عضویت/ورود

توییتر تبلیغات سیاسی را در سطح جهانی ممنوع می کند . فقط تبلیغات با علت آزاد هستند

اخبار

تکنولوژی

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - 2 دقیقه

توئیتر تبلیغات سیاسی را در سطح جهانی ممنوع می کند . فقط تبلیغات با علت آزاد هستند

اکنون توییتر سیاست جدید خود را درمورد تبلیغات سیاسی وضع کرده است ، که قصد دارد مانع از اجرای برخی از تبلیغ کنندگان در این نرم افزار شود و مجموعه سختگیرانه ای از قوانین را برای همه قرار داده است. در سیاست جدید پلیس تبلیغات شرکت وجود خواهد داشت که دارای پیامدهای سیاسی خاصی است ، اما استثنائاتی برای برخی سایتهای خبری “مبتنی بر علل” و اخبار وجود دارد که سیاست را به صورت خنثی و واقعی نمایش میدهند.

دو هفته پیش ، جک دورسی این قول را به مردم داد که توییتر تمام تبلیغات سیاسی را در آینده ممنوع می کند ، این بر خلاف آنچه فیس بوک انجام می دهد است. این تصمیم از تاریخ ۲۲ نوامبر اجرا می شود و این شرکت هم اکنون جزییاتی در مورد چگونگی عملکرد این ممنوعیت و چه موارد استثنائی برای تبلیغ کنندگان منتشر کرده است.

سیاست جدید از رویکردی دو جانبه در برخورد با محتوای سیاسی پیروی می کند. این شرکت در حال حاضر تبلیغ با پرداخت مطالب را با مراجعه به احزاب سیاسی ، نامزدها ، مقامات رسمی منصوب شده دولت ، قانونگذاری ، همه پرسی ، اقدامات رای گیری ، بخشنامه ها و نتایج قضایی ممنوع می کند.

طبق این کار تبلیغ کار های سیاسی و سیاستمداران مختلف در توئیتر بدون دلیل ممنوع می باشد و افراد نمیتوانند بدون دلیل تبلیغات سیاسی را در توئیتر قرار دهند.

توییتر همچنین تصریح کرد که تبلیغات منتشر شده به عنوان محتوا تعریف شده است که به دنبال “آموزش ، افزایش آگاهی ، و یا فراخواندن مردم برای اقدام در رابطه با تعامل مدنی ، رشد اقتصادی ، مباشرت محیط زیست یا علل برابری اجتماعی است.”

این قوانین همچنین طبق قوانین جدید محدود خواهند شد ، اما تبلیغ کنندگان همچنان می توانند آنها را به عنوان “تبلیغات مبتنی بر علل” اجرا کنند ، مادامی که از ابزارهای خرد استفاده نمی کنند تا بر اساس جمعیت ، نژاد ، سن یا موقعیت مکانی دقیق به افراد برسند. آنها همچنین باید اثبات کنند که تبلیغاتشان به معنای تأثیرگذاری بر نتایج سیاسی ، قضایی یا نظارتی نیست.

بخش مهمی از سیاست جدید این است که ناشران خبر تا زمانی که معیارهای خاصی را رعایت کند از قبیل داشتن حداقل ۲۰۰،۰۰۰ بازدیدکننده ماهانه در آمریکا و پوشش اخبار واقعی ، می توانند از قوانین جدید محتوای معاف شوند. این بدان معنا نیست که سایت نمی تواند چنین محتوایی را منتشر کند ، اما فقط نمی تواند آن را در توییتر تبلیغ کند.

درست است که سیاست مداران ممکن است به این تصمیم توئیتر ایراد بگیرند ولی با این حال جک دورسی تصمیم خود را گرفته است و بر خلاف مدیر عامل فیسبوک عمل می کند.

مطلب پیشنهادی:جک دورسی:در آینده تمام تبلیغات سیاسی در توئیتر ممنوع خواهند شد

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

GeForce Now در راه است ، که قرار است Stadia Google را به چالش بکشد

اطلاعات

بازی,تکنولوژی

۱۳۹۸/۱۱/۱۶-5 دقیقه

GeForce Now در راه است ، که قرار است Stadia Google را به چالش بکشد

انتظار می رود بازی های مبتنی بر cloud یکی از مهمترین روندهای دهه جدید باشد. نه تنها پتانسیل ایجاد مقادیر زیادی درآمد را برای بسیاری از شرکتهای مختلف فراهم می کند ، بلکه درخواست برا خرید سخت افزار را در مکان های مختلف تحت تاثیر قرار می دهد. همه چیز ، از خدمات محاسبات مبتنی بر cloud ، گرفته تا ۵G و دیگر زیرساخت های شبکه بی سیم ، از اجزای دستگاه و معماری های فردی ، اکنون برای بهینه سازی خدمات بازی با کیفیت بالا و مبتنی بر cloud بهینه شده است.

اغلب اوقات مواردی را پیدا نمی کنید که مردم فقط برای تفریح انجام دهند تا از دیدگاه درآمد و فناوری بسیار تاثیر گذار باشند ، اما دقیقاً در مورد گزینه های زیادی که مردم برای انجام بازی ها از طریق اینترنت می خواهند این وجود دارد.

بازی به یک پدیده عظیم جهانی تبدیل شده است ، و علاقه به بازی در بین دستگاه های مختلف به طرز چشمگیری افزایش یافته است ، نکته ای که مطالعه من در سال ۲۰۱۹ در مورد بازی های چند دستگاهه به وفور آشکار شد. در نتیجه ، شرکت ها مشتاق هستند راه حل هایی را ایجاد کنند که بتواند علاقه زیادی به بازی به شکلی داشته باشد که به مصرف کنندگان انعطاف پذیری بیشتری (و عملکرد بهتر) نسبت به گذشته داشته باشد.

جای تعجب نیست که Nvidia ،سازنده تراشه گرافیکی ، چندین بار درگیر این تلاشها شده است ، اما هیچکدام به طور مستقیم به عنوان سرویس پخش بازی مانند GeForce Now ، که از امروز و به طور کلی در سراسر ایالات متحده و چندین کشور دیگر در دسترس است ،عملی نشده بودند.

ایده اصلی GeForce Now ، که چندین سال در یک دوره بتا خصوصی قار داشت، این است که به افراد امکان می دهد بازی های رایانه ای با کیفیت بالا و با فریم بالا را در بین دستگاه های مختلفی از جمله رایانه های شخصی ، مکینتاش ، تلفن های اندرویدی ، انویدیا بازی کنند. انتظار میرود که در آینده دستگاه های مبتنی بر کروم از آن پشتیبانی کنند.

نکته مهم این است که بازی ها روی مراکز داده اختصاصی Nvidia (یا چند شرکای منطقه ای) در سرورهای مبتنی بر cloud اجرا می شوند و از طریق پردازنده های پردازنده GeForce Now سطح بالا شرکت پشتیبانی می شوند. در نتیجه ، کیفیت تجربه بازی تقریباً چیزی است که شما انتظار دارید آن را در یکی از بهترین رایانه های شخصی بازی امروز قرار دهید. با این وجود ، می توانید به طور مداوم روی هر یک از انواع مختلف دستگاه ، حتی در دستگاه های قدیمی تر و بدون هیچ سخت افزار اختصاصی شتاب گرافیکی ، به این کیفیت دست پیدا کنید. بعلاوه ، شما این توانایی را دارید که یک بازی را در یک دستگاه شروع کنید و سپس جایی را که در دستگاه دیگری رها کرده اید ، انتخاب کنید ، امکاناتی که تحقیقات قبلی من نیز ذکر کرده است مشتاقانه توسط بسیاری از گیمرها جایزه می گیرد.

GeForce Now در راه است ، که قرار است Stadia Google را به چالش بکشد

از نظر فنی ، انویدیا توانایی خود را در مجازی سازی GPU ها در مراکز داده خود به کار گرفته و از انواع تکنیک های فشرده سازی و پروتکل های به اشتراک گذاری صفحه برای دستیابی از راه دور به رایانه های مبتنی بر ابر خود استفاده می کند. یک پیشرفت خوب که این شرکت با عرضه عمومی خود به سرویس GeForce Now آورده است ، توانایی پشتیبانی از فناوری ردیابی اشعه در زمان واقعی RTX (در بازی هایی که از آن استفاده می کنند) است. تاکنون ، این توانایی فقط در کارت های گرافیکی بالاترین سطح آنها ، مانند RTX 2080 یافت شده است ، بنابراین این باید آن را به مخاطبان بسیار وسیع تری برساند.

Nvidia نسبت به برخی دیگر از سرویس های بازی مبتنی بر ابر که اعلام شده است ، رویکرد جالب و متفاوت نسبت به بازی های موجود در سیستم عامل GeForce Now دارد. از آنجا که این نرم افزار بازی های رایانه ای را بر روی سخت افزار رایانه شخصی اجرا می کند ، به مشتریان این سرویس اجازه می دهد تا کتابخانه های موجود در بازی های رایانه شخصی خود را بازی کنند ، آنها فقط باید اثبات مالکیت عنوان را ارائه دهند و از طریق حساب GeForce خود به آن دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این ، صدها بازی رایگان برای بازی وجود دارد و مصرف کنندگان می توانند از حساب های موجود در فروشگاه بازی رایانه شخصی خود استفاده کنند. همچنین ، به دلیل اینکه همه در فضای ابری ذخیره و اجرا می شوند ، تکه های بازی و به روزرسانی های درایور به طور خودکار و بدون هیچ گونه مداخله ای از طرف کاربر مراقبت می شوند. به عبارت دیگر ، انویدیا در تلاش است تا روند استفاده از این سرویس را برای هر دو گیمر رایانهای شخصی و معمولی یکپارچه جلوه دهد.

GeForce Now در راه است ، که قرار است Stadia Google را به چالش بکشد

انویدیا برای GeForce Now یک اکانت تست قرار داده است که شما می توانید به مدت یک ساعت بصورت نامحدود هر یک از بازی های آن را تست کنید و اکانت دیگر آن که هزینه ایی در بر دارد ماهانه ۴.۹۹ دلار قیمت دارد و همچنین در آن قابلیت RTX فعال است!

از بعضی جهات می توانید استدلال کنید که GeForce Now کمی از پیشنهادات ریسک پذیر برای Nvidia است ، زیرا اگر مصرف کنندگان این سرویس را برای نیاز های خود کافی بدانند ، می توانند به خرید سخت افزار بازی اختصاصی کمتری بپردازند. بعلاوه ، با توجه به هزینه بالای ساخت و نگهداری مراکز داده لازم برای اجرای GeForce Now ، به ویژه در مقایسه با قیمت بسیار پایین آن ، به نظر می رسد سودآوری حداقل می تواند در ابتدا یک چالش باشد.

مطلب پیشنهادی:سرعتهای نظری ۶G می توانند تا ۱ ترابایت در ثانیه برسند.

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

سرویس جدید گوگل بهترین عکس های شما را به صورت اتوماتیک انتخاب و چاپ میکند!

اخبار

تکنولوژی

۱۳۹۸/۱۱/۱۴-2 دقیقه

سرویس جدید گوگل بهترین عکس های شما را به صورت اتوماتیک انتخاب و چاپ میکند!

اگر همیشه می خواهید عکس های دیجیتالی مورد علاقه خود را چاپ کنید اما معمولاً فراموش می کنید ، سرویس جدید گوگل می تواند برای شما باشد. با پرداخت هزینه ماهانه ، این شرکت به طور خودکار بهترین ده عکس را که در طی ۳۰ روز گذشته گرفته اید انتخاب می کند و آنها را به صورت چاپی با ابعاد ۴ * ۶ اینچی ارسال می کند.

مشترکین می توانند با انتخاب عکس ها دسته بندی های مختلفی را کنند، که سه موضوع محبوب برای چاپ های ماهانه اکثر آن ها ،به این شرح است:آنها “تصاویر همراه با کودک یا حیوانات خانگی” و “مناظر طبیعی یا شهری” ، مانند عکس های بیرونی ، مناظر شهری و تصاویر مناظر را پوشش می دهد. و “کمی از همه چیز” ، دو دسته قبلی را به همراه سایر عکس ها ترکیب می کنند. کاربران همچنین می توانند قبل از چاپ تصاویر را ویرایش کنند.

۹to5Google گزارش می دهد که این سرویس بخشی از Google Photos است و ماهانه ۷.۹۹ دلار هزینه دارد. الگوریتم های Google بجای اینکه کاربران را مجبور به انتخاب عکس هایی کنند که می خواهند چاپ کنند ، آنها را به طور خودکار انتخاب می کند.

سرویس جدید گوگل بهترین عکس های شما را به  صورت اتوماتیک انتخاب و چاپ میکند!

گوگل می گوید که ارسال عکس ها توسط سرویس جدید در کارتن به همراه بسته های مقوایی انجام می شود که بسته بندی مناسبی برای محافظت از تصاویر است.

یکی از خدماتی که Google Photos ارائه می دهد ، سفارش چاپ مستقیم عکس از Walmart یا CVS است که هرکدام با ۰.۲۵ دلار شروع می شود. این ارزان تر از ۰.۷۹ دلار در هر چاپ است که توسط سرویس اشتراک هزینه می شود ، اما عدم انتخاب عکس ها و تحویل آنها به احتمال زیاد برای افراد زیادی جذاب خواهد بود.

این سرویس جدید گوگل فعلا در ایالات محده در حال آزمایش است و در صورت موفقیت در کشور های دیگر نیز گسترش میابد.

مطلب پیشنهادی:مهندس مایکروسافت عملکرد مدیریت چند برگه Edge را به Chromium اضافه می کند

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی