عضویت/ورود

روش تولید صدا های بازی Call of Duty: WWII توسط Sledgehammer

اطلاعات

بازی

۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - 2 دقیقه

روش تولید صدا های بازی Call of Duty: WWII که به طرزی عجیب بدست آمده اند!

با حضور در PAX Aus امروز در ملبورن ، طراحان صدا از Call of Duty از Sledgehammer Games بینش جالبی درباره چگونگی ساخت صداهای Call of Duty: WWII به اشتراک گذاشتند.

دیوید سوانسون (مدیر صوتی) و مایکل سیزلی (رهبری طراح صوت) از منطقه خلیج سانفرانسیسکو آمدند تا روی صحنه صحبت کنند و یکی از جذاب ترین داستانهایی که آنها به اشتراک گذاشتند در مورد چگونگی گرفتن صداها برای صحنه فرود ساحل نورماندی درCall of Duty: WWII بود.

سوانسون و سیزلی در مورد چگونگی ایده اصلی خود برای گرفتن صداهای Normandy Beach ، همکاری با گارد ساحلی ایالات متحده صحبت کردند. در حقیقت ، تیم صوتی با گارد ساحلی به بیرون چ و به قایق های خود رفتند و از روی آب رژه انجام دادند تا صداهای واقعی تر و جذاب تر از آب ایجاد کنند.

اما به دلیل مباحث حقوقی مربوط به حقوق ، Sledgehammer نتوانست از این صداها استفاده کند. در این موقعیت سخت ، Sledgehammer با یک راه حل منحصر به فرد و ارزان روبرو شد.

برای ایجاد صداهای لکه دار و صدای جلیقه های ضربه زننده ، کیزلی از شلنگ باغی خود استفاده کرد و آب را به صورت جریانی بر روی ژاکت چرمی قدیمی متصل به صندلی فلزی اسپری کرد. این یک راه حل منحصر به فرد و ارزان بود که با صدای عالی در ترکیب نهایی با نتیجه عالی به پایان رسید.

توسعه دهندگان همچنین داستان دیگری را در همین راستا به اشتراک گذاشتند. برای ضبط برخی از صداهای هواپیماهای جنگنده مانند B-24 Liberator و B-25 Mitchell ، این تیم یک چالش بی نظیر داشت زیرا هواپیماها دیگر به طور گسترده کار نمی کنند. پس آنها چه کردند؟ در محلی که در نزدیکی دفتر Sledgehammer قرار دارد هواپیماهای کلاسیک جنگ جهانی دوم را نشان می دهد و به این تیم امکان ضبط صدا را می دهد. اما نزدیک شدن مسئله دیگری بود. بنابراین تیم صوتی به یک زمین گلف در نزدیکی آن رفتند و در , وارد ۳ پارک شدند. وقتی صدای هواپیماها از آنجا شنیدند ، ضبط کننده های آنها را شکستند و صداها را به شکلی که احتمالاً انتظار آن را نداشتید ضبط کردند.

در مثال دیگر ، سوانسون گفت Sledgehammer در تلاش است راهی برای گرفتن گرفتن صدای سربازی که از طریق نهرهای Call of Duty: WWII در حال عبور از جاده است ، پیدا کند. آنها سعی کردند صدای فردی را که در استخر قدم می زند ضبط کنند ، اما وقتی دوباره به ابزار بازگشتند ، این همان چیزی است که به نظر می رسید: شخصی که در استخر قدم می زند ، با بازخوانی از لبه ها و سایر عناصر غیر طبیعی که فقط نمی توانست انجام دهد. کالیفرنیا ، که Sledgehammer در آن قرار دارد ، از خشکسالی عبور می کرد و نهرهای اطراف آن خشک می شدند.

تیم در یک موقعیت سخت قرار داشت ، اما همه اینها کار کردند ، زیرا سوانسون در یک اردوگاه مسافرتی دورتر از دفتر حرکت کرد ، یک نهر پر از آب در نزدیکی او وجود داشت که می توانست از آن برای ضبط صدا استفاده کند. سوانسون گفت: طراحان صوتی همیشه باید تجهیزات ضبط خود را در هر کجا که به آنجا بروند ، همراه خود ببرند.

یک داستان دیگر شامل عنوان قبلی Sledgehammer با نام Call of Duty: Advanced Warfare بود. سوانسون مدتی تلاش کرد تا صدای مناسب تانک های واکر را پیدا کند ، اما او یک روز سکته مغزی از بخت خوب داشت. سوانسون که با ضبط کننده خود روی میز کنار تختخوابش می خوابد ، یک روز صبح از خواب بیدار شد و صدای کامیون زباله که توسط آن رانندگی می شود را شنید. او به بیرون خیره شد و به دنبال آن حدود صد خانه آنورتر دوید تا صداهای سنگین و مکانیکی مختلفی را برای تبدیل شدن به مخازن واکر بدست آورد.

سوانسون و سیزلی این مثالها را برای دیگران ارائه دادند تا این نکته را بیان کنند که تیم صوتی Sledgehammer به دلیل حیله و زیرک بودن با منابعی که در اختیار دارد شناخته می شود. سوانسون گفت وقتی اولین بار در Call of Duty کار خود را شروع کرد ، فکر کرد که بودجه بی پایان و تمام منابع مورد نیاز خود را خواهد داشت. با این حال ، در واقعیت ، همیشه اینطور نبود. بنابراین آنها ذهنیت خود را تغییر دادند تا بیشتر به یک استارتاپ عمل کنند و فعالیت کنند. این تیم در گذشته مبلغ زیادی را صرف شوت های بزرگ کرده است ، اما این با فشار زیادی همراه است ، هر دو سوانسون و سیزلی موافق بودند.

PAX Aus در ۱۱ تا ۱۳ اکتبر در ملبورن اجرا می شود

مطلب پیشنهادی:معرفی و بررسی ابتدایی بازی جدید یوبیسافت , Ghost Recon Breakpoint

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

مردی که با استفاده از مانیتور فرودگاه Apex Legends بازی میکند

۱۳۹۸/۱۰/۲۷-1 دقیقه

مردی که با استفاده از مانیتور فرودگاه Apex Legends بازی میکند

ساعت ها انتظار در فرودگاه ها چیزی است که اکثر ما بارها آن را تجربه می کنیم. اما یک مرد تصمیم گرفت با وصل کردن PlayStation 4 خود به مانیتور اطلاعات فرودگاه و لذت بردن از بازی Apex Legends ، کسالت و خستگی خود را را کاهش دهد.

طبق گزارش Oregonian ، این حادثه در فرودگاه بین المللی پورتلند رخ داده است. مسافر PS4 خود را به یک مانیتور متصل کرد که نقشه فرودگاه را نشان می داد. این اتفاق صبح زود رخ داد و کارکنان سریع عمل واکنش نشان دادند.

“کاما سیموندز” سخنگوی بندر پورتلند به رادیو KXL گفت: “این طبیعتا چیزی است که ما نمی خواستیم اتفاق افتاده باشد.”

مردی که با استفاده از مانیتور فرودگاه Apex Legends بازی میکند

یک فرد مورد نظر توسط سرپرستان عملیات به او نزدیک شد و “خیلی مهربان” از آنها خواسته بود که کنسول را از مانیتور جدا کنند و کار خود را متوقف کند. سیموندز گفت که “بسیار مؤدبانه” پاسخ داد که آیا او می تواند بازی خود را اول به پایان برساند که به او گفته شد “نه”!

سیموندز گفت: “ظاهراً این یک تعامل بسیار مودبانه و صمیمانه بوده است.”

در حالی که امکان استفاده از کنسول در مانیتور بزرگ فرودگاه راهی مناسب برای گذر زمان است ، در حالی که انتظار وجود دارد ، روش های آسان تری برای انجام بازی وجود دارد. علاوه بر تعداد زیادی عناوین تلفن همراه موجود ، شما همیشه می توانید در یک Nintendo Switch استفاده کنید ، که در استفاده از هریک از آن ها کسی مزاحم شما نمی شود.

حال این سوال پیش می آید که آیا این فرد در فرودگاه کار درستی انجام داده است؟ شما می توانید نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطلب پیشنهادی:مانیتور جدید ۳۶۰Hz ایسوس سریعترین مانیتور در جهان است

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

تاریخ انتشار سایبر پانک ۲۰۷۷ به تعویق افتاد!( برای پیاده سازی عالی Night City )

اخبار

بازی

۱۳۹۸/۱۰/۲۷-2 دقیقه

تاریخ انتشار سایبر پانک 2077 به تعویق افتاد!( برای پیاده سازی عالی Night City )

سایبر پانک ۲۰۷۷ به تعویق افتاده است ، و این بازی RPG آینده را از تاریخ انتشار ۱۶ آوریل اصلی خود به تاریخ ۱۷ سپتامبر عقب می اندازد. این بازی هنوز هم برای Xbox One ، PS4 ، PC و Google Stadia منتشر می شود اما اکنون نیز در یک نقطه شروع می شود. به نظر می رسد یک اعلامیه برای نسخه های نسل بعدی در Xbox Series X و PlayStation 5 قابل قبول است.

CD Projekt Red در بیانیه مطبوعاتی ، که در زیر تعبیه شده است ، نوشت: “ما در حال حاضر در شرایطی هستیم که بازی کامل و قابل پخش باشد ، اما هنوز نیاز است کارهایی انجام می شود.” “Night City عظیم است و پر از داستان ، محتوا و مکانهای دیدنی ، اما به دلیل مقیاس عالی و پیچیدگی آن ، ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا کارهای پخش ، رفع و صیقل را تمام کنیم. ما می خواهیم سایبر پانک ۲۰۷۷ یک بازی عالی باشد. تاج موفقیت برای این نسل و به تعویق انداختن راه اندازی ، ماههای ارزنده ای را برای ساخت بازی کامل به ما خواهد داد. ” CD Projekt Red افزود: با نزدیک شدن به تاریخ انتشار ۱۷ سپتامبر ، “پیشرفت های منظم” در پیشرفت بازی وجود خواهد داشت.

تاریخ انتشار سایبر پانک 2077 به تعویق افتاد!( برای پیاده سازی عالی Night City )

Night City تنظیم سایبر پانک ۲۰۷۷ است و CD Projekt Red گفت که می خواهد طراحی این شهر را ایجاد کند تا یک ” محیط منحصر به فرد” را در فضای سایبر ارائه دهد. مارت جانکرز ، هماهنگ کننده هنر مفهومی سایبر پانک ۲۰۷۷ ، در مصاحبه با GamesIndustry.Biz گفت: “وقتی سال گذشته نمایشی را نشان دادیم ، ابتدا از تعجب می گفتند که خیلی آفتابی است.” “آنها انتظار داشتند سایبر پانک محیطی بارانی و تاریک داشته باشد اما شما می توانید یک شهر سایبر پانک در کالیفرنیا بسازید. البته در آنجا باران می بارد ، زیرا ما یک سیستم هواشناسی داریم و شب نیز خواهد بود ، اما ما واقعاً در تلاش هستیم که بهترین محیط را برای این بازی فراهم کنیم.

این شهر با تاریخ خاص خود ساخته شده است که در چهار دوره مجزا صورت می گیرد. در زمان آنتروپیسم ، فقر شدید وجود داشت. کیتچ شاهد افزایش طبقه متوسط و اشرافی و ایجاد کالاهای رنگارنگ و غریب است. در زمان نومیلیتاریسم ، ثروتمندان به شهر شب حمله کردند و آسمان خراش های برجسته ای ساختند. سرانجام ، نئوکیتچ ابتدای ثروتمند را برای اتخاذ سبک رنگارنگ تر فقرا در هنگام طراحی ساختمان دید. همه این سبک ها روی یکدیگر پیچیده اند و شهری را ایجاد می کنند که می توانید بلافاصله زمانی را که ساخته شده است شناسایی کنید .

لایه هایی برای طراحی Night City و کلیه ساکنان آن وجود دارد ، بنابراین وقتی شما به اطراف می رانید و بنایی را می بینید که به رنگ صورتی با این لبه های نرم است ، و پنجره ها به نوعی به شکل نرم هستند ، می دانید که این سبک کیت است ، و می دانید که در آن دوره ساخته شده است که در آن زمان مردم پول بیشتری داشتند ، “جانکرز گفت:” این به شما می گوید یک داستان در مورد پیشینه شهر است ، و یک لایه اضافی از باورپذیری می دهد. “

مطلب پیشنهادی: در اینجا همه چیز را درمورد مشخصات پلی استیشن ۵ خواهید فهمید

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی