عضویت/ورود

بازی هایی برای کامپیوتر های خانگی در سال ۲۰۲۰ منتشر میشوند

اطلاعات

بازی

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ - 8 دقیقه

بازی هایی برای کامپیوتر های خانگی در سال 2020 منتشر میشوند

در سال ۲۰۱۹ تعداد زیادی بازی بزرگ در سیستم عامل های مختلف منتشر شده است که انواع مختلفی از تجربیات مختلف و برخی از دنیاهای شگفت انگیز را برای کشف فراهم می کند. از نبردهای فوق العاده دشوار Sekiro: Shadows Die Twice ، به حالت فوق العاده عجیب و غریب تغییر مکان Control ، گرفته تا کار شدید تیمی نبردهای Apex Legends و فراتر از آن ، سال ۲۰۱۹ سال خوبی برای انجام بازی ها بود. در این مطلب میخواهیم بازی هایی برای کامپیوتر های خانگی در سال ۲۰۲۰ را برای شما بازگو کنیم.

اما سال به پایان می رسد ، و زمان آن است که چشم به راه آنچه در افق در سال ۲۰۲۰ و فراتر از آن است ، باشیم. اگر یک گیمر PC هستید ، خبرهای بسیار خوبی وجود دارد. علاوه بر تعدادی از عناوین ایستاده که دارای سیستم عامل های مختلفی هستند ، برخی از بازی های مخصوص رایانه های شخصی نیز وجود دارند که به سرعت راه خود را به دست می آورند. BlizzCon 2019 بازگشت تعدادی از بازی های عظیم را برای بازیکنان رایانه شخصی ، از جمله گسترش World of Warcraft و دنباله های Overwatch و Diablo ، تنظیم کرده است ،بازی محشر سایبر پانک ۲۰۷۷ نیز یک بازی آر پی جی پر سرو صدا در سال ۲۰۲۰ منتشر میشود و ما سرانجام با ارائه بازی واقعیت مجازی Valve یعنی ، Half-Life: Alyx به دنیای نیمه زندگی بازگشتیم.

سال آینده هیجان انگیز است ، و همچنین برای آینده فراتر از آن. ما بعضی از بزرگترین برنامه هایی که در ۱۲ ماه آینده به رایانه شخصی ارائه می دهیم ، منحصراً بر روی رایانه شخصی و در میان سیستم عامل ها به اشتراک گذاشته ایم. اگر به آنچه که می توانید برای سیستم عامل های دیگر انتظار داشته باشید علاقه مند هستید ، ما باید آنجا را نیز تحت پوشش خود قرار دهیم. در حالی که شما به فکر آینده هستید ، ممکن است بخواهید نگاهی بیندازید که انتظار داشتیم در سال ۲۰۱۹ اتفاق بیفتد .

Nioh 2

Team Ninja عکس دیگری را با فرمول Soulsborne از بازی Nioh 2 گرفته است. نسخه اصلی این بازی برای اولین بار در طراحی ژانر فوق العاده جالب برای ژانر توسعه دهندگان بازی اکشن است. و با عاقبت ، Team Ninja در حال گسترش خلاقیت بیشتر است.

Nioh 2 پنجاه سال قبل از اولین بازی برگزار می شود ، این بدان معنی است که شما دیگر به عنوان سامورایی های خارجی ویلیام آدامز بازی نمی کنید. درعوض ، شما شخصیت سفارشی خود را ایجاد می کنید تا در وسط دوران سنگکوکو به سفری در ژاپن بپردازید. اما آنچه شخصیت اصلی شما را جذاب تر از گذشته می کند این واقعیت است که آنها فرزندان یک انسان و یوکی هستند که به شما امکان دسترسی به مجموعه ای از حملات و توانایی های ماوراء طبیعی را می دهد.

از دیگر ویژگی های قابل توجه آن می توان به قابلیت عبور از قلمرو yokai ، دو کلاس سلاح اضافی و بازی تعاونی تا سه بازیکن در حالت های چند نفره جدید اشاره کرد. آنچه Nioh 2 با هدف افزودن آن به نظر نمی رسد مانند چرخ های جدید خواهد بود ، اما امیدواریم با تمرکز جدید روی قدرت های یوکای حداقل کاستی های بازی اول را بهبود بخشیده و در عین حال آنچه که این ویژگی را ویژه کرده است بالا برود.

تاریخ انتشار ۱۳ مارس ۲۰۲۰

Doom Eternal

درست وقتی فکر کردید که Doom دیگر نمی تواند وحشی و شرور شود ، نرم افزار id با Doom Eternal ظاهر می شود. راه اندازی مجدد سال ۲۰۱۶ بسیاری از ما را با تعجب از سناریوهای مبارزاتی سریع و مایع و برخورد غیر منطقی خود غافلگیر کرد. بنابراین چه می تواند یک رستاخیز جدید ضمن حفظ تصورات اصلی خود متفاوت عمل کند؟ این چیزهای کوچک مهم هستند.

مکانیک جدید چرخشی آن که با نمایش نسخه های پیش نمایش Doom Eternal بازی کرد ، تقریبا بلافاصله آن را از بازی قبلی جدا کرد. شما می توانید از ایستگاه های فضایی جهنم و کمبود با توانایی های جدید کوهنوردی و قلاب استفاده کنید تا بتوانید سوار شوید و به سکوهای دوردست بچرخید ، که گزینه های بیشتری را در روش مبارزه خود نسبت به گذشته فراهم می کند. در حال حاضر دشمنان برای قسمت هایی از بدن خود از مدل های آسیب دیدن استفاده می کنند که لایه دیگری به آتش نشان اضافه می کند. اینها همه در بالای جریان اره برقی و جلال می کشد تا مهمات و سلامتی شما در میان هرج و مرج دوباره پر شود.

Doom Eternal همچنین سعی دارد با حالتهای نامتقارن خود ،بخش چند نفره جدیدی را انجام دهد. حالت Battle بازیکنان را به عنوان شیاطین در مقابل یک قاتل عذاب قرار می دهد و عناصر MOBA را در خود جای می دهد ، در حالی که Invasion به بازیکنان اجازه می دهد تا در موارد خاص به کمپین تک نفره دیگران حمله کنند. به نظر می رسد که توسعه دهندگان در id Software در حال انجام کارهای عزیز خود برای جدا کردن Doom Eternal از سال ۲۰۱۶ و در عین حال آنچه را که طرفداران بیشتر دوست دارند: پاره کردن و پاره شدن دیوها هستند.

تاریخ انتشار ۲۰ مارس ۲۰۲۰

Bleeding Edge

آیا شما به شدت خواستار یک بازی چند نفره رقابتی ۴v4 رقابتی و اکشن هستید؟ اگر جواب این سؤال ” نه؟” پس کاملاً درک می کنیم همه چیز عادی نیست. یکی از آخرین تلاشهای پر طرفدار از سال ۲۰۱۲ در Anarchy Reigns از Platinum Games انجام شد و آن بازی نتوانست نتیجه بزرگی را به وجود آورد. اما اکنون به جلو چشمک می زنیم ، و ما یک توسعه دهنده Ninja Theory’s Bleeding Edge داریم که در نهایت می تواند رویاهای طاقچه طرفداران بازی شخصیت اکشن را به واقعیت تبدیل کند.

Bleeding Edge شما را بر روی نقشه پرتاب می کند و شما را با زرادخانه شیک از حملات و ترکیب هایی که در آن می توانید کف را با دوستان خود پاک کنید ، تهیه می کند. ۱۲ شخصیت برای انتخاب وجود دارد که هر کدام از آنها با سبکهای جنگی منحصر به فرد مسلح هستند. به نظر می رسد حالت های اولیه بر گرفتن نقاط عینی و ضرب و شتم تیز کردن تیم دشمن تمرکز دارد که به نظر می رسد به سرعت پیر می شود. اما اگر Bleeding Edge بتواند در ارائه ابزارهای توهین آمیز برای دستیابی به آن شیطان خاص ، اما در یک فضای رقابتی ، سودمند باشد ، آنگاه ممکن است یک چارچوب امیدوارکننده را اثبات کند که می تواند به چیزی فوق العاده تبدیل شود.

تاریخ انتشار ۲۴ مارس ۲۰۲۰

Half-Life: Alyx

یکی از بازی هایی برای کامپیوتر های خانگی در سال ۲۰۲۰ منتشر میشود ، بازی Half-Life: Alyx است. زمان عرضه Half-Life: Alyxحدود ۱۳ سال از زمان آخرین بازی در این سریال می گذرد. مدتها پیش می آمد و اگرچه Half-Life 3 نیست ، اما این VR اختصاصی آینده به نظر می رسد در حالی که مرزهای VR را فشار می دهد ، روح این بازی را جذب می کند. Half-Life: Alyx داستانی متعارف را روایت می کند که مدتی قبل از اپیزود ۲ از طریق شخصیت اصلی Alyx Vance اتفاق می افتد. پدر او ، الی ونس ، دانشمند نابغه و بزرگترین متحد گوردون فریمن ، در مرکز رمز و راز است.

قضاوت از تریلر به تنهایی ، سطح متقابل تعامل با محیط افزایش یافته است ، نشان داده شده است که چگونه شما برای مهمات چنگ می زنید و از دستکش گرانش مغناطیسی خود استفاده می کنید تا کارهایی مانند کشیدن نارنجک از سرباز ترکیبی را انجام دهید تا آن را به سمت عقب برگردانید. VR همچنین به این معنی است که عناصر پازل می توانند بیشتر درگیر شوند ، که قطعه های آن را گرفتار کردیم. در حالیکه این VR منحصر به فرد است. جالب است بدانید که هنوز هم Half-Life بیشتر از حافظه ها و رویاهای Half-Life 3 وجود دارد.

تاریخ انتشار مارس ۲۰۲۰

Cyberpunk 2077

به نظر می رسد پیگیری CD Projekt Red از Witcher 3 به همان اندازه بازی فانتزی محبوب توسعه دهنده بسیار بزرگ و درگیر باشد ، اما به طور بالقوه بسیار ناخوشایند است. ما به آرامی اطلاعات بیشتری کسب کرده ایم و می خواهیم از Cyberpunk 2077 چه چیزی انتظار داشته باشیم ، و آنچه اخیراً دیده ایم ، بازی را نشان می دهد که شبیه به بازی هایی مانند Deus Ex ، Thief یا Dishonored همانطور که در CD Projekt خواهد بود باشد. جدیدترین نگاه به بازی در E3 2019 بر توانایی پیدا کردن راه های متنوع از طریق موقعیت های مختلف بسته به شخصیتی که ایجاد می کنید ، انتخاب هایی که در طول مسیر انجام می دهید و سبک بازی خاص شما تأکید می کند.

تاریخ انتشار ۱۶ آوریل ۲۰۲۰

Trials of Mana

اگر عاشق SNES RPG های ساخته شده از میدان در اواسط دهه ۹۰ هستید ، احتمالاً این درد را می دانید که هرگز سومین بازی مانا ، Trials of Mana را بدست نیاورید. خوشبختانه ، Square Enix یک نسخه رسمی ترجمه شده را از طریق Collection Mana در ژوئن سال ۲۰۱۹ منتشر کرد. در حالی که این یک فرصت هیجان انگیز برای بازی در سبک کلاسیک فراموش شده مدت طولانی را اثبات کرد ، اما تأیید شد که یک بازسازی کامل نیز در این آثار وجود دارد.

تاریخ انتشار ۲۴ آوریل ۲۰۲۰

Marvel’s Avengers

بعد از کمی اعلام سنگین در E3 2019 ، که طی آن دقیقاً مشخص نشده است که Avengers بازی Marvel’s Avengers چیست ، اکنون ما به آنچه در Eidos و Crystal Dynamics می پردازند رسیدیم. انتقام جویان یک بازی جنجال برانگیز اکشن شبیه به چیزی مانند God of War است و از طریق دوره مبارزات انتخاباتی خود ، شما به عنوان تمام اعضای اصلی انتقام جویان بازی خواهید کرد. اما همچنین یک بازی زنده است ، با ارائه چند نفره شبیه به Destiny. شما انتقام جویان خاص خود را با انواع مهارت ها و لوازم آرایشی مختلف سفارشی می کنید و سپس آنها را با سایر بازیکنان به ماموریت می برید و تیم ابرقهرمانان خود را ایجاد می کنید.

تاریخ انتشار ۱۵ می ۲۰۲۰

Wasteland 3

شرکت inXile Entertainment بازی Wasteland یکی از نکات برجسته حرفه ای برایان فارگو ، بنیانگذار استودیو است که همچنین مسئول اصلی بازی The Bard’s Tale نیز هست. در سال ۲۰۱۴ ، Wasteland 2 یکی از معدود موفقیت های تبلیغاتی پر طرفدار جمعیت بود ، و به نظر می رسد Wasteland 3 در حال شکل گیری است تا با انتشار ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰ ، این موفقیت را تکرار کند. inXile وعده ارائه نسخه پیشرفته تری از تاکتیکی سیستم های مستقر در قلب Wasteland 2 است. این همچنین تنظیمات خود را به برف کوه کلرادو منتقل می کند ، که با مجموعه ای از مکانیک های بقا دست به دست خواهد داد.

تاریخ انتشار ۱۹ ژوئن ۲۰۲۰

Halo: Infinite

مایکروسافت برای راه اندازی Xbox بعدی خود ، با نام مستعار Project Scarlett (در حال حاضر) اطلاعاتی را بروز نمیدهد . یکی از بازی هایی برای کامپیوتر های خانگی در سال ۲۰۲۰ منتشر میشود ، که قرار است Halo: Infinite بخشی از ترکیب راه اندازی آن به همراه نسخه های PC و Xbox One باشد. شما در کفش Master Chief برمی گردید تا حماسه فعلی داستان Halo را تمام کنید که گفته می شود در کل “داستان انسانی تر” است. تنها چیزی که تاکنون دیدیم ، اولین تریلر آشکار در E3 2018 و تیزر در E3 در سال جاری است.

تاریخ انتشار هالووین ۲۰۲۰

Guilty Gear Strive

Arc System Works پس از برخورد در فضای ۲D-Fight-Game با دو بازی اصلی خود ، Guilty Gear و BlazBlue با حیرت از صحنه درآمده است ، حتی با استفاده از Dragon Ball FighterZ در مارک های دارای مجوز نیز انشعاب دارد. در سال ۲۰۲۰ ، آن را به گرافیک های بیش از حد اورهال و عملکرد بیش از حد تلطیف شده در Guilty Gear Strive باز می گرداند.

تاریخ انتشار اواخر سال ۲۰۲۰

Dying Light 2

بازی اصلی Dying Light از Techland ترکیبی جالب از گیم پلی مبتنی بر پارکور و گیم پلی هک و اسلش بود که درون درام آخرالزمان زامبی پیچیده شده بود. این در واقع نسخه واقعی تری از تلاش های قبلی توسعه دهنده با Dead Island بود و با نمایش یک حس بلند پروازانه از دامنه و وحشیگری در حالی که در خیابان های ویران شده هران بسر می برد ، موفق شد. Dying Light 2 با بسیاری از نقاط قوت اصلی برای عبور از فرم آزاد ، نبرد درگیری و برخوردهای بیش از حد با ارواح ادامه دارد.

تاریخ انتشار سال ۲۰۲۰

Elden Ring

از زمان انتشار Demon’s Souls در سال ۲۰۰۹ ، توسعه دهنده از نرم افزار به طور چشمگیری تعریف خود را تغییر داده و از وضعیت طاقچه به یک نیروی واقعی AAA در صنعت بازی ها فاصله گرفته است. گیم پلی پرمخاطره و پر درآمد با امضای آنها در طول سال ها شاهد تقلید های زیادی بوده است. اولین بار در E3 2019 ، تریلر رمزنگاری شده برای «الدن رینگ» دنیای درگیری را نشان داد. در حالی که با تصاویر و نقشه سه گانه Dark Souls ناآشنا نیست ، مقیاس Elden Ring بطور قابل توجهی بزرگتر است و بیشتر به سمت نمادشناسی اساطیر نورس حرکت می کند.

تاریخ انتشار سال ۲۰۲۰

Gods & Monsters

بازی جدید دنیای آزاد Ubisoft ، Gods & Monsters ، در مقایسه با سایر سفرهای ناشر در بازی های دنیای آزاد با Assassin’s Creed Odyssey و Ghost Recon: Breakpoint طعم خاصی دارد. مطمئناً با اساطیر یونانی مانند ادیسه ارتباط دارد ، اما خدایان و هیولاها بیشتر به کشف جهان گسترده و در بهترین حالت برای زنده ماندن در آن می پردازند. به گفته توسعه دهندگان این بازی ، تحت تأثیر بازی هایی مانند The Legend of Zelda: Breath of the Wild ، به ویژه تأکید آن بر شخصیت و مدیریت منابع و رویکردی آزاد به اکتشافات جهانی قرار گرفته است.

تاریخ انتشار سال ۲۰۲۰

Lego Star Wars: The Skywalker Saga

در طول سال های مختلف بازی های Lego Star Wars وجود داشته است ، اما اکنون که Skywalker Saga رسماً به پایان می رسد ، پس از افتتاح Rise of Skywalker در ماه دسامبر در سالن های سینما ، زمان مناسب برای توسعه دهندگان سفر مسافرتی است که یک بار دیگر در تعداد بیشماری شرکت کنند. . با Lego Star Wars: The Skywalker Saga ، به جای انتخاب و انتخاب یک فیلم سینمایی یا یک سه گانه خاص ، TT در حال ساخت یک بازی در دنیای آزاد است که شامل هر فیلم اصلی در حماسه جنگ ستارگان است. خوب ، بنابراین از نظر فنی اولین بار نیست که تیم چیزی شبیه به این را امتحان می کند ، اما Lego Star Wars: The Complete Saga قبل از آمدن دیزنی ساخته شده است ، و به طور واضح تغییرات زیادی برای جنگ ستارگان از زمان دستیابی به سال ۲۰۱۲ تغییر کرده است.

تاریخ انتشار سال ۲۰۲۰

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2

در سال ۲۰۰۴ ، Troika Games یک بازی RPG جذاب و با نقص را در Vampire: The Masquerade ارائه داد . هنگام مشاهده از طریق لنزهای گل رز ، نگارش آن و آزادی انتخاب به عنوان ویژگی ها و دلایلی تعریف شده برای حفظ میراث آن به چشم می خورد. از گذشت یک دهه از زمان انتشار آن گذشته است ، بنابراین بسیار شگفت آور بود که Paradox Interactive اعلام کرد این سریال را برای Bloodlines 2 باز می گرداند ، که اکنون قرار است مدتی در سال ۲۰۲۰ برای PC ، PS4 و Xbox One ارسال شود.

تاریخ انتشار سال ۲۰۲۰

Watch Dogs Legion

به دنبال لحن مهربان Watch Dogs 2 ، که روی هکرهای جوان در منطقه خلیج سانفرانسیسکو متمرکز شده است ، Watch Dogs Legion کاملاً در آغوش گیر سریال است. این اسکای در سراسر جهان به یک نسخه داستانی از لندن می پردازد ، که به خاطر سیستم های نظارتی دورافتاده خود بدنام است و اکنون با روبات های قاتل در حال غلبه است. البته ، هر جایی که فناوری در آن سکونت داشته باشد ، شکارگاه اصلی هکرها است که در قلب داستانهای Watch Dogs قرار دارند. لژیون به این امر تکیه می زند و مفهوم شخصیت اصلی را به نفع یک بازیگر بزرگ و متنوع از شخصیت های قابل پخش می کند.

تاریخ انتشار آوریل ۲۰۲۰

Baldur’s Gate III

چه کسی بهتر از Larian Studios ، تیم پشتوانه Divinity: Original Sin 2 ، دروازه Baldur را انتخاب کرده و دنباله مناسبی را برای این نسل به ارمغان آورد؟ Baldur’s Gate III ابتدا در جریان یک جریان Google Stadia پیش از E3 2019 فاش شد و ما همچنین برای بدست آوردن جزئیات بیشتر توانستیم با رئیس استودیو Swen Vincke در مورد این پروژه صحبت کنیم.

تاریخ انتشار سال ۲۰۲۰

Diablo IV

احتمالاً بزرگترین اعلامیه کنوانسیون سالانه BlizzCon در سال ۲۰۱۹ ، Diablo IV بود. هفت سال از آخرین ورود صحیح به حق رای دادن Blizzard’s-RPG می گذرد و توسعه دهنده این بازی را با یک تریلر تیره و تند و تیز اعلام کرد که حداقل به او حس می داد که از عنوان بعدی چه انتظاری را می توان داشت. بلیزارد با Diablo IV رویکردی تاریک تر و ترسناک تر دارد و الهام بخش زیادی از طرفدار Diablo II است – که شامل برگرداندن کلاسهای قدیمی مانند Druid است. همچنین جنبه های Diablo III از جمله محتوای فصلی و برخی حالت Adventure را حفظ می کند.

تاریخ انتشار سال ۲۰۲۰

The Elder Scrolls 6

اعلام شده در E3 2018 بازی ، Bethesda The Elder Scrolls VI را در کنار بازی بزرگ بعدی Bethesda Game Studios یعنی Starfield معرفی کرد. در حالی که RPG فضاپیما بازی بعدی از طرف توسعه دهنده سایت خواهد بود ، مردم بیشتر به دنبال بازگشت به دنیای Elder Scrolls هستند. تنها نگاهی که در The Older Scrolls VI داشتیم ، منظره ای گسترده از یکی از سرزمین های تامریل بود که با آن امتیاز آشنا و پیروزمند در پس زمینه قرار گرفت.

تاریخ انتشار سال ۲۰۲۰

Overwatch 2

از زمان انتشار آن در سال ۲۰۱۶ ، طرفداران درخواست بیشتری از Overwatch داشتند. تیرانداز تیم محور در دنیایی بسیار پر جنب و جوش قرار گرفته است ، اما تاکنون ، بلیزارد آن جهان را به سینما و مواد جانبی رها کرده است ، بدون اینکه زمینه زیادی در بازی موجود باشد. این در حال تغییر است با Overwatch 2 ، که اصلی ترین تیم چند نفره اصلی تیم را به خود اختصاص داده و تعداد زیادی چیز را در بالای آن اضافه می کند. عاقبت Blizzard به بازی اصلی شامل داستان تک نفره و حالت های تعاونی است که نوید می دهند دنیای Overwatch را از گذشته تا کنون همهجانبه تر کند.

تاریخ انتشار سال ۲۰۲۰ اعلام شده

Starfield

Starfield احتمالاً راه خود را به کنسول های نسل بعدی ، از جمله پلی استیشن ۵ و Xbox به اصطلاح نامشخص “Scarlett” می رساند ، اما به غیر از این ، جزئیات کمی از هم فاصله دارند. و اگرچه آخرین بازی بزرگ بتسدا ، Fallout 76 ، اجرای بسیار ناچیزی داشت ، اما طرفداران RPG های توسعه دهنده هنوز از اینکه در مسیر جدید و ژانرهای جدیدی قرار بگیرند ، چه چیزی را دنبال می کنند. متأسفانه ، ما نمی دانیم که آیا در نهایت می توانیم درباره Starfield در سال ۲۰۲۰ اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

تاریخ انتشار سال ۲۰۲۰ اعلام شده

مطلب پیشنهادی: بازی هایی که در سال ۲۰۲۰ منتشرمیشوند

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

بررسی

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۷-8 دقیقه

معرفی و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

سری God of War تا به امروز بسیار نزدیک به استانداردهای تعیین شده در بازی اصلی ۲۰۰۵ بود. بعد از گذشت بیش از یک دهه (و بسیاری از بازی ها) ، این حس وجود دارد که سونی می خواهد چیزهایی را برای سریال های قدیمی هک و اسلش مخلوط کند. مانند بسیاری از fبازی های محبوب که خود را در سال های اخیر دوباره اختراع کرده اند ، خدای جنگ جدید به درون چاه های RPG در فضای باز فرو می رود. همچنین تمرکز خود را به اساطیر نورس تغییر می دهد ، خدایان و افسانه های یونانی را که پایه و اساس هر بازی قبلی را فراهم می آورد ، کنار می گذارد.

این تغییر عمده همانطور که ما آن را می شناسیم ، پایان God of war را نشان نمی دهد ، بلکه اجازه می دهد DNA سری به شکل جدیدی بیان شود. دلایل بسیاری وجود دارد که باعث می شود تحولات ساختاری یک چیز خوب باشد ، اما این چیزی است که از کراتوس ، ماشین مرگ هالکینگ بدست آمده است و جلوه ای ماندگار می بخشد. یک نماد خشمگین و خونخوار به یک چهره حساس پدر تبدیل شده است. بخشی از او تمایلات خشونت آمیز قدیمی را که مدت ها پیش او را به یک ستاره تبدیل کرده اند ، حفظ می کند. با این حال ، به همراه فرزند خردسالش آرتئوس برای محافظت و راهنمایی ، ما همچنین می بینیم که کراتوسنفس عمیق می کشد و غرایات وحشیانه خود را دفن می کند تا نمونه مثبتی را ارائه دهد.

تماشای کراتوس در مراقبت از حساسیت های کودک خود از همان ابتدا احساس کمی جنجال می کند ، اما به لطف نویسندگی طبیعی ، بازیگران صوتی متناسب و انیمیشن بی عیب و نقص ، می توان به راحتی در سفر دوتایی مکید و از رشد متقابل آنها خرید. گرچه او معلم است ، کراتوس کوهی از اندوه و ترحم خود را حمل می کند که تنها معصومیت پسرش می تواند به او کمک کند تا بر آن غلبه کند. و آترئوس فراز و نشیب های خاص خود را تجربه می کند که ممکن است باعث شود او مسیر بسیار متفاوتی را برای او قرار دهد.

آترئوس در انزوا از خطرات دنیای وحشی پیرامون خود بزرگ شد و به درستی در مواجهه با واقعیت های سرزمینی که توسط خدایان محاصره شده و تحت محاصره خویش قرار دارد ، به درستی نمی تواند جای خود را در آن بدست آورد. این مرگ مادرش قبل از شروع بازی است که آتروس و کراتوس را به بیرون رانده می کند. آرزوی مرگ او این بود که خاکستر او در بالاترین قله زمین پخش شود. به نظر می رسد که اگر شکارچیان وحشی و کینه های وحشتناک به اندازه کافی موانع نباشند ، نمایندگان پانتئون اساطیر نورس در تلاش برای مختل کردن مأموریت خود ، با ایجاد سهام تقویت شده و برخورد نیروهای چشمگیر که انتظار شما از God of War است ، بوجود می آیند.

و مانند پیشینیان خود ، God of War یک نمایشگاه فنی و هنری است. بدون شک یکی از بهترین بازی های کنسولی است که تا کنون منتشر شده است ، با هر محیطی نفس گیر و شخصیت اسطوره ای که توجه چشمگیری به جزئیات و زیباسازی شکوفایی های فراوان دارد. چشم انداز همه این موارد در بدنه و تجهیزات ریز و درشت کراتوس کاملاً مشهود است ، در تأثیرات جوی که محیطهای روستایی به طرز باورنکردنی را به چیزهای رویاها و همچنین در کلیت طراحی و ساختار خود جهان تبدیل می کنند.

بیشتر سفر در حوزه میدگارد تنظیم شده است. در قلب آن دریاچه وسیعی قرار دارد که می توانید با قایق رانی آن را کشف کنید ، با یک خط ساحلی که توسط معماهای اختیاری ، مخالفان قدرتمند و ورودی های مناطق اصلی نقشه قرار دارد. مأموریت شما شما را به اکثر این مکانها منتقل می کند ، و در طول مسیر احتمالاً به مسیرهای دست نیافتنی و چشم انداز گنجینه های آب بندی شده توجه خواهید کرد. صرفاً اتاق کافی برای کشف مسیر اصلی و دلایل خوب وجود دارد که باید بدون توجه به کنجکاوی مورد توجه قرار گیرند ، اما این طعنه ها به ویژه باعث می شوند که با گسترش قابلیت های خود ، مجدداً مناطقی را که قبلاً بازدید کرده اید بررسی کنید.

با پسرکی که در کنار شما هستند ، تیرهای پیکان را شلیک می کنید یا دشمنان بی گناه را خفه می کنید ، در مقابل ترول های غار فاسد قرار خواهید گرفت ، با جانوران برجسته روبرو خواهید شد و در طول سفر خود با صدها جنگجوی فوق العاده طبیعی مبارزه خواهید کرد. کراتوس ترجیح می دهد این روزها از تبر استفاده کند ، که بسیار متفاوت از تیغه های زنجیر شده از آشوب که به او مشهور است عمل می کند. این با توانایی بسیار رضایت بخش و جالب برای احضار جادویی اسلحه به دست شما (مانند ثور و چکش او) همراه است ، حرکتی که هرگز پیر نمی شود.

و واقعاً ، نه به طور کلی جنگیدن. دوربین جدید بدون شانه شما را مستقیماً به درون فرورفتگی سوق می دهد و در نتیجه دید شما را محدود می کند. شما نمی توانید دشمنان را از همه زوایا به یکباره مشاهده کنید و باید همیشه در آن نگهبان باشید. به طور پیش فرض بازی نمادهای مجاورت را به شما هشدار می دهد که از حملات دریافتی هشدار می دهید ، اما ارزش تجربه کردن همه جانبه با طراحی رابط کاربری را برای تجربه همه جانبه تر در هنگام جابجایی چگونگی جریان دعوا ها دارد.

این نادر است که شما در واقع می توانید بدون ایجاد خطر در معرض اسپم قرار دادن اسپم ها باشید ، و این تأکید بر ذهن آگاهی ، فارغ التحصیلی God of War را از افتخارات سنتی هک و اسلحه محکم می کند. واقعیت های جنگ با تبر همچنین باعث می شود تا روند صدمه زدن به دور از آسیب نباشد. اما وقتی متغیرها تراز می شوند و شما را به یک دشمن می سپارد ، دست زدن به تبر قطع کننده کراتوس به او اجازه می دهد تا به سختی برخورد کند و به شما این فرصت را می دهد تا با کمی سبک توان خود را به کار ببندید.

مجموعه اصلی رفتارهای نزدیک و رفتارهای مربوط به سلاح را می توان با ریختن نقاط تجربه در یک درخت مهارت و با فعال کردن توانایی های جادوی روون که به دو ورودی حمله شما متصل است ، گسترش داد. گزینه های زیادی برای در نظر گرفتن و تاکتیک های یادگیری وجود دارد ، از جمله درختان مهارتی برای مبارزه با دست خالی. در هنگام جابجایی از تبر به مشت ، ریتم شگفت انگیزی یافت می شود ، و سپس به حرکت های رضایت بخش اعدام کراتوس می رود ، همه در حالی که جوجه می کشد و از راه آسیب دور می شود.

نبرد God of War از همان ابتدا بسیار عالی است ، اما با پیشرفت مداوم یک لایه جدید پس از دیگری بهتر می شود. شما می توانید کاملاً در مقابل دشمنان بسیار تنبیه کننده ای قرار بگیرید که با مهارت کافی و تسلط هر مهارت در دسترس آسان تر می شوند ، اما می توانید در هر سطحی موفق باشید تا زمانی که به هنر پری کردن و گول زدن حملات دریافتی تسلط پیدا کنید.

نقد و بررسی بازی God of War : ظاهری قدیمی اما درونی جدید

آرتئوس به همان اندازه ای که کراتوس بتواند پیکربندی نشده است ، تنظیم می شود ، اما هنوز هم روش های زیادی برای متناسب کردن توانایی های او به دلخواه شما وجود دارد. فلش هایی که او شلیک می کند با انواع مختلف جادو ، با چندین نسخه ابتدایی و عملکردی قابل لمس است و وی در نهایت توانایی احضار حیوانات طیفی را که می توانند به دشمنان آسیب رسانده یا حواس پرت کنند ، یا جمع آوری اقلام بدست می آورد. با تشکر از چیدمان دکمه های هوشمند ، در حالی که فرمان آرتئوس را می دهید ، در ضمن حمله و دفاع به عنوان کراتوس بسیار آسان است. God of War به شما امکان می دهد در هر لحظه انجام دهید و باعث می شود در جریان روند احساس جنگجو با تجربه شوید.

زره هایی که کراتوس و آرتئوس می پوشند می توانند بر طیف وسیعی از آمار شخصیت ها ، تمایلات ابتدایی تأثیر بگذارند ، و ممکن است شامل اسلات هایی برای جذابیت هایی باشد که جوایز دیگری را نیز اعطا می کنند. زره پوش را می توان با استفاده از معدود منابع پراکنده در جهان خریداری و ساخت ، و توسط دو آهنگر بازی می توان آن را ارتقا داد: دو برادر کوتوله که دائماً با یکدیگر اختلاف دارند. بروک ، کوتوله‌ی آبی ناخوشایند و سیندری ، یک فرد همکار بسیار ژرف و در عین حال غم‌انگیز از نظر ژرموفیبیک وجود دارد – شلوغی که معمولاً خنده دار است ، هرچند که گاهی اوقات کمی سخت هم فشار می آورد.

هرچقدر هم که هر دو لذت بخش باشند ، میمیر است که در نهایت نمایش را سرقت می کند. حماسه شاخدار و یک چشم با شما و آتروس برای اکثر بازی ها همراهی می کند ، و به عنوان راهنمای شما برای میدگارد و یک منبع درونی به بیرون و خارج از سیاست های نورس می باشد. میمیر و آهنگران شخصیت های فردی قوی دارند ، مانند هر شخصیت دیگری که در طول بازی با آنها ملاقات می کنید. ما به طور کلی هویت های دیگر را مبهم نگه می داریم تا از خرابکاری ها جلوگیری کنیم ، اما صرف نظر از اینکه چه کسی به آن دست می زنید ، بازیگران God of War قوی ، قانع کننده و عجیب دلربا هستند. اما دستاورد واقعی این است که ، حتی اگر تنها تعداد معدودی شخصیت برای تعامل وجود داشته باشد ، شخصیتهای بزرگ آنها ماجراهای شما را با حکایات خیره کننده ای که شما را به سمت جهان می کشاند و زمین را با حس ملموس تاریخ رنگ می کنند ، رنگ می کنند.

اگر قطعه ای از مأموریت فراگیر وجود داشته باشد که مانند یک حرکت اجباری باشد ، این نبرد نهایی علیه آنتاگونیست اصلی است. او از نظر روایی عالی است ، به شکلی پرده برداری می کند که دیدگاه شما را تغییر می دهد ، اما این خود مبارزه است که شما را به آرزو می رساند. تعداد زیادی نبردهای بزرگ رئیس و تست مهارت در طول بازی وجود دارد ، اما این نبرد به همان ارتفاعات نمی رسد و احساس می کند که کمی ایمن بازی شده است. این می تواند اثری از پیکربندی کراتوس و آرتئوس باشد ، یا در ابتدا ممکن است خیلی ساده باشد. خوشبختانه ، این همه بازی آستین خود را ندارد.

به نظر می رسد دو قسمت اختیاری به طور خاص با بازی آخر بازی در ذهن طراحی شده اند. Muspelheim اول ، مجموعه ای از نبردها را در عرصه های مختلف احاطه شده با جریان های گدازه و زمین سوخته ارائه می دهد. برخی از محاکمات صرفاً علیه دشمنان قوی می جنگند ، در حالی که برخی دیگر شما را مجبور به شکست امواج در پشت سر هم می کنید – اگر حتی یک دشمن زنده بماند ، فقط چند ثانیه طول می کشد تا دیگران به طور خودکار قیام کنند. قلمرو دیگر ، نیفلهایم ، هر بار که بازدید می کنید به طور تصادفی تولید می شود ، اما همیشه پر از گاز سمی است. هدف این است که برای زنده ماندن تا آنجا که ممکن است در حالی که شلاق زدن کشته و جمع آوری گنج ، و فرار قبل از سم نگه می دارد. هر دو موقعیت مکانی تمرینات پرتنش و پاداش را ارائه می دهند که فقط در صورت بازی در بهترین حالت ممکن است.

و شانس این است که شما آنقدر تحت تأثیر قدم زدن داستان و پردازش رویدادها قرار می گیرید که تعداد زیادی فعالیت جانبی دیگر پس از گذراندن اعتبار ، در میدگارد سرار و ماموریت ها است. در حالی که بیشتر بازی هایی که فرصت های طولانی و متنوع تلاش را دارند ، تمایل دارند که تا آخر عمر کمی مسکوت کنند ، God of War تأثیر متضاد دارد. این به مراتب طولانی تر از آن چیزی است که باید باشد ، اگرچه امیدوار هستید که هرگز از انجام کارهایی فرار نکنید.

از بسیاری جهات ، God of War همان چیزی است که همیشه این سریال بوده است. این یک بازی اکشن تماشایی با قطعات مجموعه حماسه ، ارزش تولید بودجه بزرگ و مبارزه سخت است که با پیشرفت شما تب و تاب تر و چشمگیر تر می شود. آنچه ممکن است شما را شگفت زده کند این است که داستان سرایی آن به چه اندازه بالغ شده است. مانند کراتوس ، نسخه های گذشته را به یاد می آورد و در عین حال لزوم پیشرفت را نیز تصدیق می کند. همه چیز جدیدی که انجام می دهد برای بهتر شدن است و هر آنچه را که در نتیجه بهره می برد ، سود می برد. کراتوس دیگر یک وحشی قابل پیش بینی نیست. God of War دیگر یک سریال اکشن قدیمی نیست. با این راه اندازی مجدد ، با اطمینان مسیر جدیدی را طی می کند که امیدوارم به دنبال ماجراهای هیجان انگیز تری باشد.

مطلب پیشنهادی: معرفی و بررسی بازی کال اف دیوتی مدرن وارفر

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake بسیار زیبا و وفادار است

اخبار

بازی

۱۳۹۸/۱۱/۲۵-2 دقیقه

Final Fantasy VII Remake

Square Enix با تأخیر بیشتر در آوریل ، سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake را نشان داد ، درست از دو ماه قبل از انتشار بازی که این باعث تاسف است.

سینماتیک افتتاح Final Fantasy VII Remake به یاد ماندنی است و نمای زیبایی از افق Midgar و مظلومیت تاسیسات Shinra در سطح شهر به شما نشان می دهد. همچنین اولین باری است که شخصیت Cloud را مشاهده می کنید ، زیرا او برخی از مانورهای جسورانه را برای سوار شدن به یک قطار در حال حرکت و شروع مأموریت بهمن در ابتدای بازی بیرون می کشد. بازسازی فوق العاده وفادار به اصل است ، همانطور که در زیر می بینید.

Square Enix طی چند روز گذشته به شدت طعمه Final Fantasy VII Remake را گرفته است. مجموعه ای از تصاویر منتشر شده دیروز ، نگاه های جدیدی به بازیگران اصلی نشان داد ، برخی عکس های اولیه مورد علاقه های سریال مانند Chocobo ، و نگاهی اجمالی به برخی از قسمت های جانبی که می توانید از مسیر ضرب و شتم استفاده کنید.

Final Fantasy VII Remake قرار است در تاریخ ۱۰ آوریل در PS4 به طور انحصاری منتشر شود. انتظار می رود انحصاری با مدت زمان محدود به مدت یک سال ادامه یابد و نسخه های منتشر شده پس از آن انتظار می رود.

مطلب پیشنهادی: زمان انتشار بازی Final Fantasy VII Remake به تعویق افتاد!

Author: blackincubus

iam admin

کامنت های کاربران

دیدگاه بگذارید

avatar
  دنبال کننده  
اطلاع رسانی