عضویت/ورود

معرفی و بررسی بازی زیبا و محبوب Borderlands 3 همراه با تریلر

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۰۶/۲۲ - 10 دقیقه

معرفی و بررسی بازی زیبا و محبوب Borderlands 3

پس از انتشار نا امید کننده Borderlands: The Pre-Sequel در سال ۲۰۱۴ میتوان گفت , Borderlands 3 یک بازگشت باشکوه به اوج است. این بازی باعث شده که طرفداران دو نسخه اول این بازی را با هم متحد کند و تجربه غارت و ضرب و شتم و همکاری را افزایش میدهد. Borderlands 3 قابلیت های دو نسخه اول خود را به خود افزوده و همچنین قابلیت های جدیدی به خود اضافه کرده است. پیشرفت های قابل توجهی در این بازی دیده میشود, همچنین Borderlands 3 آزادی بیشتری به شما خواهد داد.

هفت سال Borderlands 2, مجموعه Borderlands 3 می آید تا روایت های ایجاد شده در بازی را پیچیده تر کند, همچنین مراحل جدید و جذاب به آن اضافه کرده و در آینده نیز به آن اضافه خواهد کرد.این مراحل بسیار رضایت بخش است به خصوص برای کسانی که بیش از ۱۰ سال است که این مجموعه را دنبال میکنند.

آشنایی با شخصیت ها و کاربرد آنها

شما بعنوان یکی از چهار شکارچی , Vault Hunters , Zane the operative , Amara the Siren و FL4K beastmaster در منطقه شبه نظامی Crimson Raiders برای دفاع از تمدن و جامعه استخدام میشوید. سیاره پاندورا پر از زباله است.Crimson Raiders به رهبری کاپیتان لیلیث است که او همراه برادرش یعنی تروی بسیار محبوب هستند , که برای متقاعد کردن افراد آنها را یاری میکنند تا به قدرت عظیم و جوایز که در سر تا سر جهان پخش شده اند دست یابند. شروع داستان Borderlands 3 کمی آرام است اما به سرعت وارد بخش هیجانی داستان میشود. غارت و تیراندازی هنوز هم در کانون توجه Borderlands 3 قرار دارد ، اما مبارزات انتخاباتی آن نیز داستانی کاملاً نوشته شده از ایثار ، اهمیت خانواده و مسئولیت قهرمانان را به نمایش می گذارد.

Borderlands 3 برای ایجاد نوع شخصیت مورد نظر ، انعطاف پذیری بیشتری نسبت به گذشته ایجاد می کند. برای اولین بار در این مجموعه ، شکارچیان Vault همه یک مهارت فعال گره خورده به هر یک از سه درخت مهارت مربوطه دارند. به عنوان مثال ، Amara می تواند Phaseslam را برای مقابله با خسارتهای گسترده از نزدیکی ، Phasecast برای از بین بردن دشمنان از دور ، یا Phasegrasp به کنترل جمعیت ، تجهیز کند یا توانایی های ابتدایی خود را در یک هدف متمرکز کند.

با استفاده از جعبه های هر سه درخت مهارت ، می توانید هریک از این مهارت ها را به روش های معنی دار تکامل دهید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید توانایی منطقه Phaselam اثر Amara را به چیزی دقیق تر تبدیل کنید ، می توانید آن را با جعبه های موجود در درختان مهارتی Brawl و Fist of the Elements تغییر دهید تا این توانایی ، Amara را به عنکبوتی تغییر دهد. مانند موجودی که پرتوهای آتش سوزی مبتنی بر آتش را قبل از اینکه در لایه برداری کوچکتر به زمین بیفتد ، تیراندازی می کند. همچنین Phasecast و Phasegrasp می توانند به روشهای دیگری تکامل یابند – گزینه های بی شماری برای نحوه مبارزه با Arma ارائه می دهد. همین مورد را می توان برای Zane ، Moze و FL4K نیز گفت.

آزادی بیشتر در این بازی نسبت به نسخه های قبلی

در نتیجه Borderlands 3 برای یک دوست بسیار ساده است اما شما در میدان جنگ نقش های کاملا متفاوتی خواهید داشت.این آزادی اضافه شده همچنین باعث می شود که بازی Borderlands 3 کاملاً انفرادی در مقایسه با بازی های قبلی در حق رای دادن انجام شود ، زیرا در این صورت شما محدود به کلاس های محدود شده بر اساس انتخاب Vault Hunter نیستید. به لطف Coop شما میتوانید در غارت یک همکار پیدا کنید و راحت تر غارت کنید.

آزادی ساخت لایه ها بیشتر از درخت های مهارتی Vault Hunter برای شما خواهد بود. توسعه دهندگان این بازی به وضوح تغییرات چشمگیری در اسلحه های این بازی ایجاد کرده اند. اسلحه های مالوین نسبتاً ضعیف هستند اما هر یک از آنها گلوله های ابتدایی شلیک می کند ، به عنوان مثال به شما امکان می دهد تا بتوانید راحت تر محافظ الکتریکی کنید ، زره را ذوب کرده و یا از طریق گوشت بسوزانید ، در حالی که یک سلاح گرم Hyperion هنگام هدف قرار دادن مناظر ، یک میدان نیرو را در مقابل شما جمع می کند و دقیق تر می شود. به محض کشیدن ماشه تفنگ ها شما به صورت واضح متوجه این تغییرات خواهید شد و این نشان میدهد توسعه دهنده میخواهد کنترل قدرت ها را آسان تر شود.

اسلحه ها در بازی Borderlands 3

Borderlands 3 دارای اسلحه های بسیار منحصر به فردی است که تنوع گسترده ای از جلوه های لذت بخش را ارائه می دهد. برخی از آنها دارای تغییراتی در گیم پلی هستند ، مانند یک تفنگ تیرانداز از خفا که می تواند به اسلحه تبدیل شود. اما Borderlands 3 همچنین اسلحه هایی دارد که فقط بازیگوش و عجیب و غریبانه هستند. مواردی که به خاطر عملکرد شما توهین می کنند و شما را اذیت می کنند یا فقط گلوله های بیشتری را شلیک می کنند. شما هرچه درجه خود را ارتقا دهید به سرعت شلیک بالاتری دست خواهید یافت , در همین حین دشمنان شما نیز سخت تر خواهند شد. Borderlands 3 هرگز به شما امکان نمی دهد سلاح های جدیدی را برای آزمایش کردن به وجود بیاورید ، به تدریج با افزایش پتانسیل انفجاری و اثرات wacky سلاح هایی که می یابید ، که به نوبه خود به عنوان یک نمایش تصویری رضایت بخش از اینکه چقدر قوی تر از تعداد آسیب های بالاتر هستید عمل می کند.

حتی بدون غارت کردن نیز میتوان بازی را رو به جلو برد , شما میتوانید با امتیازی که از منفجر کردن جمجمه دشمنانتان بدست می آورید لوازم خود را ارتقا دهید. وقتی هدف اصلی را نمی گیرید ، دشمنان عمدتاً با فریاد نبرد نهایی بیرون می روند , از فریادهای دلخراش برای نجات گرفته تا توهین های طنزآمیز. در نتیجه ، مبارزات کسل کننده نیست ، با انتخاب Vault Hunter شما در لحظات کوتاه که دوباره بارگیری می کنید و راه خود را به سمت قربانی بعدی خود می کنید ، آنرا فریاد می زند.

با این Borderlands 3 یک بازی بسیار سرگرم کننده است اما گاهی اوقات شما با چالش هایی رو به رو میشوید که ممکن است مدت زمان زیادی را برای عبور از آن صرف کنید و این حق انتخاب شما را متوقف خواهد کرد. بسیاری از رئیس ها عالی به نظر می رسند و دارای موسیقی با موضوع باورنکردنی هستند ، اما همه آنها به یک استراتژی یکسان می باشند: نقاط ضعف را شلیک کنید ، از حملات فرار کنید یا از آنجا پرش کنید و تکرار کنید.

رئیس ها در این بازی وقتی به اواخر عمر خود میرسند کاملا وحشی میشوند و ممکن است هر شلیک و حمله ایی را جا خالی دهند و شما اگر دست از پا خطا کنید ممکن است به ضرر شما تمام شود. بنابراین وقتی با رئیس در Borderlands 3 روبرو می شوید ، معمولاً این عمل پر از ضرب و شتم را متوقف می کند زیرا مجبور می شوید با بازی آرامتر و دقیق تر به الگوی رئیس پاسخ دهید.

حرکتهای کوهنوردی و کشویی جدید به شما امکان می دهد تا در محیط های بهتر حرکت کنید و از این رو از حملات خاصی خارج شوید ، اما هر دو مکانیک برای بافندگی در میان آتش های پراکنده با دشمنان عادی مناسب تر هستند ، نه بمباران متمرکز رئیس ها. در نتیجه چندین نبرد رئیس با مشکل ناخوشایند است ، تا جایی که همه آنها مانند پیشنهادهای مکرر به نظر می رسند که شما باید حداقل با یک شخص دیگر در حال بازی Borderlands 3 باشید. دو یا چند بازیکن به شما امکان می دهند که احیای یکدیگر را تغییر دهید و ماندگاری بیشتری را آسان تر کنید.

شما احساس می کنید بیشتر مانند یک فرد با جرعت در حال اجرا در اطراف هستید و به گروههای مختلفی از دشمنان می پردازید تا اینکه پشت سر خود پنهان شوید و انتظار دارید که رئیس جلوی حمله به شما را بگیرد ، بنابراین با خیال راحت می توانید چند شلیک کنید.

مراحل بازی

خوشبختانه ، نبردهای رئیس فقط بخش کوچکی از فعالیتهای کلی Borderlands 3 را تشکیل می دهند. در بیشتر داستان ، شما می توانید در برابر خاندان به ظاهر بی پایان باند راهزنها یا ارتش حامیان دوقلوها در Calypsos قدم بردارید ، در حالی که می خواهید برای یافتن تکه های کلیدها برای باز کردن طاق ها در سراسر جهان استفاده کنید.

سفر شما خیلی فراتر از سیاره پاندورا را فرا می گیرد و این امکان را برای انواع جدیدی از برخوردهای جنگی در یک سری فراهم می کند که عمدتاً در اطراف بیابان های گسترده باز و پر از راهزن ها یا کارخانه های پر از روبات چرخیده است. به عنوان مثال ، جنگل های Eden-6 حاوی مجموعه ای از حیوانات وحشی خطرناک است که دارای شکار و الگوهای مختلفی هستند و وزن کم یک ایستگاه فضایی مالوین در مدار سیاره پرومته به اسلحه ابتدایی سربازان شرکتی که می خواهید برخلاف آن بپردازید ، می باشد که با پرش بالاتر و راحت تر از بالا به شما حمله می کنند.

برخی از سلاح ها در محیط های خاص از ابزار بیشتری نیز برخوردار هستند ، مانند نارنجک مانند قارچ انفجاری که هنگام ریختن در آب قدرت بیشتری پیدا می کند. انجام این کار بیشتر در تالابهای Eden-6 از تپه های ماسه ای Pandora آسانتر است. کمپین Borderlands 3 شما را هر چند ساعت یک بار در حال حرکت به پشت و جلو بین سیارات می بیند ، که باعث می شود هر تنظیمات از رشد ناپایدار نماند و در عین حال شما را ترغیب به اتخاذ شیوه های جدید بازی ، استراتژی ها و سلاح کند.

حتی اگر Borderlands 3 شما را به مراتب فراتر از محدوده پاندورا بردارد و ببیند شما با متحدان کاملاً جدیدی ملاقات کرده اید و با تهدیدهای پیش از این روبرو نیستید ، بازیگران اصلی شخصیت هایی که ماجراهای را از ابتدا تعریف کرده اند ، هنوز در خط مقدم هستند و داستان برای آن بهتر است. این که آیا شما یک طرفدار طولانی مدت هستید یا خیر ، این ارتباط با Crimson Raiders است که به عنوان انگیزه شما برای جنگ از طریق کمپین عمل می کند.ارتباط شما با Crimson Raiders با هر مأموریتی نیز رشد می کند ، همچنین به لطف سفینه فضایی Sanctuary III کل گروه در طول دوره سفر با شماست.

Tyreen تازه وارد, بدیهی است که شخص بدی است ، اما داستان این کمپین هرگز دلیل قانع کننده ای را برای شما ایجاد نمی کند که چرا می خواهید او را بکشید تا او را به خوبی متوقف کنید. Lilith دوست دارد به شما یادآوری کند که برنامه های Tyreen در نهایت می تواند پاندورا را از بین ببرد ، اما Borderlands 3 مجموعه ای از سیارات را معرفی می کند که می توانند خانه های ترجیحی بیشتری داشته باشند. Tyreen ، و در نتیجه Troy ، هرگز به معنای تهدیدی معتبر نیست که احساس می کنید در نتیجه باید متوقف شوید ، بنابراین دو قلوهای Calypso در عوض احساس می کنند منبع اصلی بسیاری از کمک های طنز Borderlands 3 هستند ، نه شرورهایی که باید متوقف شوند.

خلاصه بررسی Borderlands 3

Borderlands 3 یک بازگشت باشکوه به اوج است. این بازی باعث شده که طرفداران دو نسخه اول این بازی را با هم متحد کند و تجربه غارت و ضرب و شتم و همکاری را افزایش میدهد.

سیاره پاندورا پر از زباله است.Crimson Raiders به رهبری کاپیتان لیلیث است که او همراه برادرش یعنی تروی بسیار محبوب هستند , که برای متقاعد کردن افراد آنها را یاری میکنند تا به قدرت عظیم و جوایز که در سر تا سر جهان پخش شده اند دست یابند.

برای اولین بار در این مجموعه ، شکارچیان Vault همه یک مهارت فعال گره خورده به هر یک از سه درخت مهارت مربوطه دارند.

در نتیجه Borderlands 3 برای یک دوست بسیار ساده است اما شما در میدان جنگ نقش های کاملا متفاوتی خواهید داشت.این آزادی اضافه شده همچنین باعث می شود که بازی Borderlands 3 کاملاً انفرادی در مقایسه با بازی های قبلی در حق رای دادن انجام شود ، زیرا در این صورت شما محدود به کلاس های محدود شده بر اساس انتخاب Vault Hunter نیستید. به لطف Coop شما میتوانید در غارت یک همکار پیدا کنید و راحت تر غارت کنید.

Borderlands 3 دارای اسلحه های بسیار منحصر به فردی است که تنوع گسترده ای از جلوه های لذت بخش را ارائه می دهد. برخی از آنها دارای تغییراتی در گیم پلی هستند ، مانند یک تفنگ تیرانداز از خفا که می تواند به اسلحه تبدیل شود.

خوشبختانه ، نبردهای رئیس فقط بخش کوچکی از فعالیتهای کلی Borderlands 3 را تشکیل می دهند. در بیشتر داستان ، شما می توانید در برابر خاندان به ظاهر بی پایان باند راهزنها یا ارتش حامیان دوقلوها در Calypsos قدم بردارید ، در حالی که می خواهید برای یافتن تکه های کلیدها برای باز کردن طاق ها در سراسر جهان استفاده کنید. با این Borderlands 3 یک بازی بسیار سرگرم کننده است اما گاهی اوقات شما با چالش هایی رو به رو میشوید که ممکن است مدت زمان زیادی را برای عبور از آن صرف کنید و این حق انتخاب شما را متوقف خواهد کرد.

حتی اگر Borderlands 3 شما را به مراتب فراتر از محدوده پاندورا بردارد و ببیند شما با متحدان کاملاً جدیدی ملاقات کرده اید و با تهدیدهای پیش از این روبرو نیستید ، بازیگران اصلی شخصیت هایی که ماجراهای را از ابتدا تعریف کرده اند ، هنوز در خط مقدم هستند و داستان برای آن بهتر است.

حداقل سیستم مورد نیاز بازی Borderlands 3

مطلب پیشنهادی : معرفی و بررسی بازی فضایی Rebel Galaxy Outlaw

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

ریسون وارنر آهنگساز و بازیگر Borderlands 3 در حال انتقال به Obsidian است

اخبار

بازی

۱۳۹۹/۰۲/۲۲-2 دقیقه

ریسون وارنر آهنگساز و بازیگر Borderlands 3 در حال انتقال به Obsidian است

پس از گذشت ۱۲ سال با Gearbox Software ، مدیر صداپیشه و آهنگساز ریسون وارنر در توییتر اعلام کرد که قصد دارد به استودیوی Obsidian منتقل شود. وارنر در طی سالها روی تمام بازی های پرچم دار Gearbox کار کرده است ، و همچنین به بیان دشمنان مختلف روانی Borderlands و Loader Bot در Tales From The Borderlands پرداخته است.

 ریسئن وارنر آهنگساز و بازیگر Borderlands 3 در حال انتقال به Obsidian است

ریسون وارنر مدیر موسیقی در Borderlands 3 بود که با تیمی از آهنگسازان کار می کرد تا موسیقی متن فیلم را بی نظیر و خلاقانه تر کند ، در حالی که هنوز هم به یک بازی واحد تعلق دارد. تحت رهبری وارنر ، Borderlands 3 امکاناتی را که یک موسیقی متن بازی انجام می داد ، تحت فشار قرار داد. در مصاحبه با سایت GameSpot ، آهنگساز Borderlands 3 یعنی Jesper Kyd گفت: این بازی “یک سیستم موسیقی تعاملی بسیار عمیق با لایه های مختلف و قطعات مدولار است که به طور تصادفی در بازی قرار می گیرند ، بنابراین موسیقی هر بار که بازی می کنید کمی متفاوت است. “”

آخرین بازی Obsidian The Outer Worlds در اکتبر سال ۲۰۱۹ آغاز شد ، با داستان DLC که قرار است در سال ۲۰۲۰ مشخص شود اما هنوز بخش ناشناخته ای در نظر گرفته نشده است. آینده Obsidian با خرید مایکروسافت از این شرکت در سال ۲۰۱۸ و با تمرکز بر اجازه ساخت این استودیو به نوع بازی هایی که می خواهد بسازد ، مشخص تر شد.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی زیبا و محبوب Borderlands 3 همراه با تریلر

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

معرفی و بررسی Final Fantasy 7 Remake – اولین کلاس

بررسی

بازی

۱۳۹۹/۰۲/۲۱-10 دقیقه

معرفی و بررسی Final Fantasy VII Remake - اولین کلاس

در افتتاح بازی Final Fantasy 7 Remake کلاد استریف مزدور و عضو سابق یک گروه خصوصی نخبه نظامی به نام SOLDIER ، با یک سلول سازگار با محیط زیست تروریستی به نام آوالانچ شروع به کار می کند. ماموریت آنها منفجر کردن رآکتورهایی است که ماکو ، خون حیات این سیاره را به بیرون می کشد و از آن برای نیروگاه کلان شهر صنعتی میدگر استفاده می کند. این گروه نفوذ می کند ، مقاومت شجاعانه ای از نیروهای شرکت شینرا الکتریک می کند و انفجاری را خاموش می کند که راکتور را غیرفعال می کند.

در نسخه اصلی سال ۱۹۹۷ ، یک هاپ ، جست و خیز و پرش از طریق چند بخش از شهر به بخش ۷ و ایمنی مخفیگاه آوالانچ بود. در Final Fantasy 7 Remake ، با انجام مأموریت ، از شما خواسته می شود تا بعد از آن در خیابان ها قدم بزنید و شاهد عواقب نگران کننده اعمال خود باشید. این بخش در حال خراب کردن است ، آتش سوزی در آتش سوزی ، ساختمان ها در حال فروپاشی هستند ، و هزینه های دلهره آور انسان واضح است.

ویولن حیرت انگیز در حالی که شما در خیابان های میدگر قدم می زنید ، با هر کشش کمانی در رشته های مختلف به وجدان خود می چرخد و قلب را برمی انگیزد ، از شما می پرسد که آیا کار درستی انجام می دهید یا خیر. گریه های کودکان سردرگم ، پژمرده می شود ، مردم به زانو در می آیند و تلاش می کنند با عظمت آنچه اتفاق افتاده است ، بجنگند و شهروندان از این گروه به اصطلاح مبارزان آزادی که به آنها پیوسته اید ، صرفاً برای درست کردن هر چه سریعتر ، فکر می کنند.

تا آنجا که اظهارات قصد وجود دارد ، افتتاح بمباران ماموریت Final Fantasy 7 Remake یک عملیات واضح و قدرتمند است. این بازی ممکن است فقط فصل اول در تصویرسازی یک داستان بسیار بزرگتر باشد ، اما به دنبال کشف عمق است که تاکنون برای تخیل باقی مانده است. این سرشار از جزییاتی است که قبلاً کشف نشده بود ، جاه طلبی های داستان پردازی جدید را با اعتماد به نفس تحقق می بخشد ، و چشم اندازهای تازه ای را ارائه می دهد که هم معنادار است و هم ضروری. این اهداف به حدی موفقیت آمیز حاصل می شود که فکر کردن که این داستان به هر شکلی دیگر وجود داشته است دشوار است.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که من برای Final Fantasy 7 سابقه و دلتنگی دارم و بدون شک بازسازی این امر را افزایش می دهد. با این حال ، به این معنی نیست که بگوییم آنچه انجام می دهد فقط برای افرادی خواهد بود که منابع منبع را می شناسند و دوست دارند. گفتن این امر باعث می شود بازسازی هوشمندانه و دقیق Final Fantasy 7 که ساخته شده است ، کم شود. اکثر بازی متریال جدید است ، با عشق به جزئیات برای تصویری که در سکته های گسترده ای رنگ شده است ، معرفی شد. این یک بازی نیست که طرفداران را تحریک می کند ، زیرا افراد تازه وارد نیز می توانند از عظمت Midgar لذت ببرند و یاد بگیرند که برای اولین بار به شخصیت ها عشق بورزند ، همه در حالی که بازی مکانیکی متراکم و با ارزش دارند. حتی اگر این فقط قطعه ای از نسخه اصلی Final Fantasy 7 باشد ، این بازسازی یکی از محبوب ترین بازی های همه زمان ها را به خود اختصاص می دهد و بالاتر می برد.

دستاوردهای روایت و شخصیت پردازی Final Fantasy 7 Remake توسط گیم پلی تسهیل می شود که مدرن است اما حول محور اصول بازی های کلاسیک متبلور می شود. از بسیاری جهات ، مدل گیم پلی آن احساس می کند که اوج تکامل فرانشیز است ، با ایده هایی از سراسر سریال در یک کامپوزیت که تازه اما آشنا است با هم جمع شده اند. این اولین بار است که سبک بازی اکشن با محوریت بازی های Final Fantasy در دوره مدرن احساس نمی کند که به قیمت طبیعت روش شناختی ریشه های سری بیاید. سبک ترکیبی به شما امکان می دهد تا با لمس یک دکمه در میان کاراکترها حرکت کنید و کنترل مستقیم را به دست بگیرید. در همان زمان ، می توان دستوراتی را برای کاراکترهایی صادر کرد که در غیر این صورت به طور مستقل عمل می کنند و روح آن قالب قدیمی و مستقل را در جای خود قرار می دهند.

این بازسازی همچنین از نوار فعال زمان استفاده می کند. در حالی که قبلاً دیکته می کرد که یک شخصیت می تواند هر حرکتی را انجام دهد ، اکنون حاکم است که آیا شما اقدامات خاصی را انجام می دهید یا خیر. نوار به بخشها تقسیم می شود ، و توانایی های ویژه ، جادوها و موارد استفاده یک هزینه مرتبط دارند. برای تشویق دستکاری اعضای حزب ، میله های ATB هنگامی که وسایل خود را رها می کنند به آرامی پر می شوند ، اما هنگامی که کنترل می کنید و مستقیماً به دشمن حمله می کنید ، خیلی سریعتر. شخصیت ها تمایل ندارند که مهارت های پیشرفته تری از اراده خود را آغاز کنند ، بنابراین به شک بسیار مهم است که قدم بگذارید و منابع آنها را به خوبی استفاده کنید.

هر کاراکتر قابل پخش مهارت بی نظیری دارد که بدون هیچ هزینه ای می آید و از ارزش استراتژیک زیادی برخوردار است. به عنوان مثال ، حالت Punisher’s Cloud ، موجی از نوسانات سریع و قدرتمند شمشیر را رها می کند و با یک ضد حمله به حملات دشمن واکنش نشان می دهد ، اما به قیمت تحرک او. Barret یک انفجار قدرتمند دارد و این می تواند به صورت دستی شارژ شود تا همسایه آن کوتاه شود. تکنیک ویژه هنرهای رزمی Tifa را می توان با صرف یک نوار ATB برای فعال کردن قدرت Unbridled ، تقویت کرد و Aerith’s Tempest کریستالی را به آتش می کشد که به ضربه ضربه وارد می کند ، سپس قبل از انفجار به مدت کوتاهی شارژ می شود تا به دشمنان اطراف آن ضربه بزند. هر شخصیت همچنین قادر است از جادوهای جادویی تهاجمی و دفاعی مختلفی استفاده کند ، به شرط داشتن Materia که این توانایی را برای آنها به ارمغان می آورد.

ماتریا گیم پلی بازی Final Fantasy 7 اصلی است. این انرژی ماکو استوار شده با دانش قوسی از ذات سیاره و خود زندگی است. این به عنوان حوزه های رنگی ظاهر می شود که می توان آنرا درون سلاح ها و زره پوشانید ، بنابراین توانایی فراخوانی سحر و جادو را به کاربر خود یا حتی احضار موجودات شبیه خدا می دهد تا در کنار شما بجنگند. زیبایی سیستم ماتریا این بود که به شما این امکان را می داد تا بارگیری را به روشی بسیار آزاد و ایجاد کاراکترها بسازید تا متناسب با سبک یا استراتژی مورد نظر خود برای هر موقعیتی باشد. سیستم ماتریا همان نوع آزادی را در بازسازی ارائه می دهد. اگرچه هر یک از شخصیت های قابل پخش دارای یک آرکتیپ کلی است ، اما سیستم ماتریا سیالیت زیادی را در این مورد نشان می دهد. من تصمیم گرفتم که بارت را با ماتریا جادویی سازگار کنم و او را برای مدتی جادوگر دوربرد بسازم ، و در طی این مدت او تجربه AP را ایجاد کرد که سطح ماتریا را تراز کرد و تغییرات جدید و قدرتمندتری را در مهارتهایی که در آنها قرار داشت باز کرد. پس از آن تصمیم گرفتم تمام این موارد را بکنم و به تیفا بدهم ، و مشت های خشم او را به یک عنصر اضافی ابتدایی وام دادم. در یک نبرد به ویژه چالش برانگیز ، من زمان کلاد را با دستکاری ماتریا در دست گرفتم و آن را داخل آیتم های Aerith کردم تا او بتواند به سرعت آویزان شود و با عجله بر روی مبارزان خط مقدم جلو بیاید تا آنها را سرعت ببخشد ، در حالی که نسبتاً ایمن است.

خواسته های جنگ لحظه به لحظه زیاد است ، به خصوص که دشمنان می توانند شرور باشند. به نظر می رسد که آنها با هدف ایجاد همان نوع هم افزایی بین اعضای حزب خود کار می کنند. اگر مواظب نباشید ، آنها مسموم و فلج می شوند تا دهانه هایی را برای یکدیگر ایجاد کنند ، مناطقی از میدان جنگ را کشنده کنند تا حرکت شما محدود شود و برای به دام انداختن آنها یک شخصیت را پرتاب کنید ، و شما را مجبور می کنید شخصیت ها را تغییر دهید تا عضو حزب مسحور خود را آزاد کنید. . بیشتر دشمنان نوعی ضعف اساسی دارند که با استفاده از توانایی Assess ماتریا قابل شناسایی و سپس مورد سوء استفاده قرار می گیرند. انجام این کار فشار بر آنها اعمال می شود و اگر ساختمان خود را حفظ کند ، آنها را متلاشی می کند ، و آنها را کاملاً بی دفاع می کند. دشمنان همچنین می توانند اقدامات شما را مختل کنند یا کاملاً از راه خارج شوند تا شما را فرار کنند ، بنابراین زمان بندی دقیق نیز مهم است ، در غیر این صورت می توانید منابع گرانبها را بی ثمر صرف کنید. همان رویکرد دقیق برای حرکات شما لازم است. داشتن یک طفره رفتن فرار ممکن است به نظر برسد که می تواند نبرد را بی اهمیت جلوه دهد ، اما بسیاری از حملات دشمن دارای مناطق گسترده ای از اثر هستند یا شما را ردیابی می کنند ، بنابراین انتخاب محافظت و آسیب کمتری به جای تلاش برای فرار از آن کاملاً مهم است. خوشبختانه ، هنگام صدور دستورات ، اقدام به خزیدن می شود تا زمان برنامه ریزی برای شما فراهم شود. این اتاق تنفس پذیرایی است ، اما شما را از رویکردی نادرست نجات نخواهد داد.

کافی است بگوییم که نبرد خیلی از شما را می پرسد ، اما در عین حال فوق العاده خوشحال کننده است. با توجه به شیوه های منحصر به فرد عملکرد هر شخصیت ، و رفتار و ضعف های دشمنان که نیاز به تفکر سریع و استراتژی عمدی دارند ، احساس می کنید که شطرنج با سرعت بالا بازی کنید و وقتی کنار هم قرار گرفتید ، خود را با برش و رقصیدن ، انجماد و اشتعال با هیجان انگیز می بینید. تکانه. در بعضی مواقع ، به خصوص در فضاهای تنگ تر ، دوربین می تواند برای حفظ عملکرد در قاب تلاش کند ، اما اغلب به اندازه کافی مشکل جدی نیست. به طور کلی ، مبارزات از روان و همچنین استعداد سینمایی و بصری خیره کننده از بازی های post-Final Fantasy X برخوردار هستند ، اما همچنین رضایت از رویکرد “برنامه ریزی کار و کار خود را انجام دهند” از رویکردهایی مانند Final Fantasy XII و Final Fantasy XIV. مکانیک های به روزرسانی را اضافه کنید ، که به شما امکان می دهد برای تقویت هر یک از ویژگی ها امتیاز برای هر سلاح اختصاص دهید ، و یک مجموعه قوی و بهم پیوسته از مکانیک های RPG بدست آورده اید. با اطمینان می توانم بگویم که Final Fantasy هرگز این بازی خوب را احساس نکرده است.

به همان اندازه که گیم پلی Final Fantasy 7 Remake قدرتمند است ، این روایت و شخصیت هایی هستند که واقعاً به عنوان دستاورد تاجگذاری آن ایستادگی می کنند. برای اکثریت قریب به اتفاق بازی ، Final Fantasy 7 Remake داستان یک گروه دست و پاگیر از اکو تروریست های جنگنده برای سرنوشت این سیاره که در اصل بود نیست. در عوض ، این یک داستان متمرکز و عمیق شخصی است. حتی اگر هدف نهایی بهمن آزاد کردن سیاره از آرواره های خون آشام شینرا باشد ، حوادثی که از آن عبور می کنند ، بجای آینده ، نبرد را محدود می کنند تا به مبارزه برای اینجا و اکنون بپردازند. بر خلاف اصل ، تأکید بسیار بیشتری بر مناطق خاکستری نبرد نیز وجود دارد. در واقع بهمن ، اژدهای خواب را بهم می زند و وقتی شینرا تلافی می کند ، این مردم در حال حاضر متروک از زاغه ها هستند که رنج می برند.

آنها یک موجود ناچیز زندگی می کنند ، گرچه یکی از آنها راحت هستند. به عنوان شهروندان کم سن و سال ، زندگی در خانه های مسکونی خانه های ساخته شده از ورق های فلزی زنگ زده ، که در کنار هم قرار گرفته و به اجبار درآمده اند ، همان چیزی است که آنها می دانند ، و آنچه را که می دانید توسط شینرا تأمین کرده است. دقیقاً مانند ساختمانهای ریزگرد که در آن زندگی می کنند و در آن کار می کنند ، تنها کاری که می توانند انجام دهند اینست که از آنچه برای نگه داشتن یکدیگر دارند باید استفاده کنند. به همین دلیل ، بسیاری از مبارزات بهمن علیه شینرا را نبرد آشکار بین خیر و شر ، حق و باطل نمی دانند ، به همان روشی که بارت و سایر اعضای بهمن انجام می دهند. با قدم زدن در بخش های مختلف میدگر ، اغلب افرادی را می شنوید که بهمن را محکوم می کنند. اعتبار اقدامات این گروه غالباً مورد سوال قرار می گیرد ، گاهی اوقات توسط اعضای خود گروه. برای مثال ، تیفا ، اگرچه در آن شرکت می کند ، کمتر درگیر علت می شود. هنگامی که ضربات به جامعه خود برخورد می کند ، او علائم خود شک را نشان می دهد ، علت را زیر سوال می برد و به دنبال اطمینان از دیگران است.

در چند فصل ، Remake سرعت را کم می کند به طوری که می توانید در زاغه ها وقت بگذارید ، با افراد آنجا ملاقات کنید ، وضعیت روزمره آنها را بفهمید و با جامعه درگیر شوید. در این بخش ها ، بازی به چیزی مانند سری Yakuza نزدیک می شود ، جایی که شما در حال ایجاد یک درک صمیمی و ارتباط با یک مکان و مردم هستید. این کار از طریق پرس و جوهای جانبی اختیاری انجام می شود که به ظاهر مشغول کار بی علاقه هستند. با این وجود ، ممانعت از تعداد انگشت شماری که در اواخر بازی معرفی شده و به طور بالقوه می تواند حرکت را مختل کند ، ارزش آن را دارند که پیگیری کنند. هرکدام به نوعی جهان بینی ارزشمند یا فرصتی برای درک شخص دیگری کمی بیشتر ارائه می دهند. این فرد می تواند کودکی خردسال باشد که به دنبال دوستان گمشده خود است ، یک شهروند نگران به دنبال رهایی منطقه از تهدید هیولا ، یک گزارشگر در مورد یک سارق مانند رابین هود است. از نظر مکانیکی ، مأموریتهای جانبی معمولاً ;به اینجا بروید ، دشمنان را بکشید ، با شخصی صحبت کنید یا یک مورد را پیدا کنید ، سپس برگردید; ، اما همیشه داستانی کمی وجود دارد که در درون آنها گفته می شود که شما را به عمق خود به دنیای خود می کشاند و هرکدام نیز انسان سازی می کنند. ابر فقط کمی او به عنوان یک شخص سابق سرباز ، تبدیل به مشاغل عجیب و غریب برای کسب درآمد شد. رفتار او از ابتدا سرد است و سرمایه گذاری او در مبارزه فقط به اندازه سکه ای است که برای آن می پردازد. اما با تمام شدن این تلاشها ، کلام او گسترش می یابد. مردم او را می شناسند ، به او تکیه می کنند و مانند یکی از آنها با او رفتار می کنند – او قهرمان آنها می شود ، خواه آن را دوست داشته باشد یا نه. این نه تنها در لبه های سخت کلاد دور می شود بلکه باعث می شود تا شما به عنوان بازیکن در دنیای اطراف خود و افراد درون آن سرمایه گذاری کنید. Final Fantasy 7 Remake داستان کلاد استریف است که می آموزد به جای فقط برای خودش ، برای دیگران بجنگد.

به شخصیت هایی که در گذشته به قسمت های بیت منتقل شده بودند ، عمق بیشتری داده می شود ، بنابراین می توانید در مورد بسیاری از اعضای دیگر آوالانچ مانند بیگز ، وِدج و جسی اطلاعات بیشتری کسب کنید. هر چند شخصیت های حامی ، هر کدام انگیزه های خود را برای گرفتن اسلحه در برابر شینرا دارند. لحظات دلهره آور و شخصی با آنها وجود دارد که به جای نمایش طولانی مدت ، از طریق خطوط گفتگوی صمیمانه تحویل داده می شوند. همه اینها طبیعی ، باورپذیر و قابل اعتماد است. بدون اینکه هر چیزی را خراب کند ، Remake شخصیت ها را از داستان های Final Fantasy گسترده تر می کند. و این اضافات جدید به طور طبیعی متناسب است. به نظر می رسد Square Enix فقط بازی های Final Fantasy 7 را بازسازی نمی کند – بلکه جهان بزرگتر Final Fantasy 7 را بازسازی می کند.

در این شخصیت ها بافت بسیار زیادی وجود دارد که باعث می شود ارتباط با آنها آسان شود. Barret یک نمایشگاه نمایشی با صدای بلند است ، و هر خطی را که می گوید همان انرژی را دارد که یک کشتی گیر برش تبلیغی را در هر نمای WWE می دهد ، از همان انرژی برخوردار است. اما زیر آن ، اهداف او خالص است؛ تجارب گذشته عزم او را تثبیت کرده است ، و درست هنگامی که به او شک می کنید ، لحظه ای لمس پدرانه را با دختر دلپذیر قلب او ، مارلن ، مشاهده می کنید و کاملاً می فهمید که چرا اینقدر سخت می جنگد. جسی معاشقه است ، خودش را به ابر می اندازد و با برخورد گرم و سرد او را مورد اصابت قرار می دهد. او پرانرژی و سرزنده است ، و می آموزید که چیز بیشتری از این وجود دارد که در ابتدا با چشم روبرو شود. او به عنوان کارشناس تسلیحات خدمه ، با آنچه که خلاقیت های خود را به دنیای اطراف خود انجام می دهد ، می جنگد. گوه یک روح نرم است و سعی می کند تا نشان دهد تیم می تواند به همان روشی که کلاد یا تیفا به آنها اعتماد می کنند ، اعتماد کنید – اما شاید یک روح نرم دقیقاً همان چیزی باشد که آنها به آن نیاز دارند. بیگس خنک ، آرام و جمع آوری شده است – نگرشی مهربانانه که در طی یک زندگی درگیری انجام می شود ، اما تاریخ وی کاملاً چشمگیرتر است ، و در لحظه زودگذر ذکر شده است که در یک جستجوی جانبی اختیاری است.

برخی از کارهای عجیب و غریب باعث می شود که شما در کنار شخصیت های کلیدی مانند تیفا و آریت قرار میدهد. برای اولین بار ، این بازی تاریخچه خود را با کلاد با سابقه ای زیبا ایجاد می کند ، و نگاه های وحشتناک در گذشته های آسیب زای آنها ظاهر می شود که به عنوان چشمک می زنند که نتیجه برخی از قسمت های آسیب دیده روان کلاد است. این مکانیسم همچنین برای بافتن در حضور یک شرور موی نقره خاص به شکلی که در اصل ظاهر نمی شود ، استفاده می شود. ارتباط بین ابر و تیفا به خوبی به تصویر کشیده شده است: آنها دوستانی هستند که از یکدیگر پشتیبانی می کنند ، اما همچنین عاشقانه شکوفائی وجود دارد که وقتی ابر به یاد می آورد تاریخچه آنها و منظور او برای او چیست.

آریت ، دختری گل که داستانش به طور غیر منتظره با کلاد درگیر است ، فراتر از یک حضور پر فراز و نشیب است. دلهره بین او و ابر از لحظه ملاقاتش با او شیرین و خنده دار است و به ناحق محافظ او می شود. او ابر را به عنوان نوعی سینه زنی خاموش و با قلب طلا فوراً نشان می دهد ، و نوازش به نفس خود می زند و دیوارها را پاره می کند. او بازیگوش و اعتماد به نفس و بی دردسر است. او همیشه به دنبال چیزهای خوب است و در نتیجه می بیند که زاغه ها برای مردم چه معنی می دهد – زندگی در زیر صفحات فلزی که خورشید را خاموش می کند و در بین فولادهای سرد شهر ، چشم انداز او را از زندگی کم نکرده است. اینها مانند افراد واقعی هستند . آنها امید و آرزو دارند ، ترس و تقصیر دارند ، خنده دار و کاریزماتیک هستند ، و آنقدر کاملاً نوشته شده و عمل می کنند که برای هر کس سقوط خواهید کرد. در هنگام تهیه نسخه اصلی ، اینها همه افکار و احساساتی بود که من در مورد کاراکترهایی داشتم که با استفاده از طرح های بازی ارائه شده ، خودم را در آنها رنگ آمیزی کردم. این بار ، آنها توهم نیستند. این همه دردناک تحقق یافته است ، و به همان اندازه که شخصیتهای داستان و داستانهای آن زمان را دوست داشتم ، می توانم به روشی بسیار عمیق تر از آنها بخاطر این که الان کاملاً کامل هستم قدردانی کنم.

چیزهای زیادی برای تعجب وجود دارد؛ ایستاده بر روی بشقاب معلق در بالای میدگار و خیره در سراسر شهر. شنیدن هر نت پیانو از موضوع تیفا آنقدر آرام پخش شد که تقریباً می توانید انگشتان را که به آرامی در امتداد کلیدها حرکت می کنند تصویر کنید. قدم زدن در پشت بام های کلیسا با آریت به عنوان یک آرامش عجیب بر فراز شهر – این همه با چنان احترام و توجه به جزئیات زنده می شود که دشوار نیست که غرق شوید و دلتنگ شوید. سپس تمام برنامه دون کرنئو وجود دارد که به صورت روبرو و پرداخت آن به گونه ای انجام می شود که احساس محرومیت و تمسخر نمی کند ، اما فراگیر ، سرگرم کننده و کاملاً غیر منتظره است. این بازسازی از در آغوش گرفتن عناصر مسخره اصلی جلوگیری نمی کند ، بلکه در عوض از آن استفاده می کند تا به اهمیت آنچه در غیر این صورت موضوع سنگین است ، برساند. حتی وقتی بازی به نتیجه خود برسد و قسمتهای عجیب و غریب تر و خارق العاده تر از روایت را در آغوش بکشد ، این کار را به شکلی انجام می دهد که احساس می کند درآمد. باز هم ، این ممکن است فقط یک بخش کوچک از نسخه اصلی باشد ، اما به عنوان یک بازی مستقل Final Fantasy 7 Remake کامل است. اگرچه شرور بزرگتری در حاشیه داستان به سر می برد و اشارات رمزنگاری شده به چیزی بیشتر در گذشته کلاد و همچنین سایر عناصر غیر قابل توضیح – در فصل های پایانی معرفی می شوند ، اما این داستان را که گفته می شود کم نمی کند. بازسازی نهایی Final Fantasy 7 را می توان از شایستگی آنچه ارائه می شود لذت برد ، و برای کسانی که می دانند ، همچنین پایه و اساس افشاگری های آینده را به شکلی جذاب می سازد.

صرف نظر از تاریخ شما با بازی اصلی ، Final Fantasy 7 Remake یک دستاورد حیرت انگیز است. انتظار برای انتشار آن طولانی مدت بود ، اما در گیم پلی ، داستان ، شخصیت ها و موسیقی ارائه می شود – انتظار ارزش آن را داشت. برای بازیکنان بار اول ، فرصتی است برای درک اینکه چرا Final Fantasy 7 در چنین موردی برگزار می شود. این شانس است که یک داستان چند وجهی را تجربه کنید که با موضوع پیچیده ای دست و پنجه نرم می کند ، در جمع شخصیت های به یاد ماندنی قرار می گیرد و با گرفتاری آنها جابجا می شود. برای بازگشت طرفداران ، این Final Fantasy 7 ذهن شما به خاطر نمی آورد ، این همان کسی است که قلب شما همیشه آن را می دانست.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی Rainbow Six Siege (2020) – یکپارچگی اپراتورها

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی