عضویت/ورود

معرفی و بررسی Streets Of Rage 4 – پسران مخوف به شهر بر میگردند

بررسی

بازی

۱۳۹۹/۰۲/۱۷ - 5 دقیقه

معرفی و بررسی Streets Of Rage 4 - پسران مخوف به شهر بر میگردند

همه سری بازی های قدیمی و مورد علاقه خود را دارند که دوست دارند آن را بازگردند ، اما نوسازی یک بازی که مدت زیادی است که خوابیده نیاز به لمس ماهرانه ای دارد. نه تنها باید هواداران قدیمی را که علاقه مندی های دیرینه خود را از طریق دلتنگی دیده می شوند را خوشحال کنید ، بلکه باید راهی پیدا کنید که این بازی را برای مخاطبان جدیدتر جذاب کند. خوشبختانه برای هواداران دیرینه Sega و شورش در شهر ، Streets of Rage 4 به طرز شگفت انگیزی در حالی که برخی از حرکات را در این روند شلیک می کند ، تنگنای جذابیت کلاسیک و مدرن را طی می کند.

با گذشت یک دهه از بازی سوم (که ۲۶ سال پیش منتشر شد) Streets of Rage 4 شخصیت های Axel و Blaze را دوباره به هم پیوند می دهند تا یک نقشه شیطانی را که توسط بچه های سریال uber-antagonist آقای X طراحی شده است ، از آن جدا کنند. دو جنگنده جدید: Cherry ، یک زن جوان سخت ، با حرکات ماهرانه و (اصطلاحاً) قاتل گیتار و فلوید ، یک هالک سایبری افزایش یافته که ممکن است پرش سریع یا پرش نداشته باشد ، اما قطعاً بی شمار است از راه های گرفتن مشت های فلزی غول پیکر خود. در تجارت شخصی با روایت داستان ، شما با شخصیت های قدیمی و جدید ، گاهی اوقات در مکان های غافلگیرکننده آشنا می شوید … اما انتظار زیادی از طرح ندارید ، زیرا این امر به سادگی وجود دارد تا شما را به مکانهای جدید و هیجان انگیز منتقل کند ، جایی که گالری دشمنان سرکش را در آن قرار می دهید.

و مقدار مناسبی از تپه های سنگفرش نیز وجود دارد. ۱۲ مرحله در Streets of Rage 4 تنوع زیادی در مناظر ، موانع و دشمنان ارائه می دهد. در حالی که خطوط پاک و تیز و تیز از هنر جدید بسیار متفاوت است از طرفداران کم تحرک ، اما پیکسلی ریز و درشت طراحی شده اند ، شخصیت ها و زمینه های دستی HD با کیفیت بسیار تماشایی به نظر می رسند و مملو از جزئیات جالب و تخم مرغ های کوچک عید هستند. شما را با تعجب می برم. مراحل بسیار معمولی تنظیمات شورش در شهر است . نوار شیرجه زدن ، برخی از فاضلاب ها ، کوچه های پشتی ، Chinatown ، اما انیمیشن های ازدحام جمعیت ، بخار ، سنج و ماشین آلات باعث می شوند که این مراحل باستانی بسیار تازه و هیجان انگیز باشد. موسیقی متن فیلم بسیار عالی است ، مجموعه ای فنی و رقص با الهام از موسیقی ضرب و شتم از آهنگسازان موسیقی بازی شرقی و غربی ، از جمله فارغ التحصیلان با نام های خیابان های Rage از Rage Yuzo Koshiro و Motohiro Kawashima.

البته ، تصاویر و موسیقی خوب هیچ چیزی بدون گیم پلی برای پشتیبان گیری از آن نیستند ، و SoR4 کاملاً خوب از آن استفاده می کند. کنترل ها به راحتی قابل استفاده هستند و هنگامی که کمی با آنها آشنا شدید ، می توانید از آن لذت ببرید ، زیرا مشت ها ، حرکت برق و مهارت های ویژه می توانند در کنار هم برای ایجاد یک ترکیب جالب و دلپذیر به یکدیگر زنجیر شوند. هر شخصیت یک ویژگی متفاوت دارد: Blaze برخی از آکروباتیک های وحشی را انجام می دهد که می توانند دشمنان را در هوا بکشند ، در حالی که Floyd از اسلحه های عظیم سایبر خود برای گرفتن دشمنان با پرتاب های تمام صفحه و سر و صدا های دو نفره استفاده می کند.

مانند اکثر ضرب و شتم ها ، Streets of Rage 4 شما را در موقعیت هایی قرار می دهد که شما توسط گروه بزرگی از دشمنان دور شما را میگیرند. در سنت ژانر بزرگ ، شما به حرکات ویژه ای دسترسی دارید که می تواند به شلوغی جمعیت کمک کرده و شکست ناپذیری موقت را با هزینه کمی از سلامتی شما به دست آورد اما ، با یک پیچش هوشمندانه ، Streets of Rage 4 در واقع به شما امکان می دهد که از سلامت خرج کرده باشید. بازگشت با ترکیب دشمنان بدون اینکه مورد اصابت قرار گیرند. (اگر به نتیجه رسیدید ، که زندگی سپری شده از بین رفته است ، بنابراین مطمئن شوید که از مهارت های خود با عاقلانه استفاده می کنید!) هر شخصیت از حرکات “ستاره” نیز استفاده می کند که با فعال شدن ، به همه چیز در مسیر خود آسیب بزرگی وارد می کند. اینها بسیار محدود هستند و می توانند با موارد ویژه موجود در سطوح دوباره پر شوند ، بنابراین هنوز برای لحظه های حساس بهترین ذخیره می شوند.

دشوار بودن ، Streets of Rage 4 نبردی جدی ایجاد می کند. چندین سطح دشواری برای جویدن بازیکنان وجود دارد. با این حال ، اگر هنوز در تلاش هستید ، می توانید از سلامتی و زندگی اضافی برخوردار شوید. هزینه امتیاز کسب شده برای باز کردن قفل و رتبه بندی. با این حال ، بسیار ناراحت کننده است که مشکل SoR4 منحنی خطی نیست. برخی مراحل به طور قابل توجهی کوتاهتر از سایرین هستند ، و نقاط مختلفی وجود دارد که به عنوان مخالفان قوی و خطراتی که در مکان های ناخوشایند ایجاد می شود ، از هیچ جا چیزهای حیرت انگیز نمی شود. دعواهای رئیس به ویژه نابرابر هستند و ممکن است در یک مرحله با یک الگوی نسبتاً آسان در حال مبارزه با حریف باشید ، سپس توسط رئیس پایان مرحله بعدی کاملاً نابود شوید. بسیار مکرر در مورد مکانیک “فوق العاده زره” (جایی که دشمنان می توانند آسیب ببینند اما مبهوت و خسته نشوند) برای بسیاری از دعواهای رئیس نیز ناامید کننده است ، زیرا اغلب به عنوان یک راه ناعادلانه برای شخصیت های رئیس بر شما احساس مزیت شدید می کند.

البته ، همیشه می توانید یک دوست (یا دو … یا سه) همراه خود داشته باشید تا صدمات اضافی وارد شود. حتی با اضافه شدن تعداد بیشتری دشمن روی صفحه نمایش چند نفره ، به احتمال زیاد خواهید دید که داشتن دست و پا اضافی برای جنگیدن در کنار هم ، مناطق سخت را بسیار راحت تر می کند. چند نفره محلی حداکثر از چهار هم تیمی پشتیبانی می کنند ، اما اگر در خانه گیر کرده اید ، می توانید برای بازی های دو نفره به صورت آنلاین تیمی کنید.

یک نمایشنامه نویس متوسط شروع تا پایان حدود دو ساعت اجرا می شود . هر چند ، بسته به این که چند بار بازی می کنید ، می توانید زمان نسبتاً بیشتری را برای دیدن پایان بخواهید. برای یک بازی آرایش خطی به سبک بازی بسیار طولانی است ، اما اگر شما نوع دیگری باشید که یک بار به راحتی در یک بازی بازی کنید ، بسیار کوتاه است. برخی از انگیزه های پخش مجدد وجود دارد: کسب امتیاز در هنگام بازی حالت های جدید ، موارد اضافی در گالری و انواع مختلفی از یکپارچهسازی با سیستمعامل کاراکترها را از بازی های قبلی باز خواهد کرد. استفاده از این شخصیت های جدید و بالا بردن سطح دشواری شما ، هر دو امتیاز بالقوه بیشتری به شما می دهد و باعث افزایش چالش می شود. در بعضی مواقع ، به نظر می رسد برخی از وسایل اضافی به همان اندازه بازی اصلی به آن توجهی نمی شود. “موسیقی متن فیلم یکپارچهسازی با سیستمعامل” فقط Genesis و Game Gear Streets of Rage آهنگ قدیمی است که سطح بازی را به ظاهر تصادفی نشان می دهد ، و برخی از شخصیت های غیر قابل باز کردن از مزیت فوق العاده ای در برخورد با خسارت برخوردار هستند . تا جایی که می توانند برخی از سخت ترین مناطق SoR4 را تقریباً بی اهمیت جلوه دهند.

در کل ، Streets of Rage 4 بازگشتی تحسین برانگیز برای این سریال طولانی خفته است. عالی به نظر می رسد ، عالی به نظر می رسد ، و بسیار خوب بازی می کند. حتی اگر این تجربه نسبتاً کوتاه باشد ، این نوع بازی است که شما و دوستانتان به راحتی می توانید از بازی و بازی مجدد لذت ببرید. اگر در حال تماشای برخی اقدامات کلاسیک و جنجالی با لبه مدرن هستید ، این خیابان های پر از خشم باعث می شود که نام شما خوانده شود.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

ریسون وارنر آهنگساز و بازیگر Borderlands 3 در حال انتقال به Obsidian است

اخبار

بازی

۱۳۹۹/۰۲/۲۲-2 دقیقه

ریسون وارنر آهنگساز و بازیگر Borderlands 3 در حال انتقال به Obsidian است

پس از گذشت ۱۲ سال با Gearbox Software ، مدیر صداپیشه و آهنگساز ریسون وارنر در توییتر اعلام کرد که قصد دارد به استودیوی Obsidian منتقل شود. وارنر در طی سالها روی تمام بازی های پرچم دار Gearbox کار کرده است ، و همچنین به بیان دشمنان مختلف روانی Borderlands و Loader Bot در Tales From The Borderlands پرداخته است.

 ریسئن وارنر آهنگساز و بازیگر Borderlands 3 در حال انتقال به Obsidian است

ریسون وارنر مدیر موسیقی در Borderlands 3 بود که با تیمی از آهنگسازان کار می کرد تا موسیقی متن فیلم را بی نظیر و خلاقانه تر کند ، در حالی که هنوز هم به یک بازی واحد تعلق دارد. تحت رهبری وارنر ، Borderlands 3 امکاناتی را که یک موسیقی متن بازی انجام می داد ، تحت فشار قرار داد. در مصاحبه با سایت GameSpot ، آهنگساز Borderlands 3 یعنی Jesper Kyd گفت: این بازی “یک سیستم موسیقی تعاملی بسیار عمیق با لایه های مختلف و قطعات مدولار است که به طور تصادفی در بازی قرار می گیرند ، بنابراین موسیقی هر بار که بازی می کنید کمی متفاوت است. “”

آخرین بازی Obsidian The Outer Worlds در اکتبر سال ۲۰۱۹ آغاز شد ، با داستان DLC که قرار است در سال ۲۰۲۰ مشخص شود اما هنوز بخش ناشناخته ای در نظر گرفته نشده است. آینده Obsidian با خرید مایکروسافت از این شرکت در سال ۲۰۱۸ و با تمرکز بر اجازه ساخت این استودیو به نوع بازی هایی که می خواهد بسازد ، مشخص تر شد.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی زیبا و محبوب Borderlands 3 همراه با تریلر

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

معرفی و بررسی Final Fantasy 7 Remake – اولین کلاس

بررسی

بازی

۱۳۹۹/۰۲/۲۱-10 دقیقه

معرفی و بررسی Final Fantasy VII Remake - اولین کلاس

در افتتاح بازی Final Fantasy 7 Remake کلاد استریف مزدور و عضو سابق یک گروه خصوصی نخبه نظامی به نام SOLDIER ، با یک سلول سازگار با محیط زیست تروریستی به نام آوالانچ شروع به کار می کند. ماموریت آنها منفجر کردن رآکتورهایی است که ماکو ، خون حیات این سیاره را به بیرون می کشد و از آن برای نیروگاه کلان شهر صنعتی میدگر استفاده می کند. این گروه نفوذ می کند ، مقاومت شجاعانه ای از نیروهای شرکت شینرا الکتریک می کند و انفجاری را خاموش می کند که راکتور را غیرفعال می کند.

در نسخه اصلی سال ۱۹۹۷ ، یک هاپ ، جست و خیز و پرش از طریق چند بخش از شهر به بخش ۷ و ایمنی مخفیگاه آوالانچ بود. در Final Fantasy 7 Remake ، با انجام مأموریت ، از شما خواسته می شود تا بعد از آن در خیابان ها قدم بزنید و شاهد عواقب نگران کننده اعمال خود باشید. این بخش در حال خراب کردن است ، آتش سوزی در آتش سوزی ، ساختمان ها در حال فروپاشی هستند ، و هزینه های دلهره آور انسان واضح است.

ویولن حیرت انگیز در حالی که شما در خیابان های میدگر قدم می زنید ، با هر کشش کمانی در رشته های مختلف به وجدان خود می چرخد و قلب را برمی انگیزد ، از شما می پرسد که آیا کار درستی انجام می دهید یا خیر. گریه های کودکان سردرگم ، پژمرده می شود ، مردم به زانو در می آیند و تلاش می کنند با عظمت آنچه اتفاق افتاده است ، بجنگند و شهروندان از این گروه به اصطلاح مبارزان آزادی که به آنها پیوسته اید ، صرفاً برای درست کردن هر چه سریعتر ، فکر می کنند.

تا آنجا که اظهارات قصد وجود دارد ، افتتاح بمباران ماموریت Final Fantasy 7 Remake یک عملیات واضح و قدرتمند است. این بازی ممکن است فقط فصل اول در تصویرسازی یک داستان بسیار بزرگتر باشد ، اما به دنبال کشف عمق است که تاکنون برای تخیل باقی مانده است. این سرشار از جزییاتی است که قبلاً کشف نشده بود ، جاه طلبی های داستان پردازی جدید را با اعتماد به نفس تحقق می بخشد ، و چشم اندازهای تازه ای را ارائه می دهد که هم معنادار است و هم ضروری. این اهداف به حدی موفقیت آمیز حاصل می شود که فکر کردن که این داستان به هر شکلی دیگر وجود داشته است دشوار است.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که من برای Final Fantasy 7 سابقه و دلتنگی دارم و بدون شک بازسازی این امر را افزایش می دهد. با این حال ، به این معنی نیست که بگوییم آنچه انجام می دهد فقط برای افرادی خواهد بود که منابع منبع را می شناسند و دوست دارند. گفتن این امر باعث می شود بازسازی هوشمندانه و دقیق Final Fantasy 7 که ساخته شده است ، کم شود. اکثر بازی متریال جدید است ، با عشق به جزئیات برای تصویری که در سکته های گسترده ای رنگ شده است ، معرفی شد. این یک بازی نیست که طرفداران را تحریک می کند ، زیرا افراد تازه وارد نیز می توانند از عظمت Midgar لذت ببرند و یاد بگیرند که برای اولین بار به شخصیت ها عشق بورزند ، همه در حالی که بازی مکانیکی متراکم و با ارزش دارند. حتی اگر این فقط قطعه ای از نسخه اصلی Final Fantasy 7 باشد ، این بازسازی یکی از محبوب ترین بازی های همه زمان ها را به خود اختصاص می دهد و بالاتر می برد.

دستاوردهای روایت و شخصیت پردازی Final Fantasy 7 Remake توسط گیم پلی تسهیل می شود که مدرن است اما حول محور اصول بازی های کلاسیک متبلور می شود. از بسیاری جهات ، مدل گیم پلی آن احساس می کند که اوج تکامل فرانشیز است ، با ایده هایی از سراسر سریال در یک کامپوزیت که تازه اما آشنا است با هم جمع شده اند. این اولین بار است که سبک بازی اکشن با محوریت بازی های Final Fantasy در دوره مدرن احساس نمی کند که به قیمت طبیعت روش شناختی ریشه های سری بیاید. سبک ترکیبی به شما امکان می دهد تا با لمس یک دکمه در میان کاراکترها حرکت کنید و کنترل مستقیم را به دست بگیرید. در همان زمان ، می توان دستوراتی را برای کاراکترهایی صادر کرد که در غیر این صورت به طور مستقل عمل می کنند و روح آن قالب قدیمی و مستقل را در جای خود قرار می دهند.

این بازسازی همچنین از نوار فعال زمان استفاده می کند. در حالی که قبلاً دیکته می کرد که یک شخصیت می تواند هر حرکتی را انجام دهد ، اکنون حاکم است که آیا شما اقدامات خاصی را انجام می دهید یا خیر. نوار به بخشها تقسیم می شود ، و توانایی های ویژه ، جادوها و موارد استفاده یک هزینه مرتبط دارند. برای تشویق دستکاری اعضای حزب ، میله های ATB هنگامی که وسایل خود را رها می کنند به آرامی پر می شوند ، اما هنگامی که کنترل می کنید و مستقیماً به دشمن حمله می کنید ، خیلی سریعتر. شخصیت ها تمایل ندارند که مهارت های پیشرفته تری از اراده خود را آغاز کنند ، بنابراین به شک بسیار مهم است که قدم بگذارید و منابع آنها را به خوبی استفاده کنید.

هر کاراکتر قابل پخش مهارت بی نظیری دارد که بدون هیچ هزینه ای می آید و از ارزش استراتژیک زیادی برخوردار است. به عنوان مثال ، حالت Punisher’s Cloud ، موجی از نوسانات سریع و قدرتمند شمشیر را رها می کند و با یک ضد حمله به حملات دشمن واکنش نشان می دهد ، اما به قیمت تحرک او. Barret یک انفجار قدرتمند دارد و این می تواند به صورت دستی شارژ شود تا همسایه آن کوتاه شود. تکنیک ویژه هنرهای رزمی Tifa را می توان با صرف یک نوار ATB برای فعال کردن قدرت Unbridled ، تقویت کرد و Aerith’s Tempest کریستالی را به آتش می کشد که به ضربه ضربه وارد می کند ، سپس قبل از انفجار به مدت کوتاهی شارژ می شود تا به دشمنان اطراف آن ضربه بزند. هر شخصیت همچنین قادر است از جادوهای جادویی تهاجمی و دفاعی مختلفی استفاده کند ، به شرط داشتن Materia که این توانایی را برای آنها به ارمغان می آورد.

ماتریا گیم پلی بازی Final Fantasy 7 اصلی است. این انرژی ماکو استوار شده با دانش قوسی از ذات سیاره و خود زندگی است. این به عنوان حوزه های رنگی ظاهر می شود که می توان آنرا درون سلاح ها و زره پوشانید ، بنابراین توانایی فراخوانی سحر و جادو را به کاربر خود یا حتی احضار موجودات شبیه خدا می دهد تا در کنار شما بجنگند. زیبایی سیستم ماتریا این بود که به شما این امکان را می داد تا بارگیری را به روشی بسیار آزاد و ایجاد کاراکترها بسازید تا متناسب با سبک یا استراتژی مورد نظر خود برای هر موقعیتی باشد. سیستم ماتریا همان نوع آزادی را در بازسازی ارائه می دهد. اگرچه هر یک از شخصیت های قابل پخش دارای یک آرکتیپ کلی است ، اما سیستم ماتریا سیالیت زیادی را در این مورد نشان می دهد. من تصمیم گرفتم که بارت را با ماتریا جادویی سازگار کنم و او را برای مدتی جادوگر دوربرد بسازم ، و در طی این مدت او تجربه AP را ایجاد کرد که سطح ماتریا را تراز کرد و تغییرات جدید و قدرتمندتری را در مهارتهایی که در آنها قرار داشت باز کرد. پس از آن تصمیم گرفتم تمام این موارد را بکنم و به تیفا بدهم ، و مشت های خشم او را به یک عنصر اضافی ابتدایی وام دادم. در یک نبرد به ویژه چالش برانگیز ، من زمان کلاد را با دستکاری ماتریا در دست گرفتم و آن را داخل آیتم های Aerith کردم تا او بتواند به سرعت آویزان شود و با عجله بر روی مبارزان خط مقدم جلو بیاید تا آنها را سرعت ببخشد ، در حالی که نسبتاً ایمن است.

خواسته های جنگ لحظه به لحظه زیاد است ، به خصوص که دشمنان می توانند شرور باشند. به نظر می رسد که آنها با هدف ایجاد همان نوع هم افزایی بین اعضای حزب خود کار می کنند. اگر مواظب نباشید ، آنها مسموم و فلج می شوند تا دهانه هایی را برای یکدیگر ایجاد کنند ، مناطقی از میدان جنگ را کشنده کنند تا حرکت شما محدود شود و برای به دام انداختن آنها یک شخصیت را پرتاب کنید ، و شما را مجبور می کنید شخصیت ها را تغییر دهید تا عضو حزب مسحور خود را آزاد کنید. . بیشتر دشمنان نوعی ضعف اساسی دارند که با استفاده از توانایی Assess ماتریا قابل شناسایی و سپس مورد سوء استفاده قرار می گیرند. انجام این کار فشار بر آنها اعمال می شود و اگر ساختمان خود را حفظ کند ، آنها را متلاشی می کند ، و آنها را کاملاً بی دفاع می کند. دشمنان همچنین می توانند اقدامات شما را مختل کنند یا کاملاً از راه خارج شوند تا شما را فرار کنند ، بنابراین زمان بندی دقیق نیز مهم است ، در غیر این صورت می توانید منابع گرانبها را بی ثمر صرف کنید. همان رویکرد دقیق برای حرکات شما لازم است. داشتن یک طفره رفتن فرار ممکن است به نظر برسد که می تواند نبرد را بی اهمیت جلوه دهد ، اما بسیاری از حملات دشمن دارای مناطق گسترده ای از اثر هستند یا شما را ردیابی می کنند ، بنابراین انتخاب محافظت و آسیب کمتری به جای تلاش برای فرار از آن کاملاً مهم است. خوشبختانه ، هنگام صدور دستورات ، اقدام به خزیدن می شود تا زمان برنامه ریزی برای شما فراهم شود. این اتاق تنفس پذیرایی است ، اما شما را از رویکردی نادرست نجات نخواهد داد.

کافی است بگوییم که نبرد خیلی از شما را می پرسد ، اما در عین حال فوق العاده خوشحال کننده است. با توجه به شیوه های منحصر به فرد عملکرد هر شخصیت ، و رفتار و ضعف های دشمنان که نیاز به تفکر سریع و استراتژی عمدی دارند ، احساس می کنید که شطرنج با سرعت بالا بازی کنید و وقتی کنار هم قرار گرفتید ، خود را با برش و رقصیدن ، انجماد و اشتعال با هیجان انگیز می بینید. تکانه. در بعضی مواقع ، به خصوص در فضاهای تنگ تر ، دوربین می تواند برای حفظ عملکرد در قاب تلاش کند ، اما اغلب به اندازه کافی مشکل جدی نیست. به طور کلی ، مبارزات از روان و همچنین استعداد سینمایی و بصری خیره کننده از بازی های post-Final Fantasy X برخوردار هستند ، اما همچنین رضایت از رویکرد “برنامه ریزی کار و کار خود را انجام دهند” از رویکردهایی مانند Final Fantasy XII و Final Fantasy XIV. مکانیک های به روزرسانی را اضافه کنید ، که به شما امکان می دهد برای تقویت هر یک از ویژگی ها امتیاز برای هر سلاح اختصاص دهید ، و یک مجموعه قوی و بهم پیوسته از مکانیک های RPG بدست آورده اید. با اطمینان می توانم بگویم که Final Fantasy هرگز این بازی خوب را احساس نکرده است.

به همان اندازه که گیم پلی Final Fantasy 7 Remake قدرتمند است ، این روایت و شخصیت هایی هستند که واقعاً به عنوان دستاورد تاجگذاری آن ایستادگی می کنند. برای اکثریت قریب به اتفاق بازی ، Final Fantasy 7 Remake داستان یک گروه دست و پاگیر از اکو تروریست های جنگنده برای سرنوشت این سیاره که در اصل بود نیست. در عوض ، این یک داستان متمرکز و عمیق شخصی است. حتی اگر هدف نهایی بهمن آزاد کردن سیاره از آرواره های خون آشام شینرا باشد ، حوادثی که از آن عبور می کنند ، بجای آینده ، نبرد را محدود می کنند تا به مبارزه برای اینجا و اکنون بپردازند. بر خلاف اصل ، تأکید بسیار بیشتری بر مناطق خاکستری نبرد نیز وجود دارد. در واقع بهمن ، اژدهای خواب را بهم می زند و وقتی شینرا تلافی می کند ، این مردم در حال حاضر متروک از زاغه ها هستند که رنج می برند.

آنها یک موجود ناچیز زندگی می کنند ، گرچه یکی از آنها راحت هستند. به عنوان شهروندان کم سن و سال ، زندگی در خانه های مسکونی خانه های ساخته شده از ورق های فلزی زنگ زده ، که در کنار هم قرار گرفته و به اجبار درآمده اند ، همان چیزی است که آنها می دانند ، و آنچه را که می دانید توسط شینرا تأمین کرده است. دقیقاً مانند ساختمانهای ریزگرد که در آن زندگی می کنند و در آن کار می کنند ، تنها کاری که می توانند انجام دهند اینست که از آنچه برای نگه داشتن یکدیگر دارند باید استفاده کنند. به همین دلیل ، بسیاری از مبارزات بهمن علیه شینرا را نبرد آشکار بین خیر و شر ، حق و باطل نمی دانند ، به همان روشی که بارت و سایر اعضای بهمن انجام می دهند. با قدم زدن در بخش های مختلف میدگر ، اغلب افرادی را می شنوید که بهمن را محکوم می کنند. اعتبار اقدامات این گروه غالباً مورد سوال قرار می گیرد ، گاهی اوقات توسط اعضای خود گروه. برای مثال ، تیفا ، اگرچه در آن شرکت می کند ، کمتر درگیر علت می شود. هنگامی که ضربات به جامعه خود برخورد می کند ، او علائم خود شک را نشان می دهد ، علت را زیر سوال می برد و به دنبال اطمینان از دیگران است.

در چند فصل ، Remake سرعت را کم می کند به طوری که می توانید در زاغه ها وقت بگذارید ، با افراد آنجا ملاقات کنید ، وضعیت روزمره آنها را بفهمید و با جامعه درگیر شوید. در این بخش ها ، بازی به چیزی مانند سری Yakuza نزدیک می شود ، جایی که شما در حال ایجاد یک درک صمیمی و ارتباط با یک مکان و مردم هستید. این کار از طریق پرس و جوهای جانبی اختیاری انجام می شود که به ظاهر مشغول کار بی علاقه هستند. با این وجود ، ممانعت از تعداد انگشت شماری که در اواخر بازی معرفی شده و به طور بالقوه می تواند حرکت را مختل کند ، ارزش آن را دارند که پیگیری کنند. هرکدام به نوعی جهان بینی ارزشمند یا فرصتی برای درک شخص دیگری کمی بیشتر ارائه می دهند. این فرد می تواند کودکی خردسال باشد که به دنبال دوستان گمشده خود است ، یک شهروند نگران به دنبال رهایی منطقه از تهدید هیولا ، یک گزارشگر در مورد یک سارق مانند رابین هود است. از نظر مکانیکی ، مأموریتهای جانبی معمولاً ;به اینجا بروید ، دشمنان را بکشید ، با شخصی صحبت کنید یا یک مورد را پیدا کنید ، سپس برگردید; ، اما همیشه داستانی کمی وجود دارد که در درون آنها گفته می شود که شما را به عمق خود به دنیای خود می کشاند و هرکدام نیز انسان سازی می کنند. ابر فقط کمی او به عنوان یک شخص سابق سرباز ، تبدیل به مشاغل عجیب و غریب برای کسب درآمد شد. رفتار او از ابتدا سرد است و سرمایه گذاری او در مبارزه فقط به اندازه سکه ای است که برای آن می پردازد. اما با تمام شدن این تلاشها ، کلام او گسترش می یابد. مردم او را می شناسند ، به او تکیه می کنند و مانند یکی از آنها با او رفتار می کنند – او قهرمان آنها می شود ، خواه آن را دوست داشته باشد یا نه. این نه تنها در لبه های سخت کلاد دور می شود بلکه باعث می شود تا شما به عنوان بازیکن در دنیای اطراف خود و افراد درون آن سرمایه گذاری کنید. Final Fantasy 7 Remake داستان کلاد استریف است که می آموزد به جای فقط برای خودش ، برای دیگران بجنگد.

به شخصیت هایی که در گذشته به قسمت های بیت منتقل شده بودند ، عمق بیشتری داده می شود ، بنابراین می توانید در مورد بسیاری از اعضای دیگر آوالانچ مانند بیگز ، وِدج و جسی اطلاعات بیشتری کسب کنید. هر چند شخصیت های حامی ، هر کدام انگیزه های خود را برای گرفتن اسلحه در برابر شینرا دارند. لحظات دلهره آور و شخصی با آنها وجود دارد که به جای نمایش طولانی مدت ، از طریق خطوط گفتگوی صمیمانه تحویل داده می شوند. همه اینها طبیعی ، باورپذیر و قابل اعتماد است. بدون اینکه هر چیزی را خراب کند ، Remake شخصیت ها را از داستان های Final Fantasy گسترده تر می کند. و این اضافات جدید به طور طبیعی متناسب است. به نظر می رسد Square Enix فقط بازی های Final Fantasy 7 را بازسازی نمی کند – بلکه جهان بزرگتر Final Fantasy 7 را بازسازی می کند.

در این شخصیت ها بافت بسیار زیادی وجود دارد که باعث می شود ارتباط با آنها آسان شود. Barret یک نمایشگاه نمایشی با صدای بلند است ، و هر خطی را که می گوید همان انرژی را دارد که یک کشتی گیر برش تبلیغی را در هر نمای WWE می دهد ، از همان انرژی برخوردار است. اما زیر آن ، اهداف او خالص است؛ تجارب گذشته عزم او را تثبیت کرده است ، و درست هنگامی که به او شک می کنید ، لحظه ای لمس پدرانه را با دختر دلپذیر قلب او ، مارلن ، مشاهده می کنید و کاملاً می فهمید که چرا اینقدر سخت می جنگد. جسی معاشقه است ، خودش را به ابر می اندازد و با برخورد گرم و سرد او را مورد اصابت قرار می دهد. او پرانرژی و سرزنده است ، و می آموزید که چیز بیشتری از این وجود دارد که در ابتدا با چشم روبرو شود. او به عنوان کارشناس تسلیحات خدمه ، با آنچه که خلاقیت های خود را به دنیای اطراف خود انجام می دهد ، می جنگد. گوه یک روح نرم است و سعی می کند تا نشان دهد تیم می تواند به همان روشی که کلاد یا تیفا به آنها اعتماد می کنند ، اعتماد کنید – اما شاید یک روح نرم دقیقاً همان چیزی باشد که آنها به آن نیاز دارند. بیگس خنک ، آرام و جمع آوری شده است – نگرشی مهربانانه که در طی یک زندگی درگیری انجام می شود ، اما تاریخ وی کاملاً چشمگیرتر است ، و در لحظه زودگذر ذکر شده است که در یک جستجوی جانبی اختیاری است.

برخی از کارهای عجیب و غریب باعث می شود که شما در کنار شخصیت های کلیدی مانند تیفا و آریت قرار میدهد. برای اولین بار ، این بازی تاریخچه خود را با کلاد با سابقه ای زیبا ایجاد می کند ، و نگاه های وحشتناک در گذشته های آسیب زای آنها ظاهر می شود که به عنوان چشمک می زنند که نتیجه برخی از قسمت های آسیب دیده روان کلاد است. این مکانیسم همچنین برای بافتن در حضور یک شرور موی نقره خاص به شکلی که در اصل ظاهر نمی شود ، استفاده می شود. ارتباط بین ابر و تیفا به خوبی به تصویر کشیده شده است: آنها دوستانی هستند که از یکدیگر پشتیبانی می کنند ، اما همچنین عاشقانه شکوفائی وجود دارد که وقتی ابر به یاد می آورد تاریخچه آنها و منظور او برای او چیست.

آریت ، دختری گل که داستانش به طور غیر منتظره با کلاد درگیر است ، فراتر از یک حضور پر فراز و نشیب است. دلهره بین او و ابر از لحظه ملاقاتش با او شیرین و خنده دار است و به ناحق محافظ او می شود. او ابر را به عنوان نوعی سینه زنی خاموش و با قلب طلا فوراً نشان می دهد ، و نوازش به نفس خود می زند و دیوارها را پاره می کند. او بازیگوش و اعتماد به نفس و بی دردسر است. او همیشه به دنبال چیزهای خوب است و در نتیجه می بیند که زاغه ها برای مردم چه معنی می دهد – زندگی در زیر صفحات فلزی که خورشید را خاموش می کند و در بین فولادهای سرد شهر ، چشم انداز او را از زندگی کم نکرده است. اینها مانند افراد واقعی هستند . آنها امید و آرزو دارند ، ترس و تقصیر دارند ، خنده دار و کاریزماتیک هستند ، و آنقدر کاملاً نوشته شده و عمل می کنند که برای هر کس سقوط خواهید کرد. در هنگام تهیه نسخه اصلی ، اینها همه افکار و احساساتی بود که من در مورد کاراکترهایی داشتم که با استفاده از طرح های بازی ارائه شده ، خودم را در آنها رنگ آمیزی کردم. این بار ، آنها توهم نیستند. این همه دردناک تحقق یافته است ، و به همان اندازه که شخصیتهای داستان و داستانهای آن زمان را دوست داشتم ، می توانم به روشی بسیار عمیق تر از آنها بخاطر این که الان کاملاً کامل هستم قدردانی کنم.

چیزهای زیادی برای تعجب وجود دارد؛ ایستاده بر روی بشقاب معلق در بالای میدگار و خیره در سراسر شهر. شنیدن هر نت پیانو از موضوع تیفا آنقدر آرام پخش شد که تقریباً می توانید انگشتان را که به آرامی در امتداد کلیدها حرکت می کنند تصویر کنید. قدم زدن در پشت بام های کلیسا با آریت به عنوان یک آرامش عجیب بر فراز شهر – این همه با چنان احترام و توجه به جزئیات زنده می شود که دشوار نیست که غرق شوید و دلتنگ شوید. سپس تمام برنامه دون کرنئو وجود دارد که به صورت روبرو و پرداخت آن به گونه ای انجام می شود که احساس محرومیت و تمسخر نمی کند ، اما فراگیر ، سرگرم کننده و کاملاً غیر منتظره است. این بازسازی از در آغوش گرفتن عناصر مسخره اصلی جلوگیری نمی کند ، بلکه در عوض از آن استفاده می کند تا به اهمیت آنچه در غیر این صورت موضوع سنگین است ، برساند. حتی وقتی بازی به نتیجه خود برسد و قسمتهای عجیب و غریب تر و خارق العاده تر از روایت را در آغوش بکشد ، این کار را به شکلی انجام می دهد که احساس می کند درآمد. باز هم ، این ممکن است فقط یک بخش کوچک از نسخه اصلی باشد ، اما به عنوان یک بازی مستقل Final Fantasy 7 Remake کامل است. اگرچه شرور بزرگتری در حاشیه داستان به سر می برد و اشارات رمزنگاری شده به چیزی بیشتر در گذشته کلاد و همچنین سایر عناصر غیر قابل توضیح – در فصل های پایانی معرفی می شوند ، اما این داستان را که گفته می شود کم نمی کند. بازسازی نهایی Final Fantasy 7 را می توان از شایستگی آنچه ارائه می شود لذت برد ، و برای کسانی که می دانند ، همچنین پایه و اساس افشاگری های آینده را به شکلی جذاب می سازد.

صرف نظر از تاریخ شما با بازی اصلی ، Final Fantasy 7 Remake یک دستاورد حیرت انگیز است. انتظار برای انتشار آن طولانی مدت بود ، اما در گیم پلی ، داستان ، شخصیت ها و موسیقی ارائه می شود – انتظار ارزش آن را داشت. برای بازیکنان بار اول ، فرصتی است برای درک اینکه چرا Final Fantasy 7 در چنین موردی برگزار می شود. این شانس است که یک داستان چند وجهی را تجربه کنید که با موضوع پیچیده ای دست و پنجه نرم می کند ، در جمع شخصیت های به یاد ماندنی قرار می گیرد و با گرفتاری آنها جابجا می شود. برای بازگشت طرفداران ، این Final Fantasy 7 ذهن شما به خاطر نمی آورد ، این همان کسی است که قلب شما همیشه آن را می دانست.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی Rainbow Six Siege (2020) – یکپارچگی اپراتورها

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی