Hearthstone Battlegrounds ، مقدمه ای برای نبرد اتوماتیک برای طرفداران این بازی

time

5 دقیقه-۱۳۹۸/۰۸/۲۱

main-image

بلیزارد حالت کاملاً جدیدی را توسعه داده و آماده کرده است که به نظر می رسد با هدف دستیابی به خارج از مخاطبان سنتی Hearthstone انجام شود. Hearthstone Battlegrounds ژانرهای محبوب نبرد اتوماتیک ، همه در چارچوب آشنا مکانیک CCG استودیویی است. اما اگرچه می تواند یک معرفی آشنا و دوستانه auto-chess برای کارکشتگان Hearthstone باشد و یا ممکن است به گوش مخاطبان اصلی نرسد.

بلیزارد سالهاست که به طور مداوم بروزرسانی ها و بسط های Hearthstone را منتشر می کند ، اما منصفانه است که در این مرحله بگوییم که بازی کارت ، زمانی که یک موفقیت انفجاری و غافلگیر کننده بود ، اکنون در حال پذیرایی از وفادارترین مخاطب خود است. تغییراتی که در جامعه احساس انبوه می شود ، مانند روند اخیر در آوردن کارت های ویژه یا بازنشسته بین موارد اضافی برای مخلوط کردن متا ، برای رسیدن به خارج از پایه بازیکنان مستقر در آن اقدامات زیادی انجام نداده است.

نبرد اتوماتیک ، که گاهی اوقات به عنوان auto-chess نیز نامیده می شوند ، طی یک سال گذشته محبوبیت خود را زیاد کردند و با شروع حالت Doto 2 Auto-Chess شروع به کار کردند. اساساً ژانر مربوط به سرمایه گذاری است ، زیرا شما خرید ارتش خود را برای شرکت در نبردهای خودکار برنامه ریزی می کنید. این استراتژی کاملاً در دوره هایی بین دورهای جنگ واقعی صورت می گیرد ، اما پیچیدگی استراتژی های خرید و موقعیت یابی می تواند در بازی های سطح بالا دلهره آور باشد.

Hearthstone نام خود را به عنوان یک بازی با قابلیت جمع آوری آسان برای یادگیری کارت خواند. مکانیک و UI همه کاملاً مشخص شده بودند ، و پس از یک عمر CCG کنجکاو ، سرانجام یکی از آنها را پیدا کردم که به آرامی مرا با ژانر معرفی کرد. سالها بعد ، این بازی به طبیعت دوم تبدیل شده است. مکانیک بر روی خود جمع شده و ساخته شده است ، اما من از زمان بنیاد در آنجا بوده ام ، بنابراین همه اینها منطقی است. به نظر می رسد که میدان های نبرد برای انجام همان کارها برای نبرد اتوماتیک ، و مانند CCG ها علاقه مند به یادگیری طنابهای ژانر در حال ظهور هستند.

بلیزارد راهی برای درست کردن UI ساده و واضح دارد و این استعداد در صحنه های Battlefields در معرض نمایش کامل است. حتی تماشای اولین نمایش در BlizzCon احساس دلهره آور بود ، با یک کدخورده از کلیدواژه ها و مکانیک های عجیب ، که من هیچ اشاره ای به آن نداشتم. از طرف دیگر تجربه درون بازی کاملاً دوستانه است. بعد از یک آموزش کوتاه که توضیح در مورد ریتم یک مسابقه ، احساس می کردم کاملاً مجهز شده ام تا بتوانم در یک بازی زنده مقابل حریفان انسانی قرار بگیرم.

مانند هر بازی اتوماتیک ، Hearthstone Battlegrounds یک بازی با ارزش است ، زیرا شما مینیون های خریداری و فروش می کنید و یا با استفاده از ارز درون بازی ، میخانه خود را ارتقا می دهید تا قدرت خود را در هیئت مدیره به حداکثر برساند. درست همانطور که هارتستون هزینه مانا را ۱۰ برابر کرد ، Hearthstone Battlegrounds تعداد سکه ها را در بازی نگه می دارد و ارتقاء میخانه های موجود با قابلیت کنترل کم می باشد. شما هرگز نمی توانید در هر دور از خریدهای خاص ، مداوا و گردش بیش از ۱۰ طلا را مدیریت کنید.

شما در مقابل هفت حریف دیگر قرار دارید ، هرکدام نیز همین کار را انجام می دهند ، و دور آن شامل تیم های شما است که با طرف مقابل می جنگند تا اینکه فقط یک تیم مینیونی داشته باشد. هر کدام از طرفین از بین بروند ، به طرف حریف آسیب می رساند ، و سپس همه به فروشگاه می روند تا دوباره امتحان کنند. این تکرار تا زمانی که فقط یکی از هشت بازیکن باقی مانده باشد. این ریتم باعث می شود تمرکز کمتر بر روی نظم بازی یا تصمیم گیری در مورد حمله به چهره حریف همانند Hearthstone سنتی ، و بیشتر در مورد استراتژی قرار دادن و خرید مینیون ها باشد. ( ویدیو زیر از یوتیوب است و برای مشاهده نیاز به VPN یا پروکسی دارد)

فعلاً ، متا نسبتاً محدود احساس می شود. ۲۴ قهرمان برای انتخاب وجود دارد ، اما اکثر آنها قدرتهای مشابهی دارند ، یعنی برخی از روشها برای خنثی کردن یک قبیله مینیون وجود دارد. آن قبایل نیز محدود هستند. در حال حاضر فقط تعداد کمی از مینیون ها در قبایل Mech ، Beast ، Demon و Murloc وجود دارند و پس از تعداد انگشت شماری از بازی ها می آموزید که چگونه می توانید هم افزایی خود را برای هر یک به حداکثر برسانید. در حال حاضر ، تقریباً استراتژی های بی پروا وجود دارد ، به خصوص در مورد هم افزایی Mech. سایر قهرمانان خرید و فروش تهاجمی را تشویق می کنند ، و هر قهرمانی می تواند زنده باشد ، اما برخی از آنها مورد علاقه های بدیهی هستند و به نظر می رسد نروها اجتناب ناپذیر هستند.

حداقل در حالت بتا ، حالت Hearthstone Battlegrounds از ساختار تشویقی زیادی برخوردار نیست، برخلاف حالت غیر استاندارد دیگر ، Arena ، که به هزینه ورود نیاز دارد و پاداش بالقوه بزرگی را برای عملکرد عالی ارائه می دهد. میدان های جنگی چنین هزینه ورودی ندارند و به سادگی رتبه ای را برای شما ارائه می دهند که بعد از هر مسابقه بالا می رود یا پایین می آید. بلیزارد در مورد اینکه آیا به هیچ وجه پاداش ارائه نمی دهد ، جزئیات آن را توضیح نداده است. این باعث می شود حالت کمی احساس شود ، مانند بازی کردن در یک ضرب و شتم میخانه ، بعد از اینکه قبلاً جوایز هفتگی خود را دریافت کرده اید. از آنجایی که قهرمانان به عنوان انتخاب های کلاس حساب نمی شوند ، آنها برای انجام تلاش روزانه نیز واجد شرایط نیستند.

ساختار پاداش ممکن است بعد از دوره بتا تغییر کند. حداقل در حال حاضر ، با خرید بسته های جدیدترین نسخه ، تجربه کمی بهبود یافته است (برای بتا ، این به عنوان گسترش بعدی نزول اژدها در نظر گرفته می شود). شما می توانید ردیابی دقیق آماری ، انتخاب سه قهرمان به جای دو نفر ، و احساسات بسته به تعداد بسته های خریداری شده دریافت کنید ، اما هیچ یک از این ویژگی ها کاملاً ضروری به نظر نمی رسند.

سرانجام ، Hearthstone Battlegrounds به معرفی من با نبرد اتومکاتیک کمک کرد. من احساس توانایی و آمادگی بیشتری دارم تا دیگران را با پایه ای که این ساخته شده امتحان کنم. اما نمی توانم کمک کنم اما تعجب می کنم که آیا این تجربه برای کسی که کمتر با Hearthstone آشنا باشد ، همین خواهد بود. این مجموعه تعداد واحدهای جدیدی را معرفی می کند که برای حالت سفارشی ساخته شده اند ، اما بیشتر آنها به مینیون ها و مکانیک هایی متکی هستند که بازیکنان دیرینه Hearthstone با یک نگاه می فهمند. اگر کسی بدون آن پایه و اساس وارد شود ، من نگران این هستم که تلاش برای خواندن و درک اطلاعات هر واحد در حالی که تحت محدودیت زمانی سختی قرار دارد می تواند ناامید کننده باشد. اگر چنین باشد ، میدانهای جنگ ممکن است حرکتی دیگر باشد که دلپذیر جامعه Hearthstone باشد ، بدون اینکه به خارج از آن برسد.

مطلب پیشنهادی: بازی هایی که در ماه نوامبر ۲۰۱۹ منتشر میشوند + تاریخ دقیق انتشار

Author: blackincubus

iam admin

LoadingFavoritetag

0

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی