عضویت/ورود

سفر به بررسی سیارات وحشی – معرفی و بررسی Journey To The Savage Planet

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۱۰ - 5 دقیقه

سفر به بررسی سیارات وحشی - معرفی و بررسی Journey To The Savage Planet

Journey to the Savage Planet نام خارق العاده ای برای یک بازی علمی تخیلی pulpy است ، اما وقتی از ارزش چهره گرفته می شود ، کمی اشتباه است. یک “سیاره وحشی” افکار خصومت و بقا را بهم می زند ، و خطرات ذاتی زندگی در مرزهای فضا را درگیر می کند. مطمئناً ، مواردی وجود دارند که می خواهند شما را در Journey To The Savage Planet شما را بکشند ، اما آنها فقط یک ناراحتی جزئی هستند تا تمرکز اصلی شما را بهم بزنند. در عوض ، توسعه دهنده Typhoon Studios تأکید می کند تا اکتشافات را انجام دهد ، این مسئله را با طنز واقعی و لحنی جذاب برای ارائه یک بخش ساده و منحصر به فرد متمرکز از ماجراهای علمی تخیلی مرتبط می کند.

کل بازی در یک سیاره واحد واقع شده و در اعماق فضای غیرقابل مشاهده واقع می شود. شما در چمدانهای فضایی کارمند شرکت Kindred Aerospace قرار گرفته اید . لباس آشامیدنی و روبرو که به ایستادگی خود به عنوان چهارمین شرکت اکتشاف بین ستاره ای افتخار می کند ، باعث می شود که شما بلرزید و به این فکر کنید که این اتفاق چقدر بد است. بهترین باید باشد هنگامی که پاهایتان سطح زمین را لمس می کند ، شروع به فهرست کردن گیاهان ، جانوران و زندگی در بیوم های مختلف سیاره AR-Y 26 می کنید تا مشخص کنید آیا این مناسب برای سکونت انسان است ، با تغییر کلیت آب و هوا چه چیزی را خراب می کند.

Journey To The Savage Planet در هنگام دستیابی به مجموعه ابزارها و تجهیزات می تواند به تدریج از آن استفاده کرده و از آنها برای دستیابی به هر گره و سطح زیر زمینی سیاره استفاده کنید. شما فوراً می توانید آنطور که می بینید مناسب است ، کاوش کنید ، اما کشف بسیاری از مناطق غیرقابل دسترسی طول نمی کشد. به این ترتیب ، بیشتر بازی برای اسکن فلور و جانوران صرف می شود تا مشخص شود که آیا اینها مزایای گیم پلی را دارند یا فقط برای کمک به زیبایی شناسی پر جنب و جوش و رنگارنگ سیاره هستند. برخی از گیاهان ممکن است حاوی دانه‌هایی باشند که سلامتی شما را به شما بازگرداند یا مواد منفجره پرتابه ایجاد کند ، در حالی که بیشتر واژگان hodgepodge از سیاره های بیگانه از منبعی پر شده است که اگر به اندازه کافی بی روح باشید می توانید انفجار لیزری را بین چشم های خود قرار دهید. جمع آوری این منابع و مکان یابی مواردی که می توان با استفاده از چاپگر سه بعدی کشتی شما را مهندسی معکوس کرد ، این امکان را به شما می دهد تا تجهیزات دیگری مانند قلاب های قلاب ، ارتقاء های دو پرش برای jetpack خود و سایر ابزارهایی را که باعث می شود کاوشگرهای عمیق و عمیق تر شود ، انجام دهید.

کل بازی روی این حس تحریک پذیری قابل لمس است ، زیرا هر نسخه جدید تعداد بیشتری از سیاره را باز می کند تا بتوانید تحقیق کنید. ممکن است پای شما در مراحل افتتاح آن کاملاً روی زمین کاشته شود ، اما تا پایان ۱۰ ساعت ماجراجویی صدها پا در هوا صفر خواهید شد و با یک پرش سه گانه از میان نقاط خطرناک حرکت می کنید. یک پوند زمین قدرتمند برای کشف معابر جدید. Journey to the Savage Planet فرمول کلاسیک Metroidvania را اتخاذ می کند و آن را با شگفت آور اجرا می کند ، و با ارائه زرادخانه ای در حال رشد از ابزارهایی که برای استفاده و تغذیه در کانون ذاتی بازی بر روی اکتشاف راضی هستند ، به شما معرفی می کنیم.

البته ، طرف دیگر این معادله ، خود سیاره است که ارزش آن را دارد که درون آن را به بیرون تبدیل کنیم. AR-Y 26 به سه بوم مجزا تقسیم می شود. هر کدام از آنها اندازه متوسط دارند ، در نتیجه مقیاس سیاره احساس کنترل می شود و به شما امکان می دهد بدون ترس از گم شدن ، آزادانه کاوش کنید. هنگام ارائه مسیرهای مختلف ، انتخاب یکی از دیگری آسان است زیرا می دانید بازگشت به آن چنگال اولیه در جاده بسیار آسان خواهد بود. این امر شما را تشویق می کند که بینی خود را در هر شکاف بهم بزنید ، به هر غار دور افتاده بروید و در پشت هر آبشار چک کنید. شما اغلب با انجام این کار ، با منابع اضافی یا موارد مهم ارتقاء یافته ای که در سراسر سیاره پنهان شده اند ، پاداش می دهید – لازم نیست که به موارد درمانی که در هر بیوم متفاوت ارائه می شود ، اشاره کنید ، خواه در میان غارهای یخ زده یخی و یخچالهای طبیعی حرکت کنید. کشتی روی زمین نشست و در میان قارچهای صورتی و فیروزه ای قارچ قارچی Si’ned VII قدم زد ، یا بین جزایر شناور The Elevated Realm پرید.

Journey To The Savage Planet ، یک تور کاملاً تفریحی نیست. اولین سفارش شما این است که یک تپانچه منفجر کننده آینده نگر بسازید ، اما جنگیدن وسیله ای برای پایان دادن به جای بخش عمده ای از بازی است و در نهایت به یک درگ تبدیل می شود. در حالی که بیشتر موجودات این سیاره چاق هستند ، دورانی وجود دارند که به محض توجه شما به خصومت می رسند. شکست این شکارچیان تهاجمی شامل یک الگوی شستشو و تکرار است که به وسیله آن می توانید از یک کناره مرتفع یا پرش استفاده کنید تا از شلیک یک یا چند نقطه ضعف قبل از حمله از حمله جلوگیری کنید. در این عقب و عقب فقط انحرافات جزئی وجود دارد که شما را ملزم می کند تا قبل از اینکه بتوانید نقطه ضعف آن را لکه دار کنید ، یک ابر انفجاری یا سمی را در دشمن خنجر بزنید. تپانچه هرگز به اندازه کافی از کار احساس کاملاً دقیق نمی کند ، به خصوص به این دلیل که معمولاً از شما خواسته می شود به اهداف کوچک برخورد کنید ، و هر یک از گسل های مبارز در آخرین لحظات بازی به محض اینکه قبل از دیگری وارد یک جنگ می شوید به سر می آید. مقابل رئیس نهایی روبرو شد.

شما می توانید تمام بازی را با همکاری یک دوست انجام دهید ، که این باعث می شود نبرد کمی تحمل بیشتری داشته باشد ، اما تعاونی گیم پلی لحظه به لحظه را به هیچ وجه تغییر نمی دهد. مطمئناً درگیری ها با دو نفر راحت تر است ، اما چیزی درمورد تجربه تعاونی که ذاتاً برای بیش از یک بازیکن مجزا ساخته شده نیست. شما می توانید این سیاره را با هم اکتشاف کنید یا از هم جدا شوید و زمین های مختلف را بپوشانید ، اما این در مورد آن است.

بازی با یک دوست می تواند لحظاتی از طنز ظهور را در پی داشته باشد ، اما سفر به Savage Planet نیز به دلیل فراوانی FMV های واقع در کشتی شما واقعاً خنده دار است. این فیلم های کوتاه و فوق العاده عجیب و غریب همه چیز را از تمهیدات شرکتی استثماری گرفته تا صنعت بازی های ویدیویی مسخره می کنند. نقطه فروش اصلی آن داشتن ریزگردها بیشتر از هر بازی دیگر است که یکی از ویژگیهای آن یک بازی “Custo-mi $ er” در بازی برای شخصیت ایجاد شده شما است. طنز تا حدودی مقدم است ، اما این باعث می شود جذابیت بی ربط بازی زودهنگام برقرار شود.

سفر به Savage Planet تعداد زیادی از عناصر آشنا را از سایر بازی ها وام می گیرد ، اما این کار را با روشی بی دقتی انجام می دهد و آن را از سایر بازی های اکتشاف علمی تخیلی جدا می کند ، و بر روی یک پلی استیشن آرامش بخش مستقر می شود که توسط سیاره مجرد و واضح آن و با محوریت آن متمرکز شده است. طرح. تنها چند ساعت طول می کشد تا مبارزات humdrum خود را فاش کند ، اما این تنها مضر قابل توجه در مورد کاوش سرگرم کننده اکتشافات سیاره ای سبک است.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی Death Stranding – بندرگاه و تحویل

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۷-8 دقیقه

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

سری God of War تا به امروز بسیار نزدیک به استانداردهای تعیین شده در بازی اصلی ۲۰۰۵ بود. بعد از گذشت بیش از یک دهه (و بسیاری از بازی ها) ، این حس وجود دارد که سونی می خواهد چیزهایی را برای سریال های قدیمی هک و اسلش مخلوط کند. مانند بسیاری از fبازی های محبوب که خود را در سال های اخیر دوباره اختراع کرده اند ، خدای جنگ جدید به درون چاه های RPG در فضای باز فرو می رود. همچنین تمرکز خود را به اساطیر نورس تغییر می دهد ، خدایان و افسانه های یونانی را که پایه و اساس هر بازی قبلی را فراهم می آورد ، کنار می گذارد.

این تغییر عمده همانطور که ما آن را می شناسیم ، پایان God of war را نشان نمی دهد ، بلکه اجازه می دهد DNA سری به شکل جدیدی بیان شود. دلایل بسیاری وجود دارد که باعث می شود تحولات ساختاری یک چیز خوب باشد ، اما این چیزی است که از کراتوس ، ماشین مرگ هالکینگ بدست آمده است و جلوه ای ماندگار می بخشد. یک نماد خشمگین و خونخوار به یک چهره حساس پدر تبدیل شده است. بخشی از او تمایلات خشونت آمیز قدیمی را که مدت ها پیش او را به یک ستاره تبدیل کرده اند ، حفظ می کند. با این حال ، به همراه فرزند خردسالش آرتئوس برای محافظت و راهنمایی ، ما همچنین می بینیم که کراتوسنفس عمیق می کشد و غرایات وحشیانه خود را دفن می کند تا نمونه مثبتی را ارائه دهد.

تماشای کراتوس در مراقبت از حساسیت های کودک خود از همان ابتدا احساس کمی جنجال می کند ، اما به لطف نویسندگی طبیعی ، بازیگران صوتی متناسب و انیمیشن بی عیب و نقص ، می توان به راحتی در سفر دوتایی مکید و از رشد متقابل آنها خرید. گرچه او معلم است ، کراتوس کوهی از اندوه و ترحم خود را حمل می کند که تنها معصومیت پسرش می تواند به او کمک کند تا بر آن غلبه کند. و آترئوس فراز و نشیب های خاص خود را تجربه می کند که ممکن است باعث شود او مسیر بسیار متفاوتی را برای او قرار دهد.

آترئوس در انزوا از خطرات دنیای وحشی پیرامون خود بزرگ شد و به درستی در مواجهه با واقعیت های سرزمینی که توسط خدایان محاصره شده و تحت محاصره خویش قرار دارد ، به درستی نمی تواند جای خود را در آن بدست آورد. این مرگ مادرش قبل از شروع بازی است که آتروس و کراتوس را به بیرون رانده می کند. آرزوی مرگ او این بود که خاکستر او در بالاترین قله زمین پخش شود. به نظر می رسد که اگر شکارچیان وحشی و کینه های وحشتناک به اندازه کافی موانع نباشند ، نمایندگان پانتئون اساطیر نورس در تلاش برای مختل کردن مأموریت خود ، با ایجاد سهام تقویت شده و برخورد نیروهای چشمگیر که انتظار شما از God of War است ، بوجود می آیند.

و مانند پیشینیان خود ، God of War یک نمایشگاه فنی و هنری است. بدون شک یکی از بهترین بازی های کنسولی است که تا کنون منتشر شده است ، با هر محیطی نفس گیر و شخصیت اسطوره ای که توجه چشمگیری به جزئیات و زیباسازی شکوفایی های فراوان دارد. چشم انداز همه این موارد در بدنه و تجهیزات ریز و درشت کراتوس کاملاً مشهود است ، در تأثیرات جوی که محیطهای روستایی به طرز باورنکردنی را به چیزهای رویاها و همچنین در کلیت طراحی و ساختار خود جهان تبدیل می کنند.

بیشتر سفر در حوزه میدگارد تنظیم شده است. در قلب آن دریاچه وسیعی قرار دارد که می توانید با قایق رانی آن را کشف کنید ، با یک خط ساحلی که توسط معماهای اختیاری ، مخالفان قدرتمند و ورودی های مناطق اصلی نقشه قرار دارد. مأموریت شما شما را به اکثر این مکانها منتقل می کند ، و در طول مسیر احتمالاً به مسیرهای دست نیافتنی و چشم انداز گنجینه های آب بندی شده توجه خواهید کرد. صرفاً اتاق کافی برای کشف مسیر اصلی و دلایل خوب وجود دارد که باید بدون توجه به کنجکاوی مورد توجه قرار گیرند ، اما این طعنه ها به ویژه باعث می شوند که با گسترش قابلیت های خود ، مجدداً مناطقی را که قبلاً بازدید کرده اید بررسی کنید.

با پسرکی که در کنار شما هستند ، تیرهای پیکان را شلیک می کنید یا دشمنان بی گناه را خفه می کنید ، در مقابل ترول های غار فاسد قرار خواهید گرفت ، با جانوران برجسته روبرو خواهید شد و در طول سفر خود با صدها جنگجوی فوق العاده طبیعی مبارزه خواهید کرد. کراتوس ترجیح می دهد این روزها از تبر استفاده کند ، که بسیار متفاوت از تیغه های زنجیر شده از آشوب که به او مشهور است عمل می کند. این با توانایی بسیار رضایت بخش و جالب برای احضار جادویی اسلحه به دست شما (مانند ثور و چکش او) همراه است ، حرکتی که هرگز پیر نمی شود.

و واقعاً ، نه به طور کلی جنگیدن. دوربین جدید بدون شانه شما را مستقیماً به درون فرورفتگی سوق می دهد و در نتیجه دید شما را محدود می کند. شما نمی توانید دشمنان را از همه زوایا به یکباره مشاهده کنید و باید همیشه در آن نگهبان باشید. به طور پیش فرض بازی نمادهای مجاورت را به شما هشدار می دهد که از حملات دریافتی هشدار می دهید ، اما ارزش تجربه کردن همه جانبه با طراحی رابط کاربری را برای تجربه همه جانبه تر در هنگام جابجایی چگونگی جریان دعوا ها دارد.

این نادر است که شما در واقع می توانید بدون ایجاد خطر در معرض اسپم قرار دادن اسپم ها باشید ، و این تأکید بر ذهن آگاهی ، فارغ التحصیلی God of War را از افتخارات سنتی هک و اسلحه محکم می کند. واقعیت های جنگ با تبر همچنین باعث می شود تا روند صدمه زدن به دور از آسیب نباشد. اما وقتی متغیرها تراز می شوند و شما را به یک دشمن می سپارد ، دست زدن به تبر قطع کننده کراتوس به او اجازه می دهد تا به سختی برخورد کند و به شما این فرصت را می دهد تا با کمی سبک توان خود را به کار ببندید.

مجموعه اصلی رفتارهای نزدیک و رفتارهای مربوط به سلاح را می توان با ریختن نقاط تجربه در یک درخت مهارت و با فعال کردن توانایی های جادوی روون که به دو ورودی حمله شما متصل است ، گسترش داد. گزینه های زیادی برای در نظر گرفتن و تاکتیک های یادگیری وجود دارد ، از جمله درختان مهارتی برای مبارزه با دست خالی. در هنگام جابجایی از تبر به مشت ، ریتم شگفت انگیزی یافت می شود ، و سپس به حرکت های رضایت بخش اعدام کراتوس می رود ، همه در حالی که جوجه می کشد و از راه آسیب دور می شود.

نبرد God of War از همان ابتدا بسیار عالی است ، اما با پیشرفت مداوم یک لایه جدید پس از دیگری بهتر می شود. شما می توانید کاملاً در مقابل دشمنان بسیار تنبیه کننده ای قرار بگیرید که با مهارت کافی و تسلط هر مهارت در دسترس آسان تر می شوند ، اما می توانید در هر سطحی موفق باشید تا زمانی که به هنر پری کردن و گول زدن حملات دریافتی تسلط پیدا کنید.

نقد و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

آرتئوس به همان اندازه ای که کراتوس بتواند پیکربندی نشده است ، تنظیم می شود ، اما هنوز هم روش های زیادی برای متناسب کردن توانایی های او به دلخواه شما وجود دارد. فلش هایی که او شلیک می کند با انواع مختلف جادو ، با چندین نسخه ابتدایی و عملکردی قابل لمس است و وی در نهایت توانایی احضار حیوانات طیفی را که می توانند به دشمنان آسیب رسانده یا حواس پرت کنند ، یا جمع آوری اقلام بدست می آورد. با تشکر از چیدمان دکمه های هوشمند ، در حالی که فرمان آرتئوس را می دهید ، در ضمن حمله و دفاع به عنوان کراتوس بسیار آسان است. God of War به شما امکان می دهد در هر لحظه انجام دهید و باعث می شود در جریان روند احساس جنگجو با تجربه شوید.

زره هایی که کراتوس و آرتئوس می پوشند می توانند بر طیف وسیعی از آمار شخصیت ها ، تمایلات ابتدایی تأثیر بگذارند ، و ممکن است شامل اسلات هایی برای جذابیت هایی باشد که جوایز دیگری را نیز اعطا می کنند. زره پوش را می توان با استفاده از معدود منابع پراکنده در جهان خریداری و ساخت ، و توسط دو آهنگر بازی می توان آن را ارتقا داد: دو برادر کوتوله که دائماً با یکدیگر اختلاف دارند. بروک ، کوتوله‌ی آبی ناخوشایند و سیندری ، یک فرد همکار بسیار ژرف و در عین حال غم‌انگیز از نظر ژرموفیبیک وجود دارد – شلوغی که معمولاً خنده دار است ، هرچند که گاهی اوقات کمی سخت هم فشار می آورد.

هرچقدر هم که هر دو لذت بخش باشند ، میمیر است که در نهایت نمایش را سرقت می کند. حماسه شاخدار و یک چشم با شما و آتروس برای اکثر بازی ها همراهی می کند ، و به عنوان راهنمای شما برای میدگارد و یک منبع درونی به بیرون و خارج از سیاست های نورس می باشد. میمیر و آهنگران شخصیت های فردی قوی دارند ، مانند هر شخصیت دیگری که در طول بازی با آنها ملاقات می کنید. ما به طور کلی هویت های دیگر را مبهم نگه می داریم تا از خرابکاری ها جلوگیری کنیم ، اما صرف نظر از اینکه چه کسی به آن دست می زنید ، بازیگران God of War قوی ، قانع کننده و عجیب دلربا هستند. اما دستاورد واقعی این است که ، حتی اگر تنها تعداد معدودی شخصیت برای تعامل وجود داشته باشد ، شخصیتهای بزرگ آنها ماجراهای شما را با حکایات خیره کننده ای که شما را به سمت جهان می کشاند و زمین را با حس ملموس تاریخ رنگ می کنند ، رنگ می کنند.

اگر قطعه ای از مأموریت فراگیر وجود داشته باشد که مانند یک حرکت اجباری باشد ، این نبرد نهایی علیه آنتاگونیست اصلی است. او از نظر روایی عالی است ، به شکلی پرده برداری می کند که دیدگاه شما را تغییر می دهد ، اما این خود مبارزه است که شما را به آرزو می رساند. تعداد زیادی نبردهای بزرگ رئیس و تست مهارت در طول بازی وجود دارد ، اما این نبرد به همان ارتفاعات نمی رسد و احساس می کند که کمی ایمن بازی شده است. این می تواند اثری از پیکربندی کراتوس و آرتئوس باشد ، یا در ابتدا ممکن است خیلی ساده باشد. خوشبختانه ، این همه بازی آستین خود را ندارد.

به نظر می رسد دو قسمت اختیاری به طور خاص با بازی آخر بازی در ذهن طراحی شده اند. Muspelheim اول ، مجموعه ای از نبردها را در عرصه های مختلف احاطه شده با جریان های گدازه و زمین سوخته ارائه می دهد. برخی از محاکمات صرفاً علیه دشمنان قوی می جنگند ، در حالی که برخی دیگر شما را مجبور به شکست امواج در پشت سر هم می کنید – اگر حتی یک دشمن زنده بماند ، فقط چند ثانیه طول می کشد تا دیگران به طور خودکار قیام کنند. قلمرو دیگر ، نیفلهایم ، هر بار که بازدید می کنید به طور تصادفی تولید می شود ، اما همیشه پر از گاز سمی است. هدف این است که برای زنده ماندن تا آنجا که ممکن است در حالی که شلاق زدن کشته و جمع آوری گنج ، و فرار قبل از سم نگه می دارد. هر دو موقعیت مکانی تمرینات پرتنش و پاداش را ارائه می دهند که فقط در صورت بازی در بهترین حالت ممکن است.

و شانس این است که شما آنقدر تحت تأثیر قدم زدن داستان و پردازش رویدادها قرار می گیرید که تعداد زیادی فعالیت جانبی دیگر پس از گذراندن اعتبار ، در میدگارد سرار و ماموریت ها است. در حالی که بیشتر بازی هایی که فرصت های طولانی و متنوع تلاش را دارند ، تمایل دارند که تا آخر عمر کمی مسکوت کنند ، God of War تأثیر متضاد دارد. این به مراتب طولانی تر از آن چیزی است که باید باشد ، اگرچه امیدوار هستید که هرگز از انجام کارهایی فرار نکنید.

از بسیاری جهات ، God of War همان چیزی است که همیشه این سریال بوده است. این یک بازی اکشن تماشایی با قطعات مجموعه حماسه ، ارزش تولید بودجه بزرگ و مبارزه سخت است که با پیشرفت شما تب و تاب تر و چشمگیر تر می شود. آنچه ممکن است شما را شگفت زده کند این است که داستان سرایی آن به چه اندازه بالغ شده است. مانند کراتوس ، نسخه های گذشته را به یاد می آورد و در عین حال لزوم پیشرفت را نیز تصدیق می کند. همه چیز جدیدی که انجام می دهد برای بهتر شدن است و هر آنچه را که در نتیجه بهره می برد ، سود می برد. کراتوس دیگر یک وحشی قابل پیش بینی نیست. God of War دیگر یک سریال اکشن قدیمی نیست. با این راه اندازی مجدد ، با اطمینان مسیر جدیدی را طی می کند که امیدوارم به دنبال ماجراهای هیجان انگیز تری باشد.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake بسیار زیبا و وفادار است

اخبار

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۵-2 دقیقه

Final Fantasy VII Remake

Square Enix با تأخیر بیشتر در آوریل ، سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake را نشان داد ، درست از دو ماه قبل از انتشار بازی که این باعث تاسف است.

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake به یاد ماندنی است و نمای زیبایی از افق Midgar و مظلومیت تاسیسات Shinra در سطح شهر به شما نشان می دهد. همچنین اولین باری است که شخصیت Cloud را مشاهده می کنید ، زیرا او برخی از مانورهای جسورانه را برای سوار شدن به یک قطار در حال حرکت و شروع مأموریت بهمن در ابتدای بازی بیرون می کشد. بازسازی فوق العاده وفادار به اصل است ، همانطور که در زیر می بینید.

Square Enix طی چند روز گذشته به شدت طعمه Final Fantasy VII Remake را گرفته است. مجموعه ای از تصاویر منتشر شده دیروز ، نگاه های جدیدی به بازیگران اصلی نشان داد ، برخی عکس های اولیه مورد علاقه های سریال مانند Chocobo ، و نگاهی اجمالی به برخی از قسمت های جانبی که می توانید از مسیر ضرب و شتم استفاده کنید.

Final Fantasy VII Remake قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل در PS4 به طور انحصاری منتشر شود. انتظار می رود انحصاری با مدت زمان محدود به مدت یک سال ادامه یابد و نسخه های منتشر شده پس از آن انتظار می رود.

مطلب پیشنهادی: زمان انتشار بازی Final Fantasy VII Remake به تعویق افتاد!

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی