عضویت/ورود

معرفی و بررسی Rainbow Six Siege (2020) – یکپارچگی اپراتورها

بررسی

بازی

۱۳۹۹/۰۲/۱۸ - 8 دقیقه

معرفی و ببرسی Rainbow Six Siege (2020) - یکپارچگی اپراتورها

در Rainbow Six Siege ، انتخاب های تاکتیکی کوچک همیشه منجر به عواقب بزرگی می شود. هر دور یک درس جدید است در آنچه شما می توانید بهتر انجام دهید ، با اشتباهات خود را به عنوان یک معلم میکنید. توجه به این دروس با توجه به شرایط و تنظیم استراتژی تیم شما باعث می شود هر مسابقه احساس تازه و مهیج داشته باشد و یک منبع تغذیه از اپراتورها ، بارگذاری ها و توانایی های جدید مدام ملاحظات جدیدی را معرفی می کند. هیجان دیدن برنامه شما موفقیت آمیز است . خواه این مجموعه ای از تله ها باشد که دشمن را در مسیر آنها متوقف می کند ، سوراخ شکسته و مرتب که صحنه را برای یک کمین قرار می دهد ، یا توانایی های دو اپراتور که برای بیرون کشیدن فرش از کنار یکدیگر کار می کنند. تیم مقابل ، چیزی است که باعث می شود Siege نه تنها یک تیرانداز قانع کننده ، بلکه یکی از بهترین نمونه های کار تیمی ، تاکتیک ها و شلیک تیراندازی در آنجا باشد.

با وجود تحول در چهار سال گذشته ، Rainbow Six Siege همواره نبردی بین مهاجمان و مدافعان در مورد یک هدف واحد بوده است. در هر تیم ۵ اپراتور وجود دارد که هرکدام وسایل مخصوص خود را دارند که می توانند از آنها برای کند کردن حمله مهاجمین یا بهم زدن سوراخ ها در استحکامات مدافعان استفاده کنند. در هر دور ، مهاجمان باید به یک هدف خاص بپردازند. بسته به حالت ، آنها نیاز به دزدکی حرکت کردن و استخراج گروگان ، مسیری برای ایجاد یک اتاق خاص یا ایجاد یک استراتژی دقیق برای خنثی سازی بمب دارند. بمب حالت محاصره quintessential است ، زیرا باعث می شود هر اپراتور احساس پایداری و تعادل داشته باشد. هل دادن هدف ، یافتن گشودنی برای کاشت دستگاه دفع کننده ، و سپس محافظت از گفتن دستگاه دزدگیر ، به طرف مهاجم صعود و پاداش صعود به پیروزی را می بخشد ، و این کار مدافعان است که آنها را بکوبند و آنها را از رسیدن به قله دور نگه دارند.

انجام بازی های ویدئویی با دوستان معمولاً سرگرم کننده تر از بازی کردن به تنهایی است و مزایای برقراری ارتباط و همکاری با یکدیگر باعث می شود که Siege هنگام بازی با افرادی که می شناسید تجربه لذت بخش تری داشته باشید. خوشبختانه ، صف انفرادی یک دلیل کاملاً گمشده نیست ، زیرا غیر معمولی نیست که بازیکنانی هم فکر را پیدا کنید که به عنوان یک تیم به عنوان هماهنگی علاقه دارند ، بلکه به ناچار با بازیکنانی روبرو خواهید شد که علاقه بیشتری به اهداف خود دارند. Siege باعث تحریک کار تیمی می شود و وقتی گروهی از بازیکنان حمله هماهنگی خود را به گاراژ در خانه یا طبقه بالا کانال انجام می دهند ، این منجر به برخی از جالب ترین لحظات می شود که می توانید در یک تیرانداز اول شخص مستقر در تیم تجربه کنید.

Rainbow Six Siege همه چیز در مورد تیراندازی نیست. همچنین تمرکز زیادی در یادگیری و استفاده از ابزار منحصر به فرد هر اپراتور برای کمک به گرفتن یا نگه داشتن هدف وجود دارد. توانایی های طرف حمله کننده از تخریب دیواره های تقویت شده و ایجاد درب های جدید برای از بین بردن وسایل مدافع و استفاده از دوربین برای آشکار کردن مکان های دشمن است. انتخاب اپراتور مناسب و ایجاد تیمی مناسب از اپراتورهایی که توانایی های آنها به خوبی در کنار هم کار می کنند می تواند یک اتاق به شدت غنی شده را زیر پا بگذارد. به عنوان مثال ، استفاده از نارنجک های EMP تاچر برای از بین بردن اخلالگرهای سیگنال می تواند فرصتی برای تخریب ترمیت را ایجاد کند تا بتواند دری را به هدف برساند. در همین حال ، مهار مواد منفجره فیوز می تواند مدافعان را وادار به تحریک هواپیمای بدون سرنشین پهپاد Lion کند.

از طرف مدافع ، ابزارهای اپراتور عمدتاً از ابزارهایی تشکیل شده اند که هدف حمله مهاجمین را به هدف خود کاهش می دهد یا در کل مانع از آن می شود. اخلالگران سیگنال بی صدا استفاده از هرگونه وسایل الکترونیکی مانند هواپیماهای بدون سرنشین بازدارنده و هزینه های ترمیت را قطع کردند. از طرف دیگر وسایلی وجود دارد که می تواند یک مهاجم را به کلی ناتوان سازد. یک تله خوش آمد گویی از Frost می تواند یک مهاجمان مظنون را به دام بیندازد و آنها را به ضرب گلوله آزاد بکشاند و بعد از شنیدن آن گیره غیرقابل توصیف.

Rainbow Six Siege با صدای ابزارک خود کار بسیار خوبی را انجام می دهد ، با صداهای متمایز که شما را نسبت به چه کسی مقابله می کند هشدار می دهد – نارنجک های ضربه Zofia صدایی بسیار متمایز ، تقریبا توخالی ایجاد می کنند و در دور شکسته شدن خاکستر یا هر یک از آنها اشتباه نمی شود. مواد منفجره دیگر اسباب بازی ها همان چیزی هستند که باعث می شود نبرد Siege از سایر تیراندازها متمایز شود ، و با وجود این که به احتمال زیاد شما در هر دور حداقل یک تیراندازی خواهید داشت ، استفاده از ابزارهای خود برای کند کردن دشمن به همان اندازه پاداش می دهد که می توانید آن هدفون کلاچ را بزنید.

در حالی که اسباب بازی ها همان چیزی هستند که شما می خواهید از آن برای دستیابی به اهداف خود نهایت استفاده را ببرید ، اسلحه ها را نمی توان در کنار هم قرار داد. بعضی از سلاح های آتش ، مانند اسلحه های خاص و LMG ها ، به اندازه کافی قدرتمند هستند تا درهای موانع را پایین بیاورند و سوراخ هایی را برای هدف ایجاد کنند. اسلحه های حمله ای و SMG ها می توانند موانع را نیز از بین ببرند ، اما آنها معمولاً برای بیرون راندن دشمن مناسب تر هستند. هر اسلحه از نظر نوع و اندازه مناسب احساس قدرت کافی می کند. این امر به ویژه در مورد اسلحه های نشانگر صادق است که فقط در چند عکس می توانند دشمن را رها کنند. ضبط صدا هر یک از آنها در خسارت وارد شده از طرف دیگر متناسب، بلند و کشنده است . هر اسلحه قدرت و هندلینگ متفاوتی دارد و باعث می شود سفارشی سازی وزن شما برای استراتژی کلی شما به عنوان وسایل و رویکردهایتان به هر موقعیتی مهم باشد.

همه چیز همیشه طبق برنامه ریزی ها پیش نمی رود زیرا تیمی وجود دارد که سعی می کند انتظارات شما را با ابزارهای خود خراب کند. برای هر دو تیم روش های مختلفی وجود دارد که به یکدیگر فشار می آورند ، و کسانی که برای آن آماده نیستند افزایش یافته و از بین خواهند رفت. مهاجمان می توانند با احتیاط به سمت هدف حرکت کنند ، در حالی که مدافعان قصد دارند آنها را هجوم بیاورند ، آنها را از گارد محافظت کنند و آنها را مجبور کنند که از این سرعت کندتر و راحت تر خارج شوند. تغییر منظم بین فوری و تند تند و تند و تند قلب تکان دهنده است ، به ویژه هنگامی که فقط چند ثانیه می تواند حرکت یک مسابقه را تغییر دهد. لحظات آرام تر نیاز به یک دست آرام دارد. گذراندن وقت و انتظار برای لحظه مناسب می تواند باعث خستگی عصبی شود ، اما صبر و اجرای صحیح با هم تیمی های شما باعث رضایت بخش فوق العاده اسلحه و کار تیمی می شود ، چرا که شما یکی از مخالفان خود را بیرون می کشید و پیروزی را به دست می آورید.

مهم نیست که چقدر یک تیم آماده است ، یک تیم با استعداد همیشه می تواند فرش را از زیر پای حریفان بیرون بکشد. این عدم قطعیت ثابت باعث می شود که هر دور تنش ، هیجان انگیز و در بعضی موارد استرس زا باشد. این مانند یک فیلم ترسناک است که در آن می دانید یک هیولا در خانه وجود دارد ، شما فقط مطمئن نیستید کجا پنهان شده است یا کی قرار است نمایش دهد. با این حال ، اگر می دانید همه مکان هایی که هیولا می تواند مخفی شود ، پس از انجام حرکت آماده می شوید تا عکس خود را بگیرید. در یک فیلم ترسناک ، شخصیت اصلی همیشه در خانه خود جای بهتری دارد ، مکانی که با آنها کاملاً آشنا هستید و افراد و حواشی آن را می شناسید. محاصره به همین روش است: تیراندازی یک بخش اساسی است ، اما یادگیری هر نقشه و نقاط پنهان که می تواند اپراتورها و تله ها را پنهان کند ، به همان اندازه مهم است.

در حالی که وقت خود را برای پیچیدگی های هر شخصیت اختصاص می دهید ، در نقشه های مختلف بازی اتاق های مختلف را نقض می کنید و از آنها دفاع می کنید ، به آرامی طرح های آنها را یاد می گیرید: درها ، دوربین ها و ویندوزها کجا هستند ، و همچنین مکان های موجود در هر دیوار و کف دریچه منجر به شما هر نقشه را تقریباً ناخواسته و فقط با بازی می آموزید. ظرافت و بداخلاقی های احمقانه Rainbow Six Siege باعث می شود پیشرفت شخصی عمیق شود. دانستن اینکه شما می توانید بالای یک راه پله از یک پنجره خاص را ببینید احتمالاً از تیراندازی از همان پنجره یاد گرفته شده است – می تواند به شما یک تیم پریشان را منتقل کند. و با Siege ، هر آنچه را که یاد می گیرید در سود سهام بازپرداخت می کند ، زیرا دانستن چیدمان نقشه انتخاب اپراتورهای جدید و قرار دادن وسایل آنها را برای استفاده در آن نقشه آسانتر می کند. منحنی یادگیری Siege اندک نیست ، اما به ویژه تند نیست. شما باید مدت زیادی را برای یادگیری جزئیات بگذرانید ، اما این یک سفر ممتاز با لحظه های ارزشمند است که باعث می شود احساس کنید که در حال بهبود هر مسابقه هستید.

هر اپراتور از لحاظ ظاهری ، شخصیتی و توانایی های خود کاملاً تعریف شده است و در حالی که بازی در مورد داستانها و تعامل آنها با هم تیمی های Rainbow Six Siege آنها نیست ، این بازی به لطف توضیحات هوشمندانه و گفتگوی درون بازی که دارد نگاهی به دنیای آنها می اندازد. خطوط ساده در بازی که شما را از وقایع مسابقه مطلع می کند ، همچنین به شما ایده می دهد که شخصیت ها چه کسانی هستند – برای مثال ، ترمیت به هم تیمی هایش اجازه می دهد که به او بگویند که وی در حال فعال شدن “سوراخ بزرگ لعنتی” است زیرا او اتهامات نقض خود را فعال می کند. به همین ترتیب ، شما رابطه خواهران الا و زوفیا را درک می کنید ، زیرا دومی نقش یک خواهر مادری را بازی می کند ، به الا اطلاع دهید که اگر زوفیا اتفاق بیفتد که او را در طول مسابقه بیرون بکشد به اندازه کافی تلاش نمی کند. این خطوط صوتی انیمیشن تصویری را نشان می دهد که هرکدام از اپراتورها کیست و دنیایی که آنها جزئی از آن هستند – Hibana حتی از دوست خود ، Thermite نیز یاد می کند ، زیرا او گلوله های X-Kairos را فعال می کند تا خودش را “سوراخ بزرگ لعنتی” کند. نوشتن Siege ظرافت بین آموزنده ، رنگارنگ و شوخ طبعی برقرار می کند ، بدون اینکه حواس پرت شود و از مسابقه در دست بگیرد.

پیشرفت شخصیت Siege در چهار سال گذشته ساخته شده است ، زیرا یوبی سافت تیرانداز تیمی خود را از چیزی که پایگاه خوبی برای شروع یکی از بهترین تجربه های چند نفره دارد ، بهبود بخشیده است. هر فصل جدید دلایل جدیدی را برای ادامه بازی Siege به ارمغان آورده است ، بدون آنکه احساس کندی شود. معرفی اپراتورهای جدید به وضوح توانایی های جدیدی را برای استفاده و یا رقابت با آنها به ارمغان می آورد ، اما اغلب باعث تغییر در نحوه مشاهده و نزدیک شدن اپراتورهای قبلی نیز می شود . شخصیت های قدیمی تر با تبدیل شدن به ضد فشارهای عالی برای اپراتورهای جدید DLC ، اجاره جدیدی به زندگی داده اند. .

Rainbow Six Siege سهم نسبتاً خوبی از اشتباهات داشته است ، هرچند بازی امروز ما بسیاری از آنها را از بین برد. Ubisoft هنگام برخورد با مسائل مربوط به بازی ، در بعضی مواقع از بین بردن کل اسباب بازی و اپراتور Clash هنگام استفاده از بازی های آزمایشی و پیدا کردن و سوء استفاده ، خود را پذیرا و کارآمد نشان داده است. در حالی که ناامید کننده بودن از سپرهای قابل استفاده برای مدت طولانی ناامیدکننده بود ، به ایجاد محیطی کمک کرد که متقلبان نتوانند به موفقیت برسند و در نهایت منجر به تبدیل شدن Siege به یک بازی قوی تر شدند.

معرفی و ببرسی Rainbow Six Siege (2020)

تعادل اپراتور همیشه در حال اصلاح است ، که می تواند باعث شود برخی از اپراتورها به نفع خود نروند. اپراتورهای ضعیف ، در مورد افزایش خسارت یا تغییر در ابزار ابزار ، حواشی دریافت کرده اند و گزینه های مناسبتری را نسبت به گذشته نشان می دهند. از طرف دیگر ، اپراتورهای قوی و کاملاً برعکس ، نقطه مقابل را دیدند. این ممکن است ناامید کننده باشد وقتی که اپراتور مورد علاقه شما دچار ناراحتی شود ، اما بسیاری از این تغییرات باعث شده شخصیت های دارای قدرت بیش از حد در صف قرار گیرند بدون اینکه کاملاً رضایت شما را هنگام بازی آنها کاهش دهد. وقتی نارنجک ضعیف ضریب هوشی از وزن او خارج شد ، دیگر نتوانستم نارنجک های او را از دیواره ها به سمت جمعی از وسایل الکترونیکی گزاف گویی کنم. این در ابتدا بسیار مأیوس کننده بود ، اما حذف آنها به من فشار می آورد که برای یادگیری و رشد به عنوان بازیکن نیاز داشتم ، زیرا من تشویق شدم که استراتژی خود را با مجموعه جدیدی از ابزارها تحول کنم – اکنون حتی آنها را از دست نمی دهم.

چندین نقشه نیز از تغییرات جزئی گرفته تا تعمیرات اساسی کامل به روز شده اند. تقریباً تمام نقشه های Rainbow Six Siege بسیار عالی هستند و این بازنویسی ها فقط طرح های آنها را بهبود بخشیده اند. مانند ضعیف کردن اپراتور ، می تواند دلسرد کننده باشد تا ببیند نقشه مورد علاقه شما راهروهایی را که عاشقش شده اید از دست می دهند ، اما گرم کردن تغییرات را طولانی نمی کند. برخی از نقشه های بازسازی شده اکنون در بین بهترین نقشه های Siege قرار دارند – Clubhouse و Kafe Dostoyevsky از زمان بازسازی داخلی آنها از حمله و دفاع بسیار لذت بخش تر هستند.

نبرد مداوم یوبی سافت با سمیت ، نتایج خوبی را به همراه آورده است ، و اگرچه کامل نیست ، اما به موضوعی بسیار قابل کنترل تر تبدیل شده است که دیگر نیازی به احساس گرفتاری آن نیست. در چت متنی Siege ، شعارهای نژادپرستانه و هوموبی ، صحبت بیش از حد زباله و توهین های کوچک باعث می شود بازیکنان جدید احساس ناخوشایندی نداشته باشند. خوشبختانه ، یوبی سافت با تعدیل خاص خود و معرفی ابزارهای جدید که باعث بهبود تجربیات کلی می شود ، بازیکنان سمی را از بازی خود حذف کرده است. واژگونی با آتش دوستانه باعث کاهش چشمگیر در کشته شدن تیم شده است ، زیرا بازیکنان اکنون قادر به پلیس هستند ، تصمیم بگیرند که آیا نمونه خاصی از آتش دوستانه عمدی بوده یا از یک بازیکن سمی جلوگیری کند که باعث آسیب بیشتر شود – دو تیم را می کشد. ، عمدی یا خیر ، همچنین بازیکن را از مسابقه گفته حذف می کند. فیلترهای چت باعث شده است که از ارتباطات متقابل کاملاً به طور کامل جلوگیری شود ، و به عنوان کسی که از اشتراک منصفانه خود در بحث زباله لذت می برد ، امکان خاموش کردن متن و گفتگوی صوتی از نظر هر بازیکن یا در هر تیم – محاصره را ناامیدکننده تر می کند ، سالم تر و تجربه بهتر ، به خصوص وقتی که به تنهایی بازی می کنید. شبهایی که با عصبانیت و سرخوردگی نسبت به آنچه بازیکن دیگر گفت ، اکنون به طور کامل وجود ندارد.

البته شما نمی توانید یک بازی چند نفره را در سال ۲۰۲۰ و بدون یک فروشگاه بازی انجام دهید. فروشگاه Siege علاوه بر اینکه لیست اپراتورهای خود را دارد ، انواع لوازم آرایشی و مختلفی را در انواع مختلف دارد. روسری ، لباس و پوست را می توان با ارز درون بازی ، Renown خریداری کرد که کسب درآمد کار دشواری نیست ، هرچند زمان کافی می برد. اپراتورها را می توان با Renown نیز خریداری کرد که اپراتورهای قدیمی هزینه کمتری نسبت به مدلهای جدید دارند. همچنین مواردی وجود دارد که باید آنها را با پول واقعی خریداری کنید ، مانند گذر سالانه اپراتور و لباس Elite که همراه با بسته هایی از پوست های منحصر به فرد ، انیمیشن پیروزی و کارت اپراتور ارائه می شود. لوازم آرایشی به زیبایی طراحی شده اند ، و گاهی اوقات کل موتیف یک اپراتور خاص را تغییر می دهد. با این حال ، لوازم آرایشی با محدودیت زمانی و گذرگاههای نبرد اخیراً اعمال شده باعث می شوند شما بازی بیشتری بپردازید یا مبلغی بپردازید که در ابتدا می خواستید یا قصد داشته باشید. خوشبختانه ، هیچ چیز در این ریزگردها نیست که بر گیم پلی یا لذت بردن از آن تأثیر بگذارد . Siege به اندازه کافی به خود پاداش می دهد که برای ادامه کار نیاز به رضایت از پیشرفت لوازم آرایشی ندارید. با این حال ، این هنوز هم یک هویج غیر ضروری است که بر روی چوب آن چسبیده است و بیشتر از همه چیز مضر است.

Rainbow Six Siege همواره بازی در مورد تصمیم گیری های تاکتیکی و مقابله با عواقب آنها بوده است ، اما با هر سال جدید اپراتورها و تغییرات ، گزینه ها به تصویب رسیده و افزایش یافته اند تا برای آتش های آتش سوزی که به همان اندازه جذاب هستند غیرقابل پیش بینی باشند. یادگیری اپراتورهای مختلف و چگونگی نقض یا محافظت از اتاق با آنها می تواند یک خزنده و آرام باشد اما Siege باعث می شود که اشتباهات شما را بفهمید ، بخشی از دیدن هر دو طرف از هر مسابقه ، آسان است. این پاداش ، صبر ، استقامت و کار تیمی را به ارمغان می آورد و در طی چهار سال گذشته ، Siege نه تنها به جواهر تاج Ubisoft از عملکرد چند نفره تبدیل شده ، بلکه به یکی از بهترین تیراندازهای اول شخص نیز تبدیل شده است.

مطلب پیشنهادی: بازی های از دست رفته سال۲۰۲۰ : این بازی ها کجا هستند؟

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

ریسون وارنر آهنگساز و بازیگر Borderlands 3 در حال انتقال به Obsidian است

اخبار

بازی

۱۳۹۹/۰۲/۲۲-2 دقیقه

ریسون وارنر آهنگساز و بازیگر Borderlands 3 در حال انتقال به Obsidian است

پس از گذشت ۱۲ سال با Gearbox Software ، مدیر صداپیشه و آهنگساز ریسون وارنر در توییتر اعلام کرد که قصد دارد به استودیوی Obsidian منتقل شود. وارنر در طی سالها روی تمام بازی های پرچم دار Gearbox کار کرده است ، و همچنین به بیان دشمنان مختلف روانی Borderlands و Loader Bot در Tales From The Borderlands پرداخته است.

 ریسئن وارنر آهنگساز و بازیگر Borderlands 3 در حال انتقال به Obsidian است

ریسون وارنر مدیر موسیقی در Borderlands 3 بود که با تیمی از آهنگسازان کار می کرد تا موسیقی متن فیلم را بی نظیر و خلاقانه تر کند ، در حالی که هنوز هم به یک بازی واحد تعلق دارد. تحت رهبری وارنر ، Borderlands 3 امکاناتی را که یک موسیقی متن بازی انجام می داد ، تحت فشار قرار داد. در مصاحبه با سایت GameSpot ، آهنگساز Borderlands 3 یعنی Jesper Kyd گفت: این بازی “یک سیستم موسیقی تعاملی بسیار عمیق با لایه های مختلف و قطعات مدولار است که به طور تصادفی در بازی قرار می گیرند ، بنابراین موسیقی هر بار که بازی می کنید کمی متفاوت است. “”

آخرین بازی Obsidian The Outer Worlds در اکتبر سال ۲۰۱۹ آغاز شد ، با داستان DLC که قرار است در سال ۲۰۲۰ مشخص شود اما هنوز بخش ناشناخته ای در نظر گرفته نشده است. آینده Obsidian با خرید مایکروسافت از این شرکت در سال ۲۰۱۸ و با تمرکز بر اجازه ساخت این استودیو به نوع بازی هایی که می خواهد بسازد ، مشخص تر شد.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی زیبا و محبوب Borderlands 3 همراه با تریلر

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

معرفی و بررسی Final Fantasy 7 Remake – اولین کلاس

بررسی

بازی

۱۳۹۹/۰۲/۲۱-10 دقیقه

معرفی و بررسی Final Fantasy VII Remake - اولین کلاس

در افتتاح بازی Final Fantasy 7 Remake کلاد استریف مزدور و عضو سابق یک گروه خصوصی نخبه نظامی به نام SOLDIER ، با یک سلول سازگار با محیط زیست تروریستی به نام آوالانچ شروع به کار می کند. ماموریت آنها منفجر کردن رآکتورهایی است که ماکو ، خون حیات این سیاره را به بیرون می کشد و از آن برای نیروگاه کلان شهر صنعتی میدگر استفاده می کند. این گروه نفوذ می کند ، مقاومت شجاعانه ای از نیروهای شرکت شینرا الکتریک می کند و انفجاری را خاموش می کند که راکتور را غیرفعال می کند.

در نسخه اصلی سال ۱۹۹۷ ، یک هاپ ، جست و خیز و پرش از طریق چند بخش از شهر به بخش ۷ و ایمنی مخفیگاه آوالانچ بود. در Final Fantasy 7 Remake ، با انجام مأموریت ، از شما خواسته می شود تا بعد از آن در خیابان ها قدم بزنید و شاهد عواقب نگران کننده اعمال خود باشید. این بخش در حال خراب کردن است ، آتش سوزی در آتش سوزی ، ساختمان ها در حال فروپاشی هستند ، و هزینه های دلهره آور انسان واضح است.

ویولن حیرت انگیز در حالی که شما در خیابان های میدگر قدم می زنید ، با هر کشش کمانی در رشته های مختلف به وجدان خود می چرخد و قلب را برمی انگیزد ، از شما می پرسد که آیا کار درستی انجام می دهید یا خیر. گریه های کودکان سردرگم ، پژمرده می شود ، مردم به زانو در می آیند و تلاش می کنند با عظمت آنچه اتفاق افتاده است ، بجنگند و شهروندان از این گروه به اصطلاح مبارزان آزادی که به آنها پیوسته اید ، صرفاً برای درست کردن هر چه سریعتر ، فکر می کنند.

تا آنجا که اظهارات قصد وجود دارد ، افتتاح بمباران ماموریت Final Fantasy 7 Remake یک عملیات واضح و قدرتمند است. این بازی ممکن است فقط فصل اول در تصویرسازی یک داستان بسیار بزرگتر باشد ، اما به دنبال کشف عمق است که تاکنون برای تخیل باقی مانده است. این سرشار از جزییاتی است که قبلاً کشف نشده بود ، جاه طلبی های داستان پردازی جدید را با اعتماد به نفس تحقق می بخشد ، و چشم اندازهای تازه ای را ارائه می دهد که هم معنادار است و هم ضروری. این اهداف به حدی موفقیت آمیز حاصل می شود که فکر کردن که این داستان به هر شکلی دیگر وجود داشته است دشوار است.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که من برای Final Fantasy 7 سابقه و دلتنگی دارم و بدون شک بازسازی این امر را افزایش می دهد. با این حال ، به این معنی نیست که بگوییم آنچه انجام می دهد فقط برای افرادی خواهد بود که منابع منبع را می شناسند و دوست دارند. گفتن این امر باعث می شود بازسازی هوشمندانه و دقیق Final Fantasy 7 که ساخته شده است ، کم شود. اکثر بازی متریال جدید است ، با عشق به جزئیات برای تصویری که در سکته های گسترده ای رنگ شده است ، معرفی شد. این یک بازی نیست که طرفداران را تحریک می کند ، زیرا افراد تازه وارد نیز می توانند از عظمت Midgar لذت ببرند و یاد بگیرند که برای اولین بار به شخصیت ها عشق بورزند ، همه در حالی که بازی مکانیکی متراکم و با ارزش دارند. حتی اگر این فقط قطعه ای از نسخه اصلی Final Fantasy 7 باشد ، این بازسازی یکی از محبوب ترین بازی های همه زمان ها را به خود اختصاص می دهد و بالاتر می برد.

دستاوردهای روایت و شخصیت پردازی Final Fantasy 7 Remake توسط گیم پلی تسهیل می شود که مدرن است اما حول محور اصول بازی های کلاسیک متبلور می شود. از بسیاری جهات ، مدل گیم پلی آن احساس می کند که اوج تکامل فرانشیز است ، با ایده هایی از سراسر سریال در یک کامپوزیت که تازه اما آشنا است با هم جمع شده اند. این اولین بار است که سبک بازی اکشن با محوریت بازی های Final Fantasy در دوره مدرن احساس نمی کند که به قیمت طبیعت روش شناختی ریشه های سری بیاید. سبک ترکیبی به شما امکان می دهد تا با لمس یک دکمه در میان کاراکترها حرکت کنید و کنترل مستقیم را به دست بگیرید. در همان زمان ، می توان دستوراتی را برای کاراکترهایی صادر کرد که در غیر این صورت به طور مستقل عمل می کنند و روح آن قالب قدیمی و مستقل را در جای خود قرار می دهند.

این بازسازی همچنین از نوار فعال زمان استفاده می کند. در حالی که قبلاً دیکته می کرد که یک شخصیت می تواند هر حرکتی را انجام دهد ، اکنون حاکم است که آیا شما اقدامات خاصی را انجام می دهید یا خیر. نوار به بخشها تقسیم می شود ، و توانایی های ویژه ، جادوها و موارد استفاده یک هزینه مرتبط دارند. برای تشویق دستکاری اعضای حزب ، میله های ATB هنگامی که وسایل خود را رها می کنند به آرامی پر می شوند ، اما هنگامی که کنترل می کنید و مستقیماً به دشمن حمله می کنید ، خیلی سریعتر. شخصیت ها تمایل ندارند که مهارت های پیشرفته تری از اراده خود را آغاز کنند ، بنابراین به شک بسیار مهم است که قدم بگذارید و منابع آنها را به خوبی استفاده کنید.

هر کاراکتر قابل پخش مهارت بی نظیری دارد که بدون هیچ هزینه ای می آید و از ارزش استراتژیک زیادی برخوردار است. به عنوان مثال ، حالت Punisher’s Cloud ، موجی از نوسانات سریع و قدرتمند شمشیر را رها می کند و با یک ضد حمله به حملات دشمن واکنش نشان می دهد ، اما به قیمت تحرک او. Barret یک انفجار قدرتمند دارد و این می تواند به صورت دستی شارژ شود تا همسایه آن کوتاه شود. تکنیک ویژه هنرهای رزمی Tifa را می توان با صرف یک نوار ATB برای فعال کردن قدرت Unbridled ، تقویت کرد و Aerith’s Tempest کریستالی را به آتش می کشد که به ضربه ضربه وارد می کند ، سپس قبل از انفجار به مدت کوتاهی شارژ می شود تا به دشمنان اطراف آن ضربه بزند. هر شخصیت همچنین قادر است از جادوهای جادویی تهاجمی و دفاعی مختلفی استفاده کند ، به شرط داشتن Materia که این توانایی را برای آنها به ارمغان می آورد.

ماتریا گیم پلی بازی Final Fantasy 7 اصلی است. این انرژی ماکو استوار شده با دانش قوسی از ذات سیاره و خود زندگی است. این به عنوان حوزه های رنگی ظاهر می شود که می توان آنرا درون سلاح ها و زره پوشانید ، بنابراین توانایی فراخوانی سحر و جادو را به کاربر خود یا حتی احضار موجودات شبیه خدا می دهد تا در کنار شما بجنگند. زیبایی سیستم ماتریا این بود که به شما این امکان را می داد تا بارگیری را به روشی بسیار آزاد و ایجاد کاراکترها بسازید تا متناسب با سبک یا استراتژی مورد نظر خود برای هر موقعیتی باشد. سیستم ماتریا همان نوع آزادی را در بازسازی ارائه می دهد. اگرچه هر یک از شخصیت های قابل پخش دارای یک آرکتیپ کلی است ، اما سیستم ماتریا سیالیت زیادی را در این مورد نشان می دهد. من تصمیم گرفتم که بارت را با ماتریا جادویی سازگار کنم و او را برای مدتی جادوگر دوربرد بسازم ، و در طی این مدت او تجربه AP را ایجاد کرد که سطح ماتریا را تراز کرد و تغییرات جدید و قدرتمندتری را در مهارتهایی که در آنها قرار داشت باز کرد. پس از آن تصمیم گرفتم تمام این موارد را بکنم و به تیفا بدهم ، و مشت های خشم او را به یک عنصر اضافی ابتدایی وام دادم. در یک نبرد به ویژه چالش برانگیز ، من زمان کلاد را با دستکاری ماتریا در دست گرفتم و آن را داخل آیتم های Aerith کردم تا او بتواند به سرعت آویزان شود و با عجله بر روی مبارزان خط مقدم جلو بیاید تا آنها را سرعت ببخشد ، در حالی که نسبتاً ایمن است.

خواسته های جنگ لحظه به لحظه زیاد است ، به خصوص که دشمنان می توانند شرور باشند. به نظر می رسد که آنها با هدف ایجاد همان نوع هم افزایی بین اعضای حزب خود کار می کنند. اگر مواظب نباشید ، آنها مسموم و فلج می شوند تا دهانه هایی را برای یکدیگر ایجاد کنند ، مناطقی از میدان جنگ را کشنده کنند تا حرکت شما محدود شود و برای به دام انداختن آنها یک شخصیت را پرتاب کنید ، و شما را مجبور می کنید شخصیت ها را تغییر دهید تا عضو حزب مسحور خود را آزاد کنید. . بیشتر دشمنان نوعی ضعف اساسی دارند که با استفاده از توانایی Assess ماتریا قابل شناسایی و سپس مورد سوء استفاده قرار می گیرند. انجام این کار فشار بر آنها اعمال می شود و اگر ساختمان خود را حفظ کند ، آنها را متلاشی می کند ، و آنها را کاملاً بی دفاع می کند. دشمنان همچنین می توانند اقدامات شما را مختل کنند یا کاملاً از راه خارج شوند تا شما را فرار کنند ، بنابراین زمان بندی دقیق نیز مهم است ، در غیر این صورت می توانید منابع گرانبها را بی ثمر صرف کنید. همان رویکرد دقیق برای حرکات شما لازم است. داشتن یک طفره رفتن فرار ممکن است به نظر برسد که می تواند نبرد را بی اهمیت جلوه دهد ، اما بسیاری از حملات دشمن دارای مناطق گسترده ای از اثر هستند یا شما را ردیابی می کنند ، بنابراین انتخاب محافظت و آسیب کمتری به جای تلاش برای فرار از آن کاملاً مهم است. خوشبختانه ، هنگام صدور دستورات ، اقدام به خزیدن می شود تا زمان برنامه ریزی برای شما فراهم شود. این اتاق تنفس پذیرایی است ، اما شما را از رویکردی نادرست نجات نخواهد داد.

کافی است بگوییم که نبرد خیلی از شما را می پرسد ، اما در عین حال فوق العاده خوشحال کننده است. با توجه به شیوه های منحصر به فرد عملکرد هر شخصیت ، و رفتار و ضعف های دشمنان که نیاز به تفکر سریع و استراتژی عمدی دارند ، احساس می کنید که شطرنج با سرعت بالا بازی کنید و وقتی کنار هم قرار گرفتید ، خود را با برش و رقصیدن ، انجماد و اشتعال با هیجان انگیز می بینید. تکانه. در بعضی مواقع ، به خصوص در فضاهای تنگ تر ، دوربین می تواند برای حفظ عملکرد در قاب تلاش کند ، اما اغلب به اندازه کافی مشکل جدی نیست. به طور کلی ، مبارزات از روان و همچنین استعداد سینمایی و بصری خیره کننده از بازی های post-Final Fantasy X برخوردار هستند ، اما همچنین رضایت از رویکرد “برنامه ریزی کار و کار خود را انجام دهند” از رویکردهایی مانند Final Fantasy XII و Final Fantasy XIV. مکانیک های به روزرسانی را اضافه کنید ، که به شما امکان می دهد برای تقویت هر یک از ویژگی ها امتیاز برای هر سلاح اختصاص دهید ، و یک مجموعه قوی و بهم پیوسته از مکانیک های RPG بدست آورده اید. با اطمینان می توانم بگویم که Final Fantasy هرگز این بازی خوب را احساس نکرده است.

به همان اندازه که گیم پلی Final Fantasy 7 Remake قدرتمند است ، این روایت و شخصیت هایی هستند که واقعاً به عنوان دستاورد تاجگذاری آن ایستادگی می کنند. برای اکثریت قریب به اتفاق بازی ، Final Fantasy 7 Remake داستان یک گروه دست و پاگیر از اکو تروریست های جنگنده برای سرنوشت این سیاره که در اصل بود نیست. در عوض ، این یک داستان متمرکز و عمیق شخصی است. حتی اگر هدف نهایی بهمن آزاد کردن سیاره از آرواره های خون آشام شینرا باشد ، حوادثی که از آن عبور می کنند ، بجای آینده ، نبرد را محدود می کنند تا به مبارزه برای اینجا و اکنون بپردازند. بر خلاف اصل ، تأکید بسیار بیشتری بر مناطق خاکستری نبرد نیز وجود دارد. در واقع بهمن ، اژدهای خواب را بهم می زند و وقتی شینرا تلافی می کند ، این مردم در حال حاضر متروک از زاغه ها هستند که رنج می برند.

آنها یک موجود ناچیز زندگی می کنند ، گرچه یکی از آنها راحت هستند. به عنوان شهروندان کم سن و سال ، زندگی در خانه های مسکونی خانه های ساخته شده از ورق های فلزی زنگ زده ، که در کنار هم قرار گرفته و به اجبار درآمده اند ، همان چیزی است که آنها می دانند ، و آنچه را که می دانید توسط شینرا تأمین کرده است. دقیقاً مانند ساختمانهای ریزگرد که در آن زندگی می کنند و در آن کار می کنند ، تنها کاری که می توانند انجام دهند اینست که از آنچه برای نگه داشتن یکدیگر دارند باید استفاده کنند. به همین دلیل ، بسیاری از مبارزات بهمن علیه شینرا را نبرد آشکار بین خیر و شر ، حق و باطل نمی دانند ، به همان روشی که بارت و سایر اعضای بهمن انجام می دهند. با قدم زدن در بخش های مختلف میدگر ، اغلب افرادی را می شنوید که بهمن را محکوم می کنند. اعتبار اقدامات این گروه غالباً مورد سوال قرار می گیرد ، گاهی اوقات توسط اعضای خود گروه. برای مثال ، تیفا ، اگرچه در آن شرکت می کند ، کمتر درگیر علت می شود. هنگامی که ضربات به جامعه خود برخورد می کند ، او علائم خود شک را نشان می دهد ، علت را زیر سوال می برد و به دنبال اطمینان از دیگران است.

در چند فصل ، Remake سرعت را کم می کند به طوری که می توانید در زاغه ها وقت بگذارید ، با افراد آنجا ملاقات کنید ، وضعیت روزمره آنها را بفهمید و با جامعه درگیر شوید. در این بخش ها ، بازی به چیزی مانند سری Yakuza نزدیک می شود ، جایی که شما در حال ایجاد یک درک صمیمی و ارتباط با یک مکان و مردم هستید. این کار از طریق پرس و جوهای جانبی اختیاری انجام می شود که به ظاهر مشغول کار بی علاقه هستند. با این وجود ، ممانعت از تعداد انگشت شماری که در اواخر بازی معرفی شده و به طور بالقوه می تواند حرکت را مختل کند ، ارزش آن را دارند که پیگیری کنند. هرکدام به نوعی جهان بینی ارزشمند یا فرصتی برای درک شخص دیگری کمی بیشتر ارائه می دهند. این فرد می تواند کودکی خردسال باشد که به دنبال دوستان گمشده خود است ، یک شهروند نگران به دنبال رهایی منطقه از تهدید هیولا ، یک گزارشگر در مورد یک سارق مانند رابین هود است. از نظر مکانیکی ، مأموریتهای جانبی معمولاً ;به اینجا بروید ، دشمنان را بکشید ، با شخصی صحبت کنید یا یک مورد را پیدا کنید ، سپس برگردید; ، اما همیشه داستانی کمی وجود دارد که در درون آنها گفته می شود که شما را به عمق خود به دنیای خود می کشاند و هرکدام نیز انسان سازی می کنند. ابر فقط کمی او به عنوان یک شخص سابق سرباز ، تبدیل به مشاغل عجیب و غریب برای کسب درآمد شد. رفتار او از ابتدا سرد است و سرمایه گذاری او در مبارزه فقط به اندازه سکه ای است که برای آن می پردازد. اما با تمام شدن این تلاشها ، کلام او گسترش می یابد. مردم او را می شناسند ، به او تکیه می کنند و مانند یکی از آنها با او رفتار می کنند – او قهرمان آنها می شود ، خواه آن را دوست داشته باشد یا نه. این نه تنها در لبه های سخت کلاد دور می شود بلکه باعث می شود تا شما به عنوان بازیکن در دنیای اطراف خود و افراد درون آن سرمایه گذاری کنید. Final Fantasy 7 Remake داستان کلاد استریف است که می آموزد به جای فقط برای خودش ، برای دیگران بجنگد.

به شخصیت هایی که در گذشته به قسمت های بیت منتقل شده بودند ، عمق بیشتری داده می شود ، بنابراین می توانید در مورد بسیاری از اعضای دیگر آوالانچ مانند بیگز ، وِدج و جسی اطلاعات بیشتری کسب کنید. هر چند شخصیت های حامی ، هر کدام انگیزه های خود را برای گرفتن اسلحه در برابر شینرا دارند. لحظات دلهره آور و شخصی با آنها وجود دارد که به جای نمایش طولانی مدت ، از طریق خطوط گفتگوی صمیمانه تحویل داده می شوند. همه اینها طبیعی ، باورپذیر و قابل اعتماد است. بدون اینکه هر چیزی را خراب کند ، Remake شخصیت ها را از داستان های Final Fantasy گسترده تر می کند. و این اضافات جدید به طور طبیعی متناسب است. به نظر می رسد Square Enix فقط بازی های Final Fantasy 7 را بازسازی نمی کند – بلکه جهان بزرگتر Final Fantasy 7 را بازسازی می کند.

در این شخصیت ها بافت بسیار زیادی وجود دارد که باعث می شود ارتباط با آنها آسان شود. Barret یک نمایشگاه نمایشی با صدای بلند است ، و هر خطی را که می گوید همان انرژی را دارد که یک کشتی گیر برش تبلیغی را در هر نمای WWE می دهد ، از همان انرژی برخوردار است. اما زیر آن ، اهداف او خالص است؛ تجارب گذشته عزم او را تثبیت کرده است ، و درست هنگامی که به او شک می کنید ، لحظه ای لمس پدرانه را با دختر دلپذیر قلب او ، مارلن ، مشاهده می کنید و کاملاً می فهمید که چرا اینقدر سخت می جنگد. جسی معاشقه است ، خودش را به ابر می اندازد و با برخورد گرم و سرد او را مورد اصابت قرار می دهد. او پرانرژی و سرزنده است ، و می آموزید که چیز بیشتری از این وجود دارد که در ابتدا با چشم روبرو شود. او به عنوان کارشناس تسلیحات خدمه ، با آنچه که خلاقیت های خود را به دنیای اطراف خود انجام می دهد ، می جنگد. گوه یک روح نرم است و سعی می کند تا نشان دهد تیم می تواند به همان روشی که کلاد یا تیفا به آنها اعتماد می کنند ، اعتماد کنید – اما شاید یک روح نرم دقیقاً همان چیزی باشد که آنها به آن نیاز دارند. بیگس خنک ، آرام و جمع آوری شده است – نگرشی مهربانانه که در طی یک زندگی درگیری انجام می شود ، اما تاریخ وی کاملاً چشمگیرتر است ، و در لحظه زودگذر ذکر شده است که در یک جستجوی جانبی اختیاری است.

برخی از کارهای عجیب و غریب باعث می شود که شما در کنار شخصیت های کلیدی مانند تیفا و آریت قرار میدهد. برای اولین بار ، این بازی تاریخچه خود را با کلاد با سابقه ای زیبا ایجاد می کند ، و نگاه های وحشتناک در گذشته های آسیب زای آنها ظاهر می شود که به عنوان چشمک می زنند که نتیجه برخی از قسمت های آسیب دیده روان کلاد است. این مکانیسم همچنین برای بافتن در حضور یک شرور موی نقره خاص به شکلی که در اصل ظاهر نمی شود ، استفاده می شود. ارتباط بین ابر و تیفا به خوبی به تصویر کشیده شده است: آنها دوستانی هستند که از یکدیگر پشتیبانی می کنند ، اما همچنین عاشقانه شکوفائی وجود دارد که وقتی ابر به یاد می آورد تاریخچه آنها و منظور او برای او چیست.

آریت ، دختری گل که داستانش به طور غیر منتظره با کلاد درگیر است ، فراتر از یک حضور پر فراز و نشیب است. دلهره بین او و ابر از لحظه ملاقاتش با او شیرین و خنده دار است و به ناحق محافظ او می شود. او ابر را به عنوان نوعی سینه زنی خاموش و با قلب طلا فوراً نشان می دهد ، و نوازش به نفس خود می زند و دیوارها را پاره می کند. او بازیگوش و اعتماد به نفس و بی دردسر است. او همیشه به دنبال چیزهای خوب است و در نتیجه می بیند که زاغه ها برای مردم چه معنی می دهد – زندگی در زیر صفحات فلزی که خورشید را خاموش می کند و در بین فولادهای سرد شهر ، چشم انداز او را از زندگی کم نکرده است. اینها مانند افراد واقعی هستند . آنها امید و آرزو دارند ، ترس و تقصیر دارند ، خنده دار و کاریزماتیک هستند ، و آنقدر کاملاً نوشته شده و عمل می کنند که برای هر کس سقوط خواهید کرد. در هنگام تهیه نسخه اصلی ، اینها همه افکار و احساساتی بود که من در مورد کاراکترهایی داشتم که با استفاده از طرح های بازی ارائه شده ، خودم را در آنها رنگ آمیزی کردم. این بار ، آنها توهم نیستند. این همه دردناک تحقق یافته است ، و به همان اندازه که شخصیتهای داستان و داستانهای آن زمان را دوست داشتم ، می توانم به روشی بسیار عمیق تر از آنها بخاطر این که الان کاملاً کامل هستم قدردانی کنم.

چیزهای زیادی برای تعجب وجود دارد؛ ایستاده بر روی بشقاب معلق در بالای میدگار و خیره در سراسر شهر. شنیدن هر نت پیانو از موضوع تیفا آنقدر آرام پخش شد که تقریباً می توانید انگشتان را که به آرامی در امتداد کلیدها حرکت می کنند تصویر کنید. قدم زدن در پشت بام های کلیسا با آریت به عنوان یک آرامش عجیب بر فراز شهر – این همه با چنان احترام و توجه به جزئیات زنده می شود که دشوار نیست که غرق شوید و دلتنگ شوید. سپس تمام برنامه دون کرنئو وجود دارد که به صورت روبرو و پرداخت آن به گونه ای انجام می شود که احساس محرومیت و تمسخر نمی کند ، اما فراگیر ، سرگرم کننده و کاملاً غیر منتظره است. این بازسازی از در آغوش گرفتن عناصر مسخره اصلی جلوگیری نمی کند ، بلکه در عوض از آن استفاده می کند تا به اهمیت آنچه در غیر این صورت موضوع سنگین است ، برساند. حتی وقتی بازی به نتیجه خود برسد و قسمتهای عجیب و غریب تر و خارق العاده تر از روایت را در آغوش بکشد ، این کار را به شکلی انجام می دهد که احساس می کند درآمد. باز هم ، این ممکن است فقط یک بخش کوچک از نسخه اصلی باشد ، اما به عنوان یک بازی مستقل Final Fantasy 7 Remake کامل است. اگرچه شرور بزرگتری در حاشیه داستان به سر می برد و اشارات رمزنگاری شده به چیزی بیشتر در گذشته کلاد و همچنین سایر عناصر غیر قابل توضیح – در فصل های پایانی معرفی می شوند ، اما این داستان را که گفته می شود کم نمی کند. بازسازی نهایی Final Fantasy 7 را می توان از شایستگی آنچه ارائه می شود لذت برد ، و برای کسانی که می دانند ، همچنین پایه و اساس افشاگری های آینده را به شکلی جذاب می سازد.

صرف نظر از تاریخ شما با بازی اصلی ، Final Fantasy 7 Remake یک دستاورد حیرت انگیز است. انتظار برای انتشار آن طولانی مدت بود ، اما در گیم پلی ، داستان ، شخصیت ها و موسیقی ارائه می شود – انتظار ارزش آن را داشت. برای بازیکنان بار اول ، فرصتی است برای درک اینکه چرا Final Fantasy 7 در چنین موردی برگزار می شود. این شانس است که یک داستان چند وجهی را تجربه کنید که با موضوع پیچیده ای دست و پنجه نرم می کند ، در جمع شخصیت های به یاد ماندنی قرار می گیرد و با گرفتاری آنها جابجا می شود. برای بازگشت طرفداران ، این Final Fantasy 7 ذهن شما به خاطر نمی آورد ، این همان کسی است که قلب شما همیشه آن را می دانست.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی Rainbow Six Siege (2020) – یکپارچگی اپراتورها

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی