عضویت/ورود

معرفی و بررسی بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - 10 دقیقه

معرفی و بررسی بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر در گیمو گیم

بازی مدرن وارفر همواره در بین بازی هایی جنگی با اسلحه های مدرن بوده است و اصولا هیچ قوانین خاصی برای نبرد ندارد و میدان نبرد آن مشخص نیست. ممکن است درگیری و دعوا در هر قسمت از مرحله اتفاق بیوفتد. انتخاب انجام کار درست یا غلط در این بازی به عهده شماست.

در طول بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر ، سلاح های متفاوتی وجود دارد که میتوانید آنها را بدست بیاورید. کاربران این بازی اعتقاد دارند که سلاح های شیمیایی این بازی بیش از حد انتظار خوب هستند و وحشت را به حریفان به خوبی منتقل میکنند. توانایی های زیادی نیز در بخش ها و سلاح های مختلف بازی مدرن وارفر موجود است که شما میتوانید از آن استفاده کنید و لذت ببرید. قبل از دقت به نکات بازی کال اف دیوتی توجه من بیشتر سمت موارد بالا رفت که من را جذب خود کرد. مدرن وارفر جدید تصاویر گذشته را نشان میدهد اما محیط آن بسیار با نسخه های قبل این بازی متفاوت است. این تفاوت باعث ایجاد یک بخش داستانی پخته و چند نفره شده است.

بخش داستانی

داستان مدرن وارفر این است که شما نقش یک دختر جوانی به اسم فراه که در پناهگاه تروریستی روسی است را به عهده میگیرید که در یک جنگ فرضی در خاورمیانه ، از وجود یک سلاح شیمیایی بسیار وحشتناک در آن پایگاه با خبر میشود. شما باید برای فرار از آن پایگاه دست به کشتن چندین تن که از شما جثه بزرگ تری دارند بزنید. این یک فلاش بک است ، اما اکنون که فراه فرمانده یک ارتش آزادی خواه شدعه چرا به سلاح های شیمیایی عشق نمیورزد؟ این یک خط قرمز برای او است حتی اگر کشورش به خطر بیوفتد دوست ندارد از چنین سلاح کثیفی استفاده کند.

از هر جهت که تصورش را بکنیم فراه یک الگوی اخلاقی در بازی مدرن وارفر است. در هر نبرد چندین نماینده وجود دارند که شما میتوانید با توجه به توانایی هایشان آنها را برای نبرد انتخاب کنید. کایل گاریک انگلیسی ، سرباز سرکش آمریکایی الکس و گاهی اوقات نیز فراه از جمله کسانی هستند که میتوانید انتخاب کنید. قوانین در هر نبرد پیچیده هستند.

درگیر شدن با تروریست های روسی و اختلاف نظر بین کشور های آزادی طلب انگلیس و آمریکا و کشور فراه برای قربانی کردن افراد خود برای نجات برخی دیگر، از چالش هایی هستند که شما با آن روبه رو میشوید.گرفتن گروگان های غیر نظامی و شکنجه دادن … ، نمای اخلاقی کاپیتان پرایس است.

در کال اف دیوتی مدرن وارفر کاپیتان پرایس ، چهره ای برگشت پذیر از جنگ اصلی اولیه و غیرقابل انکار مشکل ساز است ، که در اکثر مأموریت های گاریک صدرنشینی را بر عهده دارد. سطح اولیه با پرایس از بهترین موارد است. شما به عنوان یک گاریک ناخوشایند و بی تاب ، برای نجات هرچه بیشتر مردم از تروریست ها ، دستورالعمل های پرایس را دنبال می کنید. اگرچه بیش از یک بار این بدان معناست که شما مجبورید مرگ تعدادی از مردم بیگناه را ببینید تا فرصتی مناسب برای عملکردی بهتر پیدا کنید.

این مأموریت ها از آتش نشانی های بزرگ اکتان در مقیاس بزرگ گرفته تا یک حمله با دقت برنامه ریزی شده به یک مخفیگاه تروریستی که در کل کمتر از دوازده دشمن در آن انجام می شود ، می باشد. شما با استفاده از دوربین های امنیتی یک زن را از طریق سفارتخانه تحت محاصره هدایت می کنید تا مطمئن شوید مسیر وی مشخص است. شما بی سر و صدا یک مرکب را برای دشمن با استفاده از عینک های دید در شب جستجو می کنید زیرا ساعت ها به بالای سر می شوند و چراغ هایی را برای مخفی نگه داشتن شما می گیرند. کاپیتان پرایس شما را از رویکردهای مختلفی که برای هر مأموریت مورد نیاز است راهنمایی می کند ، و راهنمایی وی هم در مهارتهای مکانیکی لازم برای موفقیت ، و هم انتخابهای سخت که باید در این راه انجام دهید ، این مأموریت ها را به یاد ماندنی می کند.

در حالی که مأموریت های الکس از لحاظ گیم پلی کاملاً به چشم نمی خورد ، وی سطح یک تیراندازی را به یاد می آورد که در نسخه اول مدرن وارفر آنرا مشاهده کردید. پویایی او با فراه بسیار قوی است. او رهبری فراه را بر روی چمن و شروط خود دنبال می کند زیرا به تصمیمش اعتقاد دارد و آنها احترام متقابل دارند.

هرچند ناامید کننده است که فراه بیشتر نقشی ندارد. در حالی که او بخش مهمی از مأموریت های الکس و محرک اصلی داستان است ، شما فقط چند بار با او بازی می کنید. در بالای فلش بک در دوران کودکی ، بعداً یک فلاش بک ناراحت کننده نیز وجود دارد که در آن می توانید تمام عزم فراه را مشاهده کنید. تجربه رنج و عذاب او از این طریق با غیر ضروری هم مرز است ، همانطور که قبلاً در مأموریت های الکس مشخص شده است که وی یک رهبر محترم و یک فرد با اراده قوی است. در حالی که من الکس را دوست داشتم ، من ترجیح می دادم به عنوان فراه در آن مأموریت ها بازی کنم تا اینکه با شخصیت او تا حد زیادی از طریق ضربه روبرو شوم.

من قبلاً فراه را بدون آن زمینه دوست داشتم و مورد احترام قرار میدادم و علی رغم برخی تصمیمات مشکوک ، هر یک از شخصیت های اصلی و تفاوت های کوچک اما مهم آنها را در کار در جهت رسیدن به اهداف مشابه دوست داشتم. فراه و الکس اصولگرا هستند ، در حالی که گاریک و پرایس نتیجه کار را پیش بینی میکنند. الکس تا آنجا پیش می رود که به نفع انجام کارهایی که درست انجام می شود ، از دستورات خود سرپیچی می کند و وقتی به او گفته می شود غیرقانونی است ، پاسخ می دهد: “من کاملاً مطمئن هستم که همه کارهایی که می کنیم غیرقانونی است.” از نظر الکس ، این یک انتقاد است؛ پرایس و گاریک ، فقط یک بهانه است.

این تنش در طول مبارزات انتخاباتی ایجاد می شود ، و از آنجا که شخصیت ها دوست دارند ، آسان است حداقل بتوانید دیدگاه هرکدام را در مورد درست بودن در نظر بگیرید. در پایان ، آنچه شما دریافت می کنید احساس مبهم “همه ما کاری را که باید انجام دهیم انجام دادیم” به جای هر چیزی اساسی تر یا جالب تر است، به ذهنتان وارد میشود. کمی از کاری که شما باید انجام دهید ، همانطور که گریک ، به عنوان الکس و فراه ناخوشایند و ناراحت کننده بود ، اما سؤالات مطرح شده در مورد اقدامات شما بیشتر مورد بازجویی قرار نمی گیرند ، خصوصاً جنبه سوال برانگیز رویکرد کاپیتان پرایس . پایان مدرن وارفر بد نیست ، اما یک امر امن است و باعث می شود خودتان به سؤالات سخت تر فکر کنید.

اگرچه ، مدرن وارفر اجازه می دهد تا فراه با گنجاندن عجیب و غریب و بسیار بحث شده فسفر سفید به عنوان سلاح کشنده در بخش مولتی پلیر ، به پایین بیاید. با توجه به اینکه تأکید بخش داستانی تا چه اندازه تأکید دارد که سلاح های شیمیایی یک جنایت جنگی قابل انکار است ، آنرا در بخش مولتی پلیر گنجانده اند، حتی اگر کسی بتواند استدلال کند ، دقیقاً مثل الکس ، که تقریباً در پایان غیرقانونی است.

بخش مولتی پلیر ( چند نفره)

خارج از هرگونه تناقض موضوعی ، بخش مولتی پلیر کال اف دیوتی مدرن وارفر برابر است ، با انواع مختلفی از بازی برای انواع مختلف بازیکنان. در تمام حالت ها ، نقشه ها از ساختار سه خط آشکار به نفع نوک ها ، میل لنگ ها و تن پوش ها جمع می شوند. به طور کلی تعادل رویکردهای نزدیک وجود دارد. جعبه ابزار استاندارد ، بسیار قابل تنظیم برای بارگذاری انتخابی شما ، با انتخاب خوبی از قدرت پردازش ها متناسب با انواع مختلف بازی و سبک های بازی باز می گردد. مدرن وارفر تا حد زیادی دربخش مولتی پلیر نخسه های پیشین کال اف دیوتی را دنبال میکند به جز حالت های جدیدی که به آن اضافه شده است.

غیر قابل انکار است که بخش مولتی پلیر بازی مدرن وارفر در بخش رئالیسم ترکیبی از حالت های کور و هارد کور است و از شکاف ایجاد شده بین آنها به وجود می آید. به طرز عجیب و غریب ، در روشی به نام “واقع گرایی” ، شما می توانید صدمات بیشتری نسبت به هارد کور وارد کنید ، و سلامتی شما مانند آنچه در کُور انجام می شود ، بازسازی می شود. اما رئالیسم HUD را به طور کامل حذف می کند ، و فراتر از هاردکور است تا غذای کشتار را از همه چیز خارج کند.

برای تأیید یک قتل ، شما باید به صدای صوتی که در هنگام مرگ پخش می شود گوش دهید ، همچنین باید گوش دادن به NPC ها را درمورد کمه هایی که به شما هشدار می دهند کیل استریک موجود و اینتل موجود دشمن را گوشزد کنید. این تعادل فوق العاده برای کسانی که بیشتر می خواهند فرصتی برای زنده ماندن یک قراضه داشته باشند ، به جای اینکه در یک یا دو ضربه مانند در هاردکور بمیرند وجود دارد ، اما بقیه چالش ها دست نخورده هستند. این یک تکامل هوشمند و رضایت بخش است و به عنوان یک بازیکن سرسخت و سخت هاردکور ، آن را می توانم ببینم که خودم منحصراً به جلو می رویم.

در حالی که هیچ یک از انواع بازی های جدید در حال خرد شدن زمین نیستند ، برخی از آنها بهتر از سایر موارد هستند. تیم دد مچ ۲۰ ، یک نسخه ۱۰ به ۱۰ از حالت کلاسیک تیمی ۶ به ۶ دد مچ کلاسیک ، کمترین اختراع یا ضمانت از آنهاست ، در عوض به عنوان یک نسخه نفخ تر از تیم دد مچ معمولی با نقشه های بزرگتر عمل می کند که می تواند دوباره به این روند تبدیل شود. یکی از دو نقشه ای که من امتحان کردم ، پل فرات ، همچنین از مشکلات تعادل رنج می برد ؛ از هر دو پراکندگی ، یکی نزدیک به پل تقسیم نقشه است ، و طرف نزدیکتر تقریباً در هر مسابقه ای که بازی می کردم پیروزی تضمین شده بود. تیم من یک بار موفق شد بعد از مدتی مبارزه با تک تیراندازان روی پل ، میانه بازی اسپا را بچرخاند و از آنجا توانستیم نسبتاً آسان صدر را بدست آوریم.

گان فایت ، ضد انعطاف پذیری نسبت به تیم دد مچ ۲۰ است. این یک حالت ۲به۲ است که در آن بار شما در هر دور می چرخد و هدف این است که قبل از رسیدن به اولین مرحله ، دو حریف خود را با وسایل موجود بکشید. گان فایت دارای نقشه های کوچک با دو مسیر اصلی است با داشتن زمین بازی نسبتاً سطح ، نبردها غالباً به طرز خارق العاده ای نزدیک هستند ، و دشوار است که از دست بازی کردن دلسرد شوید زیرا دورها با این سرعت انجام می شوند. همچنین نسخه ای وجود دارد که بدون هیچ سلاح شروع به کار می کنید و باید اسلحه ای را در نقشه پیدا کنید که یک سرگرم کننده قبل ازبخش دیوانه کننده گان فایت است. در هر صورت ، انعطاف شدن بازی های بیشتر به گان فایت همه چیز را سبک نگه می دارد و باعث می شود هر دو نسخه علاوه بر این یک مجموعه عالی برای مجموعه چند نفره باشند .

جنگ زمینی جایی در وسط است. نقشه ها پراکنده هستند و پنج نقطه کنترل برای گرفتن و یک منطقه امن برای هر تیم در هر انتها وجود دارد. برخلاف تیم دد مچ ۲۰ ، شما به راحتی می توانید پس از مرگ با استراحت در هر نقطه تسخیر تیم خود ، یا وسایل نقلیه یا هم تیمی های خود به راحتی به جنگ بپردازید. داشتن امتیازات عینی همچنین برای حفظ چنین بازی بزرگی مفید است . از ۶۴ بازیکن در حال حاضر پشتیبانی می کند . ساختاری تر از تیم دد مچ رایگان برای همه است. این گفته می شود ، مسابقات می توانند کمی بیش از حد طول بکشند ، زیرا هیچ کاری برای شکستن جنگ مداوم برای گرفتن امتیاز وجود ندارد.

همچنین یک حالت دید در شب ، NVG ، برای انتخاب متفاوت نقشه های یکسان ، و با توجه به ماهیت آن ، اوضاع را کمی بیشتر می کند. این تقریباً مانند سایر بازی ها بازی می کند ، اما شما در دید در شب هدف ندارید بلکه لیزر دارید ، و لیزر آن جالب است. شما باید هنگام قرار دادن عکس های خود بسیار محتاط باشید و توجه زیادی به خطوط دید داشته باشید و چه کسی ممکن است ببیند پرتوی شما از کجا می آید. همانند بخش داستانی ، درخشش تهدیدآمیز این پرتوها که از تاریکی عبور می کنند بسیار عالی به نظر می رسند و تغییر جزئی سرعت NVG که در اختیار شماست ، کافی است تا آن را جالب و متمایز از حالت های روز نگه دارید.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر

لینک خرید و دانلود بازی کال اف دیوتی مدرن وار فر

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی پیش از انتشار بازی کارتی شرکت Riot به نام Legends of Runeterra

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۷-8 دقیقه

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

سری God of War تا به امروز بسیار نزدیک به استانداردهای تعیین شده در بازی اصلی ۲۰۰۵ بود. بعد از گذشت بیش از یک دهه (و بسیاری از بازی ها) ، این حس وجود دارد که سونی می خواهد چیزهایی را برای سریال های قدیمی هک و اسلش مخلوط کند. مانند بسیاری از fبازی های محبوب که خود را در سال های اخیر دوباره اختراع کرده اند ، خدای جنگ جدید به درون چاه های RPG در فضای باز فرو می رود. همچنین تمرکز خود را به اساطیر نورس تغییر می دهد ، خدایان و افسانه های یونانی را که پایه و اساس هر بازی قبلی را فراهم می آورد ، کنار می گذارد.

این تغییر عمده همانطور که ما آن را می شناسیم ، پایان God of war را نشان نمی دهد ، بلکه اجازه می دهد DNA سری به شکل جدیدی بیان شود. دلایل بسیاری وجود دارد که باعث می شود تحولات ساختاری یک چیز خوب باشد ، اما این چیزی است که از کراتوس ، ماشین مرگ هالکینگ بدست آمده است و جلوه ای ماندگار می بخشد. یک نماد خشمگین و خونخوار به یک چهره حساس پدر تبدیل شده است. بخشی از او تمایلات خشونت آمیز قدیمی را که مدت ها پیش او را به یک ستاره تبدیل کرده اند ، حفظ می کند. با این حال ، به همراه فرزند خردسالش آرتئوس برای محافظت و راهنمایی ، ما همچنین می بینیم که کراتوسنفس عمیق می کشد و غرایات وحشیانه خود را دفن می کند تا نمونه مثبتی را ارائه دهد.

تماشای کراتوس در مراقبت از حساسیت های کودک خود از همان ابتدا احساس کمی جنجال می کند ، اما به لطف نویسندگی طبیعی ، بازیگران صوتی متناسب و انیمیشن بی عیب و نقص ، می توان به راحتی در سفر دوتایی مکید و از رشد متقابل آنها خرید. گرچه او معلم است ، کراتوس کوهی از اندوه و ترحم خود را حمل می کند که تنها معصومیت پسرش می تواند به او کمک کند تا بر آن غلبه کند. و آترئوس فراز و نشیب های خاص خود را تجربه می کند که ممکن است باعث شود او مسیر بسیار متفاوتی را برای او قرار دهد.

آترئوس در انزوا از خطرات دنیای وحشی پیرامون خود بزرگ شد و به درستی در مواجهه با واقعیت های سرزمینی که توسط خدایان محاصره شده و تحت محاصره خویش قرار دارد ، به درستی نمی تواند جای خود را در آن بدست آورد. این مرگ مادرش قبل از شروع بازی است که آتروس و کراتوس را به بیرون رانده می کند. آرزوی مرگ او این بود که خاکستر او در بالاترین قله زمین پخش شود. به نظر می رسد که اگر شکارچیان وحشی و کینه های وحشتناک به اندازه کافی موانع نباشند ، نمایندگان پانتئون اساطیر نورس در تلاش برای مختل کردن مأموریت خود ، با ایجاد سهام تقویت شده و برخورد نیروهای چشمگیر که انتظار شما از God of War است ، بوجود می آیند.

و مانند پیشینیان خود ، God of War یک نمایشگاه فنی و هنری است. بدون شک یکی از بهترین بازی های کنسولی است که تا کنون منتشر شده است ، با هر محیطی نفس گیر و شخصیت اسطوره ای که توجه چشمگیری به جزئیات و زیباسازی شکوفایی های فراوان دارد. چشم انداز همه این موارد در بدنه و تجهیزات ریز و درشت کراتوس کاملاً مشهود است ، در تأثیرات جوی که محیطهای روستایی به طرز باورنکردنی را به چیزهای رویاها و همچنین در کلیت طراحی و ساختار خود جهان تبدیل می کنند.

بیشتر سفر در حوزه میدگارد تنظیم شده است. در قلب آن دریاچه وسیعی قرار دارد که می توانید با قایق رانی آن را کشف کنید ، با یک خط ساحلی که توسط معماهای اختیاری ، مخالفان قدرتمند و ورودی های مناطق اصلی نقشه قرار دارد. مأموریت شما شما را به اکثر این مکانها منتقل می کند ، و در طول مسیر احتمالاً به مسیرهای دست نیافتنی و چشم انداز گنجینه های آب بندی شده توجه خواهید کرد. صرفاً اتاق کافی برای کشف مسیر اصلی و دلایل خوب وجود دارد که باید بدون توجه به کنجکاوی مورد توجه قرار گیرند ، اما این طعنه ها به ویژه باعث می شوند که با گسترش قابلیت های خود ، مجدداً مناطقی را که قبلاً بازدید کرده اید بررسی کنید.

با پسرکی که در کنار شما هستند ، تیرهای پیکان را شلیک می کنید یا دشمنان بی گناه را خفه می کنید ، در مقابل ترول های غار فاسد قرار خواهید گرفت ، با جانوران برجسته روبرو خواهید شد و در طول سفر خود با صدها جنگجوی فوق العاده طبیعی مبارزه خواهید کرد. کراتوس ترجیح می دهد این روزها از تبر استفاده کند ، که بسیار متفاوت از تیغه های زنجیر شده از آشوب که به او مشهور است عمل می کند. این با توانایی بسیار رضایت بخش و جالب برای احضار جادویی اسلحه به دست شما (مانند ثور و چکش او) همراه است ، حرکتی که هرگز پیر نمی شود.

و واقعاً ، نه به طور کلی جنگیدن. دوربین جدید بدون شانه شما را مستقیماً به درون فرورفتگی سوق می دهد و در نتیجه دید شما را محدود می کند. شما نمی توانید دشمنان را از همه زوایا به یکباره مشاهده کنید و باید همیشه در آن نگهبان باشید. به طور پیش فرض بازی نمادهای مجاورت را به شما هشدار می دهد که از حملات دریافتی هشدار می دهید ، اما ارزش تجربه کردن همه جانبه با طراحی رابط کاربری را برای تجربه همه جانبه تر در هنگام جابجایی چگونگی جریان دعوا ها دارد.

این نادر است که شما در واقع می توانید بدون ایجاد خطر در معرض اسپم قرار دادن اسپم ها باشید ، و این تأکید بر ذهن آگاهی ، فارغ التحصیلی God of War را از افتخارات سنتی هک و اسلحه محکم می کند. واقعیت های جنگ با تبر همچنین باعث می شود تا روند صدمه زدن به دور از آسیب نباشد. اما وقتی متغیرها تراز می شوند و شما را به یک دشمن می سپارد ، دست زدن به تبر قطع کننده کراتوس به او اجازه می دهد تا به سختی برخورد کند و به شما این فرصت را می دهد تا با کمی سبک توان خود را به کار ببندید.

مجموعه اصلی رفتارهای نزدیک و رفتارهای مربوط به سلاح را می توان با ریختن نقاط تجربه در یک درخت مهارت و با فعال کردن توانایی های جادوی روون که به دو ورودی حمله شما متصل است ، گسترش داد. گزینه های زیادی برای در نظر گرفتن و تاکتیک های یادگیری وجود دارد ، از جمله درختان مهارتی برای مبارزه با دست خالی. در هنگام جابجایی از تبر به مشت ، ریتم شگفت انگیزی یافت می شود ، و سپس به حرکت های رضایت بخش اعدام کراتوس می رود ، همه در حالی که جوجه می کشد و از راه آسیب دور می شود.

نبرد God of War از همان ابتدا بسیار عالی است ، اما با پیشرفت مداوم یک لایه جدید پس از دیگری بهتر می شود. شما می توانید کاملاً در مقابل دشمنان بسیار تنبیه کننده ای قرار بگیرید که با مهارت کافی و تسلط هر مهارت در دسترس آسان تر می شوند ، اما می توانید در هر سطحی موفق باشید تا زمانی که به هنر پری کردن و گول زدن حملات دریافتی تسلط پیدا کنید.

نقد و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

آرتئوس به همان اندازه ای که کراتوس بتواند پیکربندی نشده است ، تنظیم می شود ، اما هنوز هم روش های زیادی برای متناسب کردن توانایی های او به دلخواه شما وجود دارد. فلش هایی که او شلیک می کند با انواع مختلف جادو ، با چندین نسخه ابتدایی و عملکردی قابل لمس است و وی در نهایت توانایی احضار حیوانات طیفی را که می توانند به دشمنان آسیب رسانده یا حواس پرت کنند ، یا جمع آوری اقلام بدست می آورد. با تشکر از چیدمان دکمه های هوشمند ، در حالی که فرمان آرتئوس را می دهید ، در ضمن حمله و دفاع به عنوان کراتوس بسیار آسان است. God of War به شما امکان می دهد در هر لحظه انجام دهید و باعث می شود در جریان روند احساس جنگجو با تجربه شوید.

زره هایی که کراتوس و آرتئوس می پوشند می توانند بر طیف وسیعی از آمار شخصیت ها ، تمایلات ابتدایی تأثیر بگذارند ، و ممکن است شامل اسلات هایی برای جذابیت هایی باشد که جوایز دیگری را نیز اعطا می کنند. زره پوش را می توان با استفاده از معدود منابع پراکنده در جهان خریداری و ساخت ، و توسط دو آهنگر بازی می توان آن را ارتقا داد: دو برادر کوتوله که دائماً با یکدیگر اختلاف دارند. بروک ، کوتوله‌ی آبی ناخوشایند و سیندری ، یک فرد همکار بسیار ژرف و در عین حال غم‌انگیز از نظر ژرموفیبیک وجود دارد – شلوغی که معمولاً خنده دار است ، هرچند که گاهی اوقات کمی سخت هم فشار می آورد.

هرچقدر هم که هر دو لذت بخش باشند ، میمیر است که در نهایت نمایش را سرقت می کند. حماسه شاخدار و یک چشم با شما و آتروس برای اکثر بازی ها همراهی می کند ، و به عنوان راهنمای شما برای میدگارد و یک منبع درونی به بیرون و خارج از سیاست های نورس می باشد. میمیر و آهنگران شخصیت های فردی قوی دارند ، مانند هر شخصیت دیگری که در طول بازی با آنها ملاقات می کنید. ما به طور کلی هویت های دیگر را مبهم نگه می داریم تا از خرابکاری ها جلوگیری کنیم ، اما صرف نظر از اینکه چه کسی به آن دست می زنید ، بازیگران God of War قوی ، قانع کننده و عجیب دلربا هستند. اما دستاورد واقعی این است که ، حتی اگر تنها تعداد معدودی شخصیت برای تعامل وجود داشته باشد ، شخصیتهای بزرگ آنها ماجراهای شما را با حکایات خیره کننده ای که شما را به سمت جهان می کشاند و زمین را با حس ملموس تاریخ رنگ می کنند ، رنگ می کنند.

اگر قطعه ای از مأموریت فراگیر وجود داشته باشد که مانند یک حرکت اجباری باشد ، این نبرد نهایی علیه آنتاگونیست اصلی است. او از نظر روایی عالی است ، به شکلی پرده برداری می کند که دیدگاه شما را تغییر می دهد ، اما این خود مبارزه است که شما را به آرزو می رساند. تعداد زیادی نبردهای بزرگ رئیس و تست مهارت در طول بازی وجود دارد ، اما این نبرد به همان ارتفاعات نمی رسد و احساس می کند که کمی ایمن بازی شده است. این می تواند اثری از پیکربندی کراتوس و آرتئوس باشد ، یا در ابتدا ممکن است خیلی ساده باشد. خوشبختانه ، این همه بازی آستین خود را ندارد.

به نظر می رسد دو قسمت اختیاری به طور خاص با بازی آخر بازی در ذهن طراحی شده اند. Muspelheim اول ، مجموعه ای از نبردها را در عرصه های مختلف احاطه شده با جریان های گدازه و زمین سوخته ارائه می دهد. برخی از محاکمات صرفاً علیه دشمنان قوی می جنگند ، در حالی که برخی دیگر شما را مجبور به شکست امواج در پشت سر هم می کنید – اگر حتی یک دشمن زنده بماند ، فقط چند ثانیه طول می کشد تا دیگران به طور خودکار قیام کنند. قلمرو دیگر ، نیفلهایم ، هر بار که بازدید می کنید به طور تصادفی تولید می شود ، اما همیشه پر از گاز سمی است. هدف این است که برای زنده ماندن تا آنجا که ممکن است در حالی که شلاق زدن کشته و جمع آوری گنج ، و فرار قبل از سم نگه می دارد. هر دو موقعیت مکانی تمرینات پرتنش و پاداش را ارائه می دهند که فقط در صورت بازی در بهترین حالت ممکن است.

و شانس این است که شما آنقدر تحت تأثیر قدم زدن داستان و پردازش رویدادها قرار می گیرید که تعداد زیادی فعالیت جانبی دیگر پس از گذراندن اعتبار ، در میدگارد سرار و ماموریت ها است. در حالی که بیشتر بازی هایی که فرصت های طولانی و متنوع تلاش را دارند ، تمایل دارند که تا آخر عمر کمی مسکوت کنند ، God of War تأثیر متضاد دارد. این به مراتب طولانی تر از آن چیزی است که باید باشد ، اگرچه امیدوار هستید که هرگز از انجام کارهایی فرار نکنید.

از بسیاری جهات ، God of War همان چیزی است که همیشه این سریال بوده است. این یک بازی اکشن تماشایی با قطعات مجموعه حماسه ، ارزش تولید بودجه بزرگ و مبارزه سخت است که با پیشرفت شما تب و تاب تر و چشمگیر تر می شود. آنچه ممکن است شما را شگفت زده کند این است که داستان سرایی آن به چه اندازه بالغ شده است. مانند کراتوس ، نسخه های گذشته را به یاد می آورد و در عین حال لزوم پیشرفت را نیز تصدیق می کند. همه چیز جدیدی که انجام می دهد برای بهتر شدن است و هر آنچه را که در نتیجه بهره می برد ، سود می برد. کراتوس دیگر یک وحشی قابل پیش بینی نیست. God of War دیگر یک سریال اکشن قدیمی نیست. با این راه اندازی مجدد ، با اطمینان مسیر جدیدی را طی می کند که امیدوارم به دنبال ماجراهای هیجان انگیز تری باشد.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake بسیار زیبا و وفادار است

اخبار

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۵-2 دقیقه

Final Fantasy VII Remake

Square Enix با تأخیر بیشتر در آوریل ، سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake را نشان داد ، درست از دو ماه قبل از انتشار بازی که این باعث تاسف است.

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake به یاد ماندنی است و نمای زیبایی از افق Midgar و مظلومیت تاسیسات Shinra در سطح شهر به شما نشان می دهد. همچنین اولین باری است که شخصیت Cloud را مشاهده می کنید ، زیرا او برخی از مانورهای جسورانه را برای سوار شدن به یک قطار در حال حرکت و شروع مأموریت بهمن در ابتدای بازی بیرون می کشد. بازسازی فوق العاده وفادار به اصل است ، همانطور که در زیر می بینید.

Square Enix طی چند روز گذشته به شدت طعمه Final Fantasy VII Remake را گرفته است. مجموعه ای از تصاویر منتشر شده دیروز ، نگاه های جدیدی به بازیگران اصلی نشان داد ، برخی عکس های اولیه مورد علاقه های سریال مانند Chocobo ، و نگاهی اجمالی به برخی از قسمت های جانبی که می توانید از مسیر ضرب و شتم استفاده کنید.

Final Fantasy VII Remake قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل در PS4 به طور انحصاری منتشر شود. انتظار می رود انحصاری با مدت زمان محدود به مدت یک سال ادامه یابد و نسخه های منتشر شده پس از آن انتظار می رود.

مطلب پیشنهادی: زمان انتشار بازی Final Fantasy VII Remake به تعویق افتاد!

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی