته می شوند اما آمارهای مختلفی از قبیل آسیب پایه ، مصرف استقامت یا انواع خسارت های اضافی برای تمایز سلاح های منحصر به فرد در همان کلاس ارائه می شود. به عنوان مثال ، تمام نیزه ها دارای همان حملات پرتاب کننده طولانی مدت و رو به جلو هستند ، اما این صدمه با سرعت کمتری وارد می شود در حالی که فرد در هر حمله استقامت بیشتری مصرف می کند اما در هر ضربه به صدمات الکتریکی امتیاز می دهد.

آشنایی با اسلحه ها

هوشمندی هیچ سلاحی کاملاً بهتر از بقیه نیست ، به این معنی که انتخاب شما از اسلحه به ترکیبی از آنچه شما توانسته اید پیدا کنید کاهش می یابد ،تا پی ببرید که کدام ترکیب خاص از حرکت و آمار متناسب با نحوه بازی ترجیحی برای شما و موانعی که می خواهید بر آن غلبه کنید ,مناسب است. برخی از سلاح ها در موقعیت های خاص مناسب تر هستند ، اما در نهایت به این موضوع می رسد که شما می خواهید به جنگ نزدیک شوید. سلاح های گرفته شده از کلاس های یک دست و کلاس های دو قلو , کلاس ها با سرعت برخورد می کنند و به شما اجازه می دهند که یک دشمن را بزنید و سپس یک دسته کوچک موسیقی جاز سریع تحویل دهید. در عوض چکش ها و هر چیزی از کلاس سنگین مدت زمانی طول میکشند تا پرتاب شوند و بسیار کند هستند و ممکن است به حریف برخورد نکنند اما وقتی به آنها برخورد کنند آنها را سریع از پای در می آورند.

اسلحه هایی برای من جذاب هستند که میتوانند بین کلاس ها جابه جا شوند و خود را در انواع کلاس ها جای داده اند. در مواقع بسیار شلوغ من سرعت آن اسلحه ها را بالا میبرم تا راحت تر و جذاب تر با دشمنان مقابله کنم.در اینجا تنوع بسیار زیادی وجود دارد و پس از آزمایش مختصراً هر سلاح جدیدی که در جریان کار اولیه خود پیدا کردم ، باعث میشود که من مشتاقانه منتظر باشم تا محموله های مختلف سلاح را در کارنامه های آینده بررسی کنم.

صدا گذاری و انیمیشن جذاب

این بیشتر به این دلیل است که جنگیدن در The Surge 2 احساس خوبی دارد. به کمک تأثیر گوشتی جلوه های صوتی و واکنش پذیری انیمیشن های شخصیت ، می توانید وزن هر حمله را به گونه ای حس کنید که هرگز چنین نبرد هایی در طول بازی هایی که انجام داده اید , رخ نداده است. دفع حمله دشمن به زیبایی باعث میشود که امتیاز های زیادی دریافت کنید. شما این امکان را دارید که به مدت کوتاهی صحنه بازی را آهسته کنید تا راحت تر بتوانید به دشمنتان ضربه بزنید.

اما این حتی پیچیده تر می شود. هنگامی که به یک دشمن قفل شده اید ، می توانید اندام های فردی را هدف قرار دهید ، با حرکت دادن یک چوب آنالوگ مناسب ، سر ، بدن ، بازوها و پاها را تغییر دهید. شما می خواهید به دو دلیل این کار را انجام دهید. یکی ، برخی از اندامها ممکن است خلع سلاح نشوند ، بنابراین هدف قرار دادن یک بازوی مسلح در معرض این امر به شما امکان می دهد آسیب بیشتری وارد کنید و کشتار را تسریع کنید. دو ، اگر به یک اندام خاص صدمه کافی وارد کنید ، می توانید آن را بریده کنید و در یک برنامه جالب از منطق بازی ، آن را به عنوان ماده ای برای ساختن ادعا کنید. هنگامی که دشمنتان را شکست میدهید لوازمی برای ارتقا خود بدست می آورید.

گرد آوری سلا های جدید و ارتقا کارکتر

علاوه بر این پیچیدگی ، با نگه داشتن L1 / LB می توانید حملات (با فرض استقامت کافی) را نیز مسدود کنید ، اما برای خنثی کردن حمله ای که دارید باید در همان لحظه دقیق ، چوب دستی را در جهت ضربات ورودی مسدود کنید , اگر این کار را به موقع انجام ندهید تلفات سنگینی در بر خواهد داشت.این فقط یکی دیگر از راه اندازی های بزرگ در معرض خطر یا پاداش نیست ، بلکه یکی از راه های هوشمندانه که The Surge 2 با مشکل خود روبرو می شود را نیز فاش می کند.در حالی که به خودی خود سطح دشواری انتخابی وجود ندارد ، می توانید ایمپلنت های مختلفی را تقویت کنید که شخصیت شما را به روش های خاصی تقویت می کند ، یکی از آنها نشانگر UI را برای شما فراهم می کند که می دانید حمله بعدی چه زمانی وارد می شود.بنابراین اگر می خواهید یک نحوه بازی در مورد حملات خنثی کننده استفاده کنید و هنوز با خواندن انیمیشن های حمله دشمن آشنا نیستید ، می توانید این کاشت را تجهیز کرده و از یک کمک بصری بسیار مفید استفاده کنید.

این سیستم واقعا هوشمند است که به مناطق دیگر نیز گسترش می یابد. ایمپلنت ها قدرت هسته ای را مصرف می کنند ، یک کاراکتر که با بالا آمدن سطح شما افزایش می یابد و به طور معمول هر چه کارش مفید تر باشد ، انرژی بیشتری نیز مصرف می کند. در این بازی هرچه قدرت دفاعی بیشتر باشد فرصت حمله های بیشتری نیز بدست می آورید.

شما هرگز به اندازه کافی توانایی هسته اصلی را ندارید تا بتوانید بهترین تجهیزات زره پوش و تمام کاشت مورد علاقه خود را تجهیز کنید ، بنابراین در اینجا باید انتخاب سختی دارید , در مورد نوع شخصیتی که می خواهید انتخاب کنید. دوره های زیادی به خصوص در اوایل بازی تا اواسط بازی وجود داشت که مجبور شدم برخی از شکاف های زره پوش و ایمپلنت را خالی بگذارم زیرا به راحتی نمی توانستم آنها را پر کنم. در این مواقع ، وقتی مجبور هستید ابزارهای مفیدی را قربانی کنید و واقعاً به یک شیوه بازی متعهد شوید ، که Surge 2 به عنوان RPG می درخشد.

مانند Dark Souls ، بازی The Surge 2 به شدت با ساختار Metroidvania معامله می کند که می بیند در یک سطح دایره ایی به سطح خود می روید و به جلو می روید تا اینکه خود را به جایی برگردانید که تازه شروع به کار کرده اید . بعداً به بسیاری از مکانهای بازدید شده قبلی باز خواهید گشت و با کشف موارد مهم اصلی که به شما امکان دسترسی به مناطقی را می دهند که قبلاً غیرقابل دسترسی بوده اند تا دوباره آنها را کاوش کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی The Surge 2

مطلب پیشنهادی: گیم پلی دمو از هیرو های بازی Final Fantasy 7 Remake

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۷-8 دقیقه

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

سری God of War تا به امروز بسیار نزدیک به استانداردهای تعیین شده در بازی اصلی ۲۰۰۵ بود. بعد از گذشت بیش از یک دهه (و بسیاری از بازی ها) ، این حس وجود دارد که سونی می خواهد چیزهایی را برای سریال های قدیمی هک و اسلش مخلوط کند. مانند بسیاری از fبازی های محبوب که خود را در سال های اخیر دوباره اختراع کرده اند ، خدای جنگ جدید به درون چاه های RPG در فضای باز فرو می رود. همچنین تمرکز خود را به اساطیر نورس تغییر می دهد ، خدایان و افسانه های یونانی را که پایه و اساس هر بازی قبلی را فراهم می آورد ، کنار می گذارد.

این تغییر عمده همانطور که ما آن را می شناسیم ، پایان God of war را نشان نمی دهد ، بلکه اجازه می دهد DNA سری به شکل جدیدی بیان شود. دلایل بسیاری وجود دارد که باعث می شود تحولات ساختاری یک چیز خوب باشد ، اما این چیزی است که از کراتوس ، ماشین مرگ هالکینگ بدست آمده است و جلوه ای ماندگار می بخشد. یک نماد خشمگین و خونخوار به یک چهره حساس پدر تبدیل شده است. بخشی از او تمایلات خشونت آمیز قدیمی را که مدت ها پیش او را به یک ستاره تبدیل کرده اند ، حفظ می کند. با این حال ، به همراه فرزند خردسالش آرتئوس برای محافظت و راهنمایی ، ما همچنین می بینیم که کراتوسنفس عمیق می کشد و غرایات وحشیانه خود را دفن می کند تا نمونه مثبتی را ارائه دهد.

تماشای کراتوس در مراقبت از حساسیت های کودک خود از همان ابتدا احساس کمی جنجال می کند ، اما به لطف نویسندگی طبیعی ، بازیگران صوتی متناسب و انیمیشن بی عیب و نقص ، می توان به راحتی در سفر دوتایی مکید و از رشد متقابل آنها خرید. گرچه او معلم است ، کراتوس کوهی از اندوه و ترحم خود را حمل می کند که تنها معصومیت پسرش می تواند به او کمک کند تا بر آن غلبه کند. و آترئوس فراز و نشیب های خاص خود را تجربه می کند که ممکن است باعث شود او مسیر بسیار متفاوتی را برای او قرار دهد.

آترئوس در انزوا از خطرات دنیای وحشی پیرامون خود بزرگ شد و به درستی در مواجهه با واقعیت های سرزمینی که توسط خدایان محاصره شده و تحت محاصره خویش قرار دارد ، به درستی نمی تواند جای خود را در آن بدست آورد. این مرگ مادرش قبل از شروع بازی است که آتروس و کراتوس را به بیرون رانده می کند. آرزوی مرگ او این بود که خاکستر او در بالاترین قله زمین پخش شود. به نظر می رسد که اگر شکارچیان وحشی و کینه های وحشتناک به اندازه کافی موانع نباشند ، نمایندگان پانتئون اساطیر نورس در تلاش برای مختل کردن مأموریت خود ، با ایجاد سهام تقویت شده و برخورد نیروهای چشمگیر که انتظار شما از God of War است ، بوجود می آیند.

و مانند پیشینیان خود ، God of War یک نمایشگاه فنی و هنری است. بدون شک یکی از بهترین بازی های کنسولی است که تا کنون منتشر شده است ، با هر محیطی نفس گیر و شخصیت اسطوره ای که توجه چشمگیری به جزئیات و زیباسازی شکوفایی های فراوان دارد. چشم انداز همه این موارد در بدنه و تجهیزات ریز و درشت کراتوس کاملاً مشهود است ، در تأثیرات جوی که محیطهای روستایی به طرز باورنکردنی را به چیزهای رویاها و همچنین در کلیت طراحی و ساختار خود جهان تبدیل می کنند.

بیشتر سفر در حوزه میدگارد تنظیم شده است. در قلب آن دریاچه وسیعی قرار دارد که می توانید با قایق رانی آن را کشف کنید ، با یک خط ساحلی که توسط معماهای اختیاری ، مخالفان قدرتمند و ورودی های مناطق اصلی نقشه قرار دارد. مأموریت شما شما را به اکثر این مکانها منتقل می کند ، و در طول مسیر احتمالاً به مسیرهای دست نیافتنی و چشم انداز گنجینه های آب بندی شده توجه خواهید کرد. صرفاً اتاق کافی برای کشف مسیر اصلی و دلایل خوب وجود دارد که باید بدون توجه به کنجکاوی مورد توجه قرار گیرند ، اما این طعنه ها به ویژه باعث می شوند که با گسترش قابلیت های خود ، مجدداً مناطقی را که قبلاً بازدید کرده اید بررسی کنید.

با پسرکی که در کنار شما هستند ، تیرهای پیکان را شلیک می کنید یا دشمنان بی گناه را خفه می کنید ، در مقابل ترول های غار فاسد قرار خواهید گرفت ، با جانوران برجسته روبرو خواهید شد و در طول سفر خود با صدها جنگجوی فوق العاده طبیعی مبارزه خواهید کرد. کراتوس ترجیح می دهد این روزها از تبر استفاده کند ، که بسیار متفاوت از تیغه های زنجیر شده از آشوب که به او مشهور است عمل می کند. این با توانایی بسیار رضایت بخش و جالب برای احضار جادویی اسلحه به دست شما (مانند ثور و چکش او) همراه است ، حرکتی که هرگز پیر نمی شود.

و واقعاً ، نه به طور کلی جنگیدن. دوربین جدید بدون شانه شما را مستقیماً به درون فرورفتگی سوق می دهد و در نتیجه دید شما را محدود می کند. شما نمی توانید دشمنان را از همه زوایا به یکباره مشاهده کنید و باید همیشه در آن نگهبان باشید. به طور پیش فرض بازی نمادهای مجاورت را به شما هشدار می دهد که از حملات دریافتی هشدار می دهید ، اما ارزش تجربه کردن همه جانبه با طراحی رابط کاربری را برای تجربه همه جانبه تر در هنگام جابجایی چگونگی جریان دعوا ها دارد.

این نادر است که شما در واقع می توانید بدون ایجاد خطر در معرض اسپم قرار دادن اسپم ها باشید ، و این تأکید بر ذهن آگاهی ، فارغ التحصیلی God of War را از افتخارات سنتی هک و اسلحه محکم می کند. واقعیت های جنگ با تبر همچنین باعث می شود تا روند صدمه زدن به دور از آسیب نباشد. اما وقتی متغیرها تراز می شوند و شما را به یک دشمن می سپارد ، دست زدن به تبر قطع کننده کراتوس به او اجازه می دهد تا به سختی برخورد کند و به شما این فرصت را می دهد تا با کمی سبک توان خود را به کار ببندید.

مجموعه اصلی رفتارهای نزدیک و رفتارهای مربوط به سلاح را می توان با ریختن نقاط تجربه در یک درخت مهارت و با فعال کردن توانایی های جادوی روون که به دو ورودی حمله شما متصل است ، گسترش داد. گزینه های زیادی برای در نظر گرفتن و تاکتیک های یادگیری وجود دارد ، از جمله درختان مهارتی برای مبارزه با دست خالی. در هنگام جابجایی از تبر به مشت ، ریتم شگفت انگیزی یافت می شود ، و سپس به حرکت های رضایت بخش اعدام کراتوس می رود ، همه در حالی که جوجه می کشد و از راه آسیب دور می شود.

نبرد God of War از همان ابتدا بسیار عالی است ، اما با پیشرفت مداوم یک لایه جدید پس از دیگری بهتر می شود. شما می توانید کاملاً در مقابل دشمنان بسیار تنبیه کننده ای قرار بگیرید که با مهارت کافی و تسلط هر مهارت در دسترس آسان تر می شوند ، اما می توانید در هر سطحی موفق باشید تا زمانی که به هنر پری کردن و گول زدن حملات دریافتی تسلط پیدا کنید.

نقد و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

آرتئوس به همان اندازه ای که کراتوس بتواند پیکربندی نشده است ، تنظیم می شود ، اما هنوز هم روش های زیادی برای متناسب کردن توانایی های او به دلخواه شما وجود دارد. فلش هایی که او شلیک می کند با انواع مختلف جادو ، با چندین نسخه ابتدایی و عملکردی قابل لمس است و وی در نهایت توانایی احضار حیوانات طیفی را که می توانند به دشمنان آسیب رسانده یا حواس پرت کنند ، یا جمع آوری اقلام بدست می آورد. با تشکر از چیدمان دکمه های هوشمند ، در حالی که فرمان آرتئوس را می دهید ، در ضمن حمله و دفاع به عنوان کراتوس بسیار آسان است. God of War به شما امکان می دهد در هر لحظه انجام دهید و باعث می شود در جریان روند احساس جنگجو با تجربه شوید.

زره هایی که کراتوس و آرتئوس می پوشند می توانند بر طیف وسیعی از آمار شخصیت ها ، تمایلات ابتدایی تأثیر بگذارند ، و ممکن است شامل اسلات هایی برای جذابیت هایی باشد که جوایز دیگری را نیز اعطا می کنند. زره پوش را می توان با استفاده از معدود منابع پراکنده در جهان خریداری و ساخت ، و توسط دو آهنگر بازی می توان آن را ارتقا داد: دو برادر کوتوله که دائماً با یکدیگر اختلاف دارند. بروک ، کوتوله‌ی آبی ناخوشایند و سیندری ، یک فرد همکار بسیار ژرف و در عین حال غم‌انگیز از نظر ژرموفیبیک وجود دارد – شلوغی که معمولاً خنده دار است ، هرچند که گاهی اوقات کمی سخت هم فشار می آورد.

هرچقدر هم که هر دو لذت بخش باشند ، میمیر است که در نهایت نمایش را سرقت می کند. حماسه شاخدار و یک چشم با شما و آتروس برای اکثر بازی ها همراهی می کند ، و به عنوان راهنمای شما برای میدگارد و یک منبع درونی به بیرون و خارج از سیاست های نورس می باشد. میمیر و آهنگران شخصیت های فردی قوی دارند ، مانند هر شخصیت دیگری که در طول بازی با آنها ملاقات می کنید. ما به طور کلی هویت های دیگر را مبهم نگه می داریم تا از خرابکاری ها جلوگیری کنیم ، اما صرف نظر از اینکه چه کسی به آن دست می زنید ، بازیگران God of War قوی ، قانع کننده و عجیب دلربا هستند. اما دستاورد واقعی این است که ، حتی اگر تنها تعداد معدودی شخصیت برای تعامل وجود داشته باشد ، شخصیتهای بزرگ آنها ماجراهای شما را با حکایات خیره کننده ای که شما را به سمت جهان می کشاند و زمین را با حس ملموس تاریخ رنگ می کنند ، رنگ می کنند.

اگر قطعه ای از مأموریت فراگیر وجود داشته باشد که مانند یک حرکت اجباری باشد ، این نبرد نهایی علیه آنتاگونیست اصلی است. او از نظر روایی عالی است ، به شکلی پرده برداری می کند که دیدگاه شما را تغییر می دهد ، اما این خود مبارزه است که شما را به آرزو می رساند. تعداد زیادی نبردهای بزرگ رئیس و تست مهارت در طول بازی وجود دارد ، اما این نبرد به همان ارتفاعات نمی رسد و احساس می کند که کمی ایمن بازی شده است. این می تواند اثری از پیکربندی کراتوس و آرتئوس باشد ، یا در ابتدا ممکن است خیلی ساده باشد. خوشبختانه ، این همه بازی آستین خود را ندارد.

به نظر می رسد دو قسمت اختیاری به طور خاص با بازی آخر بازی در ذهن طراحی شده اند. Muspelheim اول ، مجموعه ای از نبردها را در عرصه های مختلف احاطه شده با جریان های گدازه و زمین سوخته ارائه می دهد. برخی از محاکمات صرفاً علیه دشمنان قوی می جنگند ، در حالی که برخی دیگر شما را مجبور به شکست امواج در پشت سر هم می کنید – اگر حتی یک دشمن زنده بماند ، فقط چند ثانیه طول می کشد تا دیگران به طور خودکار قیام کنند. قلمرو دیگر ، نیفلهایم ، هر بار که بازدید می کنید به طور تصادفی تولید می شود ، اما همیشه پر از گاز سمی است. هدف این است که برای زنده ماندن تا آنجا که ممکن است در حالی که شلاق زدن کشته و جمع آوری گنج ، و فرار قبل از سم نگه می دارد. هر دو موقعیت مکانی تمرینات پرتنش و پاداش را ارائه می دهند که فقط در صورت بازی در بهترین حالت ممکن است.

و شانس این است که شما آنقدر تحت تأثیر قدم زدن داستان و پردازش رویدادها قرار می گیرید که تعداد زیادی فعالیت جانبی دیگر پس از گذراندن اعتبار ، در میدگارد سرار و ماموریت ها است. در حالی که بیشتر بازی هایی که فرصت های طولانی و متنوع تلاش را دارند ، تمایل دارند که تا آخر عمر کمی مسکوت کنند ، God of War تأثیر متضاد دارد. این به مراتب طولانی تر از آن چیزی است که باید باشد ، اگرچه امیدوار هستید که هرگز از انجام کارهایی فرار نکنید.

از بسیاری جهات ، God of War همان چیزی است که همیشه این سریال بوده است. این یک بازی اکشن تماشایی با قطعات مجموعه حماسه ، ارزش تولید بودجه بزرگ و مبارزه سخت است که با پیشرفت شما تب و تاب تر و چشمگیر تر می شود. آنچه ممکن است شما را شگفت زده کند این است که داستان سرایی آن به چه اندازه بالغ شده است. مانند کراتوس ، نسخه های گذشته را به یاد می آورد و در عین حال لزوم پیشرفت را نیز تصدیق می کند. همه چیز جدیدی که انجام می دهد برای بهتر شدن است و هر آنچه را که در نتیجه بهره می برد ، سود می برد. کراتوس دیگر یک وحشی قابل پیش بینی نیست. God of War دیگر یک سریال اکشن قدیمی نیست. با این راه اندازی مجدد ، با اطمینان مسیر جدیدی را طی می کند که امیدوارم به دنبال ماجراهای هیجان انگیز تری باشد.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake بسیار زیبا و وفادار است

اخبار

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۵-2 دقیقه

Final Fantasy VII Remake

Square Enix با تأخیر بیشتر در آوریل ، سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake را نشان داد ، درست از دو ماه قبل از انتشار بازی که این باعث تاسف است.

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake به یاد ماندنی است و نمای زیبایی از افق Midgar و مظلومیت تاسیسات Shinra در سطح شهر به شما نشان می دهد. همچنین اولین باری است که شخصیت Cloud را مشاهده می کنید ، زیرا او برخی از مانورهای جسورانه را برای سوار شدن به یک قطار در حال حرکت و شروع مأموریت بهمن در ابتدای بازی بیرون می کشد. بازسازی فوق العاده وفادار به اصل است ، همانطور که در زیر می بینید.

Square Enix طی چند روز گذشته به شدت طعمه Final Fantasy VII Remake را گرفته است. مجموعه ای از تصاویر منتشر شده دیروز ، نگاه های جدیدی به بازیگران اصلی نشان داد ، برخی عکس های اولیه مورد علاقه های سریال مانند Chocobo ، و نگاهی اجمالی به برخی از قسمت های جانبی که می توانید از مسیر ضرب و شتم استفاده کنید.

Final Fantasy VII Remake قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل در PS4 به طور انحصاری منتشر شود. انتظار می رود انحصاری با مدت زمان محدود به مدت یک سال ادامه یابد و نسخه های منتشر شده پس از آن انتظار می رود.

مطلب پیشنهادی: زمان انتشار بازی Final Fantasy VII Remake به تعویق افتاد!

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی