معرفی و بررسی بازی Death Stranding – بندرگاه و تحویل

time

15 دقیقه-۱۰ آبان ۱۳۹۸

main-image

در یک بخش ، بازی Death Stranding درباره آمریکا است. اما هدف واقعی شما در این زمینه کمک به مردم ، جمع کردن آنها و ایجاد ارتباطات نه برای مفهوم مبهم آمریکا بلکه به خاطر کمک به مردم درون آن است. Death Stranding در جدیت و خوش بینی خود بی اعتنا است . مطمئناً بدون انتقادهایش به آمریکا ، و بدون چالش ها و مشکلاتش است ، اما با این وجود ذاتاً امیدوار است. این یک بازی متراکم ، پیچیده و آرام با نقشه ای است که واقعاً در مکان هایی فوق العاده قرار می گیرد ، اما در اصل آن هرگز از قدرت و هدفی که در ارتباطات انسانی می توانیم پیدا کنیم متوقف نمی شود و این برجسته ترین دستاورد آن است.

آمریکا خراب است و این وظیفه شماست که دوباره آن را کنار هم بگذارید. این یک سفارش بلند است بسیاری از مردم به آن اعتقاد دارند ، اما شما مطمئن نیستید که این کار را می کنید. این تنها پیاده روی های تنهایی ، خطرناک و بلند کردن فوق العاده سنگین را در پیش خواهد گرفت ، و این دقیقاً مشخص نیست که آمریکا در وهله اول به چه معنی است. شما به هر حال مشخص کرده اید ، تالاب ها و تپه های صخره ای را با پای پیاده می روید ، کاملاً نمی دانید کجا می روید. به غیر از هیولاهایی که کاملاً نمی توانید ببینید ، در بیشتر اوقات واقعاً شخص دیگری جز آنها وجود ندارد ، فقط شما و افکار تان هستید که باید با یکدیگر خلوت کنید و به مکان درست بروید.

دست ها در سرتاسر آمریکا

بازسازی کشور به همان آسانی است که هر شهر دورافتاده ، ایستگاهی و فردی را به یک شبکه می رساند ، استخوان های آن توسط یک سازمان شبه دولتی به نام پل ها گذاشته شده است. به عنوان سام پورتر بریج (با بازی نورمن ریدوس) ، تنها کاری که باید برای بدست آوردن مردم داشته باشید این است که بسته هایی را برای آنها به ارمغان بیاورد. اکثر مردم به دلیل هیولاهای اسرارآمیز به نام BT هرگز به بیرون نمی روند ، اما برخلاف اکثر مردم ، سام می تواند آنها را به اندازه کافی حس کند تا از کنار آنها عبور کند و محموله های مهمی را به مقصد خود برساند.

تحویل می تواند سخت باشد. شما در مورد تحویل های خود در چند دسته ارزیابی می شوید ، اما وضعیت محموله می تواند باعث فرار یا خراب شدن شود و عوامل زیادی علیه شما کار می کنند. این منظره می تواند بسیار مجازات کننده باشد ، از محدوده تپه های صعب العبور سنگی گرفته تا رودخانه هایی که بیش از حد عمیق و گسترده برای عبور از بی رویه هستند. در کنار BT ها ، باید با چیزی به نام Timefall هم مقابله کنید که نوعی باران که به سرعت در بیشتر مواردی که لمس می کند ، پیری و وخامت را تسریع می کند. قرار گرفتن در معرض طولانی مدت با Timefall باعث صدمه زدن یا خراب شدن کامل بار شما می شود ، همانطور که می توانید لغزش و سقوط ، برخورد دشمن و یا در بعضی موارد فقط خشن بودن با آن را خراب کنید. حتی کوچکترین سنگها نیز می توانند شما را به سمت بالا سوق دهند. به منظور حفظ جای خود ، باید توجه داشته باشید که در کجا قدم می زنید ، تعادل خود را با محرک های موجود در زمین خشن یا هنگام حمل چیزهای زیادی حفظ کنید.

اگرچه به مقصد خود برسید ، با ستایش می روید. فرد گیرنده احتمالاً از چهره شما تشکر می کند (البته به عنوان هولوگرام) ، و سپس آنها یک سری لایک به سبک رسانه های اجتماعی به شما هدیه می دهند. شما با صفحه نمایش نتایج چند صفحه ای مطابقت دارید که همه دوستانی را که برای تحویل دریافت کرده اید نشان می دهد و در کدام دسته ها ، به علاوه یک رتبه کلی برای تحویل خود ، مهم نیست که چقدر کوچک باشد ، تقویت مثبت آن به 11 مورد رسیده است. با دریافت لایک ها شما میتوانید لوازم خود را ارتقا دهید، و با بالاتر رفتن سطح ، می توانید وزن بیشتری را تحمل کرده یا تعادل خود را بهتر حفظ کنید ، از جمله مزایای دیگر این کار خوب را نیز مشاهده میکنید . همچنین تحویل ها با هر شهر ، پاسگاه یا شخص دیگری در رتبه بندی ارتباط برقرار میکنند و با افزایش این تعداد ، شما وسایل بهتری و گاهی هدایا به دست می آورید تا تلاشهای خود را برای کمک کردن به دیگران بیشتر کنید.

خلاصه ، شما مقدار زیادی می دهید و در عوض چیزهای زیادی کسب می کنید. تعداد تحویل های اجباری نسبتاً کمی برای پیشبرد داستان وجود دارد ، اما تعداد ظاهرا نامحدودی از تحویل های اختیاری وجود دارد ، و من اغلب خودم را در حال برداشتن سفارشات تعیین شده برای هر مکانی که در راه من باشد پیدا کردم. این چرخه ای است که به راحتی وارد آن می شوید. مهم نیست که تحویل شما چقدر دشوار باشد و یا مسافت را تا چه حد ، حداقل با قدردانی روبرو خواهید شد ، به احتمال زیاد از انجام تحویل سخت احساس رضایت خواهید داشت و غالباً ابزاری برای آسانتر کردن تحویل های آینده به شما داده می شود. مهمتر از همه ، هرچند افزایش اوراق قرضه شما با مردم این است که چگونه آنها را در شبکه دریافت می کنید ، و شبکه همان چیزی است که این حلقه اصلی را فراتر از رضایت ساده از انجام وظایف و گرفتن جوایز قرار می دهد.

معرفی و بررسی بازی Death Stranding

شبکه کایرال نوعی اینترنت سوپاپ است که به شما امکان می دهد تا اشیاء پرینت سه بعدی را تهیه کنید ، که بسیار مفید است و به خودی خود یک انگیزه قوی است. هنگامی که در یک ترمینال متصل به شبکه کایرال هستید ، می توانید نردبان و طناب مخصوص تراورس را چاپ کنید ، چکمه های جدیدی را که فرسوده شماست ، اسپری تعمیر ظروف آسیب دیده و اصولاً هر چیز دیگری را که لازم دارید با خیال راحت محموله را تحویل بگیرید تا زمانی که برنامه ای دارید . همچنین می توانید در مناطق باز تحت پوشش شبکه ، یک پرینتر قابل حمل را ایجاد کنید که سازه هایی را برای شما ایجاد می کند . چیزهایی مانند پل ها ، برج های نگهبانی و ژنراتورها ، که در هنگام شروع استفاده از وسایل نقلیه و قدرت باتری ها ، مهم هستند.

شبکه کایرال همچنین به شما امکان دسترسی به مؤلفه آنلاین بازی را می دهد ، که کاملاً ضروری است. شما هرگز بازیکنان دیگر را در محیط نمی بینید ، اما تأثیر آنها در اطراف شما است؛ هنگامی که یک منطقه در شبکه است ، می توانید ساختارها و اشیاء به جای مانده توسط بازیکنان دیگر را در طول سفر خود ، به علاوه علائم مفیدی که آنها فقط برای کسانی که بعد از آنها آمده اند ، بگذارید. شما می توانید محموله گمشده شخص دیگری را نیز بردارید و آن را نیز برای آنها تحویل دهید ، با دانستن اینکه ممکن است شخص دیگری در بعضی مواقع مال شما را پیدا کند و کار شما را به همان مهربانی انجام دهد.

معرفی و بررسی بازی Death Stranding

در بهترین لحظات Death Stranding ، تسکین و قدردانی از شخصی که حتی نمی شناسید را احساس می کنید ، یک تجربه چند نفره بی نظیر است. در یک لحظه از بازی من ، توسط MULEs ، دشمنان انسانی که عاشق دزدی محموله هستند تحت تعقیب قرار گرفتم. من در دوچرخه بودم که وظیفه تحویل حساس به زمان را داشتم ، تقریباً هر کاری انجام می دادم و کاملاً بی اختیار برای مقابله با تهدیدات خارجی بودم. ز شدت وحشت ، من دوچرخه ام را به درون یک دره انداختم . از آنجا که من به آرامی راه خود را از آنجا خارج کردم ، تماشا می کردم که باتری دوچرخه ام به رنگ قرمز فرو رفته است و می ترسیدم که با تمام محموله های من و هیچ وسیله نقلیه ایی پیدا نکنم ، هنوز هم کاملاً دور از مقصد من است. من گوشه ای را گرد کردم و خودم را در منطقه شارژ یک ژنراتور قرار داده شده توسط بازیکن دیگر پیدا کردم ، گویی که آنها می دانند که من در همان لحظه دقیق به آن نیاز دارم. آنها احتمالاً فقط آن را در آنجا قرار داده اند زیرا به یک شارژ سریع نیاز داشتند ، اما برای من ، این یک امر نجات بود.

شما می توانید در Death Stranding برای این ساختارهای پخش کننده به بازیکنان لایک بدهید و دریافت کنید ، و دقیقاً مانند تحویل های استاندارد ، این یک انگیزه قوی برای انجام کارهایی مفید برای شخص دیگر است. در بخش های ابتدایی بازی ، من از ساختار دیگران استفاده می کردم خیلی بیشتر از اینکه دیگران را پشت سر بگذارم. اما می خواستم آنرا پرداخت کنم و بدانم که از کمک من قدردانی می شود ، بنابراین شروع به ساختن سازه هایی کردم که خودم واقعاً نیازی به آن ندارم. نقشه به عنوان مثال ساختارهای آنلاین را نشان می دهد ، و مکانهایی را که می توانید برای دیگران پر کنید ، آسان تر می کند. در ابتدا ، سیستم لایک به نظر می رسد کاملاً واضح درباره رسانه های اجتماعی و وابستگی ما به اعتبار خارجی است. اما آنقدر انتقادی نیست که یک چرخش مثبت روی یک نیاز بسیار انسانی به پذیرش باشد و سیستم کار قابل توجهی را انجام می دهد و از شما می خواهد به بهترین وجه خود را برای اطرافیان ، NPC ها و افراد واقعی وقف کنید. احساس واقعی قدردانی می تواند یک اتفاق نادر در زندگی باشد و در سادگی در اینجا قدرتمند است.

روش فوق العاده ایی به نام BB

چند ساعت اول بازی کمترین سرعت را دارد و بخش عمده ای از آن به این دلیل است که شما فوراً به قسمت آنلاین دسترسی ندارید. این یک زمان بسیار باورنکردنی است که در طی آن شما فقط قدم می زنید. کارهایی که در اوایل کار انجام می دهید به ویژه در صورت عدم وجود تجهیزات پیشرفته بسیار پر زحمت است و این به شما کمک می کند تا از سایر بازیکنان و وسایل بهتر در پیشروی شما قدردانی کنید.

حتی با باز شدن گیم پلی Death Stranding ، تقریباً هیچ توضیحی درباره بخش داستانی به دست نمی آورید. در ابتدا همه چیز به نظر می رسد احمقانه است و می توانید در استعاره ها گم شوید. به عنوان مثال ، هر شهری که باید به شبکه کایرال اضافه کنید دارای “قفل” است و همه آنها به عنوان “قفل” در رشته ای که کشور را به هم وصل می کند ، گفته می شوند. قرار دادن محصولات عجیب و غریب و غیرمجاز در قالب نوشیدنی های انرژی هیولا و نمایش فوق العاده نورمن ریدوس وجود دارد. شباهت Guillermo del Toro برای نوعی شخصیت دلباخته به نام مرگ مرد استفاده می شود و در این بازی زنی به نام فراگیل در یک بازی درباره ارائه بسته ها وجود دارد.

معرفی و بررسی بازی Death Stranding

اما داستان واقعاً عمیق تر از آن است. در راستای مضمون ارتباط انسانی ، هر یک از شخصیتهای اصلی که با آنها ملاقات کرده و با آنها کار می کنید داستان خاص خود را برای گفتن دارند. همه آنها یک دیدگاه منحصر به فرد در مورد مرگ دارند که به آنها چشم اندازی بی نظیر از زندگی می بخشد ، و پرده برداری از شخصیت های آنها ، از سرچشمه واقعی نامهای آنها که معمولاً تحت اللفظی خود هستند ، کمک می کند تا کلیه ملیله های Death Stranding را از تجربیات بشری بگیرند. در حالی که به سام باز می شوند ، سام به نوبه خود با آنها روبرو می شود و در شخصیت خودش از مرد محفوظ و بی هیجانی که ظاهراً در آغاز حضور داشت ، به شخصیتی مجزا تبدیل می شود. من به طور خاص عاشق سام ، فراگیل ، و مادربزرگ شدم ، و حتی شخصیت هایی که دوست نداشتم به همان اندازه به پیام کلی بازی درباره امید و عشق در مواجهه با مصیبت اضافه می کنند.

شخصیت محبوب من و مهمترین آنها BB است. BB ها در غلافهایی هستند که می توانند وجود BT را تشخیص دهند ، و به درایورهایی مانند سام صادر می شود تا به آنها در جهت یابی در مناطق خطرناک کمک کند. به شما گفته می شود BB را مانند تجهیزات درمان کنید ، نه نوزادان واقعی ، اما فکر کردن درباره BB خود از این طریق غیرممکن است. پر از شخصیت است ، هنگام خوشحالی و گریه کردن هنگام استرس ، احساساتی می شود. حتی هر از گاهی به شما هشدار میدهد که فرزندان زیادی در دنیای منزوی و ترسناک Death Stranding باقی نمانده اند ، اما BB یادآوری شما این است که آینده بدون توجه به این که درباره خود آمریکا چه احساسی دارید ، بر شما حساب می شود. عشقی که بین سام و BB رشد می کند ، چیزی از دل ندارد.

معرفی و بررسی بازی Death Stranding

ارتباط با داستان Death Stranding ، دقیقاً مانند ارتباط با NPC و سایر بازیکنان ، می تواند کارساز باشد. این داستانی نیست که بلافاصله بر روی یک سطح کلیک کند ، و رمز و راز دراماتیک و علم خارج از دیوار در ابتدا از بین نمی رود. اما این یک داستان احساسی است و از همه مهمتر ، و حس کردن چیزها در حالی که کاملاً ممکن است ، به ویژه اگر نامه ها و مصاحبه ها را بخوانید که جزئیات مربوط به بخش کوچکی از علاقه های شما را می خواند، به اندازه تأمل در مورد چگونگی ایجاد شما مهم نیست.

شما نیز فرصت های زیادی برای انجام این کار دارید. در لحظات آرام سفر ، معمولاً در نزدیکی مقصد ، ممکن است موسیقی شروع به پخش کند. موسیقی متن فیلم ، که اکثراً از یک گروه با Low Roar تشکیل شده است و یک پدیده است ، نوعی موسیقی متداول عامیانه است که به تنهایی سفر خود را از طریق یک علفزار یا پایین کوه انجام می دهد. از آنجا که عمل پیاده روی بسیار درگیر است ، زمان آن نیست که کاملاً منطقه را جدا کنیم. وقت آن است که احساسات خود را احساس کنید یا حداقل در مورد سفرهای بعدی فکر کنید.

جنگ ، اما نه به مرگ

در Death Stranding شما می توانید به زودی از آن فضای مجازی خارج شوید ، با تغییر موسیقی شلوغ کننده که سیگنال قلمرو BT را نشان می دهد. BT های دیگر دنیای BT با نزدیک شدن به شما می توانند وحشتناک باشند و در اوایل ، بهترین شرط شما یخ زدن در آهنگ های شما و نفس کشیدن خود را تا زمانی که ممکن است کاهش دهید تا بتوانید بی سر و صدا از طرف آنها رد شوید. اما مواقعیتی وجود دارد که شما باید به شکل واقعی خود با یک BT بجنگید و برای آن ، شما اسلحه های تخصصی دارید تا آنها را سرنگون کنید. این BT ها اشکال انسانی نیستند که بر فراز زمین شناور می شوند بلکه وحشت بزرگی از جنس پیر است که زیر ابرهای خون می پیچند. نبرد از نظر مکانیکی ساده است و شما بیشتر باید قبل از آنکه به شما ضربه بزنند ، کمی حرکت کنید و به آنها ضربه بزنید ، اما آنها از لحاظ بصری هوشیار هستند.

شما اسلحه ای را که روی دشمنان زنده کار می کند تا 25 ساعت دریافت نمی کنید ، اما حتی پس از آن ، غیر کشنده است. شما بطور فعال از کشتن در Death Stranding هدایت می شوید ، زیرا وقتی مردم می میرند ، بدن آنها اساساً به هسته ای می رود و به سطح شهرها می رسند و چیزی جز دهانه ها و تی ان تی ها در پی آنها باقی نمی ماند. مهمتر از آن ، دشمنان اصلی بشر MULE هستند ، بندرهای سابق دقیقاً مانند سام که توسط یک دنیای خودکار خراب شده اند . آنها در اصل به ناامیدی خود برای داشتن شغل و هدفی مانند کلمه هرچه بیشتر معتاد شده اند و به محموله های باری چشم دارند. مردم با ماشین آلات جایگزین می شوند. آنها شر نیستند ، و به نظر می رسد کشتن آنها بیش از حد مجاز است. به راحتی کافی است که آنها را با استفاده از روشهای غیرمترقبه ای که همچنان با باز شدن بازی باز می کنید ، سرنگون کنید. من در بازی خود تنها یک نفر را نکشته ام ، اگرچه ضرب و شتم آنها رضایت بخش است.

معرفی و بررسی بازی Death Stranding

در حالی که BT و MULE ها هنگام تحویل کالا بارها نگرانی من هستند ، شخصیت مادس میکلسن نیز وجود دارد ، مردی که از طریق خاطراتی که سام معرفی کرده است هنگام اتصال به غلاف BB می بیند. او بخش های اختصاصی خود را نشان می دهد که ساعت تحویل های ساده را نشان می دهد ، و این بخش های بسیار کوتاه که بسیار کوتاه هستند در جهت هنری خود جالب توجه هستند و به بقیه بازی اضافه می کنند. بلافاصله مشخص نیست که او چه کسی دشمن ، دوست بالقوه یا چیز دیگری به طور کامل است ، اما او در ابهام خود فریبنده است.

کاریکاتوریک ترین دشمن تروی بیکر هیگز است ، تروریستی که به نظر می رسد ناهنجاری های او هیچ محدودیتی ندارد. از بین همه شخصیت ها ، هیگز ضعیف ترین است و تفاوت های کمتری نسبت به هر کس دیگری در بازیگران دارد. او واقعاً فقط به عنوان یک شخصیت بد برای ایجاد انگیزه در بازی های ویدئویی سنتی تر از تحویل بسته ها و کمک به مردم ، وجود دارد ، اما او و گروه تروریستی بی چهره وسیله ای برای رسیدن به هدف نسبت به افراد شرور تمام عیار هستند. او برای برخی از مبارزات مهم BT ، کاتالیزور است و در آخر ، شاید یک یادآوری شدید باشد که حتی در تاریکی ترین چیز ممکن است امید به ماندن داشته باشید.

Death Stranding هم در داستان و هم در گیم پلی بازی خود را بیان می کند که عدم رعایت خود چیزی است که باعث می شود کارهایی که ارزش انجام آن را دارند و زندگی ، ارزش زندگی را فراهم می کند.

Death Stranding یک بازی سخت برای جذب است. موضوعات متنوعی درهم تنیده بسیاری وجود دارد ، و نام های احمقانه ، لحظه های ذرت و نمایش سنگین پیام های دیگری را نشان می دهد که بسیار ساده است. این اتفاق در لحظات دلپذیرتر بازی بسیار واضح تر به وجود می آید ، وقتی نردبان مورد نیاز خود را پیدا می کنید که بازیکن دیگری پشت سر گذاشته یا نامه ای از NPC دریافت می کند که از تلاشهای شما تشکر می کند. بدون نادیده گرفتن درد مثبت است. در حقیقت ، هم در داستان و هم در گیم پلی آن استدلال می کند که بدبختی چیزی است که باعث می شود کارهایی که ارزش انجام آن را دارند و زندگی ارزش زندگی را فراهم می کند. این یک بازی است که نیاز به صبر ، شفقت و عشق دارد ، و همچنین یکی از مواردی است که ما در حال حاضر به آن احتیاج داریم.

اطلاعات تکمیلی در مورد این بازی در سایت ویکی پدیا

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی The Outer Worlds

Author: blackincubus

iam admin

LoadingFavoritetag

0

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی