عضویت/ورود

ببینید که چگونه پیچ و خم باورنکردنی بازی کنترل ایجاد شده است

اطلاعات

بازی

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - 3 دقیقه

ببینید که چگونه پیچ و خم باورنکردنی بازی کنترل ایجاد شده است

کنترل یک بازی است که کنجکاوی را تحریک می کند ، انتظارات را بالا می برد و تقریباً در هر نوبت ترس و وحشت را القا می کند. در هیچ کجای این موارد آشکارتر از پیچ و خم آن نیست ، ناحیه ای از بازی که زود از آن خسته می شود ، اما فقط در نزدیکی قابل کاوش است.

مانند بسیاری از موارد در دفتر کنترل فدرال ، جایی که به ظاهر معمولی معمولاً غافلگیرکننده است و فوق العاده ، پر پیچ و خم به نظر می رسد یک مجموعه ساده از راهروها باشد ، اما هنگامی که شما را به عقب برگرداند از جایی که به آنجا رسیدید ، به طور مؤثر عبور شما را انکار می کند. واضح است که چیزهای زیبایی بیش از زیبایی شناسی به ظاهر هنری دکور وجود ندارد.

همانطور که بازیکنان بعداً یاد می گیرند ، این منطقه با انرژی ماوراء طبیعی زنده است. همانطور که شخصیت جسی فادن از طریق آن قدم می زند ، محیط تغییر می کند و تغییر می یابد. درهای باز به راهروهای مسدود شده تبدیل می شوند ، انتهای بن بست برای آشکار کردن مسیرهای جدید آشکار می شوند ، کفها به سقف تبدیل می شوند و سقف ها به دیوار تبدیل می شوند. پیچ و خم بازی یک لحظه ممتاز است که به بازیکنان چیزهای شگفت انگیز را که بازی های ویدیویی و افراد خلاق و خلاقیت برای آنها ایجاد می کند ، یادآوری می کند و این دقیقاً همان چیزی است که Audio Logs آرزوی جشن گرفتن دارد.

برای Audio Logs فصل ۲ ، مدیر بازی کنترل میکائیل کاسورینن به آنچه Remedy Entertainment برای ایجاد پیچ و خم انجام داد ، شیرجه می زند. به گفته خودش ، آنچه برای تحقق این تجربه فراموش نشدنی انجام شد ، حتی اگر به نظر پیچیده به نظر برسد ، نسبتاً ساده است. به گفته وی ، این گواهی بر نبوغ تیم توسعه Remedy و توانایی آن برای دستیابی و اجرای ایده های منحصر به فرد است.

پیچ و خم احساس یک توهم جادویی می کند و مانند همه ترفندهای خوب ، بازیکنان بدون شک تعجب می کنند که چگونه به دست آمد. در این قسمت از گزارش های صوتی ، کاسورینن کد شعبده باز را می شکند تا نگاهی به پشت صحنه به کارهای داخلی پیچ و خم بدهد. او مفاهیم اولیه را برای دنباله نشان می دهد ، چگونه Remedy هنگام ساخت آن ، خود را به چالش کشید ، تأثیرات طراحی بصری آن ، چگونگی استفاده از موسیقی برای بالا بردن کل تجربه و موارد دیگر.

مطلب پیشنهادی: سخنانی از کوجیما و شینکاو راجب Death Stranding در فصل دوم Audio Logs

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

مردی که با استفاده از مانیتور فرودگاه Apex Legends بازی میکند

۱۳۹۸/۱۰/۲۷-1 دقیقه

مردی که با استفاده از مانیتور فرودگاه Apex Legends بازی میکند

ساعت ها انتظار در فرودگاه ها چیزی است که اکثر ما بارها آن را تجربه می کنیم. اما یک مرد تصمیم گرفت با وصل کردن PlayStation 4 خود به مانیتور اطلاعات فرودگاه و لذت بردن از بازی Apex Legends ، کسالت و خستگی خود را را کاهش دهد.

طبق گزارش Oregonian ، این حادثه در فرودگاه بین المللی پورتلند رخ داده است. مسافر PS4 خود را به یک مانیتور متصل کرد که نقشه فرودگاه را نشان می داد. این اتفاق صبح زود رخ داد و کارکنان سریع عمل واکنش نشان دادند.

“کاما سیموندز” سخنگوی بندر پورتلند به رادیو KXL گفت: “این طبیعتا چیزی است که ما نمی خواستیم اتفاق افتاده باشد.”

مردی که با استفاده از مانیتور فرودگاه Apex Legends بازی میکند

یک فرد مورد نظر توسط سرپرستان عملیات به او نزدیک شد و “خیلی مهربان” از آنها خواسته بود که کنسول را از مانیتور جدا کنند و کار خود را متوقف کند. سیموندز گفت که “بسیار مؤدبانه” پاسخ داد که آیا او می تواند بازی خود را اول به پایان برساند که به او گفته شد “نه”!

سیموندز گفت: “ظاهراً این یک تعامل بسیار مودبانه و صمیمانه بوده است.”

در حالی که امکان استفاده از کنسول در مانیتور بزرگ فرودگاه راهی مناسب برای گذر زمان است ، در حالی که انتظار وجود دارد ، روش های آسان تری برای انجام بازی وجود دارد. علاوه بر تعداد زیادی عناوین تلفن همراه موجود ، شما همیشه می توانید در یک Nintendo Switch استفاده کنید ، که در استفاده از هریک از آن ها کسی مزاحم شما نمی شود.

حال این سوال پیش می آید که آیا این فرد در فرودگاه کار درستی انجام داده است؟ شما می توانید نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطلب پیشنهادی:مانیتور جدید ۳۶۰Hz ایسوس سریعترین مانیتور در جهان است

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

تاریخ انتشار سایبر پانک ۲۰۷۷ به تعویق افتاد!( برای پیاده سازی عالی Night City )

اخبار

بازی

۱۳۹۸/۱۰/۲۷-2 دقیقه

تاریخ انتشار سایبر پانک 2077 به تعویق افتاد!( برای پیاده سازی عالی Night City )

سایبر پانک ۲۰۷۷ به تعویق افتاده است ، و این بازی RPG آینده را از تاریخ انتشار ۱۶ آوریل اصلی خود به تاریخ ۱۷ سپتامبر عقب می اندازد. این بازی هنوز هم برای Xbox One ، PS4 ، PC و Google Stadia منتشر می شود اما اکنون نیز در یک نقطه شروع می شود. به نظر می رسد یک اعلامیه برای نسخه های نسل بعدی در Xbox Series X و PlayStation 5 قابل قبول است.

CD Projekt Red در بیانیه مطبوعاتی ، که در زیر تعبیه شده است ، نوشت: “ما در حال حاضر در شرایطی هستیم که بازی کامل و قابل پخش باشد ، اما هنوز نیاز است کارهایی انجام می شود.” “Night City عظیم است و پر از داستان ، محتوا و مکانهای دیدنی ، اما به دلیل مقیاس عالی و پیچیدگی آن ، ما به زمان بیشتری نیاز داریم تا کارهای پخش ، رفع و صیقل را تمام کنیم. ما می خواهیم سایبر پانک ۲۰۷۷ یک بازی عالی باشد. تاج موفقیت برای این نسل و به تعویق انداختن راه اندازی ، ماههای ارزنده ای را برای ساخت بازی کامل به ما خواهد داد. ” CD Projekt Red افزود: با نزدیک شدن به تاریخ انتشار ۱۷ سپتامبر ، “پیشرفت های منظم” در پیشرفت بازی وجود خواهد داشت.

تاریخ انتشار سایبر پانک 2077 به تعویق افتاد!( برای پیاده سازی عالی Night City )

Night City تنظیم سایبر پانک ۲۰۷۷ است و CD Projekt Red گفت که می خواهد طراحی این شهر را ایجاد کند تا یک ” محیط منحصر به فرد” را در فضای سایبر ارائه دهد. مارت جانکرز ، هماهنگ کننده هنر مفهومی سایبر پانک ۲۰۷۷ ، در مصاحبه با GamesIndustry.Biz گفت: “وقتی سال گذشته نمایشی را نشان دادیم ، ابتدا از تعجب می گفتند که خیلی آفتابی است.” “آنها انتظار داشتند سایبر پانک محیطی بارانی و تاریک داشته باشد اما شما می توانید یک شهر سایبر پانک در کالیفرنیا بسازید. البته در آنجا باران می بارد ، زیرا ما یک سیستم هواشناسی داریم و شب نیز خواهد بود ، اما ما واقعاً در تلاش هستیم که بهترین محیط را برای این بازی فراهم کنیم.

این شهر با تاریخ خاص خود ساخته شده است که در چهار دوره مجزا صورت می گیرد. در زمان آنتروپیسم ، فقر شدید وجود داشت. کیتچ شاهد افزایش طبقه متوسط و اشرافی و ایجاد کالاهای رنگارنگ و غریب است. در زمان نومیلیتاریسم ، ثروتمندان به شهر شب حمله کردند و آسمان خراش های برجسته ای ساختند. سرانجام ، نئوکیتچ ابتدای ثروتمند را برای اتخاذ سبک رنگارنگ تر فقرا در هنگام طراحی ساختمان دید. همه این سبک ها روی یکدیگر پیچیده اند و شهری را ایجاد می کنند که می توانید بلافاصله زمانی را که ساخته شده است شناسایی کنید .

لایه هایی برای طراحی Night City و کلیه ساکنان آن وجود دارد ، بنابراین وقتی شما به اطراف می رانید و بنایی را می بینید که به رنگ صورتی با این لبه های نرم است ، و پنجره ها به نوعی به شکل نرم هستند ، می دانید که این سبک کیت است ، و می دانید که در آن دوره ساخته شده است که در آن زمان مردم پول بیشتری داشتند ، “جانکرز گفت:” این به شما می گوید یک داستان در مورد پیشینه شهر است ، و یک لایه اضافی از باورپذیری می دهد. “

مطلب پیشنهادی: در اینجا همه چیز را درمورد مشخصات پلی استیشن ۵ خواهید فهمید

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی