روش تولید صدا های بازی Call of Duty: WWII توسط Sledgehammer

time

2 دقیقه-۱۳۹۸-۰۷-۱۹

main-image

با حضور در PAX Aus امروز در ملبورن ، طراحان صدا از Call of Duty از Sledgehammer Games بینش جالبی درباره چگونگی ساخت صداهای Call of Duty: WWII به اشتراک گذاشتند.

دیوید سوانسون (مدیر صوتی) و مایکل سیزلی (رهبری طراح صوت) از منطقه خلیج سانفرانسیسکو آمدند تا روی صحنه صحبت کنند و یکی از جذاب ترین داستانهایی که آنها به اشتراک گذاشتند در مورد چگونگی گرفتن صداها برای صحنه فرود ساحل نورماندی درCall of Duty: WWII بود.

سوانسون و سیزلی در مورد چگونگی ایده اصلی خود برای گرفتن صداهای Normandy Beach ، همکاری با گارد ساحلی ایالات متحده صحبت کردند. در حقیقت ، تیم صوتی با گارد ساحلی به بیرون چ و به قایق های خود رفتند و از روی آب رژه انجام دادند تا صداهای واقعی تر و جذاب تر از آب ایجاد کنند.

اما به دلیل مباحث حقوقی مربوط به حقوق ، Sledgehammer نتوانست از این صداها استفاده کند. در این موقعیت سخت ، Sledgehammer با یک راه حل منحصر به فرد و ارزان روبرو شد.

برای ایجاد صداهای لکه دار و صدای جلیقه های ضربه زننده ، کیزلی از شلنگ باغی خود استفاده کرد و آب را به صورت جریانی بر روی ژاکت چرمی قدیمی متصل به صندلی فلزی اسپری کرد. این یک راه حل منحصر به فرد و ارزان بود که با صدای عالی در ترکیب نهایی با نتیجه عالی به پایان رسید.

توسعه دهندگان همچنین داستان دیگری را در همین راستا به اشتراک گذاشتند. برای ضبط برخی از صداهای هواپیماهای جنگنده مانند B-24 Liberator و B-25 Mitchell ، این تیم یک چالش بی نظیر داشت زیرا هواپیماها دیگر به طور گسترده کار نمی کنند. پس آنها چه کردند؟ در محلی که در نزدیکی دفتر Sledgehammer قرار دارد هواپیماهای کلاسیک جنگ جهانی دوم را نشان می دهد و به این تیم امکان ضبط صدا را می دهد. اما نزدیک شدن مسئله دیگری بود. بنابراین تیم صوتی به یک زمین گلف در نزدیکی آن رفتند و در , وارد 3 پارک شدند. وقتی صدای هواپیماها از آنجا شنیدند ، ضبط کننده های آنها را شکستند و صداها را به شکلی که احتمالاً انتظار آن را نداشتید ضبط کردند.

در مثال دیگر ، سوانسون گفت Sledgehammer در تلاش است راهی برای گرفتن گرفتن صدای سربازی که از طریق نهرهای Call of Duty: WWII در حال عبور از جاده است ، پیدا کند. آنها سعی کردند صدای فردی را که در استخر قدم می زند ضبط کنند ، اما وقتی دوباره به ابزار بازگشتند ، این همان چیزی است که به نظر می رسید: شخصی که در استخر قدم می زند ، با بازخوانی از لبه ها و سایر عناصر غیر طبیعی که فقط نمی توانست انجام دهد. کالیفرنیا ، که Sledgehammer در آن قرار دارد ، از خشکسالی عبور می کرد و نهرهای اطراف آن خشک می شدند.

تیم در یک موقعیت سخت قرار داشت ، اما همه اینها کار کردند ، زیرا سوانسون در یک اردوگاه مسافرتی دورتر از دفتر حرکت کرد ، یک نهر پر از آب در نزدیکی او وجود داشت که می توانست از آن برای ضبط صدا استفاده کند. سوانسون گفت: طراحان صوتی همیشه باید تجهیزات ضبط خود را در هر کجا که به آنجا بروند ، همراه خود ببرند.

یک داستان دیگر شامل عنوان قبلی Sledgehammer با نام Call of Duty: Advanced Warfare بود. سوانسون مدتی تلاش کرد تا صدای مناسب تانک های واکر را پیدا کند ، اما او یک روز سکته مغزی از بخت خوب داشت. سوانسون که با ضبط کننده خود روی میز کنار تختخوابش می خوابد ، یک روز صبح از خواب بیدار شد و صدای کامیون زباله که توسط آن رانندگی می شود را شنید. او به بیرون خیره شد و به دنبال آن حدود صد خانه آنورتر دوید تا صداهای سنگین و مکانیکی مختلفی را برای تبدیل شدن به مخازن واکر بدست آورد.

سوانسون و سیزلی این مثالها را برای دیگران ارائه دادند تا این نکته را بیان کنند که تیم صوتی Sledgehammer به دلیل حیله و زیرک بودن با منابعی که در اختیار دارد شناخته می شود. سوانسون گفت وقتی اولین بار در Call of Duty کار خود را شروع کرد ، فکر کرد که بودجه بی پایان و تمام منابع مورد نیاز خود را خواهد داشت. با این حال ، در واقعیت ، همیشه اینطور نبود. بنابراین آنها ذهنیت خود را تغییر دادند تا بیشتر به یک استارتاپ عمل کنند و فعالیت کنند. این تیم در گذشته مبلغ زیادی را صرف شوت های بزرگ کرده است ، اما این با فشار زیادی همراه است ، هر دو سوانسون و سیزلی موافق بودند.

PAX Aus در 11 تا 13 اکتبر در ملبورن اجرا می شود

مطلب پیشنهادی:معرفی و بررسی ابتدایی بازی جدید یوبیسافت , Ghost Recon Breakpoint

Author: blackincubus

iam admin

LoadingFavoritetag

0

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی